Februari 2008 uitgerekend!

30-05-2007 23:00 3168 berichten
Alle reacties Link kopieren
*meld*

Nou hier een rustige nacht gehad. Zelfs maar twee keer wakker geweest. 1 keer om te plassen en 1 keer vanwege kramp in mijn rechterkuit *auw* Gelukkig was het zo weer over want wat een rotgevoel is dat zeg!

Dus we zetten de teller maar weer gewoon eentje verder op 39+5...

Volgens mij ga ik de eerste zijn die het 40 weken streepje gaat halen. Of ik daar nou zo blij mee ben is weer iets anders maar oke
Ook ik meld me weer. Na een nacht waar ik lekker heb geslapen, heb echt onder de douche staan wakker worden, heb ik het idee dat ik er alweer een halve dag op heb zitten. Zoon naar school, dochter naar het kdv en man aan het werk!

Gister ook eens aan de telefoon gehangen voor de kinderopvang. De jongste krijgt alle gevraagde dagen, de oudste, daar hangt het vanaf of de nso een extra lokaal krijgt (zijn school heeft per dag ongeveer 40 kinderen voor de nso) en dan kan hij in mei terecht en dochter heeft nu twee dagen en staat op de wachtlijst, april 2009, voor de derde dag. Het is echt raar dat Pien al alle dagen heeft.

Gister dochter achter het behang geplakt en man en zoon naar de stad gestuurd om te maccen en wat spullen voor de kleine te halen. Dochter optijd in bed (lag 's avonds voor de deur te slapen ipv haar bed) en mama plat. Ik had 's middags last van mijn rug en buik en was er goed flauw van.

Straks lekker naar de kapper en hopen dat ze een fatsoenlijk kapsel kunnen creeren dat ik ook na de bevalling in toom kan houden.

Om 12 uur begint hier het weekend en ik ga nu duimen voor mijn moeder. Vanavond krijg ik het telefoontje. We (als gezinnen) zien er niet zo tegenop als tegen het bericht dat ze wel of geen kanker zou hebben, want dat weten we.
hmm, je bent er nog Phoenix, met baby in buik... Ik gok toch op jou als eerste, maar ik verdenk Nellebelletje ervan wel eens voor te kunnen dringen....

Hier wel ok nacht gehad, wel elk uur wakker, maar sliep wel weer redelijk in. Voel me in elk geval beter dan gister.

Vanochtend maar even rustig naar de VK-praktijk gekeken om in de stemming te komen.... (alleen de bevallingen interesseren me, de hobbies van de VK zullen me echt een worst wezen..). Dochter is naar het KDV, vriend is thuis werken, dus relaxed dagje vandaag. Ik heb zo'n 10 verhuisdozen uit te mesten. Eens kijken hoe ver ik ga komen. En ik zal eens een vluchttasje maken. Wat moet daar ook alweer in? Toilettas, tshirt om in te bevallen, extra kleren, setje kleren voor de baby, fototoestel, ponskaartje en dat was het wel toch? Nouja, ik kijk wel even in het zwangerschapsboek.

Ok, ik ga even wat doen, want die dagen dat dochter op het kdv zit, gaan altijd snel...

Ben benieuwd of er vannacht nog babies zijn geboren....

Belletje: ik merk weinig aan dochter, die heeft geen benul dat er een baby aan zit te komen volgens mij, maar ze is ook nog maar een jaar en 9 maanden.

Ik heb Petrol trouwens ook al een tijdje niet gezien volgens mij. Alles ok daar??
Hmm nog geen San, Anky en Dokkie gezien vanmorgen... Die zijn er (zeker Anky) meestal ook al s ochtends vroeg toch?
Inderdaad al een paar meiden even niet gezien! Zou het?? San is trouwens volgens mij wel vaker 'later', ze heeft gisteren nog gepost, maar wie weet!

Jammer Phoenix, dat het bij jou nog niet doorzet! Maarja, wel beter voor de baby zeggen ze dan toch?

Dextro, ja, ziekenhuistas.. Ik kreeg vd week het lijstje van de Vk over wanneer je kan bellen naar hun enzo, stond er dat je de ziekenhuistas al vanaf week 34 klaar moet hebben staan! *proest* Heb dus gisteren maar snel mijn pyjamas gewassen (draag ik normaal niet) zodat ik morgen ofzo die tas klaar kan zetten. Hoop niet dat ik 'm nodig heb, maar ja, je weet nooit! Dit weekend 37 weken, dus laat maar komen... Fijn dat je je beter voelt trouwens!

Ukse, oeh, echt spannend hoor de uitslag vandaag! Sterkte, ik duim voor jullie!!

Ciao, sterkte zo zonder man. Ook al is het een paar dagen, toch balen! Hou die baby binnen!

Hier is vriend 1 nachtje weg naar vrienden, dat vind ik al minder... Heb 'm het liefst om me heen, zeker 's nachts. Heb dan ook gevraagd of ie in februari maar gewoon in ieder geval 's nachts lekker thuis is, vond ie geen probleem gelukkig! Ga vanavond lekker bij mij ouders eten, hoef ik dat in ieder geval niet alleen te doen. Word nu al echt een muts, voor de zwangerschap kon ik prima alleen zijn, dat is voorbij!!
Maak je mij maar geen zorgen hoor, ik ga net als Dextro voor minimaal 41 weken en ik stel bevallingen enzo nog even uit ;) . Vandaag is de zorgdag van vriend en dus heb ik uitgeslapen, wat een raar gevoel zeg, sinds de geboorte van de oudste heb ik zelden meer uitgeslapen, maar ik was zo krakkemikkig van die stomme keelontsteking dat ik wel moest.

Dextro, dochter had hier bij geboorte zoon ook echt geen benul dat er een baby kwam. Ze heeft zelfs nooit gemerkt dat ik een dikke buik. Dat er ineens een baby was, heeft ze ook nooit vreemd gevonden. Dat is wel een voordeel als ze nog jong zijn, ze zijn nog een beetje klein voor de echte jaloezie. Dat zal nu hier in huize Anky wel anders worden.

Ik ga mezelf maar eens even trakteren op een kop koffie. Vriend is hem even gevlogen en is aan het hardlopen. Ik heb hem wel op het hart gedrukt dat hij op tijd terug moet zijn om dochter te halen; ik heb namelijk helemaal geen zin om met 2 kinderen dadelijk de bult naar ons huis op te fietsen .
Ik meld me ook weer hoor. Lekker lang in bed blijven liggen vandaag.

Nog steeds zwanger wakker geworden.

Bezoek aan de verloskundige heeft niets bijzonders opgeleverd; bloeddruk was nog hetzelfde (120 / 75), hartje klopte lekker vlot. Nog niets dat erop wijst dat ze zin heeft om buiten te spelen.

Dextro, goed plan dat vluchtkoffertje. Ik heb het hier nog steeds niet klaar staan... Zou beeb daarom niet willen?

Ukse, spannend voor jullie vandaag. Ik duim voor goed nieuws!

Phoenix, ik volg je snel hoor met de 40 weken grens, ben je niet meer zo eenzaam daar. Loop maar 3 daagjes achter op je. Dus vandaag 39 + 2 voor mij.

Wat heerlijk voor je dat je vannacht wel lekker hebt geslapen, daar knap je toch echt weer van op!

De foto van de gipsafdruk komt eraan hoor, zal ik straks wel even proberen.

Ciaociao, die van mij mag echt niet ver meer weg hoor. Een half uur hier vandaan voor zijn werk vind ik al veel! Gelukkig komt dat niet heel vaak voor, maar echt gerust ben ik er dan toch niet op. Zeker niet op momenten dat ik hem telefonisch echt even niet kan bereiken, maar dat ik gelukkig altijd maar maximaal een uur. Zaterdag en maandag moet hij wel veel werken, ik hoop echt dat het dan rustig blijft hier...

Norre, bedankt voor de update over je zus en nichtje. Vervelend dat de borstvoeding niet lekker op gang komt.

Hoop dat de uitslag van het bloedonderzoek ook allemaal goed is. Je "klinkt" trouwens wel echt als een trotse tante!

Fijne dag allemaal en tot de volgende keer maar weer!

San
Hallo, even kort.

Hier ook nog alles rustig. Soms wel erg rustig, dan vraag ik me af of ik baby wel genoeg voel. Gisterenochtend toch even zitten dubben of ik de verloskundige moest bellen. Gisterenmiddag gelukkig weer meer beweging in de buik. Maar ook vandaag toch lichte twijfel. Ik voel de baby wel, maar minder vaak/intens dan eerder. Nu schijnt dat ook normaal te zijn aan het eind van de zwangerschap? Merken jullie daar verschil in?

Ik slaap nog steeds beneden ivm verkoudheid en bijbehorende (onsmakelijke) hoest- en proestgeluiden. Dochter en man slapen hierdoor veel beter... ;)

Nellebelletje heeft zich niet meer gemeld na bezoek aan gynaecoloog? Is zij de volgende?

Sanne, bedankt voor de foto van de kraamkadootjes.

Linda, fijn dat het zo goed gaat.

Hopelijk gaat het steeds beter met Kim, Babbelbaby.

Phoenix, fijn dat je weer eens een goede nacht hebt gehad, anders begin je ook zo moe aan je bevalling, toch?

Ciao ciao, hou het rustig inderdaad!

Iedereen een fijne dag gewenst!
ahahah you didn't say the magic word
Vanaf vandaag heb ik ook meldplicht. Ik zit op de 37 weken dus ze mag van mij komen Ze mag ook nog wel een weekje of 3 blijven zitten hoor, dat geeft me nog wat meer tijd om andere klusjes in huis af te maken...

Ik vind het nu ook wel weer eens tijd voor de volgende baby. Of zou de volgende februaribaby pas in februari geboren worden??

Norre, bedankt voor de update. Wens je zus maar sterkte met de borstvoeding en dat ze maar mag genieten van haar kleine meisje.

Hmmm... nog geen dokkie vandaag....

Nellebelletje, waar ben je? Je ging naar de gyneacoloog toe en sindsdien hebben we je niet meer gezien... Ik ben benieuwd hoe het is.

Phoenix, ik duim voor je dat je de 40 weken niet meer gaat halen!

Anky, lekker dat je vanochtend lekker mocht uitslapen, voel je je alweer een beetje beter?

Ukse, sterkte met wachten op het telefoontje. Ik duim mee voor een goede uitslag.

Alle babywas is gedaan, ik ga eens even uitzoeken wat ze als eerste aankrijgt nadat ze geboren is en wat spulletjes voor mijzelf bij elkaar verzamelen voor de vluchttas en dan kan ik dat ook weer van mijn lijstje strepen.

Ik lees van alles van jullie over kinderopvang en wordt er lichtelijk benauwd van... omdat mijn contract is afgelopen per 1-1 heb ik geen werk meer dus ga ik straks weer solliciteren. Maar ik heb nu nog geen idee op welke dagen ik eventueel zou gaan werken en of het wel regelmatig is. Vriend werkt onregelmatig dus daar valt ook niets op te regelen nu. Ik hoop maar dat we straks nog iets kunnen vinden op redelijke afstand (we hebben geen auto) Laten we er maar vanuit gaan dat het wel goed komt tegen die tijd allemaal...

Nu maar eens even de stad in en mijn biebboeken terug brengen die volgens mij vorige week al terug hadden gemoeten
Hier ook een meld.....38 weken!!

Gisteravond ineens een hele pijnlijke buik,hield best lang aan maar was 1malig,nu wel spierpijn,geen idee wat het geweest kan zijn. Ik was in ieder geval meteen weer klaarwakker......

Ben benieuwd wie de eerst volgende zal zijn!

Weet niet meer wie zijn ervaring met de baarkruk vertelde maar in ieder geval bedankt! De vk heeft die van haar ook standaard mee dus wie weet ga ik het ook proberen.... Vanmorgen bij de verloskundigepraktijk leek het ook weer makkelijk (wat je makkelijk kan noemen :( ) te gaan......
Hallo dames,

Ik ben er nog...geen paniek!!! Na de echo 's middags nog ctg gehad en bij gynaecoloog geweest. Die wil gewoon tot de 14e wachten (dat is voor mij 39 w 2 d!!!!). Hij zei wel dat het elk moment kon gebeuren en dat de baby reusachtig was (ik ben maar 1.56 m en manlief 1.70m, haha). Maar dan kan ik gewoon bellen en wordt de ok klaargemaakt. Aan de ene kant baalde ik daarvan, maar aan de andere kant wordt de 14e mijn litteken (en dat is echt heel lelijk van 2 keizersnedes en een darmoperatie) gecorrigeerd en doen ze meteen een sterilisatie (3 mannen is wel genoeg....) en als ik met "spoed" en keizersnede krijg dan gebeurt dat allemaal niet.

Dus ik ga, denk ik, nog niet voorkruipen.

Veel sterkte allemaal....ik ga slapen, echt hartstikke moe!!!

Liefs Mandy

PS Straks of morgen even reactie op iedereen, maar nu echt te moe...sorry!!! En, helaas Jack poept net in (schone) luier....aaargghhhh!!!!

PS nog wel even aan Dokkie: konijn is inderdaad ingeslapen gisternacht. Haar zusje is ook 3 maanden geleden overleden en broertje vorig jaar. Ik denk dat het gewoon tijd was na negen jaar.
even snel een update,

mijn man heeft mijn moeder gesproken. De uitslagen waren positief en ze gaat nog 3 x door met chemo. Dan wordt er waarschijnlijk geopereerd. Hoe en wat precies hoor ik vanavond. Ze heeft wel een week extra gekregen van de oncoloog om tijdens de bevalling bij ons te zijn. Jippie, ik kan met een gerust hart bevallen.

Nellebelletje, jammer van je konijn, hij heeft wel een geweldige leeftijd gehaald!!! Hoe reageren de kinderen erop? Wij hebben een hele ceremonie gehad rondom de begrafenis van het konijn. Zelfs foto's gemaakt.

Cin74, dat van die baarkruk vond ik vanmorgen er ook heel makkelijk uit zien. Met een poep en een scheet was het kind er.

Fenne, bij mag mijn man ook niet meer te ver weg laat staan een nachtje. Werkt op mijn zenuwen en vooral met 2 kinderen. Kreeg het gister al benauwd toen ik pijn in mijn buik en rug had. Ik kan me je goed voorstellen.

Lekker naar de kapper geweest en er is bijna niets af. De kapster is niet happig op het kortknippen bij zwangere vrouwen ivm spijt.

Ook de laatste verzorgspulletjes gehaald, dus wat dat betreft, ik ben er klaar voor, nu Pien nog.....
Hoi allemaal,

38 wkn vandaag en dus een dikke meld! Wat een rotnacht had ik zeg... Ik dacht ff dat het begonnen was, maar helaas. Phoenix, had geloof ik hetzelfde als wat jij had eergisteren. Echt om het half uur harde buiken en steken. Heel irritant. En nu is het weer weg... Ben hartstikke moe, dus ga ff een tukkie doen. Later reageer ik weer op iedereen hoor!

xLucybelle
Jaja, ben ik al even.

Deze nacht helemaal niks gevoeld.

Verder kan ik de tekst van San letterlijk overnemen: Bloeddruk was hetzelfde, buik rustig. Vriend erg druk met werk dit weekend dus toch beter nog even tot maandag wachten.

Praktijkadviseur komt zo, dus tot later.
En hier is dan eindelijk de foto van de gipsafdruk van mijn buik, gemaakt op 23-01-08, 39 weken zwanger. Nou nog iets leuks verzinnen om op de buik te schilderen, maar op internet heb ik wel al een paar mooie voorbeelden gezien.

Groetjes, san
Wauw koel San! Is goed gelukt zeg!
Wauw, dat is mooi geworden San! Ziet er gewoon superprofessioneel uit!

Ukse, fijn dat de uitslagen van je moeder positief waren en mooi dat ze een beetje meedenken in het ziekenhuis wat betreft je bevalling.

Nellebelletje, spannend dus voor jullie wanneer er iets gaat gebeuren. Ik kan me voorstellen dat het wel fijn is als ze de 14e als ineen kunnen doen. Maar ja, of zoon nummer 3 het daar ook mee eens is..... En wauw, wat moet het krap in je buik zijn als je zelf zo klein bent (ik ben 1.77 m en heb al het idee dat het voor geen meter meer past).

Norre,l bedankt voor de update. Hopenlijk zijn de bloeduitslagen van Kim goed.

Linda, raar idee eigenlijk dat jij al een baby van bijna 2 weken oud hebt en de rest (op Kim na nog in de buik zit).

Man komt weer terug met de kinderen (ik had ze even naar de speeltuin gestuurd), dus ik ga afsluiten.
Hoi, hoi,

Gisteren zijn we naar het ziekenhuis geweest en hebben te horen gekregen dat 5 febr. DE GROTE DAG is. Raar hoor...

Baby is dan 39 weken. Ik hoop dat we de juiste keuze maken met een ks. De baby is ws. hooguit 6 a 6,5 pond en onze eerste was er zo uit (paar uurtjes weeen en 30 min uitdrijving). Dus een stuitbevalling zou wel een optie zijn.

Verder gaat alles goed. Wel druk, met een kleine van 1,5 jaar. Dat zullen meer van jullie herkennen.

Hopelijk gaat het iedereen verder voor de wind.

Groetjes,

Bloem
Ukse wat fijn dat de berichten over je moeder positief zijn!

Bloem ik heb je weer terug in het schema gezet MET datum voor de keizersnede. Kun je alleen nog even kijken of de rest ook nog klopt? Jeetje wat spannend zeg. Moeilijk ook die beslissing van wel of niet vaginaal bevallen. Toen mijn ukkepuk hier overdwars lag begon ik hem ook wel te knijpen dat ik voor die keuze zou komen te staan. Want stel dat de baby met het hoofd naar boven was gekanteld dan was het ook ineens stuitligging geweest. Ik heb er toen wel over nagedacht wat ik zou doen. Maar aangezien de bevalling van Sjoerd heel voorspoedig is gegaan en de uitdrijving werkelijk maar iets van 3 persweeen nodig had, had ik voor de vaginale bevalling gegaan. Wel in het ziekenhuis, want het is toch meer een risico bevalling. Maar ja je moet uiteindelijk doen waar je je het prettigste bij voelt.
Ben vandaag heerlijk met Nina naar de bakker gewandeld. Lekkere broodjes gekocht, en vlaai voor de kraamvisite die dit weekend komt.

Harm moet volgende week nog 4 dagen werken, en dan is hij een dikke week vrij. Verheug me er nu al op. Hij is nu gitaar aan het spelen, Nina ligt in de box. Ze herkent dat geluid echt vanuit de baarmoeder, want ze steekt haar handjes zo grappig in de lucht.

Nina slaapt nog steeds door. Gisteravond hadden we haar om half 9 in badje gedaan, en daardoor is ze volgens mij zo rozig geworden, dat ze tussen de voedingen van 21u en 00:00u ook geen huiluurtjes heeft gehad. Ze is zo'n zoet meisje, ik was al heel verliefd op haar, maar dit wordt ieder uur erger.

Mijn zus had trouwens bij haar 1e kind ook een vrij makkelijke bevalling (zonder knip/scheur/hechting). Haar 2e lag in een stuit, maar ze wilde ook vaginaal bevallen door haar 1e ervaring, maar tijdens deze bevalling is toch besloten dat het een spoed keizersnee moest worden. De 1e bevalling zegt natuurlijk weinig over een 2e....

Mandy, hopelijk halen jullie D-day, en kunnen de ingrepen in 1x gedaan worden. Scheelt je natuurlijk weer nieuwe operaties. Wist trouwens niet dat ze dat allemaal in 1x deden joh. Wel fijn dat dat kan.

Wat sneu trouwens voor jullie konijntje. Die van ons is vorige week ingeslapen toen ik in het ziekenhuis lag. Ze was al 8,5 jaar en ze had gezwellen in haar buik (we waren al 2x bij de dierenarts geweest met haar, het zat er aan te komen). Wel sneu dat het gebeurde toen ik er niet bij kon zijn. Harm heeft een kwartier met haar op schoot gezeten bij de dierenarts met tranen in zijn ogen toen ze werd ingeslapen. Ze is inmiddels ook al gecremeerd.

San, leuk hoor, die gipsafdruk. Ben benieuwd wat je erop gaat schilderen. Misschien wachten tot de baby er is, en dan een profielfoto van de baby erop schilderen?

Dokkie en San; fijn dat alles bij de VK weer goed was.

Lucybelle, misschien was je rotnacht toch een voorbode dat het snel gaat beginnen. Ben benieuwd.

Ukske, fijn dat je moeder een week extra heeft gekregen van de oncoloog. Je hebt het over positieve uitslagen. Maar positieve uitslagen zijn toch niet goed? Of bedoelde je dat niet zo?

Ik zit aan mijn 1e glaasje rode wijn sinds heugenis. Is toch wel een apart gevoel.... Nog effe dames, en dan mogen jullie ook weer alles eten en drinken.
Oh jee je hebt gelijk Linda, zo kun je positief natuurlijk ook opvatten

Sorry Ukse als ik het helemaal mis heb... Nu ben ik alleen even het spoor bijster. Gaat het nou wel of niet de goede kant op met je moeder?
Eigenlijk zou ik helemaal blij moeten zijn want.... IK HEB VERLOF!!! Heerlijk. Maar ik heb vandaag helemaal een off-day. Vandaag een liggings echo laten maken en de kleine blijkt nog steeds in stuit in liggen (gelukkig ziet het er verder wel allemaal goed uit). De verloskundige heeft meteen een afspraak gemaakt bij de gynaecoloog voor een eventuele draaisessie en daar moet ik a.s. maandag dus verschijnen. De gynaecoloog gaat eerst kijken hoe het er voor staan en in de loop van de week zullen ze het dan misschien proberen te draaien. Blehhhhh, daar had ik nu echt geen zin in. Dadelijk moet ik ook nog na gaan denken over stuitbevallingen of keizersnede. En dat wil ik helemaal niet.

Ik wil gewoon thuis bevallen net als de eerste, en nu ben ik plotseling een medisch verhaal geworden. Ben niet blij. (Bloem, lees je bericht dat je in hetzelfde schuitje zit. Ben erg benieuwd naar je ervaringen.)

Zo genoeg geklaagd, ik lees net pas (sorry) dat baby nr. 2 geboren is! Helemaal uit het niets is Kim er bij gekomen. Babbelbaby & familie; van harte gefeliciteerd!

Ben helemaal jaloers op Linda, wat relaxed klink je zeg. Super!

Ik ga een bad aan zetten en daarna lekker tv kijken in bed. Morgen zie ik het vast allemaal weer wat positiever. Nu ik ook verlof heb hoop ik hier ook wat meer te kunnen verschijnen!

Petrol
Balen van die stuitliggingen. Dochter heeft ook lang in stuit gelegen en ik moest toen ook na gaan denken over de bevalling (keizersnede of niet). Bij ons was uiteindelijk de keuze om voor een natuurlijke bevalling te gaan (uiteindelijk draaide ze nog op het laatst, alhoewel de verloskundige tijdens de bevalling toch weer ineens heftig begon te twijfelen of ze nog billen of een hoofd voelde). Ik denk dat je met name datgene moet doen waar je je goed bij voelt. Ik ben echt een schijtluis wat betreft operaties en heb ook altijd complicaties gehad (ben gelukkig maar heel weinig geopereerd), dus voor mezelf was de keuze heel simpel, maar je beslist ook voor een baby (en voor je partner) en dat maakt de keuze gewoon moeilijk.
goeiemorgen, na een nachtje met veel plassen, stuur ik nu man en kinderen de stad in om even tijd voor me zelf te hebben. Even de duowagen uitproberen.

tja met dat positief en negatief qua uitslag heb ik het ook altijd moeilijk. De tumor van mijn moeder is flink geslonken en die klieren (zit geen kanker in maar waren opgezet) erom heen zijn flink kleiner. Omdat ze in zo'n goede conditie is willen ze nog 3 kuren geven om te kijken of de tumor nog kleiner wordt of weg is. Voor een kuur staat 3 weken maar als ze bij mij komt voor de bevalling mag ze nog een week extra nemen.

Geniet van jullie weekend en ik meld me pas maandag weer.
Ukske, het is dus gelukkig wel goed nieuws van je moeder.

Groot gelijk heb je trouwens om even het rijk voor jezelf op te eisen. Even lekker uitrusten.

Petrol, hopelijk gaat de draaisessie lukken. Kan me voorstellen dat je flink baalt. Ben je blij dat je verlof hebt, kun je er nog niet onbezorgd van genieten. Neem het zoals het komt, je kunt er toch niet veel aan veranderen, hoe vervelend het ook is. Sterkte in ieder geval.

Ik kan jullie wat foto's laten zien. Ik heb op Picasa een online album van Nina. Als je daarop klikt, dan kom je rechtstreeks in het album, en kan iedereen Nina bewonderen.

Het staat op hangmoeders bij het topic van de foto's van onze toekomstige kids bij onze februari hangplek.

Onze kinderwagen is trouwens éindelijk binnen. Die gaat Harm straks ophalen. Misschien dat we straks op pad gaan met Nina. Naar de stad ofzo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven