Februari 2008 uitgerekend!

30-05-2007 23:00 3168 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nellebelletje, wat een hoop cadeautjes!

En ik ben benieuwd of ze dan niet liever gewoon je kindje eerder halen als hij nu al zo groot is en het huidsmeer gaat er al af. Moet je nu vaker op controle om te kijken of de placenta nog voldoende werkt?

Over je konijn, ik ben dierenarts (wisten jullie wel, toch? Zie avatar) en 3 dagen niet eten is nogal funest voor een konijn. Kunnen ze niet tegen. Ik zeg altijd: als een konijn of cavia 1 dag niet eet, meteen komen, dan kan ik er misschien nog wat aan doen. Maar 9 is wel al vrij bejaard, ja.

Anky ook al met konijn in de weer, abcessen bij konijnen is altijd een vervelende, langdurige kwestie en het komt ook vaak weer terug. Waar zit het eigenlijk?
Wauw Nellebelletje, wat een kind al! Ik ben inderdaad benieuwd of ze je nog laten wachten tot de 14e. Bij dochter was mijn placenta ook enorm verkalkt, de verloskundige zei dat het niet veel langer had moeten duren, zo slecht zag hij er uit.

Wat sneu van je konijn. Met niet eten moet je wel heel erg oppassen, want daar kunnen konijnen helemaal niet tegen, eigenlijk moet je dan gaan dwangvoederen omdat anders hun darmstelsel er aan gaat. Tenzij het beestje natuurlijk al zo oud is, dat er weinig meer aan te redden is.

Konijn hier had zo'n typische naar konijnenabces op zijn kop, maar het lijkt nu eindelijk de goede kant op te gaan. Ik hoef voorlopig niet meer naar de dierenarts.

Ben hier vandaag met de administratie bezig.....bah, wat een werk zeg.Gelukkig nu bijna klaar en dan bedenken wat ik nog ga doen vanmiddag. Ik wou graag nog even naar buiten, maar het weer nodigt niet echt uit. Nou ja, anders maar gewoon even liggen. Komt er de laatste tijd niet van en is wel nodig. Oja, en ik moet ook nog enveloppen schrijven voor de kaartjes en eten koken, wassen draaien, strijken enzovoorts. Kortom, nog geen tijd voor vervelen hier.
Meld! Met baby in buik.

Judat, ik hoop dat je deze keer toch gelijk krijgt!

Maar vrees dat het op hele korte termijn niet gaat gebeuren. Ik heb wel eens gehoord dat je niet bevalt als je niet fit bent en ik ben sinds gisteren ineens strontverkouden, bah. Verder bleef zoon 1 erin zitten tot ver na de uitgerekende datum, het zou al fijn zijn als deze er uiterlijk 5 februari is.

Phoenix, van harte met je verjaardag! Wie weet vandaag nog een snelle bevalling tussendoor? En ik gun het je zeker om voor mij te bevallen hoor! Hoop eigenlijk vooral dat jij weer een beetje op de been bent als onze kaartjes gedrukt gaan worden. Trouwens wel handig dat jij het als 1 van de eersten weet als onze baby geboren is.

Die cadeautjes klinken leuk! Wij doen hier zoiets niet, ik heb al wel beschuiten en muisjes in huis. Maar wie weet ga ik nog iets frunniken voor op de creche van Wytze. Blauwe badeendjes ofzo, aangezien de meeste kindjes in zijn groep nog heel klein zijn (hij zit nog in de babygroep tot anderhalf jaar) en alleen nog maar melk drinken.

Mijn computer begint raar te doen, snel dit posten. Misschien later meer...

groetjes,

Branca
Oja, Ukske het is goed gekomen met die Kiwi hoor! Heb een beschrijving gevonden op internet en volgens mij zit ie nu goed...
Wauw Nellebelletje, dat klinkt alsof je niet nog 3 weken blijft lopen! Ik ben benieuwd of ze hem eerder gaan halen nu.

Phoenix, gefeliciteerd!

Babbelbaby of Norre, hoe is het met de kleine Kim?

Linda, schitterend meisje hoor, op de foto's op hyves. Is je partner wat donkerder? Omdat ze zo'n mooi donker kleurtje heeft? Of lijkt het op de foto donkerder dan in het echt? Hoe reageren je honden eigenlijk op de baby?

San, ik moest erg lachen om je vriend met zijn aardappelproefrit! Leuke doopsuikers trouwens.

Wij doen ook geen doopsuikers ofzo. Vriend zijn familie is Vlaams en die doen het standaard, maar ik had zelf nog niet bedacht dat ik het ook wel eens kon gaan doen. Ik houd het bij beschuit met muisjes denk ik...

Hmmm, veel hydrofielen dus... ik heb een hele stapel van schoonzus gekregen. Ze zitten nu in de wasmachine, maar ik zal straks eens tellen hoeveel het er zijn. Volgens mij 10 ofzo. Ik kan er altijd nog een six-pack bijkopen natuurlijk.

Ik heb net de klossen opgehaald, maar eens kijken of we die onder het bed kunnen wurmen. Dan zijn we helemaal klaar voor een thuisbevalling!
Bedankt voor alle felicitaties! Maar ik geloof niet dat het nog gaat gebeuren vandaag. Ik begin er steeds banger voor te worden dat ik ook een echte februari baby ga krijgen

Jeetje Nellebelletje. Dat word vast eerder dan 14 februari dan. 3800 gram bij 36 weken is wel erg fors! Onze baby werd met 35 weken en 4 dagen op een kilo lichter geschat. Dus dat is wel een behoorlijk verschil. Ik ben benieuwd of jij ook nog voor gaat piepen.
Phoenix, van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

De dag is nog niet voorbij, dus een verjaardagscadeautje kan altijd nog...

Judat, mijn vriend heeft zwart haar (en een paar grijze ertussendoor), maar we hadden alletwee een flinke bos haar bij onze eigen geboorte, dus ik had dit wel een beetje verwacht (en gehoopt natuurlijk). De honden (en katten) reageren heel relaxed op Nina. Ze sliep vannacht trouwens weer lekker door. Heeeerlijk. Ik zou inderdaad maar wat hydrofiele luiers erbij kopen. Ik heb er slechts 12 maar ga er deze week zeker bij kopen. Hoef je niet zo vaak te wassen.

Oei Branca, hopelijk gaat je verkoudheid snel over. Kun je tenminste gaan bevallen...

Anky, je bent er maar druk mee, al die huishoudelijke taken. Je kunt ze ook laten liggen voor de kraamhulp zometeen....

Dokkie, ben benieuwd of er een dezer dagen wat gaat doorzetten bij je. Mijn vriend bezoekt trouwens dierenartsen voor zijn werk. Hij verkoopt laboratorium apparatuur. Misschien is hij al eens bij je op bezoek geweest.

Nellebelletje, wat een grote baby al. En dan te bedenken dat Nina nu 2740 gram is (ze zit weer op haar geboortegewicht). Lijkt me toch dat ze jouw baby al eerder gaan halen.

Fenne, het weer is inderdaad balen. Hopelijk wordt het in februari, als al onze babies er zijn, wel beter. Zodat we lekker met ze op pad kunnen. Dat vele binnen zitten, daar wordt je ook niet vrolijk van.

San, leuk gemaakt, die kraamcadeautjes. Ben je wel even mee bezig geweest he.

Zojuist zijn mijn ouders op visite geweest met mijn tante en oma. Heb in ieder geval kleine kleertjes gekregen (heb ze gezegd dat als ze toch iets willen kopen, dan het liefst maatje 46 of 50 omdat Nina nog erg klein is.

Oh en vandaag was de kraamhulp voor het laatst. Wel jammer, ze is heel lief, geduldig, en heeft heel veel in huis gedaan. Ze heeft zelfs alle overhemden van Harm die in de kast hingen, gestreken. Ze vond het wel zielig geloof ik, dat hij zijn eigen hemden moet strijken, haha. En hij is nu verwend; hij zegt: kun jij dat niet altijd voor mij doen. Zolang ik verlof heb wel, maar als ik weer aan het werk ga, moet hij het toch zelf doen. Toch maar eens op zoek naar een strijkservice hier in de buurt.'

Ben benieuwd of er vannacht wat staat te gebeuren bij één van jullie....
Phoenix, van harte!!!

Vanochtend weer goedgekeurd door de vk en ik draag ook een flinke man bij me... Nu geschat op 7,5 pond en ik ben nog niet eens 38 weken... Hoop nu nog meer dat ie eerder komt. En denk het ook

Hou het ff kort deze keer!

Fijne avond allemaal.
vanmorgen bij de vk geweest. Het was een race tegen de klok. De vorige afspraak liep 15 minuten uit en ik zat op hete kolen want ik moest ook om half 12 zoonlief ophalen. Het ging allemaal net aan. De bloeddruk gaf nog geen tekenen van een naderende bevalling, helaas. De vk dacht aan de hand van de vorige zwangerschappen dat het wel een 41 weken kindje zou gaan worden. Ook moet ik zodra de vliezen breken bellen al is het midden in de nacht. Pien ligt nl niet vast in mijn bekken. We wachten rustig af tot het moment daar is.

Slaap lekker en tot morgen.
Hoi allemaal,

Grappig dat vele van ons naar die volle maan hebben gekeken! Hij was echt prachtig! Gaf veel licht.

Gefeliciteerd met de eerste meisjes! Hopelijk gaat alles goed met jullie. En natuurlijk ook met de andere zwangeren onder ons... laatste loodjes voor de meeste.

Bij ons ziet het er naar uit dat er over een week of 2 een ks wordt gepland. Morgen hoor ik de datum. Kleine ligt in stuit. Ik ben nu 37 weken en naar horen zeggen plannen ze de ks rond de 39 weken. We hebben twee serieuze draaipogingen gedaan maar helaas niet gelukt. Ik had heel graag weer thuis bevallen, maar goed. Een stuitbevalling zie ik niet zitten, ondanks een vlotte eerste bevalling en een geschat kindje van 6 pond... De risico's voor de baby en de kans (50%) dat het alsnog een ks wordt vind ik (en mijn man) te groot.

Anyway, ik wens jullie allemaal voorspoedige laatste uurtjes, dagen, weekjes en ik laat het jullie uiteraard weten als de kleine er is.

Groetjes, Bloem
Phoenix: nog gefeliciteerd met je verjaardag! heb je nog veel visite gehad? Of had je er weinig zin in?

Bloem: balen dat het niet thuis kan, maarja, je doet er helaas weinig aan. Hoe is het verder met je?

Ukse: zei de VK dat een hogere bloeddruk inderdaad een teken is van een naderende bevalling? Bij mij was het bij dochter wel zo. Nu was m'n bloeddruk juist weer gedaald... dusse... zou ik dan toch de 42 weken halen?? Ik zou het op dit moment echt niet erg vinden... Maar dan moet ie er naar 42 weken wel uitkomen, geen gedoe met inleiden of keizersnee svp...maarja, helaas, een baby komt niet op bestelling...

Lucybelle: da's een flinke met 38 weken! Al hoor ik ook vaak dat de vk er soms goed naast kunnen zitten. Weet niet hoe de ervaring met de rest is met al een kind?

Linda: vond je het lastig dat de kraamhulp weer wegging? Heerlijk verwend zo te horen!!

Nellebelletje: zo te horen komt die kleine van jou ook wel eerder dan de 14e! Hoe was de ecg en het bezoek bij de gyn? Ik ben heel benieuwd!

Dokkie: vermoeiend al die voorweeen! Hopelijk zet het een keer door.

Over kraamcadeautjes: ik 'doe' er ook niet aan. Zat wel te denken om voor het KDV lange koekjes een beetje met boter te besmeren en dan in de muisjes te dopen/rollen. Zoiets heb ik eens gelezen. Beschuiten worden natuurlijk niks... Eens kijken of ik op internet wat kan vinden.

Jullie kadootjes klinken allemaal erg leuk! Maare, ik ben al blij als de babykamer klaar is....

Wel opgeschoten vandaag, dus er komt een beetje schot in. Morgen thuis met dochter, dus dan schiet het ook niet op, dus vrijdag maar weer verder. Hopelijk dan voor week 38 (as dinsdag) alles een beetje op orde. Ach, je verlegt je grenzen he...

Nou, ik ga proberen te slapen. Vannacht maar 3 keer wakker geweest, dus hopelijk vannacht weer zo'n nacht.

Truste allemaal en ben benieuwd of er vannacht babies zijn geboren!!!
Goeiemorgen, ik meld me weer naar een rustige nacht.

Bloem, jammer dat je draaipogingen zijn mislukt. Ik zou dezelfde keuze gemaakt hebben als ik voor een stuitbevalling zou komen te staan. Gelukkig ligt Pien bij ons goed.

Dextro, bij is de hogere bloeddruk tot 2 keer een seintje voor de vk geweest dat ze me niet meer terug zou zien op het volgende spreekuur. Nu is mijn bloeddruk ook weer naar beneden gegaan dus reken ik ook maar niet op een bevalling binnen korte tijd.

Voor de rest gaat het rustig hier. Zoonlief staat op het punt naar school te gaan en dochterlief wil niet aangekleed worden. Ze zoekt het maar uit. Ze heeft tijd tot kwart over 2 want dan moet ik de deur uit om hem te halen van school.

Ga het vandaag rustig aan doen.
Echt wat een dramanacht vannacht. Steeds harde buiken met af en toe iets ertussen wat op een verdwaalde wee leek. Absoluut geen regelmaat, maar wel zo pijnlijk dat je er wakker van wordt... En nu is er weinig tot geen actie te bekennen.

En Sjoerd is stiksjagerijnig want hij is niet uitgeslapen. Dit wordt een lange dag vrees ik...
Goedemorgen! Hier veel geluk vanmorgen, want vriend heeft dochter naar de Kindergarten gebracht. Heerlijk, ik kan dus lekker met zoon kalm aan doen en hoef geen kinderen op en af de fiets te tillen. We hebben al druk gepuzzeld en ik heb zoon heel pedagogisch voor de TV gezet. Ben normaal niet zo scheutig met TV kijken (ze mogen een half uur per dag), maar nu hoogzwanger maak ik maar even een uitzondering. Ik ga mezelf eens trakteren op een lekkere kop koffie. Vannacht na een paar goede nachten een iets mindere nacht, maar toch nog wel nog okay. Hier absoluut nog geen voortekenen van een naderende bevalling, maar dat had ik de vorige keer ook niet.

Bloem, wat balen van die mislukte draaipoging. Dapper van je dat je een keizersnede doet. Ik ben als de dood voor operaties en zou dat dus echt niet durven vrees ik (hoewel je weinig te zeggen hebt, als het moet dan moet het).

Phoenix, alweer zo'n zware nacht: arme jij . Hopenlijk redt je het nog een beetje vandaag.

Linda, super dat Nina alweer doorsliep, wat een luxe zeg! Hoe voel je je zelf nu? Is je vriend nog thuis?

Wauw, Lucybelle ook al zo'n grote baby. Ik ben benieuwd!

Hier werden zoon en dochter vrij klein en licht geschat, maar beiden waren uiteindelijk 4 kilo en zoon was zelfs 56 cm lang. Ben dus benieuwd wat het deze keer wordt.

Ik ga aan de koffie en daarna nog even lekker met zoon op de bank knuffelen. Ik ben echt dolgelukkig met mijn verlof en voel me per dag opknappen en uitrusten. Vrijdag is mijn vriend thuis, dan kan ik ook kalm aandoen: lekker!
Ik snap eigenlijk niet waarom die vk door blijven gaan met schatten van lengte of gewicht terwijl ze dat helemaal niet kunnen door de buikwand heen! Mijn schoonzus had net een echo gehad en op basis daarvan kunnen ze 'beter' schatten. Dan zeggen ze rustig 3250 gram (alsof dat kan zonder weegschaaltje in de baarmoeder, zo nauwkeurig) en hij zat dus ruim boven de 4000 gram... Bij Lisa hadden 2 vk apart van elkaar gezegd dat ze wel lang zou zijn en ze was 48 cm!

Phoenix, bij jou ook lekker bezig dus Ik hoorde laatst al dat die voorweeen (en naweeen ook trouwens!) veel meer voorkomen bij 2e of verder kinderen. Fijn hoor!

Ik heb ook weer tamelijk vervelende voorweeen gehad, maar kort. Als ik straks ga bevallen duurt het nog maar 2 uurtjes na al dit voorwerk! Maar ik had het toch liever zoals de vorige keer: Vliezen breken en paar uur later ons kindje in de armen!
Voorweeën schijnen inderdaad heel erg veel voor te komen bij een tweede (bij een eerste trouwens ook). Verloskundige was bij mij verbaasd te horen dat ik bij zoon helemaal niets heb gevoeld van te voren(en nu trouwens ook niet). Ze zeggen hier trouwens wel eerlijk dat ze over lengte en gewicht niets kunnen zeggen (en in mijn geval zeggen echo's dus ook heel weinig). Voordeel is wel dat ik nu niet meer naar het ziekenhuis hoef voor groeiecho's en dat ze het wel geloven.

Verloskundige raadde wel weer aan om ijzer te gaan slikken. Mijn Hb was de vorige keer keurig gestegen naar 7.0 en ik ben toen gestopt met slikken omdat ik last van mijn maag kreeg. Maar ze vond me er toch wel erg wit uitzien en ik merk inderdaad dat ik weer erg veel last van zwarte vlekken krijg. Misschien dan toch nog af en toe 1 tabletje per dag, alhoewel ik me afvraag hoeveel zin het nog heeft zo vlak voor de bevalling.

Hier nog steeds geen kinderopvang trouwens, daar baal ik wel weer van. Wil nu gewoon zekerheid hebben, maar voorlopig sta ik nog op de wachtlijst tot nov 2008 (en ik wil echt per 1 mei weer gaan werken).
Geen babynieuws hier.

Anky, toch maar doen hoor die ijzerpillen. Na de bevalling zal je Hbgehalte toch weer een stuk lager zijn, dus alles wat je er voor die tijd nog bij kunt krijgen is mooi meegenomen. Ben je straks ook weer wat eerder hersteld.

Phoenix, wat een ellende zeg. Verwen jezelf maar extra vandaag en doe straks lekker een dutje als je daar de gelegenheid voor hebt / krijgt!

Bloem, jammer hoor dat het draaien niet is gelukt. Stuitbevalling lijkt mij ook wel link. Gelukkig is ons ukkie op tijd goed gaan liggen. Ik ben wel heel benieuwd wanneer het nu D-Day is voor jullie!

Hoe zou het trouwens met babbelbaby zijn? Die ligt hopelijk heerlijk te genieten in haar kraambed.

Gisteren hebben we trouwens toch nog een tweede gipsafdruk van mijn buik gemaakt. Die is al een stuk mooier geworden dan de eerste. Wel grappig; mijn navel zit flink scheef omdat beeb met haar rug aan de rechterkant lag. Erg leuk om te zien op die afdruk! Nu nog op internet zoeken naar mooie voorbeelden van beschilderingen ofzo.

Vanmiddag weer naar de vk, hoe vaak zou ik daar nog komen? Stiekem hoop ik dat dit de laatste keer zal zijn.
Phoenix, nog gefeliciteerd met je verjaardag van gister. Maar nu issie voorbij, dus kom maar op met de baby!

Ik kruip vast op het bankje, totdat de januarimama's de tribune doorgeven.
Hallo!

Phoenix allereerst nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!

Hier is het geboorteverbod officieel ingegaan, dus tot maandag 'moet' onze baby lekker blijven zitten waar ie zit! Manlief belde dat hij in Wenen is aangekomen. Het is hier prachtig weer, dus zo maar eens even naar buiten. Moet ook nog boodschappen doen, maar ik haat koken voor mezelf. Heb ook geen inspiratie!

Maar goed, ik wacht vol spanning op het volgende blijde nieuws.

Groetjes Ciao ciao
Hallo,

Hier een update van de tante van Kim. Het gaat goed met mijn zus en Kim. Kim moest alleen vanmorgen wel naar het ziekenhuis voor een prik om haar bloedwaardes te laten meten. Ze was ineens teveel afgevallen en werd erg geel. Nu ligt ze in haar kamer te slapen voor het raam in het licht. Ik hoorde net van mijn zwager dat mijn zus ook een tukkie doet.

De borstvoeding komt nog niet echt op gang en dat geeft wel wat stress. De kraamverzorgende en de verloskundige blijven erop hameren dat mijn zus moet blijven proberen, maar er is vooralsnog te weinig om Kim tevreden te stellen. Dus ze wordt bijgevoed met een spuitje. Mijn zus en man zijn nu ernstig aan het nadenken om de hele borstvoeding maar te skippen en over te gaan op flesvoeding.

Morgen krijgen ze de uitslag van het prikje. En morgen of overmorgen krijgt Kim haar hielprik.

Meer nieuws? Nee, ik geloof het niet. Behalve dat het een dotje van een baby is!
Hallo!

Meld me alleen even, heb erg weinig energie dus nestel me lekker op mijn kraambed (dat toch in de woonkamer staat) en voor de tv. Even rustig aan. Verder is het ook rustig dus geen spannende verhalen van deze kant!!!

Succes allemaal, er mag er nu wel weer eens een bevallen!!!
hoi, hier ook even een kort berichtje. Ook nul energie. Heb veel dozen staan sjouwen, was achteraf niet zo'n goed idee, want nu veel last van buik en rug.

Het wordt tijd dat er eens een einde komt aan de zooi hier, want het zou me echt overvallen als ik opeens weeen zou krijgen. Te weinig mee bezig met dat er binnenkort een baby komt. Voelt ook niet goed. En ik baal eigenlijk dat ik al bijna 2 weken verlof heb maar nog geen moment lekker even niks heb gedaan, maarja he, ik doe het mezelf aan... Nu maar lekker naar bed, morgen weer een dag!

Norre, bedankt voor de update. Hopelijk gaat het binnenkort beter met de bv, want zo is het ook niet echt fijn. Voelt je zus zich inmiddels wel wat beter? Nog veel naweeen?

Anky: balen he, die kinderopvang. Ik kan het hele jaar ook niet terecht bij het kdv van dochter, maar zien hoe dat gaat. Maar t is geen lekker vooruitzicht. Wel lekker dat je zo geniet van je verlof? Jij 'gaat' ook voor de 42 weken??

Ukse: nog een beetje ok-dag gehad? Lekker begin met je kinderen...

Phoenix: meld???!

Nellebelletje: hoe was het in het ziekenhuis?

Ok, toch geen kort bericht. Ik ga, eerst nog even kruikje maken als ik die kan vinden in 1 van de dozen...., en dan naar bed.
Jaja ik ben er nog dextro

Balen dat het niet opschiet met de kamer zeg... Ik merk inderdaad echt dat het een heel groot stuk rust heeft gegeven toen die kamers eenmaal klaar waren.

Vandaag in de wieg het pakje klaargelegd wat ik als eerste aan wil doen. Staat echt zo ongelofelijk lief zo'n ieniemini pakje. Bizar idee dat daar in principe elk moment een babietje in kan komen.

Maar goed wel veel harde buiken maar geen weeen of andere signalen dat de bevalling in aan het zetten is. Dus...

We gaan er maar weer gewoon vanuit dat we zondag een 40 weken buikfoto kunnen maken.

Norre bedankt voor je berichtje! Wat jammer dat de borstvoeding niet goed op gang wil komen. Ik hoop voor Babbelbaby dat het toch nog lukt.

Ciaociao bedankt voor het wisselen van het plaatje En dat jouw man nog zolang en zo ver weg mag Daar zou ik toch minder vrolijk van worden denk ik.

He Patries! Leuk dat je me ook komt aanmoedigen! Bedankt nog voor je felicitatie!

San ga je nog een foto van die gipsafdruk op hangmoeders plaatsen? Ik ben wel nieuwsgierig hoe ie eruit ziet hoor!

Zo nu nog even de sluitzegels printen en snijden. Sja was eerst niet van plan ze te maken, maar aangezien baby maar binnenbuiks blijft toch maar gedaan. En mijn bedrijfsadministratie even bijwerken. En dan kan ik weer met een gerust hart naar bed en hopen op een bevalling
Hoi Phoenix,

Ach ja, het is een jaarlijkse bijeenkomst waar hij al 3 jaar op wacht om naar toe te mogen. Hij wilde eerst niet gaan, maar ik zei dat er genoeg vluchten zijn om op tijd terug te komen. Aangezien de 1e toch meestal wat later komt en de bevalling langer duurt wilden we het risico wel nemen.

Groetjes Ciao ciao
Goedemorgen Meiden,

Vanuit Noord-Holland weinig nieuws te melden, gisteren heerlijk een dagje voor mijzelf gehad, dochter was lekker naar het KDV. Vandaag is ze weer lekker bij mij thuis. Merken jullie ook dat jullie kleintjes zich anders beginnen te gedragen. Isabelle is heel druk de laatste tijd, slaapt slecht, ik denk dat ze ook veel met de komst van de baby bezig is.

Lichamelijk voel ik mij goed, vannacht lekker geslapen na een aantal slechte nachten. Buik wordt wel steeds dikker maar goed nog eventjes. Fijne dag allemaal. kus

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven