Februari 2009

10-06-2008 09:17 5254 berichten
Alle reacties Link kopieren
JOEHOE!!! We zijn zwanger en uitgerekend in februari 2009

Zin om mee te schrijven??
Meiden wat leuk, weer een dame en heer erbij! Bij mij weet niemand het alleen jullie, man wilde het echt niet weten en dochter ook niet. Moet dus nog minstens 19 weken dit voor me zien te houden. Praat steeds maar over de baby en hoop dat ik me niet verspreek!

Madeintheusa, ook welkom hier natuurlijk.

Ringel: dubbel gefeliciteerd met je verjaardag en aankomende bruiloft!

Ga van het weekend de rest eens even bijlezen. Ben zo druk nu dat ik het gewoon niet meer kan bijbenen! Ga zo lekker naar bed toe.

Groetjes Engel
En ja hoor, het 2e jongetje meldt zich!

De echo vandaag ging helemaal goed, heerlijk om de baby weer te zien bewegen. Ze konden niks vreemd zien op de echo. Van wat ze hebben gezien zag alles er normaal uit. Wat een opluchting, moet ik zeggen!

Ringel, fijn dat bij jou ook alles er goed uitzag!

Fijne avond allemaal!
Gefeliciteerd Meike: een jongen en gezond. Ringel ook gefeliciteerd met een gezonde baby. We blijven toch in spanning tot de geboortes!
Ringel, super dat de echo goed was!! helaas voor mijn nieuwsgierigheid weten jullie niet wat het is

Meike ook super dat jouw echo ook goed was!

En een jongen helemaal super!

Wie is de volgende ook alweer? ff spieken, vergeetachtig

Helaas heeft mijn kleine man weer krentenbaard. Heeft pasgeleden ook al dagen aan de antibiotica gezeten, maar helaas het was blijkbaar nog niet uit zijn systeem. Morgen maar weer naar de dokter
Ringel, in Oosterwolde. Hier vlakbij zit er ook een, maar die vrouw had ik bij de gewone echo en die vond ik dus helemaal niet leuk.
Ringel gefelicteerd met een goeie echo!!

Meike gefeliciteerd met een jongentje!!

Zei jou gevoel dat het een jongentje werd?

En jou man wou het niet weten toch? Hoe is het nu gelukt dat hij het nu wel wou weten?

Njb succes met je echo vandaag!!

Ik moet zo naar de kapper met mijn schoonzus ze gaat vandaag trouwen.

Wordt een erg leuke dag denk ik maar ook een heel lange dag.

Iedereen een fijne dag/weekend.
Ringel, die aanstaande man van je is wel volhardend he? Maar het belangrijkste weet je. Gelukkig zag alles er goed uit! Gefeliciteerd!

En Meike, een jongetje! Het verdeeld zich al aardig. Leuk!

Ik word zeer, zeer ongeduldig als ik jullie verhalen lees. Ik wil ook!!!! Nog 2 weken en dan ben ik eindelijk aan de beurt. Ik denk dat het een jongetje is. Ben benieuwd of ik gelijk krijg.

Engel, dus jij bent de enige die weet wat het is? Hopen dat je je niet verspreekt zeg. Lijkt me wel heel leuk om het als enige te weten. Manlief wil het ook heel graag weten en we vertellen het gewoon aan iedereen die het wil weten dus ik kan het niet meemaken.

NJB, veel plezier bij de echo vandaag!

B12, veel plezier op de bruiloft!

Oh, en Loewyz. Goed opgelost zo die tabel. Jammer dat het niet meer geukt is met die andere. En ik had nog wel zo mijn best gedaan met de kleurtjes.

Fijne dag dames!
sja het is niet anders, maar ben toch wel erg blij dat op de echo alles helemaal goed was en dat er zo te zien geen abnormaliteiten te zien waren. Was nl erg bang (waarom Joost mag het weten) dat er iets met de niertjes aan d ehand zou zijn, maar ook dat is allemaal helemaal goed.

Mayte gaat momenteel helemaal uit d'r dak op Old macDonald had a farm (zowel op de tweenies als op d'r eigen Little people boerderij-> kan conecties leggen!! )

En dank jullie wel voor felicitaties....ben ook helemala uber super gelukkig en blij en zo.....(hmmm nou ja niet echt te omschrijven, maar wel heeeeel erg blij)

Enneuh voor de rst ik hoop en duim dat er voor iedreen zulke mooie echo's te zien zullen zijn, want het is en blijft echt zo bijzonder om je babay zo te zien spartelen!
Had ik je al gefeliciteerd ringel?

Hierbij dan alsnog van harte: je gaat trouwen! Het is ook wel een bijzondere verbintenis hoor. Wij hebben alles in het heel klein gedaan maar het feit dat ik zijn naam draag blijft bijzonder en ik was er ook zo aan gewend.

Ik hoop op een gezond kind en voor de rest maakt het me niets uit. Eerst zei mijn gevoel een meisje maar nu weet ik het niet meer.

Joeppie, mijn beste vriendin is zwanger! Van de tweede, de eerste is net een paar maanden van de borst af, voor mijn gevoel. Maar de tweede is op komst en dat is superleuk want ineens ben ik me twee vriendinnen zwanger! We gaan in december of januari maar eens foto's maken van ons drieen. Ik ben uitgerekend in januari, de ander in februari en nu mijn beste in april. Wat een belevenis en wat spannend allemaal!

NJB: veel plezier vandaag! Wel vertellen hoe het was hoor!

Bijzonder hoor engel dat jij de enige thuis bent die het weet.

Hoe ga je dat voor je houden?

Alvast een fijn weekend voor eenieder!
ben ik Meike helemaal vergeten te feliciteren met haar goeie echo en met haar zoon! Van harte meid!

ga nu m'n wichie in bed doen en ws zelf ook even een oogje dicht doen.
Made, leuk dat je meeschrijft. Zegt die nick iets over jou? Of over je baby?

Leuk, de eerste jongetjes zijn bekend.

En Ringel die gaat trouwen en jarig was, gefeliciteerd. Heb je nog meer leuke cadeaus gekregen?

Zucht, al die echo's, 8 oktober lijkt zo ver weg...
@allen, dank voor de felicitaties!

Nu dat ik de echo heb gehad en weer een hartje heb zien kloppen, merk ik dat ik nu in gedachten onwijs bezig ben met de voorbereidingen. Moet eigenlijk nog beginnen met kopen, heb nog niets (op een aantal superschattige rompertjes en pakjes na).

We gaan morgen voor de babykamer kijken. Verder zit ik erg te dubben over welke kleur(en) we zullen gebruiken voor de inrichting van de kamer. Ben hier nog niet uit. Mochten jullie nog ideëen/tips hebben of ervaringen kunnen delen, wees vooral welkom!

Oh ja, ben vandaag exact 20 weken, op de helft. Anderen kunnen de zwangerschap nog helemaal niet bij mij zien. Zelf zie ik uiteraard al wel een aardige buik (ja oke, moet toegeven dat ie van de buitenkant niet zo opvalt) Ben ook nog steeds niets aangekomen. Maar volgens de vlos is dit helemaal niet erg, de baby groeit volgens schema, en dit is toch het belangrijkste!

@B12, leuke dag gehad vandaag met de bruiloft?

Ben ook wel erg benieuwd naar de echo's die volgende week gepland. Hopen inderdaad dat het allemaal prachtig mooie echo zullen worden!
quote:Meike_xx schreef op 19 september 2008 @ 19:07:

Oh ja, ben vandaag exact 20 weken, op de helft. Anderen kunnen de zwangerschap nog helemaal niet bij mij zien. Zelf zie ik uiteraard al wel een aardige buik (ja oke, moet toegeven dat ie van de buitenkant niet zo opvalt) Ben ook nog steeds niets aangekomen. Maar volgens de vlos is dit helemaal niet erg, de baby groeit volgens schema, en dit is toch het belangrijkste!

Ik ben nog geen 20 weken (18 en een beetje ) maar ik krijg inderdaad ook vaak te horen dat het nog niet te zien is.. Dat vind ik dan wel een beetje vervelend. Iedere keer als ik mensen tegenkom gaan ze weer naar mijn buik kijken om te ´zien´ of ik al een groter buikje heb maar dat valt dan altijd weer tegen. Ik ben blij dat het niet perse slecht is bij jou. Ik ben wel aangekomen maar door de reacties van mijn omgeving werd ik een beetje onzeker. Fijn om te lezen dat bij jou alles goed is en je er toch nog maar weinig van ziet. Voor de rest voel ik wel vaker iets dus echt zorgen maak ik mij nu ook weer niet..Maar goed a.s. donderdag ga ik weer naar de Verloskundige dus dan kan ik daar ook weer eens naar vragen.

Wij hebben een commode gekocht en ik ga a.s. maandag een box ophalen. Voor de rest kan ik heel veel spulletjes van mijn lieve nicht krijgen.. dat scheelt
Gek hè, hoe iedere vrouw anders draagt... Ik ben ontploft! Niet in kilo's, want dat blijft nog steeds op +1 staan, maar mijn buik is huge. Bij mij zijn ze juist verbaasd dat ik pas 17 weken ben.
ik heb juist het idee, dat na gisteren mijn buik in 1 nacht tijd enorm gegroeid is. Klinkt bizar, maar net alsof het nu echt echt mag gaan groeien ofzo. kan er geen logische verklaring voor bedenken.

(en de kwaaltjes worden ook dramatischer, de eerste aambei is geconstateerd ieuw!)
beste meike en mararoulette ik begrijp jullie gevoel heel erg goed dat jullie het jammer vinden dat de "buitenwereld" nog niet ziet dat jullie zwanger zijn. Ik had met mijn vorige zwangerschap pas een zichtbaar buikje voor onbekende met 32 weken.... Dat vond ik toen ook heel erg jammer, ik wilde het zo graag met iedereen delen...;-) Maar daarna kwam het wel en ik was achteraf blij dat ik niet zo lang met zo'n hele grote buik heb rondgelopen. Ik was daardoor nog topfit en kon heel veel nog doen. Nu is dat wel anders, ik ben nu 20 weken zwanger van de 2e en iedereen roept al 2 weken jeetje wat gaat dat ineens hard, ik heb nu een buik zoals van mijn eerste met 32 weken zwangerschap...!!! Nu vindt ik het wel leuk maar maak me ook wel zorgen hoe groot die buik nog gaat worden dan, het is nu al wel voelbaar en zeker met mijn 2e is het wel zwaar, hij is zo'n schatje en ik wil hem af en toe ook wel even lekker tegen me aan houden en een stukje dragen maar dat wordt nu echt te zwaar (hij weegt 15 kilo) maar ja toch kan ik hem niet weerstaan dus kleine stukjes doe ik wel....

Alle anderen wat leuk dat er al meer Jongens en meiden bij komen!! Een jongetje is heel leuk! Ik heb er zelf 1 rondlopen en het is super! Nu dus in verwachting van een meisje en dat lijkt me ook weer helemaal leuk!

geniet er nog van allemaal, en voor iedereen voor wie het de 1e is ga echt nu nog zo vaak mogelijk met zijn tweetjes wat doen, lekker weekendje weg, uiteten, filmpje pakken. Tuurlijk kan je straks oppas regelen dat doen wij ook maar zo spontaan zal het niet meer zijn dus geniet daar nog van. Staat natuurlijk wel heel veel moois voor tegenover dus dat is die vrijheid die wat minder is dubbel waard

liefs suus
De hele dag niemand geweest hier? Da's ook voor het eerst...
en vandaag is het al niet veel beter!

Kom later nog wel even wt kletsen, maar nu eerst pannenkoeken eten!!!!!
Gisteren dan eindelijk begonnen met behang afstomen in de babykamer. We hebben het nog nooit met zoveel plezier gedaan. Binnen 2 uur was de kamer klaar. Vandaag de muren plamuren en kozijnen schuren. Ik ga niet al te veel doen want heb vanavond weer dienst tot morgenvroeg 11 uur. Maar manlief kan hard werken. Het is superleuk om samen te doen. De kleuren weten we al, licht met grijstinten en enkele felgekleurde dieren op de muur. We zoeken nog een nijntje plafoniere maar verder hebben we niet echt een thema. De meubeltjes zijn allemaal oud behalve de commode, die is nieuw en staat nog bij Ikea. Een matrasje gaan we wel kopen. maar lakens en moltons en dekens hebben we allemaal al. Ik heb nu net stof gekocht voor kruikenzakken en dan maak ik er een mooi lint aan en ik heb twee schattige appicaties gekocht die er dan op komen. Heel leuk om dingen zelf te maken, vind ik. Tot snel!!
Wauw, Floortje. jullie schieten al op. Hier wordt de babykamer alleen maar steeds voller gepropt met dingen die niks met babies te maken hebben. In noveember gaan wij ook beginnen!

Iedereen lekker buiten aan het vertoeven?

Zoon is nu aan het 'oefenen' met een dekbed. Hij ligt al een half uur in bed, maar is nog steeds aan het spelen. Zal wel niks meer worden vrees ik. Hij is wel errug gezellig vandaag. Gisteren was mijn lieve peutertje even verandert in een monsterlijke draak. Maar het is weer goedgekomen gelukkig.

Ik ga zo maar eens boodschappen doen. heerlijk die winkels op zondag open. Zoon is al aan het roepen.

Fijne dag dames!
Leuk he Floortje. Wij hebben de babykamer ook helemaal leeggegaald en de muren al geverfd.

Leuk zo'n gezellig kindje bij je Biaha Wij willen op bezoek bij mijn ouders (wonen wat verder weg), maar even kijken of het lukt vandaag met de autovrije zondag in A'dam.

Hebben jullie ook al last van harde buiken? Ik heb het nu weleens, heel gek zo'n bal in je buik! Ga toch maar eens laten controleren op blaasontsteking.

Ik heb ook dat alleen links hard wordt...herkent iemand dit?
Ik heb soms het gevoel dat er meer spanning dan anders op staat. Alsof ik te veel gegeten heb. Is dat een harde buik? Geen idee. Ja klussen in de babykamer is geweldig, vooral omdat ik rustig kan zeggen dat ik niet zoveel kan en manlief gaat gewoon door. hahaha.

Gisteren had ik een reunie van de middelbare school en daar heb ik veels te lang gestaan. Nu heb ik dus last van mijn rug en ben sloom omdat ik pas zo laat in bed kwam. Nu, ja niets aan te doen maar dan merk je wel goed dat je niet meer zo kan als eerder. Wel geinig, heel wat oudklasgenoten hadden al kinderen of waren net bevallen. Om daar nou met ze over te babbelen, geinig!
Hey meiden,

Zeker rustig geweest de afgelopen dagen, moest eerst effe bijlezen van de afgelopen tijd.

Ringel en Meike: gefeliciteerd met jullie geweldige echo's en Meike met je zoon, hartstikke leuk, gaat een beetje gelijk op nu.

Buiken: ik was ook de enige die het zag met 18 weken hoor en ineens leek het alsof mijn buik enorm groot was geworden in 1 nacht tijd. Ben nu 21 weken vandaag en als ik het vergelijk met de eerste dochter ben ik nu veel minder dik. Stand in gewicht nog steeds +4 en ik draag nu gewoon naar binnen. Was 17 jr. geleden ook wat slanker denk ik dat het meer opviel.

Floortje en Biaha: Hoe ga ik dat voor me houden, mondje dicht! Ik vind het wel heel jammer dat man en dochter het absoluut niet wilden weten. Ik zou het zo tegen iedereen roepen, maakt mij echt niks uit. Vind het wel jammer dat ik nu niet gelijk mijn babykamer lila kan maken en nog geen meisjeskleding in kan slaan maar die schade haal ik straks wel dubbel en dwars in!

Sommige van jullie zijn al een heel eind met de babykamer zeg! Ik ben nog niet eens begonnen. We gaan volgende week babymeubels shoppen. Ik heb nog een ladenkast die ik als commode ga gebruiken en ik ga maar eens bij de Ikea kijken wat voor babyspul ze daar hebben.

Allemaal nog een fijn weekend! Engel
Was afgelopen zaterdag begonnen met de babykamer uitruimen(3 volle boekenkasten!) maar heb smiddags mn enkelband gescheurd. Echt ontwijs veel pijn, en na 3 uur ziekenhuis(lang leve volle wachtkamers) idd een gescheurde enkelband. Hoe ik het allemaal ga doen met een baby van 11 maanden, 20 weken zwanger en 21 koters op mn werk....geeeeeeeeeeeeeeeeeeeen idee. Ik strompel nu heel wat af. Maar woensdag de 20 weken echo! Dan weten we het, kan niet wachten!(man denkt meisje, ik denk jongen)

GRoetjes, NJB
Het is echt rustig geweest in het weekend hier.

Njb wat vervelend dat je enkel band is gescheurd.

Wat nu? loop je nu op krukken?

Pffff lijkt me best lastig nu in jou situatie.

Heel veel sterkte ermee!

Ben nog steeds een beetje aan het bijkomen van de bruiloft.

Was een ontzettende mooie dag maar ook erg vermoeiend.

Heb gister al een beetje bijgeslapen en vandaag ook weer.

Mijn buik voelt ook vooral s'avonds wat harde aan.

En een van mijn tepels begint nu weer een stuk gevoeliger te worden.

Kruip zo weer is mijn bedje in.

Fijne avond allemaal nog!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven