!Februari 2009!

18-03-2009 17:23 3036 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij deze open ik dan maar een nieuw topic, aangezien we aan ons limiet zaten dames..

*** Ik heb de tabel opgeschoond, mocht je er uit zijn, maar toch graag terug willen, no problemo!! ***

En de link naar ons 'oude' topic Februari 2009

MAMALFT.BEVALLENNAAMBROERTJES/ZUSJESGEWICHT/LENGTEKabouter3526-12Tessa5860 gr. 65 cm.Anna2919-01RosanneSjaanie2626-01Linn6240 gr. 67 cm.Bagheera3727-01Zoon8390 gr. 68,5 cm.Konela2629-01Veerle6920 gr. 67 cm.Ringelding3103-02FennaMayte 20-01-077700 gr. 67 cm.Frans2906-02BojanMilena 18-03-067000 gr. 67 cm.Floortje2908-02Freek7220 gr. 68,5 cm.Fesa2408-02Dochter8560 gr. 67 cm.B1210-02JesseSummer2211-02T.Barrel3513-02MerleHidde 13-07-05Mientje2813-02Guus7230 gr. 65 cm.Bokito2616-02Zoon Zoon 24-05-077345 gr. 68 cm.Draakjenoah3416-02ThomasNoah 22-04-076340 gr. 67 cm.Mara2617-02Dochter5330 gr. 61 cm.Bluester4020-02Zoon7120 gr. 62 cm.Jannes2627-02Zoon C.Zoon T.Ibbel3105-03MilaSeppe 12-11-076460 gr. 64 cm.Skoempie2605-03Zoon5560 gr. 61 cm.
HUH Barrel, net had je een hele lap tekst, nu is ie weg...
Ik wilde het net gaan lezen.. Ff in IE kijken of ik het dan wel zie..
Nee, wat raar zeg! Of ik ben debiel aan het worden.. Please lieve vivasite, geef Barrels bericht terug.

Het was iig het 1700ste bericht.. veel he! En als ik zo doorga worden het er nog veel meer..
Even kort vanuit de auto, ben op weg naar huis vanaf een verjaardag.

Wij gebruiken ook altijd firefox op de pc en op de telefoon gebruik ik Safari. Heb zelf ook linux als besturingssysteem ipv windows. Vader, broer en man zitten in de IT

Ik had die discussie ook gelezen Sjaanie bij januari. Vond het ook vrij heftig. Ik vind het ook veel te gezellig en leuk met jullie. Heb echt het gevoel alsof ik er een heleboel vriendinnen bij heb

Jannes: veel plezier morgen!

Nu gauw naar huis en mn bedje in:)
Frans@ sterkte met je knobbeltje in je borst.

Floor@ proficiat

Mientje@ Zo'n gastouder zou ik niet vrolijk van worden. Mekkeren dat ze last van d'r rug krijgt. En je kind 3 uur laten krijsen. En jou ongerust maken. Het kan zijn dat je kindje te veel prikkels heeft gekregen bij de gastouder. Dat ze gewoon nog moet wennen. En het enige wat zo'n kind kan doen is huilen (krijsen). En dat die gastouder meteen op jou projecteerd is oneerlijk.

Trouwens je moet ook niet te vaak wisselen van voeding want daar raakt de buik ook overstuur van.

Tessa is zelf al ongeveer 3 weken aan het rochelen en snotteren. Dinsdag naar de HA geweest.Zij zei dat alles wel goed was. Slijm zat gelukkig niet vast.

Voor de rest is ze nog steeds vrolijk. En als je ze mee onder douche gaat maakt ze zwembewegingen heel lief.
geniet nooit met mate
Even snel, want ik word er steeds uitgegooid:

Ben vanochtend bij de dokter geweest. . Het is een cyste en die is nu volgelopen met melk. Niks kwaadaardigs en dat kon het ook niet worden.

Wel vervelend, want als ik pech heb, loopt dat ding helemaal vol, waardoor ik een soort siamese 3e tiet krijg .

Bojan heeft de babygym ontdekt. Zo grappig, hij is erg fanatiek en heeft er al wat afgesloopt. Dat wordt nog wat

Even posten voordat ik eraf gegooid word
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Tessa wordt de nieuwe Inge de Bruin!!!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Ibbel balen van je sollicitatie zeg. Ik heb toen ik de eerste keer was afgestudeerd ook heeelveel gesolliciteerd. WEl 200 brieven geschreven. Men, wat werd ik daar chagerijnig van zeg.

Ringel knappe Fenna die het eindelijk door heeft!!

Mientje, jee die gastouder. Arme Guus en arme jij omdat je je nu zo ongerust oet maken. Lastig he als hij dan weer zo vrolijk doet als je er wel bij zit.Dat doen kinderen wel altijd hoor. Dat ze kermend van de pijn oid en dat ze als je je dan naar de huisartsenpost gespoed hebt, ineens een reuzelol hebben.

Ruzie op januari? Zal eens kijken
Jippie voor Frans! Misschien moet je Bojan aanmoedigen wat harder te drinken, zuigt ie je melkbel zo leeg. haha, zonder gekheid: echt fijn dat het niks engs kan worden.

Guus was vanochtend heel vrolijk, maar toen het flessentijd was, was het weer drama. Na een hele dikke poep was het ook weer feest gelukkig. Toch heb ik me stiekem maar alvast op de wachtlijst van een KDV hier in de straat gezet...

Guus zit trouwens bijna altijd met zijn handjes gevouwen en volgens de fysio is dat een houding om zichzelf te troosten en te kalmeren. Arme vent. Dinsdag ben ik weer met hem bij de osteo geweest en sindsdien zijn zijn handjes open en pakt hij al speeltjes met twee handen!

En die Tessa, al aan het zwemmen! Leuk hoor. Wel zielig van al dat snot. Ik ging vorige week bij Guus proberen met zo'n ballonnetje het snot uit zijn neus te halen. Snapte niet hoe het werkte en kneep er dus in. Blies ik alleen maar lucht in zijn neus. En een lol dat hij had! Toen zei vriend dat ik eerst moest knijpen en dan in zijn neus, dan zou ht zuigen. Nou, geen snottebel gevangen hoor. Nu laat ik het er dus maar gewoon uitlopen.

heftige dscussie idd bij januari. Zijn wij toch wat gemoedelijker met z'n allen...

@ Sjaanie: Barrels bericht al teruggevonden??
hihi, lees net mijn bericht terug en nu lijkt het net alsof ik zelf naar het KDV moet...

Ik werk niet thuis trouwens, maar nu vaak vanuit huis, omdat Guus zo veel verdrietig is. Vanmiddag ga ik voor het eerst deze week weer naar kantoor en daar heb ik toch veel zin in!!

@ Ringel: hele trucendoos voor de fles van Fenna, maar wel su[erfijn dat het werkt! Je wordt toch creatief he... Wel balen dat je leidinggevende je doet rillen. Succes met solliciteren dus. En als je wilt, wil ik best je brief even tegenlezen en/of opleuken.
ruzie? Jullie maken mij nieuwsgierig, erg he!

Nee ik moet er niet aan denken. Waar moeten we nou over ruzien, je laat een ander toch in zijn waarde. Je hoeft er niet iets over te zeggen.

Hier zielig gehuil van Freek, heeft ie nu zijn tanden doorgekomen zijn alsnog pijn. Maar een beetje gepoept, misschien zit er nog meer dwars. We zullen zien.

Vanmiddag mag hij naar de gastouder en krijgt daar genoeg afleiding. Gisteren kwam ik pas om 19:30 uur aan. Zat hij in zijn pyama bij de zoon van de gastouder op schoot op mij te wachten terwijl mijn gastouder de vaat wegwerkte. Ze heeft zelf 4 kinderen. Hoe ze het allemaal doet? Zo'n lief gezicht zo'n jochie van 14 met mijn baby op de arm. Ik ben dolblij met mijn gastmoeder, ze kan praktisch niks fout doen bij mij, erg he. Dan ga ik vol plezier naar het werk en kom ik nog vrolijker terug om te concluderen dat ik maar wat een geluk heb.

Twee jaar geleden had ik gesolliciteerd als activiteitenbegeleider maar er was iets niet goed met de vergunningen en de dagbesteding kwam maar niet af. Nu heb ik ander leuk werk op de woongroep en wat denk je. Voor 1-10 wordt de dagbesteding afgebouwd en voor 1-1-10 gaan we starten!! En wie wordt daar de begeleider: precies ik. Er komt een collega bij, assistent begeleider. En twee collega's werken op de groep en op de dagbesteding. Ik ben zo blij dat het af komt en ik daar mag gaan werken!!

Ik mag zelf bepalen hoe we de tuin inrichten en welke dieren we nemen en hoe de hokken eruit zien. Enzovoorts. Joepiie.

Dan dus minder werken in de weekenden en avonden en meer van 9-17.

Mientje : sterkte met Guus

Ringel: wat goed van Fenna

Lein hoe is het met jullie?

Ja, Sjaan nog even doorschrijven en deze is ook weer vol.

Barrel: lullig dat je er weer afgegooid werd
Heeft de ruzie gemist.. en kon hem niet vinden.

Damn ik ben nog wel zo'n rampforist

Voor de rest alles goed behalve weinig gedaan aan mijn scriptie Ga nu maar eens het huis schoonmaken. Gebeurd er nog iets nuttigs.

Groetjes
o o o o wwat zijn we dan ookeen stelletje nieuwsgierige mutsen als er ergens een discussie valt.....Heb het gelezen op jan, maar snap nou niet waariedereen zich zo druk om maakt. Gevalletje aannames, op zichzelf betrekken en daarmee alles uit het verband trekken.

@Frans, wat ontzettend fijn omte horen dat alles goed is!!!! Maar lijkt me wel raar dat je dan zeg maar een extra borst erbij krijgt (kan krijgen) En als die cyste dan helemaal vol gelopen is met melk, moet je dan naar de arts om het ding leeg te laten zuigen? Moet je er iets aan laten doen?

@Bagheera ben ook wel benieuwd hoe het een en ander is gegaan vandaag betreffende KDV en je afspraak bij de gyn (toch?)

Ga maar weer eens een sollicitatie brief er bij pakken....
hahha! en het woord van de dag is:

rampforist!

De hoofdprijs van deze week gaat naar mara!
Sjaan, wil je Mila vaker komen toespreken, het heeft gewerkt!!!! Ze heeft uit de fles gedronken. De dame op het kdv zei dat ze een manier wist die niet op de fles geven leek, dus ik zei mooi, want wij hebben een fles die niet op een fles lijkt , maar ze heeft dus 150 cc op. Ging niet heel erg van harte geloof ik, maar het zit erin.

Floor, ik heb net katoenen luiers besteld, twee bumgeniussen en twee tots bots bamboo allinones, doe jij daar nog van die inlegvellen in?
yeeeeee voor Ibbel en Mila!
Frans, wat een opluchting dat het niets ergs is. Verdwijnt zo'n cyste straks weer vanzelf? Wonderlijk iets zo'n lichaam

Dat hele verhaal van het kdv van Bagheera is echtte gek voor woorden. Ik zou inderdaad naar het management stappen en daar afspraken (of niet) mee maken. Ze hebben een bepaalde visie en die moet wel door hun medewerkers worden gevolgd. Zo niet dan hebben zij een probleem. Vervelend dat er zo snel geen alternatief is want ik zou de lol er wel even af hebben met dit kdv. Maar dat ben ik...loop dan liever weg dan een lang gevecht aan gaan.

Inderdaad wat een discussies op het januari2009 forum. Inderdaad wordt er veel op zichzelf betrokken en dan wordt iets natuurlijk al snel een gevoelig punt. Ik leer juist heel veel van datgene wat jullie doen en haal daar dingen uit die voor ons goed lijken. Ben juist heel blij met jullie!!!!!

Zou heel goed kunnen dat Guus z'n draai nog moet vinden bij de gastouder. Dat moet zijn tijd ook hebben. Als ik zoon ergens anders zou brengen dan zou hij ook huilen en dat vind ik dan ook niet vreemd. Ik zou even aankijken hoe het gaat en dan pas actie ondernemen.

Hier is zoon ook nog steeds verkouden en lang niet zo levendig als anders. Hij slaapt heel veel en dat doet hij anders veel minder op een dag. Kabouter, heb jij nog tips voor een verkouden, lusteloos mannetje (wel zonder koorts trouwens hoor)?
quote:ringelding schreef op 05 juni 2009 @ 13:21:

o o o o wwat zijn we dan ookeen stelletje nieuwsgierige mutsen als er ergens een discussie valt.....Heb het gelezen op jan, maar snap nou niet waariedereen zich zo druk om maakt. Gevalletje aannames, op zichzelf betrekken en daarmee alles uit het verband trekken.

.

Vond het idd ook allemaal erg meevallen.

De hoofdprijs van de week!

*Schud vol overgave met een enorme gelukzalige lach de wisselbeker boven haar hoofd*
Frans, wat fijn dat de knobbel niets ernstigs bleek, wat heb jij even in spanning moeten zitten zeg. Pfff.

Floor, Zoon is al ruim vijf weken geleden voor een foto gegaan, toen was goed te zien dat alles goed was. Maar misschien is een echo anders en moet dat later? Vervelend dat je nu weer een maand moet wachten, hoop dat alles goed blijkt.

Autostoeltjes moet je niet via marktplaats doen. Alleen tweedehands als je de vorige eigenaar kent en zeker weet dat er geen ongeluk mee is geweest. Na een ongeluk zijn ze niet meer veilig.

Bagheera, belachelijk, jouw kdv. Ze hebben te luisteren naar jouw instructies. Punt. Als jij zegt dat ze je zoon wakker moeten maken, hebben ze dat te doen.

Voeden in het openbaar heb ik geen enkel probleem mee. Iedereen die het vervelend vindt, kijkt maar even niet. Ik voed overal en altijd. Dochter kon eerst ook alleen in de rugby-houding. Heb speciaal geoefend met Madonna, zodat ik makkelijker ergens anders kon voeden.

Bokito, ik vind het wel lief dat je man zo bezorgd is!! Zal ik de kettingzaag maar thuislaten???

Ringel, als mijn auto groot genoeg was voor nog twee kids en een mama, mocht je zo meerijden, misschien valt er iets te poolen met andere mama's uit het Noorden?? Heerlijk dat Fenna de fles nu ook accepteert, maakt het een stuk makkelijker.

Mientje, wat vervelend van je gastouder, kan me voorstellen dat je daar onzeker van wordt. Hoe gaat het nu met hem??

Ibbel! Wat fijn dat Mila uit de fles gedronken heeft! Elke fles is er 1, op naar de volgende!

Hier gaat t redelijk. Laatste dagen weer wat mat. Word er niet goed van, dat geschommel. Ben nu al een jaar zo bezig en wil mezelf nu eindelijk wel weer eens terug.

Dochter hoeft nog maar drie dagen!! Kan niet wachten. Wil haar beentjes weer voelen, haar lekker op schoot kunnen hebben, eindelijk weer eens ergens naar toe met ons vieren! Nog drie nachtjes slapen...

(We zijn haar aan het voorbereiden. Vertellen dat we maandag naar de dokter gaan en dat het gips dan eraf gaat. Zegt ze: 'Nee mama, MIJ gipsbroek. Niet aankomen!')
Oh en over die discussie: eens met Bluester. Vind het alleen maar heel mooi dat iedereen zichzelf is en alles op haar eigen manier doet. Ik leer daar alleen maar van. Ben blij dat we hier open en respectvol met elkaar omgaan.

(en ja, heb ook ff gespiekt, was nieuwsgierig...)
Ohja ik heb gisteren voor het eerst in het openbaar gevoed. Wat heb ik mij druk gemaakt om niets zeg. Ben blij dat ik het gedaan heb, maakt een middagje winkelen echt een stuk relaxter :-)

(SOrry voor alle ego posts ga vanavond proberen wat inhoudelijker te reageren)
Haha wil ze niet van haar gipsbroek af

rampforist

Hmm, ben hier weer nodig. Had ik al verteld dat Milena ziek is? Vanaf woensdagmiddag. Ik ren nu dag en nacht(whehehe) heen en weer met drinken en schone kleertjes en dekentjes en knuffels, terwijl ik af en toe een tiet in Bojans mond stop Milena heeft trouwens al sinds donderdag niks meer gegeten. Tis al zo'n garnaal en zo blijft er niks van over.
Ik heb net de madonnahouding geprobeerd, maar wij kunnen hem echt niet. Bojan bleef maar gillen en spartelen. Als wij dat nu in het openbaar zouden doen, wordt het een showtje borstworstelen .

Mara, knap dat je het hebt gedaan (haha in het openbaar, klinkt alsof ik het ovet sexen op straat heb ofzo). En fijn dat het zo makkelijk ging! Wordt alles idd wel makkelijker van denk ik
Ik zou nog geeneens een rel kunnen beginnen mijn berichten worden te pas en te onpas eraf geknikkerd :(

Zo kom ik nooit aan die gelukzaligmakende weekhoofdprijs wisselbeker!

Goed hoor van Mila!!!! Nu doorzetten!

Heb eigenlijk geen idee of Merle uit een beker wil drinken, maar 1x geprobeerd en toen ging het (was wel zeker 2 mnd geleden).

Super mara toch over de in-het-openbaar-voeden-drempel heengestapt. Nu kan je eindelijk je tieten openbaren

Fijn Lein het gips eraf. Wat een rare wezentjes zijn het toch he. Wil ze het gips er weer niet af haha.

Floor gefeliciteerd met je nieuwe uitdaging!

En wat klink je weer heerlijk op en top positief

frans borstworstelen hahahaha jij had toch van die grote? dan wordt het sumai-borst-worstelen hihi

Zal vast veel bekijks trekken.

beterschap voor Milena!!!

Willen jullie het trouwens niet meer over nachtvoedingen hebben??!!! Prompt komt mijn kind om 2.20 uur!!! bleghhhh

Stond helemaal perplex, dacht wat doet ze nou?????

En om 6.00 uur weer wakker!

Wie o wie raadt mijn ochtendhumeur van deze ochtend???

a. super vrolijk

b. moe maar voldaan

c. rete chagerijnig
Frans wat een opluchting dat het niks kwaadaardigs is.

Kun je tenminste met een rustig gevoel het weekend in.

Ik zie het borstworstelen bijna voor me frans. hahaha

Barrel laat me raden C? haha

Pffff dan begint je dag ook lekker.

Bagheera hoe is het vandaag op het kdv gegaan?

Floor gefeliciteerd met je nieuwe baan weer een heel nieuwe uitdaging ook.

Lein wat fijn dat je meisje uit de broek mag.

Hihihi wat grappig dat ze niet van haar broek af wil.

Wat jammer dat jij je weer wat minder/mat voelt.

Mara fijn dat het voeden je mee viel in het openbaar.

Maakt het allemaal wel wat makkelijker voor je.

Ik geef fles maar zelfs dat doe ik bijna nooit in het openbaar, mijn moeder woont midden in het centrum dus dat is voor mij erg makkelijk.

Bluester wat vervelende dat je zoontje zo verkouden is.

Mischien de douche warm aanzetten en dan ramen dicht zodat je even lekker kunt stomen.

En natuurlijk ook even het januari topic gelezen en ben ook blij dat we hier niet zulke discussie hebt.

Internet blijft moeilijk omdat je elkaar gezicht er niet bij ziet.

En iedere moeder en kind is anders maar denk dat iedereen het doet zoals hun goed lijkt.

Jesse heeft vandaag een slaap dag gehad en dat was voor mama ook wel is lekker.

Kon ik mooi het huis even door.

Ik ben trouwens erg blij met zijn slaap gedrag hij slaapt meestal tot 08.00-09.00 door vanaf 23.30.

Vanochtend gebeld voor de bloeduitslagen en de ontsteking waarde is weer aan het dalen dus ze gaan er niks aan doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven