fijne motoriek?

31-07-2010 19:26 28 berichten
Mijn zoontje van net 6 heeft moeite met zijn pen en schaar goed vast te houden zoals het hoort. Ook eten met bestek is dagelijks goed voor een slagveld aan tafel.Hij gaat na de zomervakantie naar groep 3 en nu ben ik bang , dat hij hierdoor problemen krijgt en niet mee kan komen. Hij staat nu ingeschreven voor ergotherapy, maar daarvoor is een giga wachttijd. Heeft iemand hier ervaring mee? Of hebben jullie tips hoe ik hem alvast met hem tijdens de vakantie kan oefenen?

(Twee jaar geleden werd hij iedere nacht gillend wakker van de pijn in zijn handen. olgens de huisarts was dit gewoon groeipijn, nu ben ik bang dat we iets gemist hebben)
Alle reacties Link kopieren
en monalisalove heb je iets gevonden?

xxx fener
Ik zou ook verder op zoeke gaan naar een andere kinderergotherapeute in een andere plaats. Het is belangrijk en met wachten verlies je onnodig veel tijd. Ik weet niet of er een revalidatiecentrum in de buurt is, maar daar hebben ze er sowieso veel rondlopen.
Ik heb voor aankomende donderdag een afspraak bij de oefentherapeut en bij de ergotherapeut na een bezoek aan de neuroloog. Die kunnen schijnbaar wel van alles intern regelen en er meer vaart achter krijgen, dus nog even afwachten. Dank jullie voor alle tips.XX

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven