Fruit-sabbelnetje.......
maandag 30 mei 2011 om 00:08
Okee, Moppekind is acht jaar, en het is vast een nieuw bedenksel, maar hoe komen ze op het idee ????
Een wasnetje waar je fruit in stopt, en dat in een wasnetjevasthouder stopt ?
Zouden (aanstaande) ouders dit serieus gaan gebruiken als ik het als kraamcadeautje zou schenken, of gaat het linea recta naar de kringloop (waar ik het overigens nog nooit heb gezien).
http://www.baby-walz.nl/E ... t-sabbelzakje.a833.0.html
Een wasnetje waar je fruit in stopt, en dat in een wasnetjevasthouder stopt ?
Zouden (aanstaande) ouders dit serieus gaan gebruiken als ik het als kraamcadeautje zou schenken, of gaat het linea recta naar de kringloop (waar ik het overigens nog nooit heb gezien).
http://www.baby-walz.nl/E ... t-sabbelzakje.a833.0.html
maandag 30 mei 2011 om 00:21
Vreemd, waarom zie ik de afbeeldingen hierboven niet?
Fruit eten zonder gevaar voor verslikken. Appel, peer en co. worden gewoon in het netje gelegd. Uw schat kan dan naar hartenlust aan de gezonde "lolly" sabbelen en zuigen. De speciale draaisluiting kan niet door kinderen worden geopend. Greep met antislip coating.
Greep Materiaal: polypropyleen Vaatwasserbestendig
Netje Materiaal: 100% nylon Handwas
Kleur: blauw/groen
Afmeting: 15 cm
Geschikt vanaf 10 maanden.
nu slechts 7,99 ¤
Ik vind het een beetje viezig met dat sabbelnetje.
maandag 30 mei 2011 om 00:23
quote:borderwalk schreef op 30 mei 2011 @ 00:21:
Ja. Maar weet zo'n kind veel?
Aan de ene kant........ooit zullen ze toch moeten leren kauwen. Aan de andere kant......... het zal héél wat bijna-stikken voorkomen. Ideaal voor tijdens een autorit oid, lijkt mij.
Ja. Maar weet zo'n kind veel?
Aan de ene kant........ooit zullen ze toch moeten leren kauwen. Aan de andere kant......... het zal héél wat bijna-stikken voorkomen. Ideaal voor tijdens een autorit oid, lijkt mij.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 30 mei 2011 om 00:24
maandag 30 mei 2011 om 00:30
Quote: Het sabbelzakje van Nûby is een geweldige manier om om vast voedsel te introduceren bij je baby. Met de Nibbler kan je kind vast voedsel eten, zonder het risico er in te stikken. Stop er eenvoudig een stukje fruit, gekookte groente of iets dergelijks in en je baby kan er zelfstandig op sabbelen
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 30 mei 2011 om 00:35
Twee recensies:
Zelf ook dit zakje gekocht voor mijn zoontje van 5 maanden. Op de verpakking van Nuby staat dat het is voor kinderen van 10+ maanden. Maar mijn zoontje vind dit heerlijk, hij kan lekker zelf zijn stukjes banaan en peer opknabbelen. Heel handig ook voor onderweg.
Ook zéér geschikt voor baby's die nog niet met een lepeltje kunnen/willen eten.
Ik zou het zeker aanraden aan iedere vader & moeder
Door Astrid, op 10-05-2011, Score 5 van 5
Zeer handig en bij zeer jonge leeftijd te gebruiken. Op de verpakking staat vanaf 10 maanden, maar mijn dochtertje van 5 maanden kan zelfs al met dit handig hulpmiddel stukjes fruit of koek eten zonder zich te verslikken.
Door Mw. Maertens, op 13-10-2010, Score 5 van 5
Zelf ook dit zakje gekocht voor mijn zoontje van 5 maanden. Op de verpakking van Nuby staat dat het is voor kinderen van 10+ maanden. Maar mijn zoontje vind dit heerlijk, hij kan lekker zelf zijn stukjes banaan en peer opknabbelen. Heel handig ook voor onderweg.
Ook zéér geschikt voor baby's die nog niet met een lepeltje kunnen/willen eten.
Ik zou het zeker aanraden aan iedere vader & moeder
Door Astrid, op 10-05-2011, Score 5 van 5
Zeer handig en bij zeer jonge leeftijd te gebruiken. Op de verpakking staat vanaf 10 maanden, maar mijn dochtertje van 5 maanden kan zelfs al met dit handig hulpmiddel stukjes fruit of koek eten zonder zich te verslikken.
Door Mw. Maertens, op 13-10-2010, Score 5 van 5
maandag 30 mei 2011 om 00:35
maandag 30 mei 2011 om 00:50
Antiek zijn jullie!
Ik had het wel eerder gezien, maar nooit goed begrepen wat je er eigenlijk mee moest doen. Ik krijg griebels van het idee om op een nylon netje te zuigen/kauwen (dat gevoel tussen je tanden, aargh!)
Maar ik val buiten de doelgroep met een peuter die bovendien Rapleyde en zich nooit verslikt heeft (nou ja, vanavond toevallig dan wel, in een krieltje, maar dat telt vast niet meer met 2,5)
Ik had het wel eerder gezien, maar nooit goed begrepen wat je er eigenlijk mee moest doen. Ik krijg griebels van het idee om op een nylon netje te zuigen/kauwen (dat gevoel tussen je tanden, aargh!)
Maar ik val buiten de doelgroep met een peuter die bovendien Rapleyde en zich nooit verslikt heeft (nou ja, vanavond toevallig dan wel, in een krieltje, maar dat telt vast niet meer met 2,5)
maandag 30 mei 2011 om 01:12
maandag 30 mei 2011 om 01:14