Full House deel 3

15-02-2011 12:56 2599 berichten
Alle reacties Link kopieren
naam0 mnd3 mnd6 mnd9 mnd11 mnd14 mnd21 mndMr. J.

7-4-'10399510,7 kg.

78 cmAatje

16-6-'1034655685 gr

61,9 cm6575 gr.

65,9 cm8320 gr.

71,8 cm9455 gr.

75,6 cmLmeisje

10-7-'1039006530 gr

60 cm8080 gr.

61 cm9260 gr.

70 cmOotje

15-7-'1020004975 gr

54 cm5950

60 cm7100 gr.

64 cmJongste

2-9-'1036505420 gr

60,5 cm6950 cm

66,58035 gr.

70 cmRmeisje

28-10-'1036005470 gr

59 cm6965 gr.

64 cmBengeltje

25-2-'113000Umini

2-3-'1129805450 gr

60 cm

Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling

Link naar het derde deel -> Full House

Link naar het vierde deel -> Full House deel 2
ff een kort berichtje...en dan snel slapen.

Voel me nog steeds niet goed, benauwd, hoesten met slijm, erg moe en hartkloppingen, sinds vorige week donderdag.

Ga morgen toch maar eens een afspraak maken met de huisarts want wil even laten checken of het geen longontsteking is. Doordat mijn weerstand nog lang niet is wat het zou moeten zijn pik ik zo snel virussen op waarschijnlijk.

Kan het niet gebruiken, net nu ik weer begin met werken. Gelukkig morgen maar 2 uurtjes (en de reis heen en terug) maar doe wel rustig aan verder (kan ook niet anders, want ben na het minste of geringste kapot, heb ik wekenlang niet meer gehad in deze mate.). Maar goed, weinig puf voor dingen dus heb niet echt bijgelezen, sorry.

Ik ga lekker m'n bed in, hopend op een goeie nacht. Trusten!
5x5 beterschap, hopelijk geen longontsteking. wie weet kan de HA een kuurtje voorschrijven.

viool, de tuin is grotendeels gras, rondom het huis, eromheen bomen en struiken. Er staat ook nog een grote schuur op. En een deel is veel planten/struiken, daar hebben de jongens een paadje gemaakt en een geheime hut getimmerd. We hebben een moestuintje van ong 3x5 aangelegd. Echt heerlijk zo'n tuin. en zonder buren/inkijk, ideaal. Volop ruimte voor voetballen, schommelen, spelen met water enz. Ik kan het iedereen aanraden: uit de stad, naar de provincie
1000m2??? Zo relaxt hoor!

5x5, mss kan je zo'n bodyscan doen? Klinkt niet goed allemaal

Viool het wordt tijd voor jezelf!!! Vraag rond in de buurt naar een goeie oppas aan huis en lekker met je man op pad. Moet lukken toch?

RW ik had a gister ook in de zandbak, ze vond het gweldig! Tot ze het in haar mond deed en ik was helemaal klaar toen jongste zoon riep dat er poep in lag. Dank je poezenbeest .

Aatje gaat morgen logeren en de jongens gaan naar m'n schoonouders.

Oooh mijn hoofd zit nog steeds vol!! Net bij het Kruidvat geweest, vergeet ik nog iets te kopen. Ik weet dus niet of het hooikoorts is, maar 2 weken stromende snot (sorry . ) is niet normaal toch?
Amalia, er heerst ook van alles hoor. Hier hebben jongste, middelste en ik vorige week ook van alles opgeduikeld.

Bengel, hoe gaat het nu met je borstontsteking?

5x5, beterschap! Hopelijk is het geen longontsteking...

Uma, hoe gaat het nu met umini? Met 6 weken zijn de krampjes het ergst schijnt... Doe je nog wel een beetje rustig aan?

Viool, eens met Amalia: tijd voor tijd voor jezelf Oppas regelen, en op pad met man!

En het scheelt wel hoor: ik werk wel 4 dagen, maar man doet onwijs veel thuis. Draagt net zo goed zijn steentje bij aan het huishouden, haalt of brengt ook iedere dag, en op zijn haaldag, ben ik laat thuis. Dus vaak heeft hij dan gekookt en al gegeten met de kinderen als ik thuiskom. De regeldingen doe ik dan weer wel.

Dat soort dingen doe jij ook allemaal, jouw man werkt gewoon heul veel.

Hier is de zandbak bijna klaar. Moet nog even weer in elkaar, zand erin, en dan kunnen de kinderen er ook weer in spelen. Man is er weer druk mee, ook met de rest van de tuin. Op zich lijkt die niet zo heel groot (achter zo'n 6 bij 8/10 denk ik, voor 6 bij 3 of 4, en aan de zijkant een stuk van 10 bij 10 ongeveer schat ik, daar ben ik niet zo goed in). Veel gras, met aan de zijkanten stroken met planten en wat bomen, die behoorlijk teruggesnoeid zijn de afgelopen 1,5 jaar dat we hier nu wonen. Het gras is een persoonlijk streven van man geworden, om daar een strak grasmatje van te maken

Pfoei, gisteravond op de valreep nog een verjaardagscadeautje voor man kunnen regelen, die is vandaag jarig. Was er dus heerlijk op tijd mee Het tijdig regelen lukt even niet op het moment lijkt wel Ik had ook totaal geen idee wat ik moest kopen, uiteindelijk heeft hij zelf wel wat tips aangedragen. Had het er gisteren met oudste over, die vond 1 cadeau 'echt vet cool voor papa': de scheerkwast :laughing: Jongste vond de scheerzeep in het bakje ook een mooie rammelaar Middelste heeft al in de gaten dat kleine pakjes en platte pakjes de mooiste cadeautjes zijn Man mag namelijk samen met mij naar De Dijk, en oma komt dan oppassen. Waren de kinderen ook erg blij mee

Nu nog even gauw weer aan de slag. Vanmorgen nog weer wat regeldingen gedaan, verwijzing voor middelste geregeld bij de huisarts, die kan ik morgen ophalen. Nu aan de slag in ieder geval!
Tieger morgen een goede verjaardag gewenst !

Amalia fijne dag met man morgen. Het schijnt hooikoorts tijd te zijn, daar is denk ik niet tegen op te sprayen.

Leuke dag vandaag joh. Ootje heeft haring gegeten, k heb zo gelachen, natuurlijk maar klein stukje maar ze stopte het driftig in haar mond en lachen en knorren en er kwam meteen publiek bij, mensen moesten ook lachen.

Bij H&M heb ik zo'n lange jurk gepast, ook best leuk hoor ! Ik ben ook een mode slettebak zeg, val toch voor de trend haha maar in zo'n suitpak ga ik niet, dan zie ik er vast dom in uit.

Ik heb toch in alles wat ik pas een onderbuikprobleemzone- net dat hobbeltje- bolletje, wihi niet allemaal opgaan letten hoor als we elkaar zien maar dat is dus volgens Rikst op te lossen met corrigerende hema gevallen.... Mss toch eraan haha. Het komt nml niet terug in model dus sja mama wil er ook nog hip uitzien.

Die jurk was wel leuk ja.

Net heeft Ootje kabeljauw en pompoen op. Ze eet nog steeds super.

Dit is grappig onze poes ligt helemaal gestrekt op bed en precies weer op mans plek. Hij mag van man niet op bed en man heeft niet zoveel met poezen. Kijk dan krijg je dit

Morgen naar cb in Leiden, heb er zin in. Wel goed eten enzo meenemen. Daarna bel ik 2 vriendinnen uit Leiden, 1 zwanger en 1 met 2 kinderen ( peuter en dreumes ) we zouden misschien terras pikken.

Vannacht vreselijkgeslapen ootje begon te babbelen zingen en toen huilen want geen respons.

Ik heb ook een probleem, handig kan ik mss op cb of anders terras in de zon morgen bespreken. Man wil ootje eigenlijk niet in bed. Ik verstandelijk ook niet maar instinctief en gevoelsmatig wel, steeds als ze weer erbij ligt geniet ik ervan en val knuffelig in slaap.

Dus ja ehm ... Ik vind het ook stom van me.

Ik haal misschien de co sleeper te voorschijn. Compromis.
Algezegd dat ik ondanks dat ik bekaf ben en mn huis rampgebied lijkt ( zonder natuurramp gewoon alleen oorzaak fam viool ) ik me echt de koning te rijk voel met mijn clubbie kinderen! Zo heerlijk al die leeftijden en mn kleine meisje zo gezellig bij me zucht wat een mooie leuke weg, " voor een derde / vierde gaan " op het moment dat je er mee bezig bent vraag je je af hoe zal het zijn ? We waren allemaal zenuwachtig voor de veranderingen en aan het bedenken hoe het zou zijn en kijk nu de viva babies <3
RW lekker hoor dat je weer in al je oude kleren past, hoeveel was je nou afgevallen dan? Leuke reden om lekker te gaan shoppen :-)

5x5 klinkt niet lekker, beterschap!

Sardegna 1000m2 tuin?! Jemig, en ik maar denken dat onze tuin groot was. Heerlijk hoor!!

Tieger gefeliciteerd met Tieger-man! Ben nu wel benieuwd wat voor kadootje het geworden is :-)

Viool Ootje aan de haring?? Haha jong geleerd is oud gedaan...
Umini is weer lekker haar oude zelf (voorbeeldige baby weer, sorry Amalia ) Nu wat meer en andere voeding per fles -ze eet echt veel!- en het huilen is weer helemaal opgehouden.

Ben zo verliehiefd op al mn mooie kindjes (sorry hoor, lees er anders maar gewoon overheen )

Zelfs Umidi doet het super momenteel! Had vanmiddag geslapen dus ze kon net niet goed in slaap komen, hoorde net ineens over de babyfoon "in de maneschijn... IN DE MAAAAAAANESCHIJN" Echt te lief
Lief Uma ! TE lief
In Leiden ! Goede reis gehad wel heel de tijd(in de weg met wagen ) staan
Goedemorgen,

Wat lief dat jullie allemaal zo bezorgd zijn om mij. Maar ik weet eigenlijk toch wel zeker dat het geen borstontsteking is geweest. Het deed me wel heel erg veel pijn, maar niet gillende, achterkant van het bed kapottrappende pijn. Bovendien was de koorts maar 1 dag (gisteren weer een dag) en is de pijn sinds maandag weer helemaal weg.

Wel herken ik wat 5x5 zegt. Ik heb al sinds het weekend geen stem, van het hoesten, ben heel erg benauwd en hoest veel slijm op. Gisteren dus weer koorts (en ik zou nog wel met mijn moeder naar Gooise Vrouwen gaan), maar dat was 's avonds ook weer weg. Ik kijk het nog even aan tot na het weekend, ik puf nu ventolin en extra beclometason, en hoop dat dat helpt.

Uma wat heerlijk voor je dat het zo goed gaat met al je meiden. Fijn ook dat je middelste zo lief is op het moment. Die van mij ook al, maar die heeft helemaal het buitenspelen ontdekt, en dat maakt haar zeer gelukkig merk ik!

Sardegna een tuin van 1000 m2? Wow, kreeg je er een tuinman bij? Kun je niet een paar foto's plaatsen van je tuin, want ik ben benieuwd. Wat een paradijs voor je kinderen. Enne... hoe ziet je keuken er dan uit?

RW wat heerlijk dat J zo van buiten spelen, schuiven en kliederen houdt. Is toch heerlijk als je kind gewoon zwart is van het spelen. Vind ik persoonlijk altijd een heel goed teken. En die wasmachine draait toch wel, bovendien is de was met dit weer heel snel droog (of niet Sardegna?)

Tieger nog gefeliciteerd met je man. Leuk samen naar de Dijk. Wanneer gaan jullie?

Amalia 2 weken snot door hooikoorts herken ik wel hoor. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er tot nu nog geen last van heb gehad (klop klop), maar andere jaren ook altijd heel erg veel. Daar wordje gewoon zo naar en moe van. Bèèh!

Gatsie wat een zeur ben ik eigenlijk als ik dat zo lees en erover nadenk. Puffen voor de benauwdheid, altijd last van exceem, hooikoorts en allergisch voor allerlei dingen. Maar goed dat heb ik al mijn hele leven. Alleen lijkt het nu net of ik steeds als jullie iets hebben, ik dan zeg:"oh dat heb ik ook". Die mensen heb je echt hè!

Hebben jullie nog plannen voor het heerlijke paasweekend met het mooie weer dat eraan komt?

Ik moet nog dat vakantie topic openen op hyves. Ga ik zo doen.
Je bent geen zeur bengel, als je ergens (chronisch) last van hebt is het gewoon lastig.

Ben zelf niet bekend met dit soort klachten normaal gesproken dus wel even goed dat ik naar de huisarts ga. Mag vanmiddag. Nu zit ik te wachten, heb die ademtest, duurt de hele ochtend, zit intussen lekker te iphonen (is dat een werkwoord haha)
Heel schattig Uma!!! En umini weer voorbeeldig, goed hoor.
En al was je een zeur !! Ik zou zeggen sluit je aan bij viools gezeur hihi.

Cb voelde goed. Beter!
Even snel vanuit restaurant:

Heerlijk aan het eten met man .

Bruiloft was lief

Spijkerbroek maat 30 aan , zit gewoon lekker

Morgen meer! Dag lieve meisjes, warm hè?

(oja ben niet dronken maar gewoon blij . )
Terug van feestje, ben de taxi bob haha , man is achterstevoren de trap opgegaan ik lach hem echt uit !

Amalia wat ben jij slank zeg !!!

Ik heb een tutte jurk gekocht en heb vandaag een bloemenjurkje met champagnekleurige sandaaltjes met hakje aan.

Ik heb zo'n nepgoud armband en nu groene arm :(
Amalia wat drink jij dan ? Thee ?
Zo net nog gedouched toen Ootje sliep en mn nieuwe bodylotion getest. Mmmm alleen toch iets tevee een kokos na geur ( jammer ) ik had vandaag bij Rituals, bodyshop gezocht maar niet geslaagd en uiteindelijk bij sissyboy.

Ik gebruik ook wel eens weleda. Heeft iemand nog tips en favorieten ?

Ik vond de mediterane lijn van sissyboy ook lekker maar die vervloog weer.

Oh Lavena ook erg lekker daar wil ik er ook een van.
Amalia je klinkt gewoon heel gelukkig en verliefd! Wat mooi! leuke avond dus gehad?
Helaas Viool, ik kan alleen tegen de gewone Dove doucheschuim. En bodylotion van vaseline intensive care hypo allergeen. Voor baby wel altijd weleda, heerlijk!
Oh balen Bengel ! Ik heb dat met mn gezichtshuid
Wat leuk een blij amalia-berichtje uit het restaurant. En je bent ONWIJS slank! maat 30!!! Tijd voor een foto op hyves, anders denken we straks bij de meeting wie is die slanke dame, die hoort er niet bij

Bengel helemaal beter? ik ga straks vakantietopic kijken. Helaas staat onze vakantie voorlopig op losse schroeven wegens problemen met vervanging.

5x5 hoe gaat het reïntegreren?

Tieger nog gefeliciteerd met man, en wat een leuk idee om concertkaartjes te geven.

Viool blij met sofisch bureau Was ootje goed gegroeid? Hoe groot/zwaar is ze nu?

Ik ben dol op body-shop, vooral de grapefruit en citroen douche en bodylotion spulletjes. Ook moringa (bloem) heel lekker, subtiel en heeft iets chics misschien is dat wel wat voor jou viool.

Zal fotootje van de tuin doen. Die 1000m2 is het hele perceel he, dus incl huis (maar huis is niet zo groot) en schuur en oprit enzo. Maar het blijft een heerlijke tuin hoor!

Jongens zijn vrij vandaag, straks een lekkere picknick organiseren (in de tuin )

Tegenslag qua huizenplan van de week, we ploeteren verder maar het is nog onduidelijk of het nou allemaal haalbaar wordt of niet. Volgende week gesprek met 2 architecten en weer een stedebouwkundigplanbureau, na die gesprekken moeten we nog maar eens goed rekenen/begroten en de knoop door gaan hakken.

Morgen kinderfeestje oudste, en het wordt heerlijk weer! (vorig jaar deden we schatzoeken in de stromende regen)
hallo dames!

Even een zwaai, de kinderen zijn even bij opa en oma en ik ben aan het inpakken wat een luxe he!!! En wat nemen we weer veel mee pfff we kunnen 3 wk wegblijven :-)

Maarja op de wadden is het toch iets kouder dus voor alle weersomstandigheden kleding me. En voor drie dagen eten en drinken als ik daar ben wil ik gelijk naar het strand!!

Vanavond kom ik even gezellig kletsen en bijlezen

fijne zonnige dag allemaal!!!
Leuk roze wolk, naar de wadden! Veel plezier alvast.

Fotoverslag sardegna-tuin op hyves

Willen jullie ook nog een close-up van mijn groente-tuintje
Rw heel veel plezier op de wadden !

Sardegna wat leuk jouw tuin op hyves.

En een picknick in de tuin, dat is een droom van elke mama toch ??? Leuk zeg.

Mmm ik vind dit zo lekker. Ik kom dan ook dirext in Portugal sferen zo met de lucht van het haventje hier .... Dan voel ik me zo thuis.

Dit is perfect weer.

Goh ik hoop alleen dat dat goed gaat metFr van de zomer. Ik was net Portugal aan het loslaten want huis in Fr is basis in Fr. Maar nu komt man steeds terug op Pt en dat ik hem echt verliefd gemaakt heb op het land( en op mij natuurlijk

)

Ik vraag me af of we dan echt gezamelijk gaan aarden daar in Fr. Zou dat wel mooi vinden. Dat we daar een echte plek creeeren. Dus afwachten... Ja niet zo zeer voor mij. Als ik er voor ga dan ga ik, ik weet nu gewoon dat het dan prachtig zal zijn. Dat is bij mij ook een groot deel de " bonding "

Sardegna ik duim voor je huizenplan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven