Full House deel 3

15-02-2011 12:56 2599 berichten
Alle reacties Link kopieren
naam0 mnd3 mnd6 mnd9 mnd11 mnd14 mnd21 mndMr. J.

7-4-'10399510,7 kg.

78 cmAatje

16-6-'1034655685 gr

61,9 cm6575 gr.

65,9 cm8320 gr.

71,8 cm9455 gr.

75,6 cmLmeisje

10-7-'1039006530 gr

60 cm8080 gr.

61 cm9260 gr.

70 cmOotje

15-7-'1020004975 gr

54 cm5950

60 cm7100 gr.

64 cmJongste

2-9-'1036505420 gr

60,5 cm6950 cm

66,58035 gr.

70 cmRmeisje

28-10-'1036005470 gr

59 cm6965 gr.

64 cmBengeltje

25-2-'113000Umini

2-3-'1129805450 gr

60 cm

Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling

Link naar het derde deel -> Full House

Link naar het vierde deel -> Full House deel 2
zo a is echt snel lopen achter de kar leuk!!!!

ok viool daar gaat ie

sleutels;

een bakje in de gang gooit iedereen ze in ook de zonnebrillen

schoenen;

die van man en mij boven in onze kast, die van de kinderen beneden op de schoenenplank, ze hebben ieder 1 paar kaplaarzen, 1 paar schoenen en 1 paar teva's

tassen

schooltas aan de kapstok, de rest op hun of onze kamer (wij hebben een hele grote inbouwkast)

administratie

is nu een mandje maar nu de box weg is zijn we op zoek naar een (dichte servieskast) en dan wil ik daar ook een plank voor dat soort rommel

kleding

we hebben allemaal een kledingkast met planken en een hanggedeelte hier ook wiebelrijtjes ben niet goed in opvouwen en strijken doe ik alleen de blousen

kleding die niet in de was mag? die ze nog maar kort gedragen hebben ofzo? Leg ik terug in de kast

verder hebben wij 1 kamer over die we 1 keer per maand opruimen maar waar het altijd rommelig blijft (geeft niet) daar liggen ook stapels administratie, foto's die ik dan nog moet opruimen knutsels etc na de vakantie gooien we ook alle tassen in die kamer en dan ga ik vanuit daar rustig uitpakken verder nergens troep dan heerlijk!
net een strandcabine gereserveerd in zeeland leuk!!!! Ze hebben daar van die hoge duinen we zaten al te bedenken hoe gaan we 3 kinderen en alle spullen (stoeltjes emmertjes eten drinken mee naar boven zeulen iedere dag nu kun je voor 60 euro per wk zo'n cabine huren past ook een campingbedje in kan J daar gewoon lekker slapen tussen de middag!!! wel relaxt volgens mij moet het wel 3 wk mooi weer zijn dan haha
Leuk Rs !! Mooi weer reserveren, moet lukken..

Bedankt voor je verhaal, de rommelkamer bevalt hier ook.

Ik lees dat jij ook veel opde kinderkamers opbergt, ga ik dan ook doen, omdat ik beneden een inbouwwand heb berg ik daar denk ik alle kleding op.
Geen shutters gewoon panelen . Ik wil wel shutters maar dat past daar niet. Ben al druk aan het verven!! Had me vanmorgen wel

Meteen verslapen doordat het zo donker was, kwart voor 8! Wel lekker maar niet handig
Leuk een strandcabine, nooit van gehoord. Maar 3 weken op het strand in NL??? Hmm mij niet gezien .
Hé.... waar is mijn bericht van gisteren? Ah shit daar baal ik altijd zo van. Gelukkig gebeurt het niet dagelijks, maar als het gebeurt, dan .... shit shit shit!

Dan ga ik verder niet weer overal op reageren alleen even tegen Uma dat ik hoop dat het beter gaat met je moeder, want net als iedereen zegt, wat zullen jullie geschrokken zijn. Wat is alles dan betrekkelijk hè!

Amalia fijn dat je er weer bent en dat je een fijne week hebt gehad.

En net als jullie allemaal kijk ik heel erg uit naar zondag!

Uma ik heb geen tips voor je die je zelf niet al weet. Maar ik leef met je mee, en hoewel ik ook erg moet lachen om je verhalen, weet ik maar al te goed hoe rot het is!

Vanavond ga ik bijlezen van gisteren en vandaag.

Ben gisteravond met mijn moeder naar Gooise Vrouwen geweest, en ik heb gewoon zitten janken bij deze (?) film.
Bengel wat fijn dat je lekker een avondje uit was. Het hele pasgeborene is er natuurlijk alweer van af, van bengelbaby, net als van umini trouwens.

Uma geen tips. Ik vond de opmerkingen van roze slak wel goed.

Hoe is het met je moeder?

Aatje al achter de kar aan het lopen? Wauwie, knap zeg.

Lmeisje kan staan aan 2 handjes en een beetje schuifelen. Ze trekt zich niet echt zelf op hoor, maar ze vindt het heel leuk als je haar optrekt tot stand.

Net een paar dagen ameland gereserveerd half juni, zin in.

Lmeisje sliep vannacht iets beter, 2 x wakker, beetje huilen, gelijk gepakt en aangelegd en daarna terug in bedje. Niet ideaal voor een baby van 10 mnd, maar beter dan de afgelopen weken. Vandaag een ENORME poepluier, het kwam letterlijk aan de bovenrand van haar rompertje (in haar nekje dus) naar buiten. Hele rug, buik, zijtjes zaten onder, tot onder haar oksels. Gruwel, ze was echt zo vies (zelf vond ze het wel grappig geloof ik....). Volgens mij wel een halve kilo poep, echt nog nooit zoiets gezien. Wat wil je, al meer dan een week kwam er nagenoeg niks uit. Nu maar hopen dat dithelpt bij het beter slapen.

Ze lag vannacht trouwens dwars en bovenin haar bedje, zo grappig. Ze slaapt steeds op haar zij tegenwoordig, ziet er zo lief uit altijd. En dan knuffeltje erbij en vingertjes in haar mondje, knus
Hmm misschien is dat het idd geweest Sardegna, zou fijn zijn als je vannacht lekker door zou kunnen slapen!

Ben moe. Umidi kost even een berg energie, maar oooooooit zal het wel beter gaan toch?

Hebben jullie al zin in zondag? Vind het wel spannend hoor!!
Oh ja, mijn moeder is vandaag weer thuisgekomen! Moet nog wel wat onderzoeken ondergaan maar ze mocht gewoon thuis afwachten. Antibiotica heeft zijn werk gedaan, bleek onder andere een nierbekkenontsteking te zijn.
Uma wat fijn dat je moeder weer thuis is!!!!

Sardegna arm L meisje helemaal onder de poep misschien had ze ook wel last van haar buikje fijn dat het vanacht ietsje beter ging hopelijk is deze faaaase snel over!

huilen bij gooische vrouwen bengel? Je bent nog niet ontzwangerd zo te horen ik heb alleen maar gelachen???

zo'n strandcabine heb je heel veel in zeeland, zo'n houten huisje. je mag er niet in overnachten daar is het ook te klein voor maar je kan er wel heel veel zooi in kwijt, campingbedje, gasbrander, alle strandmeuk die je maar kan verzinnen. Wel een beetje decadent aangezien de camping aan de andere kant van de duinen ligt maar die trappen zijn zooo hoog

Wat is er mis met 3 wk op vakantie in zeeland?

Dames ik meld me af voor zondag. hoop niet dat jullie het heel erg/ stom vinden. En dat er nu niks verandert wat betreft onze 'vriendschap' misschien schuif ik een volgende keer wel aan.
Jammer RS, had het leuk gevonden als we compleet zouden zijn zondag. Maar ik vind je niet stom hoor

Uma fijn dat je moeder thuis is, nu snel opknappen en aansterken. En jij succes met je umidi.

Ja, ik vind het ook leuk zondag! En niet eens zo heel spannend (wel een beetje hoor). Misschien scheelt het ook dat ik bij bengel geweest ben en dat dat gewoon heel leuk was.

Gisteravond trouwens nog een -niet leuke- discussie met vriend over hoe om te gaan met een baby die 's anchts steeds wakker wordt en huilt
RS ik moest trouwens wel lachen om jouw rijtje opberg tips voor viool. Volgens mij moet ik eens bij jou thuis komen kijken, kan ik waarschijnlijk nog wat van leren
Eeeh, amalia, hoezo slaap jij tot kwart voor 8? Je hebt toch drie kinderen?!!! (sprak sardegna vermoeid en jaloers)
Uma wat fijn voor je moeder dat ze thuis is!

Bengel, bij welk stukje moest je huilen??? Ik ben benieuwd?

RW niets mis met 3 weken Zeeland Maar 3 weken op het STRAND vind IK niets. Ik hou niet van het strand in NL. Zo langgerekt, vies bruin water. Ik ben meer van de baaitjes en blauw water. En anders gewoon een zwembad voor mij. Maar heerlijk toch voor jullie?

Aaah wat jammer voor zondag!!! Weet je wel dat we over jou gaan roddelen he?

Oh, wie moet ik van het station ophalen by the way?
Poep tot in de nek?? Pff, lang leve de douche...
Uma wat fijn dat je moeder weer thuis is!

Sardegna wat heerlijk naar Ameland. Waar ga je precies heen? Meer info hierover graag op hyves, wil alles weten (plaats accomodatie enz..).

Rose slak erg jammer dat je niet mee gaat. En natuurlijik verandert ern niks aan de vriendschap. Ben jij gek! We zijn toch volwassen vrouwen en we delen al zo lang lief en leed, daar is wel wat meer voor nodig om dat te laten veranderen. Maar nogmaals ik vind het echt erg jammer dat je niet mee gaat.

Enne dat huilen was om de muziek en vooral om die beelden van Parijs (in combinatie met" une belle histoire"). Ik ben nl au pair geweest in Parijs en als ik beelden zie krijg ik altijd heimwee. I love Paris!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ooo dan snap ik het bengel dan mag je wel huilen!!!!

Poep tot in de nek is herkenbaar bij mijn poepbaby (hoewel gaat nu wel beter hoor) maar ik kleed hem dan gewoon al uit in bad sproei hem schoon, laat het water weglopen en dan krijgt hij nog een school bad. Weet soms gewoon niet waar te beginnen whahaha

ja amalia hoe zit dat slapen tot kwart voor 8??? hier staat oudste altijd rond 6.15 naast zijn bed en de anderen volgen al snel. Ik ga trouwens een beetje afbouwen met slaapje middelste, als ik haar op bed leg s'middags slaapt ze wel altijd maar nu komt ze s'avonds wel minder goed in slaap. Misschien alleen nog op de schooldagen

lief hoe jullie reageren!!!
Dat gebeurt me wel vaker. Lees ik het stukje van Rose slak van 20.59 uur, denk ik huh....hoe jullie reageren, ik was toch nog de enige die gereageerd had. Maar terwijl ik aan het typen was, waren er alweer een aantal berichtjes geplaatst. Zo blijf ik dus fijn achter de feiten aan lopen, grrrrr!
Oh god ik haat die jankprogramma's van rtl 4. Mientje jank zit alweer heerlijk mee te huilen op de bank.

Als ik zondag maar niet ga huilen, want ik huil om alles de laatste tijd. Zelfs als mijn baby naar me lacht, komen de tranen.....
Vijf uur ... Is Ootje wakker !!!! Grrrr. En Vrolijk!

:-)

Sardegna wat had jij voor discussie ?

Ik heb dat ook. Kunnen we leuk over babbelen haha, zijn jullie het oneens over de methode ?!

RS natuurlijk maakt het niet uit voor deze vriendschap !! Ben je mal )) zit wel goed !

Jee vind het echt een verwennerij : op stap met jullie. Mn eerste grote uitje leuk hoor

Amalia wat wou ik zeggen ? Weet het niet meer..
Bengel zeker duo jank dan( ik keek ook )
Sardegna oeiii die poep! Ootje poepte met borst eens in 3 weken en nu altijd s'ochtends - heel makkelijk schoon te maken.

Zit nog bij te komen van die uitzending ik haat emo tv en al die tranen progamma's !!! Grr

Morgen john grisham films ! Niet vergeten..

Zucht jongens nog op. Ik stuur ze altijd half 9 naar boven maar als ik dan ook een keer niet oplet....
Ben nu wel benieuwd wat jullie zaten te kijken, bengel en Viool!

Leuk en handig, zo'n strandcabine, RS!

Enne...jammer, dat je er niet bij bent zondag...

Maaaaaar er verandert heus niks, hoor!

Hier ook een middelste die tot 21.30 liep te spoken. Ik laat hem nu ook regelmatig zijn middagslaapje overslaan. Gaat eigenlijk heel erg goed. Oudste sliep echt tot bijna 4 nog 's middags, dus dit is wel even wennen.

Uma, fijn, dat je moeder weer thuis is!

Hoe is het met umidi en haar luieractie?

Sardegna, gelukkig een iets betere nacht voor jou. Hopelijk lag het aan al die poep. Bleh! Hihihi, vind dat ook altijd zo grappig van baby's...Zitten ze van top tot teen onder de poep, jij gaat bijna over je nek en zij....zij blijven gewoon doodleuk lachen!

Balen vd discussie met vriend...Zijn jullie het oneens over hoe te handelen?

En leuk...minivakantie geboekt!

Hihihi, Amalia, lekker geslapen met je nieuwe panelen dus!? Hier ook het geluk, dat we doordeweeks bijna altijd wakker

worden vd wekker en niet van de kinderen.

Viool, als Ootje om 5 uur wakker wordt, heeft ze dan verder wel de hele nacht geslapen? Niet dat dat het beter maakt ofzo, want 5 uur...

Wat leuk, dat je au pair bent geweest is, Parijs, Bengel! Dan ken je de stad vast heel goed! Gaaf zeg!

Tieger, geldt jouw aanbod van het meerijden as zondag nog?

Dan kunnen we misschien op hyves of mail even een tijd enzo afspreken?

Oooooo, iemand nog een tip voor haaruitval (nou ja, tégen haaruitval...)? pfff, het is echt verschrikkelijk hier. En het is nu al zo'n 3 maanden aan de gang. En nog steeds verlies ik héle bossen... Middelste heeft inmiddels een 'pluisjes'trauma opgelopen zoals hij al mijn rondslingerende haren noemt...ik blijf vegen, stofzuigen, opruimen, etc....

En neeeee, kort knippen is geeeen optie... ( en afscheren ook niet... )
Rikst wat zonde van je haar! Heeft bij mij trouwens ook wel vrij lang geduurd, maar ik heb een hele dikke bos, dus nog genoeg over. En het stopte ook zomaar ineens weer. Geen tips dus, behalve dat het echt wel over gaat. Afscheren, wel een goeie eigenlijk, kunnen we je makkelijk herkennen zondag

Bengel gaaf, in parijs gewoond! Stoer hoor. En dan spreek je zeker vloeiend frans. Daar ben ik jaloers op hoor.

Vakantie topic ingevuld. Heb zo'n zin in de zomer
En wat vinden jullie van mijn gipswanden ????

Leuk hoor rikst met een hip kapsel- kaal is in - dat zei Ootje en Aatje en Lmeisje zeiden : eensch !

Bleek umini ook al de trend te volgen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven