Full House deel 3

15-02-2011 12:56 2599 berichten
Alle reacties Link kopieren
naam0 mnd3 mnd6 mnd9 mnd11 mnd14 mnd21 mndMr. J.

7-4-'10399510,7 kg.

78 cmAatje

16-6-'1034655685 gr

61,9 cm6575 gr.

65,9 cm8320 gr.

71,8 cm9455 gr.

75,6 cmLmeisje

10-7-'1039006530 gr

60 cm8080 gr.

61 cm9260 gr.

70 cmOotje

15-7-'1020004975 gr

54 cm5950

60 cm7100 gr.

64 cmJongste

2-9-'1036505420 gr

60,5 cm6950 cm

66,58035 gr.

70 cmRmeisje

28-10-'1036005470 gr

59 cm6965 gr.

64 cmBengeltje

25-2-'113000Umini

2-3-'1129805450 gr

60 cm

Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling

Link naar het derde deel -> Full House

Link naar het vierde deel -> Full House deel 2
Oh ja, en in de tuin lopen ze vaak op klompen, tik die ze van vriend hebben.
De klompen zijn ook doorgeef natuurlijk...

Deze heeft 'ie, superstoer.

Alleen thuis, valt 't op?? Saaaaaai. Ga zo lekker boek lezen en heel vroeg naar bed. Op tv niks te beleven, dan maar plaatjes googlen voor jullie
Ha ik heb m ook van poppenwagen! Grappig.

Ik heb geen meeting met rikst want ik ga op een andere dag: op een normaal tijdstip . Extra concert. Die eerste zijn na het north sea jazz festival om 1.15 's nachts! En dit is een extra concert om 20.00 uur later die maand.
Zwaai!

Hier lekker druk... Oudste en middelste hebben vanavond hun bonte avond, mochten heerlijk spelen omdat het hun laatste nacht samen is. Vanmiddag met ze een nieuw bed voor oudste gekocht, en een matras en dekbed enzo voor jongste. Net de de raambetimmering op nieuwe kamer van oudste geschilderd (was nog niet gebeurd na het plaatsen van de kozijnen), en straks nog even snel het nieuwe bed in elkaar. Morgen dan nog de kleren overhevelen naar de juiste kasten, en nog wat speelgoed voor oudste op zijn kamer, dan is deel II gedaan. Hoeven we alleen nog de kamer van middelste te doen, en dat kan voor een deel morgen ook al gerealiseerd worden. Maar morgenavond slapen ze in ieder geval in een eigen kamer, en niet meer samen. Zal een hoop rust geven, al was het maar dat ze dan weer tegelijk en vroeger naar bed kunnen

Zat me net alleen te bedenken dat ik toch nog wat spullen vergeten ben te kopen... Nou ja, man dan maar even op pad sturen, of maandag nog even langs bij Ikea.

Nu nog even snel het bed in elkaar, misschien kom ik daarna nog even buurten.
Grappig niet zo verschil jullie schoenenverhaal.

Amalia erg he?? Je gaat toch niet op van die camping badslippers ?? Maarja dat is helemaal in. Adidas is het momenteel ( volgens zoon ) nadat eerst nike het was. En ik houd er niet zo van. Maar mijn smaak is stom natuurlijk. Ik vind rrn poloshirt ook leuker dan een floddershirt maar dat is heeeeelemaal stom.

Een meisje kleden lijkt me later ook best lastig, echt meisje meisje of mini dame ( heb je er ook erg veel van, de mama's in " het klein" ) een mengelmoes of niet etc

Mviool is nog steeds " stabiel" geen terugval maar ook geen grote stap, nog steeds ontsteking.

Ik wil mviool thuis maarja hij ook natuurlijk.

Ik ben beetje ziek en ik heb geen overzicht meer, kan ook niet meer vragen, wil je je gymspullen van maandag oprapen van onder de eettafel, man wil je je werksokken van de eetkamerstoelen halen en je werkschoenrn in de gang zetten ? Wil iemand niet meer over de bril plassen ? Wil je die peuken van mn kookplaat halen ????? Ben mooooeehooee! Zucht. Dus ga het zo maar doen kost minder energie.

En oja ook al wat verjaardag voorbereiding, slingers uitzoeken van stof
Viool, de Xenos heeft stoffen slingers, voor weinig.

Nou, bed is halverwege, het staat. lattenbodemhouders en matras moeten er nog in, maar toen een zijkant gisteren omviel mocht ik niet meer verder van man.

En geweldig die bonte avond: halverwege even kijken, komt oudste: ik wil niet in het bed van middelste slapen. En middelste: ik wil niet in het bed van oudste. Dus allebei weer in hun eigen bed, en ze sliepen 10 minuten later.

Schoenen: kinderen hebben hier allebei een paar winterschoenen, en een paar crocs (worden doorgegeven) en een paar zomerschoenen (gymp, maar vaak wel betere kwaliteit). En voor de vakantie hebben ze er nu nog een paar waterschoenen bijgekregen. Naast de laarzen en klompen die ze allebei ook nog hebben...

Nu jongste even in bed leggen, en dan nog even met de kamer aan de slag
Tiger wat ben je ongeveer kwijt dan per kind, jij hebt best veel!

De stoffen slingers wil ik bij www.stoerenzo.nl

Daar zie je ook onze trouwslinger. Echt leuk.

Dus ik wil zoiets !
Leuk Tieger, de kinderen een eigen kamer. Lekker druk in de weer zo te lezen.

Arme viool zit er doorheen, logisch.... Ik hoop zo voor jullie dat mviool snel weer thuis en beter is. En geef man en dviool even een schop onder hun kont zeg, zij moeten kunnen toch zeker het huishouden op zich nemen nu jij steeds met o en m in het ziekenhuis zit?!

Amalia kreeg jij ook een laura-ster dvd bij de wagen? Vreemd vind ik dat, dat je er en dvd bij krijgt... Nou ja, de jongens zullen er wel blij mee zijn.

Wat een weer! Alleen maar regen en storm hier. Had vanmorgen vriend aan de lijn, die zijn nog net niet hun tent uitgewaaid vannacht. Vanmiddag komen ze weer thuis, gezellig. Ik mis mijn jongens altijd als ze er een paar nachten niet zijn.

Lmeisje is over de ergste pokjes heen geloof ik. Ze was vannacht maar 2 x wakker (ipv urenlang krabben en huilen). En vrolijk vanmorgen!

Amalia hoe doe jij het nu met de slaapjes van Aatje? Is ze naar 1 slaapje overdag gegaan?

Rikst ik lees zwemles om 7 uur 's ochtends Da's toch geen normale tijd
Kom vanavond even reageren hoor! Ben gaaaar! Even tussen haakjes, ik heb geen 30ersdip hoor, eerder een 30ers manie

Umini heeft ook wat nieuws. Had haar gister in bed gelegd, was daarna naar het toilet gegaan en Umini begint in tussentijd wat te mopperen. Kon niet direct naar haar toe dus heeft ze denk ik zo'n 5 minuten liggen huilen. Kom ik vervolgens bij d't, is ze HE-LE-MAAL over haar toeren, echt niet normaal meer. Ze zag er blauw van en ging er bijna van overgeven. Vond het zo zielig en voelde me er heel vreselijk over De rest van de dag is ze helemaal van de leg geweest en ze is nog niet helemaal weer de 'oude'. Shit. Bah. Net deed ze het weer, maar dan wat minder erg bij het naar bed gaan. Gevalletje verlatingsangst of is het wat anders?

Verder ligt oma (mijn oma dus, niet die van de kinderen) op sterven, zijn er gister geweest om afscheid te nemen. Kan uren tot dagen duren, zitten nu te wachten eigenlijk. Raar.

Nou ik ga even koffieen met Uman, fijne vaderdag iedereen!
Tieger, even voorzichtig peilen: xenos-spullen heb je dan niet een grote kans dat je kinderarbeid koopt? Misschien overdreven, maar ik ben daar wat voorzichtig mee na slechte publiciteit in het verleden.

Uma wat naar van umini, zo over haar toeren is echt zielig hè Verlatingsangst, is ze daar niet een beetje klein voor? Misschien is ze niet helemaal lekker, komt er een griepje/verkoudheid opzetten? Hopelijk een korte fase. Slaapt ze 's nachts wel goed?

Sterkte met het naderende verlies van je oma. Lijkt me raar idd, je zit te wachten tot ze sterft... Is ze erg oud?
Ze is 86, dus ja wel een hele mooie leeftijd. Ze is ziek en wil zelf ook echt niet verder meer, weigert elke medicatie.

Umini is er inderdaad nog wel klein voor, maar begint sinds kort van anderen ook te huilen, zoals van oma en opa. Draait haar hoofd weg in de maxi cosi als er een vreemde boven hangt. Wat dat betreft zou het in het straatje kunnen passen denk ik.
Net de mannen ook aan het werk gezet, gauw vaat in en uit, shake gemaakt voor ootje en mn omeletten voor de mannen, bad geschrobt en dviool de wasbak laten doen ( want tandpasta, hoe vaak ik dat ook zeg, laten ze liggen argh)

Nu in ziekenhuis en straks weer koken en terug en even langs mn vader, fles wijn brengen

Voor man vaderdagkaart gehaald" van de jongens en ootje" en voetafdrukje / handafdrukje ootje.
Uma sterkte met oma, mooie leeftijd maar het blijft oma toch ???

Ik ga nu ook twijfelen om nog een poppenwagen te kopen.

Wat hadden jullie kinderen aan op de verjaardag jongste en jongste ? Amalia jij houd niet van verjaardagskleding he? Ik wil misschien een jurkje voor haar verjaardag kopen ( weer een plan om iets te kopen )

De stucer liet me weten beter te zijn en maandag kunnen we dan weer verder jaaaaaaaa? Ja? Ja? Zou het? Yes dat zou teminste een opkikker zijn.
Net was de gietvloer man er.

We gaan toch vloerverwarming leggen maar dat houd in dat we de planning inderdaad door de versnipperaar stoppen rw.....

Vergeet half juli..
Hè viool, beetje late reactie.

Ze waren 10 mnd geleden bij hun geboorte 1300 en 1900 gram. Passen in maat 68, sommige broeken nog groot en hem sowieso aan de ruime kant. Maar ze zijn idd erg beweeglijk, kan niet meer uit de kamer weglopen, ze gaan altijd achter me aan.

Heel veel succes met d verbouwing en met je zoon.

Ik schrijf af en toe in t weer samengevoegde september topic, maar ove t algemeen ben ik op t tweelingen forum te vinden, ind daar toch meer aansluiting
uma sterkte, lijkt me heel vreemd als je echt zo aan het wachten bent op dat ene telefoontje over je oma.

schoenen; hier hebben ze teva's waar ze eigenlijk de hele zomer op lopen, dochter heeft donkerblauwe sandalen van koel (die zijn zo gaaf) en zoon leren gympen en een stel regenlaarzen. Straks op de camping neem ik alleen de teva's en laarzen mee.

viool fijn dat zoon in ieder geval stabiel is pff duurt wel lang zeg slopend lijkt me!

En hopelijk is de stucer er echt weer maandag!

tieger bezig met een interne verhuizing volgen er nog foto's?

L meisje bijna jarig! En stoere bergschoenen voor oudste! Echt heel gaaf. Ik wil zelf ook nog nieuwe voor we op vakantie gaan, toch wel handig

gister een leuk verjaardagsfeest gehad voor oudste, dat hij zich niet lekker voelde gisterochtend was vooral spanning volgensmij

Hij is erg verwend!

Echt leuk onze buren zijn op vakantie en nu hebben we gisteren al onze caravan opgehaald en die staat nu bij hun in de voortuin! Hebben we 2 wk vakantiepret! Man gaat er nog wat aan klussen ik ga hem schoonmaken en langzaam inpakken. de kinderen vinden het zo leuk willen er iedere keer in kijken ik zal er wel een foto van maken het is zo'n leuk eitje!
Sardegna, ik zou het niet weten eigenlijk, ik heb me er nooit zo in verdiept eigenlijk.

Viool, van de schoenen... oudste zat van de winter nog in dezelfde maat, middelste heeft toen wel nieuwe schoenen gekregen omdat de vorige winterschoenen niet meer pasten. Die heeft nu dus wel goede zomerschoenen gekregen, en middelste een zomerschoen/gympachtig iets van Van Haren. En daarnaast hebben ze allebei een paar crocs, oudste nog van vorig jaar, middelste wel een stel nieuwe. Maar dat schuift inderdaad door.

Vandaag een lekker dagje gehad. Vanmorgen het bed voor oudste afgemaakt, dat staat nu. Ze slapen nu ook weer apart, is ook weer even wennen zo.

En vanmiddag naar een zomerfestival in de buurt geweest bij een kasteel, was ook erg leuk. Uiteindelijk nog wel een beetje regen gehad, maar niet te veel.

Nu gesloopt, morgen een drukke dag in het ziekenhuis, dus nu nog even met een boekje op de bank en dan lekker naar bed.

deze schoenen heeft dochter, 79, 95 echt duur maar wel gaaf. Ze hebben ook hele gave laarzen van koel nu afgeprijsd helaas niet meer in haar maat die rode zou ik wel willen voor de winter!

o ja de maten van J ik had het al een keer opgeschreven komen ze nog een keer nu dik gedrukt, ik doe alleen even de maat van nu en het begin

geboren; 3995 gram

nu met 14 mnd 10,7 kilo en 78 cm
Aatje was zoooo jarig!! Had een prachtige jurk aan die ik op Ibiza voor haar had gekocht (dus wel verjaardagskleren viool . ). En ze is er spontaan los van gaan lopen!!!!! Niet 1x, nee steeds kleine stukjes!!

Uma umini is anders dan andere baby's, verder. Dus zou best kunnen wat jij denk qua verlatingsangst.

Oh film begint!
Amalia Shawshank redemption aan het kijken? Goeie film. Dus Aatje wandelt ervandoor, goed zo. Snel zeg!

RS wat een leuke schoenen!! Ik vind dat trouwens niet zo heel duur hoor voor kinderschoenen.

Tieger klinkt als een lekker weekend!

Viool ik koop ook vaak wat nieuwe kleding voor de verjaardagen. Had voor Umidi (is komend weekend jarig) een jurkje gekocht bij de H&M, helemaal niet duur maar zo schattig! Bolero erbij, legging eronder en klaar.

Sardegna, fijn dat Lmeisje weer een beetje beter is. Hele nacht krabben en huilen klinkt niet fijn, en je hebt al zo'n slopende tijd achter de rug.
Nou, freedom is over. Morgen weer werken. Baaaaaaaah. Ben heel benieuwd hoe het gaat op de creche met Umini. Mijn ouders zouden de komende twee weken op haar passen, ze zou dan begin juli beginnen op het kdv. Maar had net vrijdag de intake gehad toen we het nieuws van oma kregen, dus gauw weer kdv gebeld of ze twee weken eerder kon komen, meteen deze week dus. Spannend! Vooral nu ze steeds zo reageert op vreemden.
@tieger heb jij nog dat zomerfestival bezocht??

Was er niet veel regen?

Gaaf Amalia die jurk, leuk ! Vroeger was ik ook dol op zulke jurken
Uma al aan het werk

Tieger actief hier vandaag . Lekker kindjes weer een eigen kamer.

Viool stucer komt weer? Ik hoop het! En vloerverwarming, heerlijk! Ik zou het heel graag willen hebben.
Uma shawshenk idd, ken hem al maar blijft mooi

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven