Full House deel 3

15-02-2011 12:56 2599 berichten
Alle reacties Link kopieren
naam0 mnd3 mnd6 mnd9 mnd11 mnd14 mnd21 mndMr. J.

7-4-'10399510,7 kg.

78 cmAatje

16-6-'1034655685 gr

61,9 cm6575 gr.

65,9 cm8320 gr.

71,8 cm9455 gr.

75,6 cmLmeisje

10-7-'1039006530 gr

60 cm8080 gr.

61 cm9260 gr.

70 cmOotje

15-7-'1020004975 gr

54 cm5950

60 cm7100 gr.

64 cmJongste

2-9-'1036505420 gr

60,5 cm6950 cm

66,58035 gr.

70 cmRmeisje

28-10-'1036005470 gr

59 cm6965 gr.

64 cmBengeltje

25-2-'113000Umini

2-3-'1129805450 gr

60 cm

Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling

Link naar het derde deel -> Full House

Link naar het vierde deel -> Full House deel 2
O jee, Uma, morgen weer aan het werk! Ik hoop echt, dat het je mee gaat vallen allemaal en dat Umini het goed doet op het kdv.

Wat naar van je oma...

Amalia, Aatje al zo knap aan de wandel! Wat goed! Leuk, dat ze zo heeft genoten van haar 1e verjaardag!

En wat gaaaaaaf, dat je kaartjes hebt voor Prince!!!!

Viool, fijn dat mviool stabiel is/blijft. Nu hopen, dat die ontsteking snel verdwijnt.

Sardegna, wat zielig voor lmeisje!! Ik hoop, dat ze snel van haar pokjes is verlost.

Tieger, wauw, wat een actie daar bij jullie! Goed bezig! Lekker, dat iedereen nu op zijn eigen plekje zit.

RW, is de oorpijn weer verdwenen? En leuk! Alvast 2 weken vakantievoorpret!!!

Wij hebben ook ein-de-lijk een vakantie geboekt! Ben blij! Zal morgen even op hyves op het vakantietopic de details plaatsen!
Uma succes morgen.

Oeh moe tijd voor mijn bed.

Stucer liep net voorbij toen man en ik thuis kwamen maar sfeer was raar en hij zei niks, geen gedag. Terwijl ik bericht had ontvangen dat hij maandag begint. Confused...

Mviool belde me dat de chirurg/ dokter niet was komen kijken ( heel de dag op gewacht ) zn drain begon te ontsteken, was al aan het drijven ofzo noemden ze dat. Oh wat baal ik. Oh ik wil dat jochie gewoon weer thuis hebben, balen dat dit zo duurt. Maar ik heb het idee dat hij wel wat opknapt en hij eet nu heel goed door.

Cviool is niet gebracht op vaderdag. Op moederdag is dviool wel gebracht. Lang geen contact. Niet leuk voor allemaal.

Man en ik hebben wat bij japanner gegeten, wat sushi's en spiesjes. Had voor dviool pasta staan die heeft tot 8 met vriend hier gespeeld en pasta gewarmd en om 10 waren we thuis. Tussen half 8 en 10 weg en ootje bij grootouders. Ben ik nu geslaagd als ontaarde moeder??

Heb ik al gezegd dat hij het voorelkaar gekregen had 25 onderbroeken, sokken, te verzamelen zonder ze op te ruimen en hoe vaak heb ik geen gezeur dat er niet genoeg spullen zijn / schoon zijn. Hij gaat gewoon over op spullen van X of

Y. Oh ik moest best lachen want ik vroeg hem: en hoeveel was het, vertel ? En hij had dus geteld. En met een grijns : 25. Ik zeg: en dat noemen we dus...... Hij: veel ! Ik : nee - asociaal.
Rikst ben benieuwd naar je vakantie !

Morgen drukke dag... Tot s'avonds...
Uma succes vandaag. Wat spannend, 1e werkdag en umini gelijk de hele dag naar de creche. Ik hoop dat ze het goed doet en dat het voor jou ook OK is om weer aan het werk te zijn.

Viool goeie van die sokken. Zou hij het snappen denk je? Van dat asociaal... Vreemde stucer. Is hij er vandaag? Werk ze en sterkte weer met mviool. Wie weet vandaag naar huis? Na het weekend zijn de chirurgen vast weer wat actiever in controles etc.

Rikst ga jij nou 's nachts naar prince? Wel gaaf, maar vermoeiend! Net een nacht zwaar stappen. Oef, dat is lang geleden voor mij. Tegenwoordig vind ik twaalf uur al laat Leuk, vakantie geboekt, ben benieuwd waar je heen gaat!

Tieger binnenverhuizing af? Succes in z'huis vandaag. Is voor oudste toch?

Amalia wat knap dat Aatje loopt!!!! Leuk zeg. Oh wat is ze toch een snelle meid!

RW die sandalen zijn leuk idd. Hier heeft oudste wel eens winterlaarzen van Koel gehad. Ze hebben ook hele leuke voor jongens, maar je moet wel goed zoeken. (of internet, maar dat vind ik voor kinderschoenen eigenlijk niet fijn).

Lmeisje heeft echt minder last nu, van haar pokjes. Ze lijkt nog steeds op een paddestoel, maar dat geeft niet. Alleen begint ze sinds de pokjes steeds te brullen als ik haar naar bed breng, hopelijk is dat gauw weer over nu ze bijna beter is. De jongens hadden het fantastisch gehad op ameland. Volgend tripje ga ik ook weer mee hoor ipv saai thuis zitten met een zieke baby.
Goeiemorgen! Net terug uit de sportschool, dat was nodig.

Hoe is het met M viool? Chirurg geweest? Stucer ook bezig? 25 sokken???!

Uma hoe gaat het vandaag

Sardegna L aam de beterende hand, fijn. Hoe gaan de nachten nu? Stop je met 1 jaar met de bv? Waarom?

Ik zit buiten, lekker zeg! Straks ws weer regen
Goeiemorgen

Ik hoef vanmiddag pas te beginnen, Uman en ik wisselen elkaar maandags altijd af. Als hij om 1 uur thuis komt ga ik weg. Umini gaat dus vanaf morgen de hele dag naar de creche, heb net haar tasje alvast ingepakt

Amalia zit buiten?! jeetje zeg, t lijkt hier wel herfst.

Wanneer ben jij destijds gestopt met werken?

Sardegna aah je lieve kleine paddestoel lijkt ook wel wat last te hebben van verlatingsangst! Fijn dat ze weer wat opknapt

Och Viool wat sneu voor Mviool dat het niet opschiet, wat kun je je zo machteloos voelen he voor jullie.

Rikst ben benieuwd naar je vakantie!
Oh, gelukkig beginnen met een kort dagje en umini thuis, dat scheelt (toch?). En morgen naar de creche... oh, ik moest huilen hoor! (stiekem). Bij het uurtje wennen al. Ik ben echt een weekdier waar het mijn babymeisje betreft. Zal aan je denken morgenochtend.

Lekker gesport amalia? Heb je SB weer opgepakt? Of ben je al genoeg afgevallen (btw, ik vond je hartstikke slank op de meeting)

Stoppen met bv, ja als ze 1 is. Dan vind ik het wel mooi geweest. Ik moet er toch rekening mee houden, overdag niet te lang weg (want middagvoeding). Niet dat ik vaak tijd heb om weg te zijn alleen, maar toch. en met mijn werk is het altijd zo'n gehaast om er dan na het avondeten genoeg melk in te krijgen voor ik naar het spreekuur vertrek. Alleen 's ochtends vind ik nog wel erg handig. Ze slaapt lekker verder bij mij. Knus ook. Maar stiekem hoop ik dat ze de ochtenden gewoon in 1x door gaat trekken tot een uur of 7 als ze 1 geweest is en stopt met bv, was met de jongens ook zo. En ik moet die 3 voedingen nog afbouwen hè, daar neem ik de tijd voor hoor Kan ik zelf ook rustig afscheid nemen.
Mijn lieve kleine paddestoel idd, hi hi, mooi gezegd Uma.
Oh, en de nachten vraag je? Nou, een waterpokken-week lang dramatisch. Maar... vannacht alleen om 5 uur wakker (eventjes maar) en toen pas weer om half 7. Goed hè? Is Aatje nooit meer wakker 's nachts? Hier ook beetje zon. Lekker he, na al die regenwolken van de afgelopen dagen.
Aatje was toevallig vannacht wakker. Ik heb haar even lekker geknuffeld en terug gelegd. Maar dat zijn echt uitzonderingsmomenten hoor. Gelukkig!!! Nee dat gaat heel goed.

Uma oh ja sorry, had je al eerder gevraagd van dat werken. Ik ben nu 4 jaar gestopt. Jee 4 jaar alweer...

Ik ben tijdens de zwangerschap van jongste zoon verhuisd van Amsterdam hier naartoe. Werkte nog wel in in Amsterdam. Dus oudste ging naar het kdv en ik 3x in de week met de trein. Ik moest al om 7.15 de deur uit om op tijd op mijn werk te zijn. Dat vond ik erg vroeg. Man bracht oudste dan naar het kdv. Om half 6 werden de kinderen die nog niet waren opgehaald op een groep gezet om op de ouders te wachten. Dat vond ik zo sneu! Jochie was nog geen anderhalf en werd dat tussen die groterds gedumpt. Ik wilde dus altijd de trein van 10 over 5 hebben. Maar als een vergadering uitliep (vaak!) lukte dat niet. Ik had nooit rust. Op school wilde ik naar huis, en thuis baalde ik dat ik geen extra werk voor bepaalde kinderen had gekopieerd bijvoorbeeld. Toen ben ik gestopt. Heerlijk met 2 kindjes thuis en wennen in dit dorp.

Vond dat best zwaar hoor. Ik kende niet veel mensen, met 2 kleintjes kan je niet zo veel. Maar ik heb het wel als waardevol ervaren.

En straks gaat jongste zoon naar school en heb ik alleen Aatje thuis. Wil ik wel weer aan de slag voor 2 dagen. Maar niemand wil me Nouja, als het komt komt het. Nu is het ook nog wel even goed zo. Lekker met mijn meisje. Ik ben druk met sporten, boodschappen, halen en brengen naar school en koffie drinken Dagen zijn zo om ha ha
Oja en Sardegna, ik doe nog steeds SB maar het staat nogal stil nu helaas. Ik heb teveel bbq-s enzo. Maar zolang ik niet aankom is het wel oke. Ik wil nog wel een paar kilo hoor. Heb een broek bij de H:&M besteld die eigenlijk wat krap zit. Ik had van Esprit maat 30 maar die kon wel 1 maat kleiner. Nu heb ik 29 van de H:&M maar slik! strak! Mijn streven is nu dat ik die in de zomervakantie aankan
Lmeisje kroop eindelijk een paar 'pasjes' op handen en knieën daarnet! Ze wilde heel graag naar de stofzuiger, goeie stimulans En ja hoor, daar ging ze.

Wel net weer huilen toen ze voor middagslaapje naar bed moest Eventjes maar hoor, minuutje ofzo. Echt begonnen met die pokken. Ik denk geen verlatingsangst Uma, want ze vindt het bijv helemaal niet erg als ze zit te spelen en ik loop de kamer uit, of ga stofzuigen in de keuken ofzo.

H&M 29, wauw, da's echt slank, met jouw lengte zeker!
Wat zal het schoon worden bij jou Sardegna, want ik neem aan dat je nu non stop de stofzuiger aan hebt ha ha.

Aatje heeft vandaag trouwens nog niet gelopen, tss. Geen opa`s en oma`s dus geen show ofzo.

Knap van Lmeisje hoor, nu gaat het hard!

Ja, dat is slank zei ze terwijl ze wat cashewnootjes nam.... Mijn weegschaal is hopelijk weer stuk want die geeft weer 2,4 kilo meer aan. Ik ga zo wel even bij mijn ouders erop staan. En als het weer niet klopt met de mijne koop ik een nieuwe, want dit is zo irritant. Hoewel ik nu meer naar mijn broeken kijk en riemgaatjes hoor. Beter eigenlijk.
Ik vind het hier niet leuk
Arme Uma !!! Knuffel. Je mist umini snif vind het echt naar voor je, knuf!!

Ootje is ineens weer huilerig als ik werken ben en gister ook toen ik met man ging eten.

Maar nu is het anders. Voel me zekerder op mn werk, I have the spirit en dan hoort t erbij... Op mn werk geniet ik echt wel van de resultaten etc( ook niet altijd natuurlijk ...)

Mviool mag misschien over 1/2 dagen naar huis. Ach zo fijn. Ik ben blij! Maar ook nog een beetje angstig. Hij moet verder met antibiotica nu, om de ontsteking kleiner te maken. Was 1,5 cm begreep ik. Hm. Hm. Ik ben nog steeds wat huiverig na alles. Maar goed ze zullen het weten.

De stucer is niet gekomen ?! Huh?! Hij is schijnbaar boos maar op mij of man ? Ik had hem als laatste een bericht gestuurd met beterschap en wanneer hij weer start, daar kreeg ik gewoon een reactie op van maandag.

En ik had nog gezegd dat dat fijn is voordat mviool uit zh komt, i p v als hij thuis ligt in het stof. Helemaal niet leuk dit. Ben ook even helemaal leeg m b t er achter aan zitten. Morgen weer nu niet.
viool wat is dat nou weer voor raars van de stucer? Snap dat je er erg moe van word. fijn dat het op je werk goed gaat en dat mviool misschien snel naar huis mag.

uma weer aan het werk pittig de eerste keer! Moet je ook nog reizen of is het vlakbij? En hoe heeft umini het gehad?

rikst fijn dat je iets gevonden hebt voor de vakantie heb het gezien op hyves het ziet er heerlijk uit!

zo amalia maat 29 respect!

ach en de kleine paddestoel van sardegna dat klinkt heeft schattig fijn dat de nachten weer wat beter worden.

Hier lekker gewerkt, wel heel druk. Nu alleen nog donderdag en maandag en dan heb ik al vakantie! vandaar extra druk op mijn werk wil dingen af hebben wat natuurlijk niet lukt.
Uma
Ach Uma...

Wat leuk, Sardegna, van lmeisje! Nu ga je weer een nieuwe fase in. Gaat snel dan ineens.

Amalia, gelijk heb je, hoe je spijkerbroek en riem zitten, zegt meer dan een (kapotte) weegschaal.

En Aatje heeft zonder publiek geen zin in lopen? Hihihi, nu al een diva!

Wat asoooo van de stucer, Viool! Zou het een stucer-ding zijn? Die van ons komt wel snel als er iets te halen valt. Maar nu is er op dekamer van oudste een stukje losgelaten en naar benecen gevallen. Een gedeelte op een schuin stukje op de zolder, boven zijn hoogslaper. Daar hebben ze waarschijnlijk geen voorstrijk opgesmeerd. Vriend heeft al 100 miljoen keer gebeld, maar hij neemt niet op of belt niet terug. Ook zo belachelijk.

Fijn, dat mviool ws snel naarhuis mag. Snap wel, dat je dat ook ewn beetje eng vindt...je wilt gewoon, dat er niet weer iets gebeurt.

En goed joh, dat het zo lekker gaat op je werk!

RS, jij hebt al bijna vakantie!!!!! Heerlijk, zeg!
Ehm oops. Er is niet gestucd maar er is wel een gipsplaat vastgetimmerd en voorgestreken. 2m2 maar goed... Er was iemand... Grijns
Mijn man noemt stucers altijd de kakkerlakken van de bouwlui. Ha ha.

Of erg?

Nee niet dus 29 RW!

Rikst idd een diva... ai ai.

en nu een hele hele hele dikke knuffel voor Uma!!!
.
Uma helemaal vergeten te zeggen maar onwijs bedankt voor je kaart, ook namens Aatje. Heel lief
Hey meiden, even een kort berichtje maar ik ga hier afscheid nemen, ik merk nl. dat het me niet meer lukt om het goed bij te houden wat jullie allemaal schrijven en de laatste tijd alleen maar een paar ego berichtjes heb geplaatst. Vind ik niet eerlijk naar jullie toe ook. Ik merk gewoon dat ik met veel andere dingen bezig ben, sinds ik thuis zit, en nog minder tijd lijk te hebben (en wil nemen) voor de pc dan toen ik nog werkte . Wel positief gezien, gewoon allemaal leuke dingen, en de kids die de aandacht opeisen uiteraard .

Verder gaat het goed met mij, afgelopen week ff wat minder doordat ik wat slechter sliep en m'n weerstand is ook nog niet al te best dus verkouden, hoofdpijn, maar het gaat iets beter nu, doe rustig aan.

Ik zal jullie zeker laten weten als ik zwanger ben, dat vind ik zowiezo leuk om nog even te melden, maar verder meld ik me hier en op hyves af. Iedereen het beste toegewenst en alle kindjes ook, en Uma succes met weer in het werkritme komen! Komt vast wel weer goed!
He 5x5 wat jammer maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het al verwachtte.

Kom idd wel melden als je zwanger bent hoor!!!!

ga je maar lekker op jezelf en je gezin richten. Het gaat jullie goed. Hopelijk tot snel met mooi nieuws
5x5 dacht wel dat je er niet toe kwam, gauw hopen op een goed bericht van jou hier! Zet hem op

Vanmorgen had ik de osteopaat met ootje. Mn ex is bij mviool maar die arts is nog niet langs geweest. Toch hopen dat hij goed en sterk genoeg is voor thuis. Deze dagen zijn wel extra druk, vanwege alle feestelijkheden groep 8.

Net nog een broek dviool gehaald en ik hoop nog met hem de stad in te kunnen voor een leuk shirt. Ik vind het niet leuk als ik hem oversla met aandacht in die drukte van baby, kind in ziekenhuis en kokend makende verbouwing

Ik ken dat gevoel heel goed en dat gun ik hem niet ! Dus ik ga tijd maken. Maar ik wil er ook voor mviool zo zijn zucht kan ik gekloond ? Niet dat ik zo geweldig ben haha maar voor het praktisch effect.

Wie raad hoe mijn huis er uit ziet ??

En i p v me ergeren ging ik net dromen: oh straks heeft alles een kast en een plek..zaaaaalig. Maar .. wanneer?! Grrrr

Nou meiden ik ben niet bijgelezen maar ik beloof binnenkort heel relaxed er voor te gaan zitten.

Sardegna hoe gaan de bouwplannen nu trouwens? Nu jullue op zoek zijn of moeten naar een partner ? En Amalia hoe serieus zijn je verhuisplannen ? En waar in Amerika zou je willen ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven