Full House deel 3
dinsdag 15 februari 2011 om 12:56
naam0 mnd3 mnd6 mnd9 mnd11 mnd14 mnd21 mndMr. J.
7-4-'10399510,7 kg.
78 cmAatje
16-6-'1034655685 gr
61,9 cm6575 gr.
65,9 cm8320 gr.
71,8 cm9455 gr.
75,6 cmLmeisje
10-7-'1039006530 gr
60 cm8080 gr.
61 cm9260 gr.
70 cmOotje
15-7-'1020004975 gr
54 cm5950
60 cm7100 gr.
64 cmJongste
2-9-'1036505420 gr
60,5 cm6950 cm
66,58035 gr.
70 cmRmeisje
28-10-'1036005470 gr
59 cm6965 gr.
64 cmBengeltje
25-2-'113000Umini
2-3-'1129805450 gr
60 cm
Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010
Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
Link naar het derde deel -> Full House
Link naar het vierde deel -> Full House deel 2
7-4-'10399510,7 kg.
78 cmAatje
16-6-'1034655685 gr
61,9 cm6575 gr.
65,9 cm8320 gr.
71,8 cm9455 gr.
75,6 cmLmeisje
10-7-'1039006530 gr
60 cm8080 gr.
61 cm9260 gr.
70 cmOotje
15-7-'1020004975 gr
54 cm5950
60 cm7100 gr.
64 cmJongste
2-9-'1036505420 gr
60,5 cm6950 cm
66,58035 gr.
70 cmRmeisje
28-10-'1036005470 gr
59 cm6965 gr.
64 cmBengeltje
25-2-'113000Umini
2-3-'1129805450 gr
60 cm
Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010
Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
Link naar het derde deel -> Full House
Link naar het vierde deel -> Full House deel 2
woensdag 22 juni 2011 om 11:10
Raar idd, Viool. Ik snap, dat je nu verre van relaxt bent. Hoe gaat het met mviool? Blij dat ie weer thuis is?
En jippie, maat 29!!
Wat zielig, Sardegna, je oudste zo ziek...
Ik hoop, dat hij snel wat opknapt, want het klinkt behoorlijk ellendig...
En lmeisje weer goed gegroeid. Fijn!
Beetje raar, op de computer staan de smileys stil, op de IPad bewegen ze gewoon. Raaaaaar.
Amalia, goed bezig!!! ooo, ik moet ook echt iets gaan doen. Zit elke dag minimaal een half uur op de fiets met fietskar, maar mijn conditie is bagger.
Uma, gecondoleerd met je oma.
Vanmiddag heeft oudste de eindvoorstelling op school. Hij is de staart van de draak.
En jippie, maat 29!!
Wat zielig, Sardegna, je oudste zo ziek...
Ik hoop, dat hij snel wat opknapt, want het klinkt behoorlijk ellendig...
En lmeisje weer goed gegroeid. Fijn!
Beetje raar, op de computer staan de smileys stil, op de IPad bewegen ze gewoon. Raaaaaar.
Amalia, goed bezig!!! ooo, ik moet ook echt iets gaan doen. Zit elke dag minimaal een half uur op de fiets met fietskar, maar mijn conditie is bagger.
Uma, gecondoleerd met je oma.
Vanmiddag heeft oudste de eindvoorstelling op school. Hij is de staart van de draak.
woensdag 22 juni 2011 om 13:14
uma gecondoleerd met je oma, veel sterkte de komende tijd!
En wat je werk betreft ik zou het gewoon even aankijken, op een gegeven moment heb je waarschijnlijk je ritme gevonden en ga je het weer steeds leuker vinden. Wat deed je ook alweer voor werk en voor hoeveel uur?
grappig, o in de keuken in bad ik ga zo de foto's kijken.
sardegna hoe is het met oudste?
ik heb zin in de vakantie! Vanaf volgende wk weer mooi weer hoera! caravan al helemaal schoon en is nu speelhonk van de kinderen
nog maar twee dagen werken donderdag en maandag heerlijk!
En wat je werk betreft ik zou het gewoon even aankijken, op een gegeven moment heb je waarschijnlijk je ritme gevonden en ga je het weer steeds leuker vinden. Wat deed je ook alweer voor werk en voor hoeveel uur?
grappig, o in de keuken in bad ik ga zo de foto's kijken.
sardegna hoe is het met oudste?
ik heb zin in de vakantie! Vanaf volgende wk weer mooi weer hoera! caravan al helemaal schoon en is nu speelhonk van de kinderen
nog maar twee dagen werken donderdag en maandag heerlijk!
woensdag 22 juni 2011 om 13:21
jaa RW maandag 27 graden!!! Hoera! Heb er ook zin in.
Sardegna, mss wat lauw bouillon? Lekker zout dus goed om vocht vast te houden en er zitten tenminste een klein beetje voedingsstoffen in. B heeft er een maand op geleefd toen hij 11 mnd was
En L meisje is stoer!!! En een lekker spekje
Viool hoera maat 29! Ik wil ook ik wil ook! Ik heb nu wel erg spierpijn, maar lekkere spierpijn hoor. Dat is goed. Vind bodypump helemaal leuk.
Uma doe jij het nog? zijn jullie al bij release (?) 78? Ik vind de buikspier zwaar (maar doe ze graaaaag en gretig).
Rikst, eigenlijk zou je een kilometertellertje op de fiets moeten hebben hè?
Ha ha staart van de draak. Hier was oudste vandaag rups, en ik geloof een middenstuk ofzo. Ach gosje...
Zeg klein clubje blijft er over zo. Trouwens van Pinkeltje geen enkele reactie meer gehad. Vind ik zo niet aardig! Ik zit zo niet in elkaar in ieder geval. Prima als je hier niet meer wilt schrijven, maar even gedag zeggen is wel leuk toch?
Sardegna, mss wat lauw bouillon? Lekker zout dus goed om vocht vast te houden en er zitten tenminste een klein beetje voedingsstoffen in. B heeft er een maand op geleefd toen hij 11 mnd was
En L meisje is stoer!!! En een lekker spekje
Viool hoera maat 29! Ik wil ook ik wil ook! Ik heb nu wel erg spierpijn, maar lekkere spierpijn hoor. Dat is goed. Vind bodypump helemaal leuk.
Uma doe jij het nog? zijn jullie al bij release (?) 78? Ik vind de buikspier zwaar (maar doe ze graaaaag en gretig).
Rikst, eigenlijk zou je een kilometertellertje op de fiets moeten hebben hè?
Ha ha staart van de draak. Hier was oudste vandaag rups, en ik geloof een middenstuk ofzo. Ach gosje...
Zeg klein clubje blijft er over zo. Trouwens van Pinkeltje geen enkele reactie meer gehad. Vind ik zo niet aardig! Ik zit zo niet in elkaar in ieder geval. Prima als je hier niet meer wilt schrijven, maar even gedag zeggen is wel leuk toch?
woensdag 22 juni 2011 om 14:01
Ja, want wat is de draak zonder staart nietwaar?
Had ik trouwens al verteld van oudste, die bij een voorstelling als sterke man was? Oudste met z'n magere lijf Hij deed het wel ontzettend leuk, wel schattig hoor.
Viool, fijn dat Mviool weer thuis is.
Sardegna, vervelend dat L zo ziek is. Knapt hij al wel een beetje op? Niet om je ongerust te maken, maar ik schrok wel een beetje van je omschrijving. Zeker weten dat er niet iets ergers aan de hand is?
Uma gecondoleerd. Sterkte de komende tijd.
Pfff, kan me vandaag moeilijk aan het werk houden. Ben bezig met het herzien van een instructie, maar dat schiet nog niet zo op. Vanmorgen het nodige aan regeldingen gedaan, telefoontjes gepleegd. Auto weggebracht voor vakantiecheck, had vorige week via een site een afspraak gemaakt, maar daar niks meer over gehoord. Vanmorgen toch maar gebeld voor de zekerheid, en toen stond ie toch ingepland. Dus maar even gauw weggebracht, en weer terug op de fiets. Als het goed is komt er straks nog een telefoontje, ben benieuwd of ze nog wat vinden...
Jeetje Amalia, goed bezig, weer met sporten. Is hier ook hard nodig kilo's komen er alleen maar bij
Nu nog even weer aan de slag!
Had ik trouwens al verteld van oudste, die bij een voorstelling als sterke man was? Oudste met z'n magere lijf Hij deed het wel ontzettend leuk, wel schattig hoor.
Viool, fijn dat Mviool weer thuis is.
Sardegna, vervelend dat L zo ziek is. Knapt hij al wel een beetje op? Niet om je ongerust te maken, maar ik schrok wel een beetje van je omschrijving. Zeker weten dat er niet iets ergers aan de hand is?
Uma gecondoleerd. Sterkte de komende tijd.
Pfff, kan me vandaag moeilijk aan het werk houden. Ben bezig met het herzien van een instructie, maar dat schiet nog niet zo op. Vanmorgen het nodige aan regeldingen gedaan, telefoontjes gepleegd. Auto weggebracht voor vakantiecheck, had vorige week via een site een afspraak gemaakt, maar daar niks meer over gehoord. Vanmorgen toch maar gebeld voor de zekerheid, en toen stond ie toch ingepland. Dus maar even gauw weggebracht, en weer terug op de fiets. Als het goed is komt er straks nog een telefoontje, ben benieuwd of ze nog wat vinden...
Jeetje Amalia, goed bezig, weer met sporten. Is hier ook hard nodig kilo's komen er alleen maar bij
Nu nog even weer aan de slag!
woensdag 22 juni 2011 om 15:15
drakenstaart en rupsenmidden, hi hi, schattig. En sterke man, da's dan wel weer stoer.
Nou niet goed hoor met grote L. Alles maar dan ook ALLES wat erin gaat komt er met een noodgang weer uitzetten. En pijn natuurlijk zo sneu. Toch even HA gebeld hoe lang ik dit mag aankijken, moest dus gelijk komen. Arme L met een spuugzakje voor z'n bleke snoetje in de auto gehesen (maar goed ook, die zak, hij heeft er in het korte tripje 2 nodig gehad ) Zit tegen uitdroging aan, nu antibraak zetpilletjes mee. Dan moet er wat water/thee/bouillon inblijven, anders wordt het infuus. Nou dat wil ik niet hoor, mijn liefie naar het ziekenhuis. Viool, ik voel nu helemaal dubbel en dwars met je mee, krijg het al spaans benauwd bij het idee dat we daar terecht komen. brrr, hopen maar dat de zetpillen aanslaan. Hij slaapt nu, dat is fijn.
Nou niet goed hoor met grote L. Alles maar dan ook ALLES wat erin gaat komt er met een noodgang weer uitzetten. En pijn natuurlijk zo sneu. Toch even HA gebeld hoe lang ik dit mag aankijken, moest dus gelijk komen. Arme L met een spuugzakje voor z'n bleke snoetje in de auto gehesen (maar goed ook, die zak, hij heeft er in het korte tripje 2 nodig gehad ) Zit tegen uitdroging aan, nu antibraak zetpilletjes mee. Dan moet er wat water/thee/bouillon inblijven, anders wordt het infuus. Nou dat wil ik niet hoor, mijn liefie naar het ziekenhuis. Viool, ik voel nu helemaal dubbel en dwars met je mee, krijg het al spaans benauwd bij het idee dat we daar terecht komen. brrr, hopen maar dat de zetpillen aanslaan. Hij slaapt nu, dat is fijn.
woensdag 22 juni 2011 om 18:23
Langs stucer gelopen en gevraagd of hij weer beter is.
Hm ik zou een soort tussen stadium nodig hebben, had ik al, maar nu zeker, een opruim goeroe ... Maar ik kan het wel zelf bedenken maar heb de puf niet meer en volgens mij ga je dat na x aantal jaar steeds op je tenen en steeds maar vrolijk houden en op je kiezen bijten het gewoon niet meer krijgen. Ik heb er geen zin meer in en ik ga het ook niet meer weer ordenen en opruimen want daardoor krijg je "het is toch best te doen ??" " het lukt zo toch?" etc. Dat " best te doen" kost mij elke keer onwijs veel energie. Dweilen met de kraan open.
Ik ben het zaaaaaaaaaaaaat!!!
En dat is te zien...
Jammer voor iedereen maar omg straks zomervakantie met alle kippen in het kippenhok.
Switch:
Over een uur de musical. Ootje en mviool mee.
Ik neem de draagdoek ook maar mee.
Hm ik zou een soort tussen stadium nodig hebben, had ik al, maar nu zeker, een opruim goeroe ... Maar ik kan het wel zelf bedenken maar heb de puf niet meer en volgens mij ga je dat na x aantal jaar steeds op je tenen en steeds maar vrolijk houden en op je kiezen bijten het gewoon niet meer krijgen. Ik heb er geen zin meer in en ik ga het ook niet meer weer ordenen en opruimen want daardoor krijg je "het is toch best te doen ??" " het lukt zo toch?" etc. Dat " best te doen" kost mij elke keer onwijs veel energie. Dweilen met de kraan open.
Ik ben het zaaaaaaaaaaaaat!!!
En dat is te zien...
Jammer voor iedereen maar omg straks zomervakantie met alle kippen in het kippenhok.
Switch:
Over een uur de musical. Ootje en mviool mee.
Ik neem de draagdoek ook maar mee.
woensdag 22 juni 2011 om 21:26
Ooh sardegna wat goed dat je de ha gebeld hebt! Wat sneu voor L:-(.
Tieger je hebt toch gefietst vandaag voor de auto? Goeie beweging
Viool wat zei de stucer?
Oh bah bah bah wat vre-se-lijk the bachelor!! Wat een lelijke vent die kan kiezen uit al die meisjes! Als aatje ooit aan zoiets mee zou willen doen...
Tieger je hebt toch gefietst vandaag voor de auto? Goeie beweging
Viool wat zei de stucer?
Oh bah bah bah wat vre-se-lijk the bachelor!! Wat een lelijke vent die kan kiezen uit al die meisjes! Als aatje ooit aan zoiets mee zou willen doen...
woensdag 22 juni 2011 om 21:49
http://www.mesetoiles.nl/ ... Lupx4ykyqkCFcUm3godsCFcOA
woensdag 22 juni 2011 om 21:52
Zoontje van een vriendin heet ook net als Bengels zoon. Toevallig. Daarvoor had ik de naam nog nooit gehoord.
Ik vind het eerlijk gezegd ook niet netjes van Pinkeltje....
Sardegna, wat klinkt grote l vreselijk ziek. Ik hoop echt, dat de zetpillen gaan werken.
Hoe was de musical, Viool???
De staart deed het super hier vanmiddag!
De auto weer goedgekeurd, tieger??
Ik vind het eerlijk gezegd ook niet netjes van Pinkeltje....
Sardegna, wat klinkt grote l vreselijk ziek. Ik hoop echt, dat de zetpillen gaan werken.
Hoe was de musical, Viool???
De staart deed het super hier vanmiddag!
De auto weer goedgekeurd, tieger??
woensdag 22 juni 2011 om 22:49
Haha ik vind zulke domme progamma's wel leuk, dan kijk ik welk meisje leuk is om vervolgens te concluderen dat ik haar niet echt leuk vind want ze doen dan zo suf door mee te doen.
Ootje gaat echt niet mee doen !
Hebben jullie haar filmpje gezien ?
Musical was heel leuk. Dviool was rolvast en vond het leuk. School was ook erg tevreden over de musical.
Ootje danste steeds mee, heeft een uur en kwartier meegekeken.
Mviool was ineens gaar en ziek. Minder. Maar hij is wel gauw opgeknapt.
Verder: hyves
Ootje gaat echt niet mee doen !
Hebben jullie haar filmpje gezien ?
Musical was heel leuk. Dviool was rolvast en vond het leuk. School was ook erg tevreden over de musical.
Ootje danste steeds mee, heeft een uur en kwartier meegekeken.
Mviool was ineens gaar en ziek. Minder. Maar hij is wel gauw opgeknapt.
Verder: hyves