Full House

09-06-2010 20:21 2505 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleeftijduitgerekendleeftijd kinderenbijzonderhedenRoze wolk3022 apr. '104 en 2 Bevallen!!

07-04-2010Aapjeopeenstokje308 mei '104 en 2 Bevallen!!

10-05-2010Amalia356 jun. '104 en 2,5Bevallen!!

16-06-2010Sardegna358 jul. '107 en 5Bevallen!!

10-07-2010Viooltje3326 aug. '1011, 9 en 6Bevallen!!

15-07-2010Tieger3130 aug. '104 en 2Bevallen!!

02-09-2010Pinkeltje81295 okt. '103 en 1Bevallen!!

07-09-2010Rikst3121 okt. '105 en 1,5It's a girl!!Bengel358 feb. '113 en 2 It's a boy!!Uma2912 mrt '113 en 2 It's a girl!!5x5264 en 2

Link naar het eerste deel, een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
Ja viool is een oude bok - er al even uit !!

Mij maak je alles wijs
Suuuuper leuke foto s !
@sardegna ?????
Ja, hier ben ik!

Wat een warme dag.Vanmiddag even wezen fietsen, lekker door het bos. En een grote pastasalade gemaakt, past bij dit weer.

Amalia, wat een superleuke, lieve foto's! En die van Uma zijn ook al zo leuk, om te smelten die 2 peutermeiden.
Lief he !!
meld!

Voor ik weer geroepen wordt

Rustig hier hoor.
Sardegna ! Goed zo...
Er is inderdaad weinig gekeuvel hier en viool heeft natuurlijk geen alledaagse kinderprietpraatjes en uitstapjes. Het is wel al bijna zomervakantie hier dit jaar ( vrijdag al )

dat gaat nog lastig worden voor die paar weekjes

ik neem altijd heel de zomer vrij wat doe ik dat altijd goed eigenlijk en je hebt echt een probleem als je allebei een groot deel moet werken !!
O bleg, de kinderen zijn echt onuitstaanbaar hier. Echt vreselijk.
Rikst warnte naar het hoofd gestegen bij t kroost ??
Balen Rikst, maar ik snap het wel een beetje met die warmte.

Hier plonzen ze net het badje in de tuin weer ens in, ik zat er zelf ook in vanmiddag, lekker afkoelen.

Oudste heeft hele voetbalwedstrijd zitten kijken, wist niet dat 'ie dat zo leuk vond.

Vanmorgen flink wat krampjes gevoeld, maar er gebeurt nog steeds niks verder. 't is nog vroeg ook, nog 10 dgn tot d-day
Ja, denk de warmte. Ons tijdelijke huis is super. Maar nu met de warmte vreselijk. Op het dakterras was het vanmorgen al 42 graden. Dus lekker buitenspelen is er niet bij. Met blote voeten kan al helemaal niet. Dan brand je gewoon je voeten.

Dussss...warmte in combinatie met verveling = onuitstaanbare kids. Ook wel weer begrijpelijk...

Spannend, Sarsegna!! Ben zoooo benieuwd hoe lang nog!! Zo leuk! Nog even en er is weer zo'n heerlijk baby'tje bij!

Viool, is het een beetje uit te houden daar???
Hier ook vervelende kinderen maar ik hoor het overal om me heen. Te heet, toe aan vakantie en dan ook nog een baby hier natuurlijk.
Ja hoor het is hier geen zomer, gewoon warm.
Pff...het was heet vandaag! En nu zit ik op de bank met een pijnlijke buik, die af en toe hard wordt. Diarree erbij,dus wordt een lekker avondje. Denk wel dat t alleen mn darmen zijn.

Kids hier zijn ook hangerig. Haalde ze vandaag bij de oppas op en mn zoon heb ik eerst maar wat zout gegeven..knapte hij van op:) zwembad op en nog even plonzen. Ook lekker voetbal gekeken!

Morgen heb ik 1 afspraak en zal ik verder rustig achter de laptop doorbrengen denk ik.
Zwaai, hier is het ook niet uit te houden. De kindjes hebben het ook erg moeilijk, ik heb de oudste zelfs uit school moeten ophalen omdat hij ziek was van de warmte. Gaat nu wel iets beter en morgen blijft hij lekker thuis. Binnen is het nog koel met 27 graden!?! Ik heb ook mijn voeten verbrand trouwens, aan de drempel (zwart steen, auwie!).

Ik zal trouwens heel schattige meisjesfoto's op hyves! Van twee grote meisjes en van een piepklein babymeisje :D mooi hoor!
Leuk hè aapje .

Ach ziek van de warmte... Niet leuk.

Pinkeltje ook al last, ik heb er geen moeite mee tot nu toe. Doe gewoon niets en we hebben airco in de slaapkamer . Beter
De zomer is begonnen
Nouja niet dat ik dat merk behalve dan dat irdereen zo lekker bruin wordt en daat kan geen bruinen zonder zon tegenop
En alweer een warme zomerdag. Ik heb met de baby afgesproken dat we niet aan bevallingen doen zolang het nog zo heet is

Oudste heeft schoolzwemmen nu, en uitgerekend vandaag is het les met kleren aan: lange broek, schoenen, shirt met lange mouwen en jas! Idioot, met dit weer. 't is wel buiten, dus dat is dan wel weer lekker.

Zielig, al die kindjes die last hebben van de hitte (voor de kindjes, maar ook voor de mama's). Hier valt het nog mee, huis blijft redelijk koel (i.i.g. onder 25 graden), grote tuin rondom, dus altijd wel ergens schaduw, en veel met water spelen. Oudste heeft wel een beetje moeite met in slaap vallen 's avonds. En jongste viel miden in de nacht uit bed (?) Nog nooit gebeurd. Hij moest ERG hard huilen, dus mocht toen bij wijze van uitzondering bij mij slapen. Gezellig hoor, voor een keertje, zo'n lief, zacht, slapend kleuterlijfje dat opgerold tegen je aanligt
Jaaaaa, heb mijn eerste babyjurkje gekocht!!!

Ooo, zo schattig!

http://www.amazingkids.nl/?article=137911&category=109

Moet zeggen dat ik em in het echt leuker vind dan op het plaatje, maaaaar het wordt zo wel een beetje echter, met een jurkje in huis!

Van mij moeder krijg ik deze:

http://www.amazingkids.nl/?article=137863&category=109

Ook leuk!

klinkt relaxed daar bij jou, Sardegna! En goeie afspraak: geen baby's met deze hitte. Veel te warm om te bevallen!

Oudste slaapt hier ook moeilijk in door de warmte. Eergister stond ie om 21.15 uur nog een keer in de woonkamer! Normaal is hij tussen 18.30 en 19.00 knock-out.
Jaaaa, regen!

Nu eerst een meisje in bed leggen...
Schattig Rikst! A had gister een jurkje/truitje aan wat ik voor het 1ste had gekocht toen we hoorden dat het een dochter werd. Heel schattig maar vw de hitte snel uitgedaan en alleen in een romper laten spartelen.

Net even lekker gewandeld, heerlijk.

Ik heb gisteren voor het eerst weer gefietst. Vond het toch even spannend. het was nog een beetje gevoelig tussen m;n benen,maar ik heb sowieso een rotzadel dus het voelt nooit heel prettig daar .

En net even met middelste gefietst, ging goed!

Aaah, middelste (klinkt raar) is zo goed uit de bevalling gekomen. Hij is veel knuffeliger, en wil spontaan geen luier meer maar op de wc plassen! Is zelfs ;s ochtends droog. Ik durf zijn luier nog niet af te laten hoor, maar nu al 4 ochtenden droog.

Poepen doet hij nog niet op de wc helaas... ik ben het potje kwijt. MOet dus even richting hema.

Maar apart toch; de meeste kinderen gaan weer juist broekplassen bij een geboorte toch?

Huh, regendruppels hier!!!
O jee, kan nog even geen regendruppels gebruiken, hoor. Heb over een half uurtje gesprek op school.

Wat goed van je zoon, Amalia!! Ja...volgens mij hoor je het normaal gesproken andersom. Goh, knap van hem!

En weer op de fiets. Brrr, altijd spannend zo na de bevalling!
Amalia, wat goed zeg! Ik zou je zoon de luier wel af doen. Hij voelt zich waarschijnlijk echt een grote broer Bespreek dit gewoon met hem en zeg dat het helemaal grootvan hem zou zijn als hij ook zonder luier slaapt. je kunt hem voor je eigen gemoedsrust nog wakker maken als je zelf gaat slapen, maar als hij al 4 nachten droog wakker wordt.... proberen zou ik zeggen!!

Sardegna: goed geregeld die afspraak....wordt eraan gehouden?

Rikst: schattig dat jurkje en die rok! Leuk dat je eindelijk kleine meisjeskleertjes mag kopen he?

Buik is gisteravond na 2 uur tot rust gekomen. Zal inderdaad de warmte en inspanning geweest zijn. Vandaag zit ik al de hele dag binnen, te werken achter mijn laptopje. Geen last van de warmte dus, gelukkig. Straks nog even wat boodschappen doen en dan komt mijn schoonzusje me helpen met het eten. Gezellig! Pinkelman is later thuis en die vond het gezien mijn harde buiken van gisteren prettig als ik vandaag wat hulp zou hebben. Kan ik me ook wel voorstellen. En ik ben er zelf ook blij mee

Nou dames, ik ga eens even uitzoeken wat we gaan eten vanavond. Heb weinig zin om me er erg voor in te zetten...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven