Full House
woensdag 9 juni 2010 om 20:21
naamleeftijduitgerekendleeftijd kinderenbijzonderhedenRoze wolk3022 apr. '104 en 2 Bevallen!!
07-04-2010Aapjeopeenstokje308 mei '104 en 2 Bevallen!!
10-05-2010Amalia356 jun. '104 en 2,5Bevallen!!
16-06-2010Sardegna358 jul. '107 en 5Bevallen!!
10-07-2010Viooltje3326 aug. '1011, 9 en 6Bevallen!!
15-07-2010Tieger3130 aug. '104 en 2Bevallen!!
02-09-2010Pinkeltje81295 okt. '103 en 1Bevallen!!
07-09-2010Rikst3121 okt. '105 en 1,5It's a girl!!Bengel358 feb. '113 en 2 It's a boy!!Uma2912 mrt '113 en 2 It's a girl!!5x5264 en 2
Link naar het eerste deel, een derde kindje in 2010
Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
07-04-2010Aapjeopeenstokje308 mei '104 en 2 Bevallen!!
10-05-2010Amalia356 jun. '104 en 2,5Bevallen!!
16-06-2010Sardegna358 jul. '107 en 5Bevallen!!
10-07-2010Viooltje3326 aug. '1011, 9 en 6Bevallen!!
15-07-2010Tieger3130 aug. '104 en 2Bevallen!!
02-09-2010Pinkeltje81295 okt. '103 en 1Bevallen!!
07-09-2010Rikst3121 okt. '105 en 1,5It's a girl!!Bengel358 feb. '113 en 2 It's a boy!!Uma2912 mrt '113 en 2 It's a girl!!5x5264 en 2
Link naar het eerste deel, een derde kindje in 2010
Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
vrijdag 25 juni 2010 om 15:21
Volgens mij echt heerlijk weer voor in de tuin en op t balkon he !!
Sardegna spannend hoor die rommelende buik van jou !
Amalia jij lekker geslapen goed zo !
Af en toe voel ik de kleine meid haar rug, dan komt ze eens goed liggen.
Mn man en ik zijn een zeventig dus ik schat haar ( zeker nu nog ) lekker klein.
Sardegna spannend hoor die rommelende buik van jou !
Amalia jij lekker geslapen goed zo !
Af en toe voel ik de kleine meid haar rug, dan komt ze eens goed liggen.
Mn man en ik zijn een zeventig dus ik schat haar ( zeker nu nog ) lekker klein.
vrijdag 25 juni 2010 om 15:59
Zo..lig uitgeteld op de bank. Filmpje voor de kids op, chippie erbij, lekker pedagogisch verantwoord;)
Toch stiekem teveel onkruid uit de tuin gehaald vanochtend..
Slaapritueel ging goed! Boos dat ze was, maar ze sliep met 25 min. Wel werd ze na 40min weer wakker. Toen hetzelfde ritueel gedaan en ze sliep weer met 20min. Hele nacht ook goed geslapen tot 6.30u!
Vanavond dus gewoon weer zo:)
Ik ga nog even uitrusten...
Toch stiekem teveel onkruid uit de tuin gehaald vanochtend..
Slaapritueel ging goed! Boos dat ze was, maar ze sliep met 25 min. Wel werd ze na 40min weer wakker. Toen hetzelfde ritueel gedaan en ze sliep weer met 20min. Hele nacht ook goed geslapen tot 6.30u!
Vanavond dus gewoon weer zo:)
Ik ga nog even uitrusten...
vrijdag 25 juni 2010 om 19:44
Fijn pinkeltje dat het werkt! Ook nog wat voetbal gezien?
Viool het wordt snikheet, maak je borst maar nat... . Als dat al niet vanzelf gaat met 34 graden.
Oudste mag vlgnd week na tien lessen ofzo op voor de gele slip bij judo . Ben helemaal trots. Is toch net als bij afzwemmen dat ze als ze opogen niet meer kunnen zakken? Ik zal het eens navragen.
Viool het wordt snikheet, maak je borst maar nat... . Als dat al niet vanzelf gaat met 34 graden.
Oudste mag vlgnd week na tien lessen ofzo op voor de gele slip bij judo . Ben helemaal trots. Is toch net als bij afzwemmen dat ze als ze opogen niet meer kunnen zakken? Ik zal het eens navragen.
zaterdag 26 juni 2010 om 14:28
Ik was vanmorgen zeiknat ha ha, dochter sliep zo lang.Oooh wat heerlijk zeg, gewoon half 11 voor het laatst gevoed en dan pas half 7. En dan moet ik haar nog ech een beetje wakker porren. Ze ligt gewoon te koekeloeren dan. Maar de melk moest er gewoon uit.
Ik heb dus een fris bed nu, dat snap je
en de klossen zijn er eindelijk onder vandaan hè hè, kan ik ook weer uitstappen. Mocht er ooit per ongeluk nog een komen (heb al 3 moeders zwanger van de 4e gezien op het schoolplein, 4 is het nwe 3 hier zeg maar... ) dan geen klossen meer voor mij
Ik heb dus een fris bed nu, dat snap je
en de klossen zijn er eindelijk onder vandaan hè hè, kan ik ook weer uitstappen. Mocht er ooit per ongeluk nog een komen (heb al 3 moeders zwanger van de 4e gezien op het schoolplein, 4 is het nwe 3 hier zeg maar... ) dan geen klossen meer voor mij
zaterdag 26 juni 2010 om 15:05
Klinkt lekker meid !dat had ik niet bij mviool dat was om de twee uur.
Gaan jullie maar a voor mij duimen dat die kleine straks gauw bij mama is uit de couveuse en B leert drinken en c dan het kolfverhaal snel een borstverhaal wordt... Ik heb de folders al doorgelezen maar help wat omslachtig en je blijft dan rommelen met flesjes en kolven omdat ze vaak niet alles drinken enfin ik klaag niet hoor. Laat eerst ons maar geluk hebben en dan zien we wel weer of ik nooir meer tijd zal hebben voor forummen of iets anders.
Ohhhhh man aan telefoon gezellig terrasjes zon en zo ....
Gaan jullie maar a voor mij duimen dat die kleine straks gauw bij mama is uit de couveuse en B leert drinken en c dan het kolfverhaal snel een borstverhaal wordt... Ik heb de folders al doorgelezen maar help wat omslachtig en je blijft dan rommelen met flesjes en kolven omdat ze vaak niet alles drinken enfin ik klaag niet hoor. Laat eerst ons maar geluk hebben en dan zien we wel weer of ik nooir meer tijd zal hebben voor forummen of iets anders.
Ohhhhh man aan telefoon gezellig terrasjes zon en zo ....
zaterdag 26 juni 2010 om 15:31
Amalia, wat een voorbeeldig meisje! Fijn hoor.
Arme Viool, met dat lekkere weer zit jij alweer alleen maar binnen
Heel eerlijk gezegd ben ik nu toch wel dusdanig zwanger dat ik een beetje last heb van de warmte. nul energie vandaag, en voel me een beetje een logge olifant. Maar onder de parasol is het erg lekker. Ik heb 2 supersoakers voor de jongens gekocht vanmorgen, dus die zijn al de hele middag lekker met water aan het spelen geweest. Nu zijn ze even naar de plaatselijke "highland games" aan het kijken met vriend, dus ik ga extra in de relax-stand
Uma, gaan jullie dit weekend al weg?
Bengel, kom jij niet ongeveer nu terug?? Of misschien wel 3 weken vakantie, zou ook lekker zijn.
Arme Viool, met dat lekkere weer zit jij alweer alleen maar binnen
Heel eerlijk gezegd ben ik nu toch wel dusdanig zwanger dat ik een beetje last heb van de warmte. nul energie vandaag, en voel me een beetje een logge olifant. Maar onder de parasol is het erg lekker. Ik heb 2 supersoakers voor de jongens gekocht vanmorgen, dus die zijn al de hele middag lekker met water aan het spelen geweest. Nu zijn ze even naar de plaatselijke "highland games" aan het kijken met vriend, dus ik ga extra in de relax-stand
Uma, gaan jullie dit weekend al weg?
Bengel, kom jij niet ongeveer nu terug?? Of misschien wel 3 weken vakantie, zou ook lekker zijn.
zaterdag 26 juni 2010 om 20:32
Hoe is het met Sardegna?
Hier vandaag alleen maar in de tuin gezeten, in de schaduw. Kids in zwembad, man werken en heb me prima vermaakt! Morgen nog heter..das minder.
Eigenlijk geen nieuws, ga nog ff film kijken in de tuin:)
O ja, voetbal gezien en meisje slaapt al drie avonden goed! Huilt even en dan is t over!
Hier vandaag alleen maar in de tuin gezeten, in de schaduw. Kids in zwembad, man werken en heb me prima vermaakt! Morgen nog heter..das minder.
Eigenlijk geen nieuws, ga nog ff film kijken in de tuin:)
O ja, voetbal gezien en meisje slaapt al drie avonden goed! Huilt even en dan is t over!
zaterdag 26 juni 2010 om 22:26
Knuffel voor jou Viooltje... heb vandaag aan je gedacht, het zal niet makkelijk zijn daar
Sardegna jij schiet al lekker op zeg!!
Pinkeltje fijn dat het slapen wat beter gaat!
Amalia wat geweldig zeg, dat ze zo lekker slaapt. Maar die natte shirts, aaah! Vreselijk vond ik dat!
We hebben hier een hele fijne dag gehad, ga zo nog ff wat foto's op de groep gooien!
Sardegna jij schiet al lekker op zeg!!
Pinkeltje fijn dat het slapen wat beter gaat!
Amalia wat geweldig zeg, dat ze zo lekker slaapt. Maar die natte shirts, aaah! Vreselijk vond ik dat!
We hebben hier een hele fijne dag gehad, ga zo nog ff wat foto's op de groep gooien!
zondag 27 juni 2010 om 10:51
Pinkeltje en Amalia allebei slapende meisjes, hoera!
Viool, hou vol meid. 't Is vast heel moeilijk, vooral met dit herlijke weer, maar zoals je zelf al zegt: iedere dag is er weer 1 bij.
Weer een warme dag, ik ga me zo onder de parasol installeren. Badkamer gepoetst, 1 schoonmaakactie per dag is wel genoeg voor mij met die warmte, nu relaxen.
Viool, hou vol meid. 't Is vast heel moeilijk, vooral met dit herlijke weer, maar zoals je zelf al zegt: iedere dag is er weer 1 bij.
Weer een warme dag, ik ga me zo onder de parasol installeren. Badkamer gepoetst, 1 schoonmaakactie per dag is wel genoeg voor mij met die warmte, nu relaxen.
zondag 27 juni 2010 om 13:08
Viool: wij zaten in de tuin op de laptop film te kijken, verlengsnoer uit de schuut en hoppa!
Ik vind die warmte een beetje te hoor! Lig nu in bikini in de tuin,schaduw en zwembad bij de hand! Morgen heb ik helaas een afspraak ik almere en zit ik op t heetst vd dag in de auto. Gelukkig mag ik pinkelmans auto met airco. Hij heeft geen afspraken morgen:)
Zoon ligt film te kijken op de bank,die is ook een beetje loom v het weer denk ik..en dochter slaapt weer haar halfuurtje;)
Wel de hele week zon! Dat is wel lekker..alleen een paar graadjes kouder vindt deze mama wel fijn. Heb mn steunkousen vandaag om 12u uitgedaan en zit nu maar met de benen omhoog. Ze gingen een beetje knellen..
Ik vind die warmte een beetje te hoor! Lig nu in bikini in de tuin,schaduw en zwembad bij de hand! Morgen heb ik helaas een afspraak ik almere en zit ik op t heetst vd dag in de auto. Gelukkig mag ik pinkelmans auto met airco. Hij heeft geen afspraken morgen:)
Zoon ligt film te kijken op de bank,die is ook een beetje loom v het weer denk ik..en dochter slaapt weer haar halfuurtje;)
Wel de hele week zon! Dat is wel lekker..alleen een paar graadjes kouder vindt deze mama wel fijn. Heb mn steunkousen vandaag om 12u uitgedaan en zit nu maar met de benen omhoog. Ze gingen een beetje knellen..