Full House

09-06-2010 20:21 2505 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleeftijduitgerekendleeftijd kinderenbijzonderhedenRoze wolk3022 apr. '104 en 2 Bevallen!!

07-04-2010Aapjeopeenstokje308 mei '104 en 2 Bevallen!!

10-05-2010Amalia356 jun. '104 en 2,5Bevallen!!

16-06-2010Sardegna358 jul. '107 en 5Bevallen!!

10-07-2010Viooltje3326 aug. '1011, 9 en 6Bevallen!!

15-07-2010Tieger3130 aug. '104 en 2Bevallen!!

02-09-2010Pinkeltje81295 okt. '103 en 1Bevallen!!

07-09-2010Rikst3121 okt. '105 en 1,5It's a girl!!Bengel358 feb. '113 en 2 It's a boy!!Uma2912 mrt '113 en 2 It's a girl!!5x5264 en 2

Link naar het eerste deel, een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
Oh, wat sneu, zieke kindjes door prikken Hier hadden de kinderen er nooit zo'n last van, die sliepen alleen maar

Hier de elektrische (IQ) van Avent, die je ook als handkolf kan gebruiken. Is wel uitgeleend aan schoonzusje, maar volgens mij met uitkoken geen probleem meer.

Viool, dat klinkt niet goed hoor! Jullie moeten wel aan je slaap komen, anders gaat het niet goed Maar dat weet je zelf vast ook wel...

Amalia, bedankt voor je kaartje!

Vandaag lekker relaxed dagje gehad, halve morgen kunnen slapen, toen met oudste jongste in bad gedaan. Man was ook nog thuis aan het werk, omdat oudste roostervrije dag van school had en in de ochtend niet bij de bso terecht kon omdat er te weinig kinderen waren. Vanmiddag lekker op de bank gezeten, helemaal niks doen Aan het einde van de middag nog even kindje showen op de creche, en oudste en middelste ophalen. Wel een pittige wandeling, dus straks maar op tijd slapen.

Sinds gisteravond met de tips van hier en borstvoeding.com geprobeerd anders aan te leggen, en dat lijkt toch het probleem te zijn. Ik heb nu in ieder geval tijdens het voeden minder pijn aan m'n tepels, en ze worden wat rechter afgezogen in plaats van in een puntje Dat gaat de goede kant op in ieder geval.

Nu nog even rondkijken, en dan maar richting bed. Er maar eens vroeg in liggen
Viool Babies kunnen een aanslag zijn op je tolerantiegrens en je relatie, die vermoeidheid.... Onthou: alles is een faaaaaaase (die heb ik vooral bij middelste als een soort mantra herhaald voor mezelf in de babytijd) Het was bij ons thuis ook ERG ongezellig toen, af en toe.

Ik zou echt gaan proeffietsen voor je iets koopt hoor Amalia. Had ik niet gedaan, want aanbieding, en dat viel achteraf toch tegen. Hij is heel handig hoor, die bakfiets van ons, want er past veel in, maar voor een 3-wieler vrij smal en dus erg instabiel in bochten en vluchtheuveltjes enzo.
Tieger hoe doet je meisje het? Lastig kan dat zijn goed aanleggen. Blij te horen voor je dat het beter lijkt te gaan. Slaap ze voor straks.
Ik heb trouwens ook de handkolf van avent, en die gebruik ik niet meer, dus als er liefhebbers zijn: hij is te leen.
Oh, Viool, heb je een snotzuiger? Voor iedere voeding (ongeveer een kwartiertje ervoor - kan vaak ook wel korter) beetje zoutoplossing erin, even laten weken (hier krijste oudste dan de hele boel bij elkaar) en dan uitzuigen met een snotzuiger. Is de neus in ieder geval leeg, dat scheelt ook weer met drinken. Plus dat het snot uiteindelijk in de maag loopt, waardoor ze ook sneller vol zitten maar minder drinken.

Sardegna, jongste doet het goed. Slaapt 's nachts best goed, heeft al een paar keer een lange ruk gemaakt. Gisteren liet ze ook steeds veel tijd tussen de voedingen, vandaag weer iets minder lang. Maar is op zich best tevreden, wil graag tegen je aan liggen, slaapt ook lang in de doek of in de wagen. Poepen en plassen gaat ook goed inmiddels, dus we hebben niet te klagen.

Alleen middelste en oudste zijn op sommige momenten behoorlijk de grenzen aan het verkennen, en die proberen we dus op dit moment wat duidelijker aan te geven. En - hoe vervelend ook - we tolereren ook wat minder op het moment. Hopelijk gaat dat gauw weer beter, want dit komt de sfeer ook niet ten goede...
Jaaa ik ga sowieso proefrijden hoor!

Oh wat suf: ik kijk Holland got talent en dat Ierse dansje vind ik zo stom maar ik was bijna tot tranen geroerd omdat ik het zo mooi vind dat moeder en dochter dat samen doen, geweldig.
@X-D amalia het moeder-dochter gevoel

ben benieuwd, van de week viel ik in slaap met een mijmerend fantasietje over wat voor kleur haren o zou krijgen en dat ik dan leuke bloemen of linten of vlechten erin kon doen en dan samen zo door de stad lopen en een jurkje kopen :-)

zei een vriendin laatst dat t maar onzin was en vooral dat meisjes-meisje idee

we zullen zien, je wordt toch t meisje dat je bent he
http://www.muchachakids.nl/product/peti ... jurk-5038/

ook schattig hoor met een bloementasje erbij
http://www.tantetoes.nl/m ... soires_files/_GES3755.JPG

zulke leuke tasjes en spullen voor meisjes
http://www.kixx-online.nl/afbeeldingen/21430a.jpg

leuk zomers, met een leuk tasje en spijkerrokje of broek

http://www.tantetoes.nl/m ... soires_files/_GES3748.JPG

hebben ook leuke jongensdingen hier trouwens bii tante toes

pfff zal ik maar gaan slapen ? Het kan weer want heb o teruggelegd, zelf wat gedronken en ze was al gauw stil, lekker bedje in

hoera!!! Ze voelt zich echt al beter
goedemorgen!

Viool beter geslapen? Hopelijk wel, dan zie je de wereld weer wat positiever slaap is zooo belangrijk. EN blijf praten met je man he ook belangrijk, het is zo'n drukke tijd dan krijg je vaak de neiging langs elkaar heen te leven. Het zijn echt tropenjaren!

leuk he al die meidendingen, mijn dochter wil ook altijd een jurkje aan echt zo leuk, is echt een meisjemeisje zeg maar

vandaag mooi weer pak die zonnestralen dames daar krijg je energie van!

Wij doen het lekker relaxt vandaag, en vanavond op stap met man leuk! Buurmeisje komt oppassen, dan gaan we weg als J slaapt, de andere 2 mag ze zelf op bed leggen.
Oef wat moet ik aan, wat ik nu aan heb is veeeeeel te warm
Jaaa, lekker zonnetje! En dus heb ik alweer de schone lakens buiten aan de lijn wapperen

Meisje sliep vannacht van 11 tot half 7! Dat is toch super. Helaas had ze 10 minuten nadat ik haar terug gelegd had een ENORME poepsessie (moest nog aan jouw bruine wolkje denken RW), dus toen was slapen er niet meer bij.

Hebben jullie ook dat als je baby dan wat langer achter elkaar begint te slapen 's nachts dat je zelf de hele tijd wakker word om te luisteren: hé, hoor ik haar al, o nee, ze slaapt nog.

Dus.... meisje heel goed doorgeslapen en mama juist moe. Maar geeft niet, vandaag rustig aan doen en lekker van het weer genieten. En ik slaap nog altijd 2 x zoveel als viool denk ik.
Ik heb ook helemaal zin in die meidendingetjes ja, laarsjes, haarspeldjes, jurkjes, snoezige nachthemdjes enzo
Nee sardegna, dat heb ik juist niet, ik val als een blok in slaap ha ha.

A heeft op haar eigen kamer geslapen, weer, van 21.15 tot half 6 en daarna bij ons tot 9.15 op de kamer. En gisteren kwam ze maar 1x om half vier dus we gaan de goede kant weer op

Net lekker even in het bos gefietst. Man ging hardlopen, wij fietsten mee. A in de draagdoek. Kan wel maar ik vind het niet ideaal. En man liep ernaast dus dat gaf een veilig idee. Weet niet waarom veilig maar toch ha ha
O ja, fietsen met een draagdoek heb ik ook wel eens gedaan. Maar vind het eigenlijk niks nee. Terwijl ik normaal ook niet van m'n fiets val, dus waarom met doek wel? maxicosi in de bakfiets is beter denk ik, nog niet geprobeerd eigenlijk.

Fijn dat A beter slaapt!
Volgens mij slaap ik dan door sardegna!

Als oviool doorslaapt. Ze had een keer 4,5 uur tussen voeding, nou die heb ik gewoon volgemaakt.

Oviool is niet meer verkouden, weer geheel de oude, gelukkig! Het is prachtig weer zeg. Ik denk dat ik zo lekker naar buiten ga met de kinderen. Cviool is er ook, we zijn weer met 6-en.

Amalia ook bij jou klinken de nachten goed. Ik heb ze nog niet met oviool maar zoals ik al eens uitlsgde is ze vergeleken met mviool zo'n relaxte slaper dat ik me al in walhalla waan! Ik ben dus dik tevreden.

Allemaal een mooie dag gewenst, heerlijk van dat nazomer weer! Jammer dat man aan het werk is vandaag!
Fietsen met draagdoek nee.. Zou bang zijn dat ik bij stoppdn ofzo haar hoofdje stoot tegen het stuur ofzo..
Ja, echt heerlijk weer vandaag!

Fijn, dat Oviool niet meer verkouden is, Viool! Dat scheelt weer!

En gezellig, dat alle kinderen er zijn!

Amalia, fietsen met draagdoek...ehm tja, ik deed het dus altijd. Nou ja, met de babybjorn dan. Maar dat is echt geen fijn ding. Krijg je zooo snel last van je schouders/nek. Ik overweeg nu een andere te kopen. Maar op de fiets is nu toch geen optie, aangezien ik nu nog 2 kinderen op de fiets vervoer en dan wordt het me toch iets te krap zo met zo'n voorstoeltje.

Maar lekker, even een tochtje door het bos!

5x5, hoe gaat het nu eigenlijk met je dochter op school? en het poepen/plassen op de wc? Ben eigenlijk wel benieuwd of DE doorbraak is gekomen.

Vandaag hier weer verder met lampjes ophangen, nog wat doosjes uitpakken, etc. Bleh, heb er helemaal geen zin meer in. Maar ook geen zin in die dozenzooi in de gang en garage, dusssss...tijd voor actie maar weer!
O, en dat is idd een lekker nachtje voor je meisje, Sardegna!

Ik herken het wel, hoor. Had altijd precies heztzelfde. Slapen die ukkies lekker door, lig jij steeds wakker om te luisteren...hihihihi.

En voor Amalia ook fijn, dat de nachten weer wat rustiger/langer worden! Fijn!

Ik vrees echt, dat het drama gaat worden hier. Oudste sliep met 10 weken door en de nachten dat hij daarna wakker is geweest zijn op 1 hand te tellen. Jongste was zijn 1e week de hele nacht wakker....Maaaaaar met 5 weken sliep hij wel al helemaal door. En ook bij hem zijn de nachten dat hij daarna wakker is geweest op 1 hand te tellen.

Zoveel mazzel kan toch haast niet, denk ik dan...Dat wordt vast jaaaaaaren spoken!
Nee joh rikst jij maakt gewoon doorslapers

(gaaaaap zei zombie viool in park )
O nee idd rikst, dit wordt weer een goeie slaper.

Man en oudste zijn naar Ajax, lachen. Zou morgen half drie zijn, gezellig met een 4 jarige. Wordt het naar zaterdag kwart voor 7 verzet . Kwart voor 9 afgelopen, dan nog naar huis. Die gaat er heeeel laat in dus. Nou ben benieuwd of hij wat uitslaapt morgen. Ligt samen met jongste maar die heb ik in mijn bed gelegd en een matras voor man bij oudste neergelegd.

Maandag begint de verbouwing op zolder, dus als we daar straks 2 extra kamers hebben zijn we van deze ongein af.
Die verbouwing duurt toch geen 5 jaar he
DIT is mn huis niet Aaaaaarghhh

wat ook niet helpt is dat ik aan een glaasje port ben begonnen sinds ehhh een jaar ??!

Of nouja het helpt in die zin dat ik het zo best vind. :-) ik herken mijn overspannen zelf niet meer haha
Het blijft een bende, de jongens hebben even leuk gespeeld

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven