Gestopt met de pil... januari 2009

12-01-2009 12:43 4490 berichten
Alle reacties Link kopieren
Spannend!!! Zaterdagavond mn laatste pil ingenomen en nu gaan we ervoor!!

Misschien nog meer meiden die net gestopt zijn?

Wie?Gestopt?LNL/VlkZwanger!Due dateUgglover 31jr1 mei 0930 juni��Futuremaman 27jr28 jan 0912 juni��Yaelle2 29jr1 jan 0921 juni��Rianne2910 24jrnog niet���Bebje 27jr13 feb 0921 juni��Loesssie 27jrjan 0911 juni��Coco1977 32jrsept 0929 mei��Nietvoordepoes 29jr1 jan 098 juni vlk+pretecho!JA! 9 okt 09Akka 29jr25 sep 086 juli vlk/10 juli echoJA! 17 okt 09Jippiedepippie 30jrsept 0823 juni vlkJA! 20 okt 09Muca 26jrjan 097 juli vlkJA! 24 okt 09Sunshine09 32jr1 jan 0915 juli 20 wkn echoJA! 29 nov 09Jowellie 35jrdec 0822 juni gynJA! 20 jan 10Mariska79 29jr15 jan 0923 juni vlk / echoJA! 29 jan 10Mundy 33jr22 jan 0918 juni vlkJA! 30 jan 10Xasi 26jrdec 082 juniJA! 11 feb 10
Aah wat een lief stripje

@Yaelle, zo klinkt het gewoon, maar 't kan ook wat anders zijn. Ik hoop gewoon dat ik gelijk heb!
*
Wanneer was je eisprong Yaelle? (afgelopen weekend ofzo?)

En hebben jullie in de dagen ervoor heel seks gehad en daarna braaf met je beentjes in de lucht?

Dan zou het weleens raak kunnen zijn! je klinkt wel heel zwanger idd! Nog niet de behoefte om andere mensen te slaan ofzo?
@Bloemkool (vind je dat lekker eigenlijk?) Hoe lang duurde het de eerste keer dat je zwanger was?

En hoe oud je jouw dochterlief eigenlijk? (had je vast al verteld, maar weet het ff niet meer)
*
quote:nietvoordepoes schreef op 26 februari 2009 @ 19:59:

@jippiedepippie... ik kon niet echt anders dan ziekmelden. Als ik 't voel aankomen heb ik 5 seconden om bij het toilet te komen. Ik wil NIET meemaken dat het me in de trein langs mijn benen loopt. Echt niethee nvdp; ff voor de duidelijkheid: ik wilde het niet bagataliseren (lastig woord, hoe schrijf je dat ook alweer), tuurlijk blijf je thuis als je zo ziek voelt!!!
*
Ja, en dan over de beha's he? Je hoeft toch niet perse zo'n vreselijk vormeloos geval zonder beugels 'zodat mijn voorgevel ergens op bij mijn navel hangt en dan zonder borstvoeding' aan tijdens je zwangerschap?

Heb ook al zo'n hekel aan sportbeha's! Werd laatst bij de Prenatal bijkans depresief bij het zien van die vreeeeselijke vormeloze gevallen! (en die van de Hema en Hunkemöller vond ik minstens zo erg)

In het dagelijkse leven ondersteun ik mijn iets te grote Harries met stevige (lees: beugels, brede banden, balijnen en naadjes) beha's en die kosten dan ook behoorlijk wat. Maar dat heb ik graag voor over. Ben van mening dat mijn voorgevel er beter (lees: kleiner) uit ziet in een stevige beha. En die van de Hema en Hunkemoller vind ik niet stevig en ondersteunend genoeg.

Jee, wat een gezeik weer he van die zwangere Akka...... mijn borsten zijn echt een van mijn grootste frustraties! Heb er na mijn borstverkleining helemaal een haat-liefde verhouding mee gekregen!!
Ik hoop ook dat je gelijk hebt nvdp!

Maar vorige maand voelde ik me ook zo (kut) als nu en toen was het ook niet raak dus ik probeer niet onwijs te hopen zeg maar...

Zaterdag had ik mijn eisprong; woensdag, vrijdag, zondag en maandag gesext. Kussens, beentjes in de lucht, bevorderende standjes, kortom; We hebben alles uit de kast gehaald! :-)

Liefje denkt dat ik een baby in mijn buik heb, hahahaha....

We wachten maar rustig af, meer kan ik niet doen!
ach dat lijk me ook wel vreemd akka, als je eerst een borstverkleining hebt gehad en nu merkt dat ze weer gaan groeien!!! heeft het trouwens nog gevoel dat je geopereerd bent voor bijv. borstvoeding straks???

ik ben ook van de goeie beha's, heb ook behoorlijke cup, maar die zijn altijd wel erg prijzig...

zo en nu 'wie is de mol'

tot later of morgen! greetz
oh verkeerd getypt; ik bedoel heeft het nog gevolg dat je geopereerd bent...
oh even een vreemde vraag; (nog steeds reclame)

bestaan er ook meegroei-sportbeha's???

ik heb ivm mijn werk namelijk vaak een sportbh aan (nodig)
quote:yaelle2 schreef op 26 februari 2009 @ 20:28:

Zaterdag had ik mijn eisprong; woensdag, vrijdag, zondag en maandag gesext. Kussens, beentjes in de lucht, bevorderende standjes, kortom; We hebben alles uit de kast gehaald! :-)

Goed gedaan Yaelle!

En nu maar afwachten... of nog meer seks: pokon noemt mijn lief dit!
quote:jippiedepippie schreef op 26 februari 2009 @ 20:35:

oh even een vreemde vraag; (nog steeds reclame)

bestaan er ook meegroei-sportbeha's???

ik heb ivm mijn werk namelijk vaak een sportbh aan (nodig)Wat voor werk doe je dan??
Vind het moeilijk, eerst had ik dubbel F, toen jaaarenlang cup D en nu gaan ze weer groeien! Zat er dik (letterlijk en figuurlijk) in natuurlijk...

Het leuke is nu nog wel dat ze ook steviger worden!

Het is nog maar de vraag of ik borstvoeding kan geven, ik ga ervan uit dat het niet kan. Is mij destijds (10 jaar geleden alweer) verteld dat je maar een kleine kans hebt dat het nog wel kan.

En gevoel zit er nog wel in hoor!
Joepie WEEKEND !! Eindelijk daar heb ik de hele week naar uit gekeken. Sorry voor de meiden die morgen nog moeten werken maar het is bij ons nog steeds dweilen met de kraan open laat maar zeggen en die 6 fte zijn ook nog steeds niet opgevuld dus vandaar. Pffffffffff... vanavond eens lekker op de bank hangen en een beetje bijkomen van deze week. Maarja weer genoeg over mezelf.

@Xasi: Wat verschrikkelijk van je katje!! Vreselijk om hem zo te vinden. Ik leef met je mee heel veel sterkte (f) .

@Futuremaman: Jammer dat je test negatief was maar misschien is het nog te vroeg. Als je over een paar dagen nog niet gelekt hebt zou ik het gewoon nog eens proberen. Maar ik begrijp je teleurstelling heel goed hoor .

@Mariska: Goed zeg dat jullie wat meer tijd voor jezelf nemen... je hebt het verdient meid na altijd dat harde werken. En fijn dat je een leuke werkdag hebt gehad .

@Akka: balen zeg dat je je zo verrot voelt. Heel veel beterschap en sterkte ermee in ieder geval ik hoop dat je je snel weer een beetje beter voelt.

@NvdPoes: dat klinkt niet echt fijn die buikloop. Zieken jullie goed uit met z n tweetjes . Heel veel beterschap !
...volgens mij is de reclame weer voorbij?

Goed, ik ga bankhangen en koppie thee drinken (kijken of ik daar niet misselijk van word)

Ciao ragazze! xxx
Fijn weekend Loesssie!

Ga je leuke dingen doen?
Ow Bloemkool: wat naar om mee te maken!

Schijnt vaak voor te komen he? 1 op de 3 ofzo?

Hoop dat het ons allemaal bespaard blijft!
*
Ik heb een Hyve verzoek van een 25 jarige gozer die ik niet ken. Is iemand van jullie dat?
@akka: Ik heb ook een vaag hyves verzoek??!!! Vaag.....

Een gast van 30.....

Gewoon niet op reageren?
Oja en Yaelle.... dat klinkt inderdaad als een nieuw poppetje in het overzicht ! Zou leuk zijn in ieder geval... ik gun het je van harte en hoop dat het dit keer echt raak is. Je hebt in ieder geval goed je best gedaan zo te lezen .

@Bloemkool: wat vreselijk!! Ik hoop dat je dit leed deze keer bespaart blijft. Leuk voor je dochter trouwens een broertje of zusje!

@Akka: dank je! Dat gaat zeker lukken. Morgenvroeg eerst uitslapen want daar ben ik wel aan toe haha. Morgenmiddag lekker shoppen (is zo 'n beetje mijn grootste hobby dus dat is altijd geslaagd ) en aansluitend lekker uit eten. Zaterdag krijgen we gezellig de hele dag vrienden op bezoek en zondag lekker met zijn tweetjes een beetje relaxen... filmpje kijken ofzo. En jullie? Gaan jullie nog wat leuks doen dit weekend?

En hier trouwens ook een Aagje wat betreft hyves . Jowellie ik heb jou toegevoegd nav je berichtje... gezellig!

Nou Loesssie gaat lekker op de bank liggen met vriendje en katjes... . Fijne avond/weekend dames en tot snel
hee ben ik weer, bij wie is de mol is geen reclame, maar is nu afgelopen!

ik werk in de gymzaal, dus vandaar akka

fijn dat je er nog gevoel in hebt trouwens, oh en vind je het jammer dat ws geen borstvoeding kan geven? of wel ok?

zo, ik ga zo naar bed! fijne avond!
wow als je even niet oplet is het hele forum vol geschreven!

yaella...t kan het zomaar zijn. maar t jammere is dat ontpillen en lekken precies dezelfde rare dingen met zich meebrengt. dus snap je hoop en voorzichtigheid!!

hier lekt er nog niks nada noppes....

akka wat knap dat je voor zo'n operatie durfde te kiezen!! en leuk dat alles nu weer mooi rechtop staat, maar wel erg jammer dat het weer groot wordt allemaal..

bloemkool vind ik echt totaal niet lekker, brocoli ook niet hahaha heb het natuurlijk niet over 'onze'bloemkool, die het ik tenslotte nog nooit gegeten hahaha

loessssie heerlijk shoppen!! jammer genoeg kan je dat hier niet zo als in NL, dus als ik daar ben ga ik helemaal los!! (kom met lege koffer en ga met meer dan volle terug :-)

nvdp hoop dat je snel uitgeprutteld bent!!

maris fijn dat je je weer wat lekkerder voelt!

zo dat was het geloof ik weer.........

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven