Gestopt met de pil... januari 2009

09-09-2009 15:40 2821 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel III

Kunnen we weer even vooruit...

Wie?Gestopt?LNL/VlkZwanger!Due dateFuturemaman 27jr28 jan 0923 okt��Yaelle2 30jr1 jan 091 nov��Loesssie 28jrjan 096 nov lnl��Jippiedepippie 30jrsept 08Hij is geboren!!! 10 oktoberNietvoordepoes 30jr1 jan 09Ze is geboren!!! 12 oktoberAkka 29jr25 sep 08Ze is geboren!!! 20 okt 09Muca 26jrjan 098 okt vlk24 okt 09Jowellie 35jrdec 0819 nov gyn+echo!20 jan 10Mariska79 29jr15 jan 0927 okt vlk26 jan 10Mundy 34jr22 jan 0922 okt vlk30 jan 10Xasi 26jrdec 0827 okt vlk10 feb 10Uggie 31jrjan 092 nov vlk/echo25 apr 10Coco1977 32jrsept 09? vlk1 mei 10Bebje 28jr13 feb 099 nov termijnecho18 mei 10
Mundy, vandaag pretecho! Leuk!!
Wow Akka! er is actie! Er is wat aan het gebeuren! Woehoe! Op je uitgerekende datum nog wel. Maar kan nog even duren dus! Benieuwd wat de vlos zegt!!!

Lekker stuiteren dan maar!

@Ugg: wat fijn dat de misselijkheid wat afneemt! Wel lekker lullig dat je er dan maagzuur voor terug krijgt,,, Lekker shoppen dan maar! Je moet jezelf goed verzorgen! Veel plezier!

Ik ben de man met de hamer tegen gekomen... Ben echt zo doodop. Al een paar dagen. Kan de hele dag huilen en slapen. Das alles. Maar dat gaat niet, want we zitten midden in de verhuizing / klus...Wel heel leuke avonden gehad. Gisteren ook weer, aantal vrienden verteld over de baby, Zo leuk!!

Maar dan moet ik vanochtend opstaan (trouwens prima geslapen in ons nieuwe huis!) en dat gaat gewoon echt niet. Ik wordt gewoon doodmoe wakker en begin vrijwel meteen te huilen. Bah! Ik denk dat ik maandag en dinsdag nog vrij neem van mn werk en dan ga ik in de ochtenden gewoon een heel eind wandelen / fietsen door de kou. Daar heb ik echt zin in. En dan smiddags op de bank met een boek. Ik heb echt zo'n behoefte aan niks doen! Even over nadenken nog, maar zie het als serieuze optie... bahbah... maar moet wel goed zorgen voor mezelf en voor mini.
@Akka: Spannend, ben benieuwd wat de vk zegt.

Deze klachten heb ik al weken en ik weet zeker dat mini al gedraaid is in de tussentijd. Dus ik hou er maar rekening mee dat ik dit blijf houden. Wel de ene dag meer dan de andere. Het is bij mij trouwens geen buikpijn. Gewoon een ontzettende druk op mijn blaas. En dan moet ik gewoon of even niet lopen zodat het heel langzaam wegtrekt of naar het toilet, maar dan komen er maar een paar druppeltjes of een klein straaltje.

@Muca: Ik doe heel af en toe oefeningen, maar ga het nu wel veel meer doen. Ook omdat ik urine verlies (jij ook toch) en dat vind ik zo erg.

@Bebje: Doe jij maar lekker rustig aan meisje! Is gewoon van je hormonen en door al de geklus van de laatste weken.
@akka: kom je even vertellen wat de vk gezegd heeft??
ahhhh akka weet je al wat??? spannend!!

Ga nog beter mijn best doen om het in de gaten te houden hier!

Ugg veel cadeautjes!! Kinderwagen, maxi cosi (van mn mams) en knuffeltje en ultra super cute babyhangmatje!!! voor in de box, echt super gaaf.

en 2 slaapzakjes. Maris je kan slaapzakjes doen ipv dekentje. ik doe dat omdat het niet zo dik is. (zomerslaapzakje dus) je moet de kleinste maat hebben voor het begin en dan gewoon meegroeien met je kind. (bij Hema heb je ook hele leuke en die zijn op kledingmaat)

voor de rest weer niet alles gelezen. Moet als maar leuke dingen doen en naar het strand en zwemmen en lekker eten en kletsen.....heb het er maar druk mee hihi

Poes je klinkt heerlijk verliefd!!
Oh leuk xasi! Een babyhangmat! Das echt geweldig! Als je mini er eenmaal in ligt dan zet je wel ff een fotootje op hyves he? Of doe er alvast een pop in! Ik ben nieuwsgierig!

En nu lekker zwemmen? Oh ik wil ook in de zee.....
Akka! Is vlk al langs geweest? Wat zei ze?

Hoe is het met u?
Rustig hier vandaag!

Ik ga even op jacht naar een lekker vest. Heb het nog steeds erg koud steeds en kan mn winterkleren niet vinden tussen de verhuisdozen....
@Xasi: Babyhangmatje, wat ontzettend leuk! En wat gaaf dat je zo verwend bent!!!!

Ik heb al dekentjes, dus ik kijk even met het slaapzakje, maar dan weet ik in elk geval dat het dus niet een meegroeiding is, maar dat die maat ergens voorstaat.

Ik dacht dat een slaapzakje moest namelijk.
Vlk is net geweest, ze twijfelt of het gebroken vliezen zijn. Ik verlies namelijk maar heel weinig vocht.

Vanavond naar het ziekenhuis en dat wordt een kweekje genomen van mijn baarmoedermond en een hartfilmpje.

Ze denkt overigens wel dat het vruchtwater is, wat wil zeggen dat dit weekend ons meisje geboren moet worden, anders wordt ik maandag ingeleid!

Maar heb nog helemaal geen weeën! Duimen voor weeën meiden, wil niet ingeleid worden!
Ik ga zeker voor je duimen meis!!!! Enne succes met de bevalling! Ik denk aan je!

Kan de vk niets voor je doen? Vliezen breken waardoor de weeen komen ofzo. Ik ben een leek dus ik zeg ook maar wat.
Komt net een klant in de winkel. Hele leuke vrouw, ook zwanger. Net zo ver als ik en ook een dikke buik, jippie hahaha. Zij vertelde ook dat ze zo vaak te horen kreeg of ze op het einde was.

Ik heb er zelf geen problemen meer mee, al was het al niet echt een probleem. Ik vind het ook wel leuk zo duidelijk zichtbaar zwanger. En mensen zijn ook heel lief voor je als ze denken dat je zo ver bent hahaha.

Op een drukke dag in de winkel, als ik veel moet staan lopen, krijg ik trouwens wel last van mijn rug en ben ik ook echt moe als ik klaar ben. Maar goed is ook logisch. Moet gewoon wat meer gaan zitten.
akka; spannend! hopelijk begint het vanzelf

hier is kraamzorg net weg, da's ook even wennen! ik knap beetje bij beetje op en zoonlief doet het goed!
Bedankt voor jullie berichtjes! Hier nog geen nieuws.

Nog steeds maar kleine beetjes vocht, met soms wat bloed erbij.

Fijn detail: het ruikt nergens naar, het zou een beetje zoetig moeten zijn.

Direct gaan we naar het ziekenhuis, ik laat daarna weer wat horen. Ben best een beetje zenuwachtig. Duimen jullie?

Maris: ging net niet goed op Hyves chat?

Jippie: fijn dat het goed met je zoontje. Wat een gek idee he, jij bent al een hele week mama!

Is je lief de afgelopen week vrij geweest van werk? En komende week zijn er mensen bij je? Zal wel even wennen zijn, zonder kraamzorg.

Ben je al hersteld van de bevalling? W.b.t hechtingen enzo.... ?

Yaelle: Fijne vakantie!!

Maris: doe rusrig aan he, niet te lang rondrennen met je babybuik.

Bebje: doe jij ook lekker rustig aan, geef je maar over aan de vermoeidheid en de tranen. Het hoort er allemaal bij.

Klinkt goed om maandag en dinsdag lekker vrij te nemen!

Xasi: wat leuk allemaal! Wij willen foto's zien!
quote:Mariska79 schreef op 17 oktober 2009 @ 16:32:

Ik ga zeker voor je duimen meis!!!! Enne succes met de bevalling! Ik denk aan je!

Kan de vk niets voor je doen? Vliezen breken waardoor de weeen komen ofzo. Ik ben een leek dus ik zeg ook maar wat.

Nou, de vliezen zijn waarschijnlijk al gebroken. Of in ieder geval een klein scheurthe. Omdat de weeën nog op zich laten wachten, willen ze lang mogelijk wachten met inwendig onderzoek e.d. vanwege infectiegevaar.

Mochten de vliezen toch nog niet gebroken zijn, dan is het alsnog beter om weeën af te wachten... de natuur zijn werk laten doen zeg maar.

Ik weet het ook niet precies, direct dus naar ziekenhuis, kijken wat de gyn daar zegt.
Maris: ik weet niet of jij mijn kwekdingen kan lezen... er staat steeds dat je offline bent.
ah, volgens mij zie je het wel.

Hoe dan ook: nog geen weeën dus, maar de vlk denkt het vannacht nog wel op gang gaat komen... Ik hoop het!
@ akka; spannend!!!!!!

Hoe voel je je??
Wanneer gaat jullie partner vrijnemen? Of neemt hij geen vrij?

Wij dachten eerst de week na de bevalling dat hij dan ook thuis zou zijn, maar kregen van diverse mensen de tip om thuis te zijn nadat de kraamhulp weg is. Omdat je anders na een week kraamhulp en partner ineens alleen bent. En daarbij is het voor ons ook makkelijker met de winkel, heeft hij nog even alles te regelen voordat hij bij zijn gezinnetje is. De dag na de bevalling zal hij wel thuis zijn.
Oh Akka!!! Succes meid! Ik ben keihard aan het duimen dat de weeen snel gaan beginnen! Ik denk aan je!! Wie weet is morgen je meisje er! Wat spannend!

@Beb, rustig aan meis! Het is natuurlijk ook allemaal wel heel heftig, je hebt echt veel rust gehad de afgelopen weken. En je lichaam is toch wel keihard in de weer zonder dat je dat zelf door hebt/had! Ik zou nog lekker een paar dagen vrij eraan plakken! En je zit nu dus lekker in je nieuwe huis!! Tof! Snel wat foto's op hyves? Ben jij nog een beetje misselijk? En hoe is het met je buik? Jij zit toch ook alweer op 10 weken? Blijft jouw uitgerekende datum hetzelfde trouwens? Of gaf de echo iets anders aan? Sorry voor het spervuur aan vragen!

@Maris, maar goed de oefeningen doen dan, hopelijk helpt dat een beetje!

@Xasi, wat ben je verwend!!! Heerlijk, geniet maar van je vriendinnetje! Tenminste.... het was toch een vriendinnetje?

@Mundy, hoe was je pretecho? Was ze mooi?

@Yaelle, laat je nog ff je mob achter op hyves, dan kunnen we je sms als er weer een bloedje van een kindje is geboren!! Als ik je niet meer spreek, heel veel plezier! Enjoy!

@FM, waar zit jij? Alles goed met je?

Ik heb vanmiddag lekker geshopt voor mezelf! Een leuk zwart spijkerrokje en nog een rokje, 2 leggings en 1 zwart shirtje. Helemaal blij mee! Tis nog wel ietwat groot maar ga er vanuit dat buik nu flink gaat groeien. Nog iets raars... ik heb het idee dat ik de baby gevoeld heb vanmiddag... Dit is natuurlijk zo goed als onmogelijk dus ik zal het pas zeker weten als ik het echt voel over een paar maanden. Maar ik voelde een soort schraapje langs de binnenkant van mn buik. Dat heb ik nog niet eerder gevoeld. Net zo goed was het wat anders hoor, maar ik vond het toch wel ff heel bijzonder!
http://www.liefwinkel.nl/ ... ef&Category=57&kleding=58

Errug leuk!
@Ugg: We gaan nog wel wat ondernemen hoor! Ik ben maar een witje dus als ik op strand zit is dat voornamelijk onder de parasol of in de zee en meestal niet op het heetst van de dag.

Voor die drie sproeten die ik krijg hoef ik dus niet te gaan liggen bakken.... We gaan een hoop leuke dingetjes doen, lekker scootertje huren, watervallen, vlindertuin, snorkelen, boottochtjes maken, marktjes bezoeken. Heerlijk!

@Poes: Het klinkt allemaal zo mooi Ahhhhh...Goo....Goo...

Ben blij voor je. Hoop echt dat ik het ook nog eens mee ga maken in mijn leven.

@Bepje: Oefffff, aardig terugslagje dus..... Wel aan toe geven hoor. Je hebt ook wel een drukke tijd achter de rug, kan me voorstellen dat je even helemaal nix wil.....

:knuf:

@Akka: Ben aardig ingepakt! Nog niet alles gedaan want we hebben onverwachts op mijn kleine nichtje gepast vanmiddag.

Ze is pas 7 weken en zo een dotje!

Was natuurlijk niet bij haar weg te slaan en toen ze lag te slapen bij mijn lief moest ik natuurlijk steeds stiekem om het hoekje kijken hoe vertederend dat eruit zag....ZO lief....

@Xasi: Wat veel kado's! Mooi! Hangmatje klinkt super cute!
@Akka: Wat spannend zeg! Oohhhhhh! Het gaat beginnen!

Ik duim voor je en denk aan je!

Enne, ik kan tot morgen 19.30 (boarding time) online om te checken of je baby meisje al is geboren.

@Ugg: Ik zet mijn nummer nog ff op Hyves! Leuk dat je kleding hebt geshopt! Enne, je mini gevoeld?? Cool! Echt speciaal!

Iedereen bedankt voor de fijne vakantie wensen! Gaat vast lukken! :-)

@Muca: Jij ook heel veel succes met bevallen, zal aan je denken!

@Maris: Rustig aan he meis!

Ik zal zo af & toe wel ff dit topic checken hoor als ik op vakantie ben! Zal jullie missen

Iedereen verder succes met de zwangerschappen!

FM ik duim voor je dat het raak is deze maand en Loessie, hoop dat het goed is gegaan afgelopen week!
@Yaelle, dat klinkt goed! Gezellig dat je nichtje er was, en 7 weken nog maar, nog inniemini! Ging het goed? Mannen en babies doen het altijd goed hè? Zo vertederend!

Tot over een paar weekjes...
@Ugg: Het ging onwijs goed! Ikke blij!

Tja, en zeker als het je eigen lieffie is met zo een mini meisje, so cute! Liefje keek ook zo trots!

Ik heb mijn lief daarna direct besprongen.... zit een eisprongetje aan te komen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven