Gestopt met de pil... januari 2009

09-09-2009 15:40 2821 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel III

Kunnen we weer even vooruit...

Wie?Gestopt?LNL/VlkZwanger!Due dateFuturemaman 27jr28 jan 0923 okt��Yaelle2 30jr1 jan 091 nov��Loesssie 28jrjan 096 nov lnl��Jippiedepippie 30jrsept 08Hij is geboren!!! 10 oktoberNietvoordepoes 30jr1 jan 09Ze is geboren!!! 12 oktoberAkka 29jr25 sep 08Ze is geboren!!! 20 okt 09Muca 26jrjan 098 okt vlk24 okt 09Jowellie 35jrdec 0819 nov gyn+echo!20 jan 10Mariska79 29jr15 jan 0927 okt vlk26 jan 10Mundy 34jr22 jan 0922 okt vlk30 jan 10Xasi 26jrdec 0827 okt vlk10 feb 10Uggie 31jrjan 092 nov vlk/echo25 apr 10Coco1977 32jrsept 09? vlk1 mei 10Bebje 28jr13 feb 099 nov termijnecho18 mei 10
Nou meiden, net terug van het ziekenhuis.

Ze hebben een hartfilmpje gemaakt: dat was allemaal goed. Verder de weeënactiviteit bekeken en met inwendig onderzoek gekeken of er vruchtwater te zien was: was er niet.

Conclusie ziekenhuis: geen gebroken vliezen. Het vocht is volgens de gyn vaginale afscheiding. (Of urine, maar dat is het echt niet, dat zou ik toch wel ruiken??)

Ik baal ervan! Had echt gehoopt en gedacht dat er wat zou gebeuren! Maar nee, moet nog geduld hebben. Pfff

Sorry hoor, voor ego berichtje.
Ugg: zo voelde het bij mij de eerste keer ook! Een lichte streling langs de binnenkant van mijn buik. Ik was toen nog geen 14 weken volgens mij (weet het niet precies meer) en dacht dat het niet waar was, maar dat was dus wel!

Leuk leuk leuk!
@Akka: Hmmmm, jammer..... dat het nog niet is begonnen....

Wel fijn dat alles verder goed was.

Fijne avond meis, hoop dat je nog een beetje kan ontspannen!

Sterkte de komende dagen!
@akka: balen zeg... wel vreemd, lijkt me inderdaad geen urine, althans, ik wou dat mijn urine reukloos was ... aah, geduld is een schone zaak hè!

@yaelle: heeeeeel fijne reis!!! Geniet geniet! en bedankt voor bevallingssucceswensen.

@ugg: gaaf dat je het (misschien) al gevoeld hebt!

Rest weet ik even niet meer, ik ga maar weer eens plassen...
STOMME STOMME STOMME Laptop. Heel bericht weg, ik snap er niets van steeds die verbinding weg, aaarrrrggghhhhh.

Take 2, zennnnnnnnnnnnn maris, zennnnnnnnnnnnnnn.

@Akka: Balen dat het neits is. Hopelijk toch snel. Het zou urine kunnen zijn. Als je veel drinkt is het niet zo geconcentreerd en ruik je het ook veel minder. Maar wie weet gewoon afscheiding.

@Yaelle: Enjoy your holiday!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111

@Ugg: Leuk nieuwe kleren en goed dat je ze wat groter hebt gekocht, je groeit er zo in. Ik ga over 2 weken shoppen, heb echt nieuwe dingen nodig.

En je kan mini best gevoeld hebben. Ik heb nooit een streling gevoeld, alleen plopjes, maar andere voelen een streling. Mijn moeder voelde mijn zusje al bij 12 weken.

@Mundy: Hoe was de echo???????

Ik ga zo mijn bedje in, boek uit lezen en lekker uitslapen morgen. Morgenmiddag plannen, maar de ochtend is van ons!
ugg hoe ver ben je nu? vanaf 15 weken is het mogelijk...

Akka spannend! succes met afwachten!
o shit lees net dat het vals alarm was! balen Akka!
Toch niet helemaal vals alarm meiden, vannacht weer wat meer vocht en bloed verloren, ik mag echt een olifant zijn als dit geen vruchtwater is.

Ik ken mijn lijf goed genoeg om te weten dat dit geen afscheiding of urine is.

Maar veel belangrijker: ik heb weeënactiviteit. Het komt nog niet vaak (wel regelmatig) maar ik voel ze zeker!

Je leest het overal en ik ga het nu ook weer beamen: Bij twijfel zijn het geen weeën, als het echt zover is dan voel je het wel.

En dat is nu dus gebeurd.

Vannacht bijna niet geslapen, moest wel van vlk, maar ik kan echt niet slapen! Er gaat zoveel door me heen!

Lief probeert me af te remmen door te zeggen dat het nog wel 48h kan duren. Dat zal ook wel, maar het is toch wel begonnen!
Oh Akka, zó spannend dat je weeen toch begonnen zijn!! Ik kom net uit bed, denk eerst ff laptop aanslingeren, was zo benieuwd!! Nou, ik snap helemaal dat je ff geen slaap meer hebt, bij jou giert de adrenaline al door je lijf! Om de hoeveel tijd heb je nu een wee?Ik hoop dat ze snel frequenter worden en dat je je meisje snel in je armen hebt Nog maar eens heeeeel veel succes gewenst... Ik hou het forum vandaag in de gaten... OOOOOH, wat spannend!

@Xasi, ik ben vandaag precies 13 weken dus ik weet het ook niet hoor... Ik weet pas of het het was als ik het straks echt voel. Maar het voelde toch anders aan, ik heb daarna ook niet meer gevoeld.

@Maris, je moeder bij 12 weken al! Super zeg. Ben je lekker vrij vandaag? Jij moet dus ook weer aan de shop. Ik heb trouwens wel allemaal dingen gekocht waar ik hopelijk/denk ik de hele zwangerschap mee kan doen. Maarja, dat weet je natuurlijk maar nooit! Ik kan me nu nog nauwelijks voorstellen dat die stukken straks echt strak om mn buik heen zitten...

@Yaelle, vandaag eisprong toch? Goedzo, elke kans moet je pakken! Vannacht in het vliegtuig nog maar een xtje dan... hihihi!
@Akka: oh wat spannend zeg! Begrijp dat jeniet kon slapen! Ik heb direct mijn telefoon vanhetnacht kastje gepakt toen ik waker werd om te checken of er hier activiteit was, en jaaaaaa! Ben blij voor je! Aaaaahhhhhh! Ik duim voor je, sterte meid! Je mini meisje komt eraan.
@Ugg: Ja, vandaag eisprong, en dat is te voelen ook! Nou ja, ben blij dat ie er weer gewoon is! Mijn liefje is niet zo van de sex op vreemde plaatsen..... Dus dat word gewoon in bedje nu, ga hem ff rustig aan wakker maken nu Mijn liefje is helaas niet van dé club zeg maar. Tja, je kan niet alles hebben.....
Lets shake hands... die van mij ook niet! Je kan idd niet alles hebben.... Sterkte met je buikpijn!
@akka: waaaah, wat spannend!!! Je bevalling is gewoon begonnen! Gaaf! Ik ben heel hard aan je aan het denken en voor je aan het duimen en excited aan het zijn
Gatverdamme, wat zijn de vluchten naar Thailand duur de week voor Kerst... Die klote bouwvak ook, bahbah! Liefje zit daar "vast" aan, nog maar voor het eerste jaar maar ik word er nu al zwaar sjaggie van! Wanneer kom je precies terug Yaelle?
Ik had om de ca. 15 - 20 minuten een wee(tje) Maar voel nu al een uur niks meer.

Hopelijk kan ik nog wat slaap pakken vandaag.

Lief dat jullie allemaal zo meeleven!

Yaelle: Nog even gauw je lief besprongen?

Fijne vakantie!
@ Maris, ik weet nog niet of ik me laat inenten; ik krijg vanzelf advies van mijn gyn.

Vriendlief zal hoogstwaarschijnlijk vrij nemen als de kraamhulp weer vertrokken is. ( hij neemt wel de 2 dgn vrij na de geboorte)

@ Bepje, rustig aan doen hoor!

@ Ugg, lekker he, shoppen! Enne vwb dat gevoel; had ik ook

@ Yaelle; Enjoy!

@ Akka, heel spannend!!! Hopelijk heb je mini snel in je armen.
@Akka: SUPER HET IS BEGONNEN! Ik hoop dat het allemaal vlotjes verloopt. Rust nog maar lekker even uit!!!!

@Xasi: Heb je dat lezen van die 15 weken? Want volgens mijn gegevens kan je theoretisch de baby vanaf 12 weken voelen, omdat de baarmoeder dan achter het schaambeen vandaan komt en als de baby dan daar boven net beweegt zou je het kunnen voelen. Is wel heel onwaarschijnlijk maar mijn moeder had het ook.

@Ugg: Kan ook best zijn dat je nu weken niets voelt hoor. Maar het zou wel kunnen.

@Jowellie: Ik laat me ook adviseren door de vk. Vriendlief en ik neigen beiden naar niet doen. Heb gisteren ook eea op internet gelezen (RTL 4) en ze weten gewoon niet wat de inenting doet met zwangere vrouw en met de baby. En dat vind ik eng. Ik heb dinsdagavond ook een infoavond over zwangerschap en bevalling in het ziekenhuis en wie weet gaat het daar ook nog over.

@All: Vandaag idd lekker vrij. Komende 3 weken achter elkaar werken ivm koopzondagen. Zitten wel halve dagen tussen, maar de kans dat ik een dag vrij heb ik vrij klein, helaas!

Mini is erg druk. Gisterenavond voor het slapen gaan en vanmorgen weer kapot gelachen. Mijn hele belly op en neer, geweldig.

Vriendlief is nu de kinderwagen in elkaar aan het zetten. Vanmiddag lekker naar mijn hometown.
Hier nog steeds geen hele heftige weeën..... heb wel nog een uurtje geslapen.

Verder slapen lukt niet meer, te druk in de straat.

Krijgen jullie ook de nieuwsbrief van babynieuws.nl ?

Die van week 40 en 41 niet lezen! Staan teveel details over tang- en vacuüm verlossingen. Eén ding is zeker: dat wil ik niet!!!!
Gelukkig toch nog een uurtje kunnen slapen, weeen nog steeds om het uur? Wat onwijs spannend zeg.... Krijg die nieuwsbrief niet maar ga het ook zeker niet lezen. Niet aan denken, het komt goed. Denk aan je doel... je meisje!

@Maris, 3 weken aan 1 stuk werken.... oef, petje af! Wat leuk dat mini weer lekker druk is, bizar zeg dat je heel je buik ziet bewegen! Zo leuk!
Nou Maris, geniet nog maar van je vrije dag vandaag.

Jee, 3 weken achter elkaar werken! Dat gaat je mini vast niet leuk vinden. Let je wel een beetje op jezelf? Hopelijk kun je een keer een middagje vrij nemen oid.

Hier alles nog steeds onregelmatig. Gaat nog wel even duren dus..... misschien zet het vannacht pas door.

Voel me wel raar hoor, beetje zenuwachtig, maar ook ongeduldig. Ben klaar voor mijn meisje!

Gelukkig voel je je beter na een flinke hoeveelheid Ben & Jerry's!
Over inenten: ik zou het zelf denk ik niet doen, omdat ze niet weten wat het voor het kind betekend.

Maar aan de andere kant: in USA worden zwangere vrouwen massaal ingeënt.

Ik zou er meer over willen weten denk ik.

Ik ben de afgelopen weken wel heeeeel voorzichtig geweest met handen schudden / wangen zoenen e.d.

Heb altijd zo'n flesje desinfest. handgel bij me, na het pinnen oid gebruik ik het.

Mijn lief moet dat ook van mij, maar die denkt er niet zo aan. Gelukkig valt die griep tot nu toe wel mee.
Ohhh wat spannend akka! Ik duim voor je dat het soepeltjes verloopt en snel doorzet.

Blijf de hele dag plakken hier voor een live-verslag

yaelle; goede reis, fijne vakantie! Hoop dat jullie lekker tot rust komen en zwanger terug komen!

Bebje; rustig aan doen hoor meisje, je

hebt t ook zo druk gehad de laatste tijd. Goed voor jezelf zorgen en laat iedereen je maar lekker verwennen. Ik kreeg van de week een traantje toen ik las over de reactie van je familie op de zwangerschap. Wat prachtig.

Ugg; wat gaaf dat je haar(?) misschien al hebt gevoeld! Snel, maar niet onmogelijk toch? Hoe gaat t verder met je? Is iedereen inmiddels verblijd met goed nieuws?

Loessie; wat een fantastisch nieuws! Duim voor je dat het door kan gaan dinsdag! Spannend!

All; ben Zoo druk geweest de laatste week, megadruk op werk, moest op beurs staan, overwerken, veel te doen, had gewoon geen tijd

om hier te schrijven. Heb af en toe op m'n telefoon proberen bij te lezen
Maris; jij hebt het ook druk zeg! Goed op jezelf passen hoor. het zal bij jullie alleen maar drukker worden met die feestdagen straks. Of niet? Wanneer begint jouw verlof?

Akka; rustig blijven, komt allemaal goed. Heb Je regelmatig contact met de vk? Weet je al of je thuis wil blijven?
Jammer dat het nog niet echt doorzet Akka, ik hoop dat je nog wat kunt rusten!

k laat me ivm inenten heel goed voorlichten voor zover dat kan.

O ja die 3 weken werken klinkt erger dan dat het is. Aankomende week veel halve dagen. En trouwens zaterdag over een week ben ik de hele dag vrij, maar gaan dan winkelen met mams. Mocht ik het niet trekken of even rust willen, plan ik me gewoon vrij of ga eerder naar huis. Ik let wel op mezelf.
@FM: Bij ons is het 4e kwartaal het drukste. Niet om de feestdagen maar omdat het weer binnen weer is en mensen het daar gezellig willen maken. Maar alles moet dan altijd wel voor de feestdagen hangen. Dus idd drukdruk. Mijn verlof begint 29-12, dat is 4 weken voor mijn uitgerekende datum.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven