Gestopt met de pil... januari 2009

09-09-2009 15:40 2821 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel III

Kunnen we weer even vooruit...

Wie?Gestopt?LNL/VlkZwanger!Due dateFuturemaman 27jr28 jan 0923 okt��Yaelle2 30jr1 jan 091 nov��Loesssie 28jrjan 096 nov lnl��Jippiedepippie 30jrsept 08Hij is geboren!!! 10 oktoberNietvoordepoes 30jr1 jan 09Ze is geboren!!! 12 oktoberAkka 29jr25 sep 08Ze is geboren!!! 20 okt 09Muca 26jrjan 098 okt vlk24 okt 09Jowellie 35jrdec 0819 nov gyn+echo!20 jan 10Mariska79 29jr15 jan 0927 okt vlk26 jan 10Mundy 34jr22 jan 0922 okt vlk30 jan 10Xasi 26jrdec 0827 okt vlk10 feb 10Uggie 31jrjan 092 nov vlk/echo25 apr 10Coco1977 32jrsept 09? vlk1 mei 10Bebje 28jr13 feb 099 nov termijnecho18 mei 10
Ha meiden, heb het even gegoogled, was toch wel benieuwd: van de ggd het onderstaande stukje:

Voeding 0-4 maanden

Borstvoeding is de meest natuurlijke en gezonde voeding voor

uw baby en heeft daarom de voorkeur. Geeft u dit niet, dan is er

volledige zuigelingenvoeding als flesvoeding. Voeden op verzoek

kan zowel bij borstvoeding als bij flesvoeding. Tot ± 6 weken

minimaal 6x per dag, omdat sommige baby’s zich niet vaak

genoeg melden. Het is niet ongewoon dat een borstgevoede

baby zich vaker (8 tot 12x) per dag meldt. Na ongeveer 6 tot 8

weken komt er een dag- en nachtritme op gang: de pauzes

tussen de voedingen worden ’s nachts wat langer dan overdag.

Vanaf de leeftijd van 2 à 3 maanden slapen de meeste baby’s

door. Als uw baby goed groeit, voldoende drinkt en plast, is een

nachtpauze geen probleem.

Ik dacht ook zoiets gehoord te hebben wat xasi zei, maar blijkbaar dus niet?
kijk muca jij bent nog helder tenminste, door het even op te zoeken!
Jeeeeeetje wat is er veel bijgeschreven!

Ik ga straks alles bijlezen, eerst even mijn werk op "orde" brengen.

Ik heb vandaag totaal geen zin! Ach nog een week werken en dan vakantie!!!!!!!!!!
hee meiden, ik heb bijgeschreven op Hyves. Nu even geen tijd om hier ook uitgebreid te reageren. Wel zie ik dat ik mijn lnl verkeerd heb dgg. \het moet zijn 22 september, dinsdag as.

xx

tot straks!
Zonet de 20-weken echo gehad, ik had er heel veel zin in maar was ook wel wat nerveus. Gelukkig lijkt alles helemaal goed!! Ik ben zo blij

Zijn jullie al een beetje nieuwsgierig wat we gaan krijgen?

Het is een meisje!!!

Volgens die man is dat 99% zeker, hij heeft later nog een keer gekeken, maar kon er echt geen jongetje van maken. Dus de poll op hyves klopt niet
Hey Mundy,

Wat leuk een meisje!!!!!!!!! En gelukkig alles goed!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu kan je lekker los met spulletjes kopen!
Wat leuk een meisje mundy. Gefeliciteerd!!

Ik had echt een jongen verwacht, hihi
Joehoe Mundy! Een meisje voor jou! Wat vindt je lief?

Ooohhh ik had vannacht een smeltmomentje. Het feit dat ik zwanger ben begint steeds meer door te dringen tot mij en mn vriend. Hij vindt het nog altijd heel dubbel en benauwend, maar vannacht:

Ik lag al eerder in bed. Vriendje komt boven en zegt: "hallo schatjes". Ik dacht dat ie het tegen mij en de kat had. Maar ik zag de kat nergens. Dus ik vraag: "waar is piep dan?" Dat wist ie niet, "hoezo dan?" zegt ie, "ik had het tegen jou en de baby".

Dus ik brullen. boehoehoe Snapt ie niks van. Maar ik ben zo blij en opgelucht dat hij niet meer zo panisch is. We hebben het er nog even over gehad. Hij zegt echt al heel blij te zijn.
@FM: wat leuk!!! Jaja, de meiden blijven aan kop staan in ons forum!!!
@Mundy, wat super dat alles goed was! En een meisje! Wat leuk!!
@Beb, wat schattig! Sommige mannen hebben gewoon ff wat meer tijd nodig...
Mundy, wat fijn dat alles goed is!!! Opluchting zeker?

Heb je foto's meegekregen?

Enne, dus een meisje... dacht bij jou ook jongetje. Maar dat bewijst maar weer eens dat al die bakerpraatjes niet klopppen!

Hoe dan ook: super voor je!!

Ga je 'gericht' shoppen? En gaan jullie vertellen dat het een meiske is?

@Muca: goed gegoogeld!

@FM: lekker dagje vrij vandaag!

Succes vandaag, rustig aan he, no stress!

(niet hyves-lezers: jullie hebben al geraden van haar avontuur, maar we noemen het beestje hier niet bij de naam ivm herkenbaarheid)
Uggie: je moet aan het werk, Mundy d'r sheerpopje rose maken!

Hoe is het met je? Niet kotsend boven de pot I hope?
Ow je was er al, sorry.
Loessie: succes vandaag in het ziekenhuis meid!!
Wat lief Bebje.... voor je het weet kan hij de baby ook voelen,dan wordt het nog leuker voor hem!

Maar eerst naar de VK, ga je morgen bellen?

@Loessie: je leest dit vast niet, maar wel megaveel succes voor jou vandaag!!
@FM: ik voel een popje aankomen... Ik ga keihard voor je duimen!!!
Wat geslacht betreft ben ik ook helemaal om : ik wil nu heel graag weten wat het is. Maar daar moet ik dan nog lang op wachten. Eerst dacht ik altijd dat ik het een verrassing wilde laten, maar dat trek ik echt niet hoor qua nieuwsgierigheid!!!
Ja morgen bellen. Heb het nummer al in mn agenda...

Vind dat echt verschrikkelijk spannend!!!

Ik hoop zo dat alles goed is... Vreselijk eng. Ik wil gewoon dat ie blijft zitten waar hij zit. Gedoe!
FM: duimduimduimduimduimduimduimduimduimduim

duimerdeduimduim duimerdeduimduimduim!!

Hoop hoop hoop!
Mogge dames!

Mundy, een meid, wat leuk! Gefeliciteerd!

En Bebje, wat lief dta je vriend bijdraait. En fijn ook voor jou.

Hier gaat vandaag het bed op klossen. Morgen 37 weken. Dan mag ik dus gewoon thuis bevallen. Mini-poes mag komen! Whaaaaaaaaaaaaaah
@Akka, ik hang net niet kotsend boven de pot maar het scheelt niet veel! Hoe is het met jou vandaag? Heb je het poesje nog verzorgd gister??? Ik lees zoveel over zwangerschapsdementie... haha!

@Loesssie, heel veel succes vandaag meid!! Ik duim voor positief nieuws!

Tsja, het geslacht... ik dacht echt dat aap het absoluut niet wilde weten. Nooit echt over gehad hoor nu ik zwanger ben, maar dat heeft ie ooit weleens laten vallen. Dus ik had me er al een soort van op ingesteld. Gister toch nog maar eens gevraagd, zegt hij; wat wil jij? En toen wist ik het dus gewoon niet meer hè? Ik vind die verrassing toch ook wel errug leuk... Maar gericht shoppen en kamertje inrichten is ook leuk. En ik ben niet zo goed in geheimpjes dus ga me geheid verlullen, en dat wil ik dus echt niet. Dus ik sta nu zo in tweestrijd. Ik denk dat ik het toch maar een verrassing laat!
Oooooh Poes, wat spannend!! Leuk leuk leuk!!
Helemaal niet mijn bedoeling om je op andere gedachten te brengen hoor, maar ik vind het zoveel echter en concreter worden sinds ik weet dat ik een meisje in mijn buik heb. Het is voor ons al echt een persoontje geworden, met haar eigen naam...
Ja, mss dat ik er ook wel voor ga hoor... Ik ga er nog over nadenken, ik heb nog even de tijd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven