Gestopt met de pil

07-08-2009 20:54 949 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naam Leeftijd Kind Gestopt NOD/UD/GB Bijz. Buurvrouwtje282esep '0917-12Blink2252ejuni '0907-08-1022-03

20 wknUtah 27 1e jun '05 14-04-'06Bas Nadine409 35 1eapr '0630-08-'07 Nick Blink225 1eokt '06 29-09-'07 VincentOngeduld2 29 1enov '0614-01-'08 Guido Utah 27 2e aug '07 02-05-'08 Tim Zaza28 1eokt '06 15-08-'08Lynn Bloemetje78301ejul '07 23-11-'08Kleintje* Meissie80281e dec '06 10-12-'08 Charlotte Sweety32 351e okt '06 24-12-'08 Laura Tinkerbel80281ejun '06 24-03-'09TomasNadine409342e nov '08 26-08-'09 Luuk
Oja, 8 mei is mijn moeder jarig dus ik ga dan ook voor 15 of 22 mei.
Blink, ik heb op je gereageerd op Hyves. Weet niet of je er wat aan hebt. Kijk maar...

Ik kan op 15 mei of 22 mei meeten. Leuk!
Zo, ik zit met een ziek vogeltje thuis! Gistermiddag haalde ik hem supervrolijk op bij de gastouder, in de auto werd ie ineens enorm stil, om thuis de auto onder te spugen. Zo zielig. Gelukkig heeft ie wel rustig geslapen, maar vandaag is ie bij vlagen nog hartstikke misselijk. Hij hangt een beetje op de bank en speelt een beetje. Zo sneu....
Och, arme Guido! Veel beterschap...

(Hier is Tim behoorlijk aan de dunne. Hopelijk gaat het morgen beter.)
Och klein kereltje, zo sneu als ze ziek zijn. Het gaat nog flink rond! Beterschap!! Ook voor Tim!!
Nou, Guido is weer helemaal opgeknapt, maar nu heb ik het te pakken! Ben dus heel blij dat Guido vandaag bij de gastouder is. Ze is hem overigens zelf komen halen, want, verrassing, onze auto wilde vanochtend niet starten. AAAHHHHHHHHH
@ Ongeduld, Oh nee, het leed dat auto(pech) heet! Hij laat het wel vaak afweten op crusciale momenten hè?!

Heul veul beterschap!!! (ook voor Tim)
Ik zeg maar zo(o), dat is korter dan dierentuin... :-D
Ha meisjes,

Tim heeft het vandaag prima gehad op het kdv. Het ergste leed is weer geleden, maar bedankt voor de beterschapswensen. Juist omdat beide jongens op het kdv waren, heb ik vandaag ontiegelijk hard gewerkt (in mijn vakantie!) en ben ik supergoed opgeschoten.

Echt heel fijn! Ga ik gewoon toch dat diploma halen! Yeah!

Ongeduld, aaaahhhrrrggg! Drama!

Liefs en beterschap!
Meiden,

Willen Zaza, Bloemetje, Meissie, Sweety en Tinkerbel even reageren op de aangegeven data voor een meeting, dan kunnen we een datum vastleggen (en in mijn geval een auto met navi reserveren bij manlief )

Het gaat dus om 15 of 22 mei, dan kunnen er al minstens 4!

Graag asap jullie reactie!!
Ongeduld, voel je je al iets beter? Beterschap meis!

Utah, goed bezig dus. Dat diploma gaat echt wel lukken hoor!

Straks werken. Staat me een drukke dag te wachten op het werk, want ik ben alleen en er ligt mega veel werk. Maar ik laat me niet gek maken! Fijne dag allemaal!
Utah: Goed dat je zo hard hebt kunnen doorwerken! En dat diploma, dat ga jij echt wel halen! Ik heb gezien hoe je met kinderen omgaat en hoe je ons altijd van wijze raad voorziet, alle ouders mogen blij zijn als hun kind straks bij juf Utah in de klas komt!

Gister de hele dag op bed gelegen, echt niet leuk. Vandaag is het al wel iets beter, maar kan nog niet te lang op mijn benen staan. Draaiende wereld is niet echt leuk... Gelukkig kon Guido vandaag een dagje naar oma, scheelt echt.
Ongeduld, beterschap!

22 mei kan ik niet. De 15 op dit moment wel, maar ik ben er nooit zeker van ivm werk man. Kan pas een paar dagen van tevoren zeggen of ik Lynn heb.
Ongeduld, wat vervelend dat je het zo te pakken hebt. Beterschap!!
Zo, volgens mij ben ik zo goed als beter. Moet nog niet te veel willen, maar heb vanmiddag het huis wel een beetje aan kant kunnen krijgen. Guido had het ook leuk gehad bij oma, dus dubbele winst!

Had ik verteld dat we naar de tandarts zijn geweest? Guido wilde wel op schoot, bleef ook rustig liggen toen de stoel naar achter ging. Maar zijn mond open doen voor de tandarts? Dacht het niet! We hebben best strijd bij het tandenpoetsen, kregen we als tip om elektrisch te gaan poetsen. En sindsdien poetst Guido zijn tanden hartstikke goed! Nu dus nog een elektrische kindertandenborstel kopen.
@ Ongeduld, wat grappig, Nick heeft juist angst voor dat ding dat herrie maakt en in je mond moet! Moet ik wel zeggen dat het poetsen hier over het algemeen erg goed gaat (soms wel met behulp van liedjes zingen, maar dat maakt me niet uit)

@ Zaza, je zou onder voorbehoud vast oppas kunnen regelen voor de 15de zodat je toch kunt als je man moet werken. Tis maar een ideetje!

Ik zal Meissie ff sms-en, die is op het moment niet vaak op het forum te vinden, maar op m'n berichtjes reageert ze wel.

Volgende week donderdag gaan we weer voor m'n autootje op pad. Als we het eens kunnen worden dan gaat de koop door en hoop ik hem snel op onze oprit te kunnen verwelkomen! Kan haast niet wachten nu de afspraak staat!!!

Was woe trouwens ff bij het CB binnengelopen om Luuk te wegen ivm het bestellen van zijn medicijnen. Wat denk je? Hij woog gewoon al 8500 gram!!!! We zijn ook met groente en fruit begonnen en dat doet ie super goed! Vooral het fruit is favoriet, maar ook de 2de en 3de dag (van dezelfde) groente gaan goed. De eerste dag moet ie echt ff wennen aan de smaak, erg grappig!

Zo, ga nu ff wat drinken, heb enorme dorst!
he meiden,

ik kan waarschijnlijk de 15e, de 22 sowieso niet dan zijn we op vakantie. Bedankt nadine nog voor je tips, ik post later weer, ben even helemaal op...druk in mijn laatste week verlof en gisteren lette ik even niet op en is meisjelief van de bank gevallen...voelde me een vreselijke moeder...1 seconde en het is gebeurd, dus op naar de hap en elk uur wakker moeten maken maar ze is gewoon weer vrolijk. Godzijdank. Nu slaap inhalen...sorry hoor even een egoberichtje
Och bloem, dat kan gebeuren zulke dingen. Is bij ons ook al gebeurt. Ik voelde hetzelfde, maar mijn moeder zei het mooi. Als ze straks lopen komen ze met nog blauwere plekken thuis. Nou, dat klopt idd wel! Niet schuldig voelen ze gaat straks nog veel gekkere dingen uitspoken!

Nadine, wat fijn dat Luuk het zo goed doet!! Leuk is dat al die gekke bekken die ze trekken bij iets nieuws!

Zo straks de Tom Tom maar eens even opzoeken (Ongeduld gaat nu lachen denk ik (het is helemaal niet ver hiervandaan), maar ik heb het richtingsgevoel van een doperwt). Ik ga met Vincent vanmiddag naar Ongeduld en Guido. Heb er zin in!
Bloem, wat sneu, Inderdaad, dat soort dingen gebeuren nou eenmaal.

Nadine, ja zou kunnen om vast oppas te regelen. Maar we hebben de komende tijd al zoveel oppas geregeld, vind ik een beetje vervelend..

Blink en ongeduld, veel plezier!
Hallo meiden

Goh ik kom hier echt veels te weinig. Ik heb zoveel dingen niet meer meegekregen de laatste tijd.

Gaat utah verhuizen binnekort? Waarheen (ik ben zo nieuwsgierig) als je het hier niet wil zetten stuur je dan een berichtje op hyves. En natuurlijk ga jij je diploma halen. Veel respect voor je hoor, combi werk-leren gezin is zwaar.

Zaza ik hoop dat het goed komt met de huidvlekken van Lynn. Heeft ze er jeuk van of verder helemaal geen last.

Bloem gelukkig heeft je kleine meid geen last van haar val. Ze kunnen zo snel zijn he. Charlotte zat laatst ook in een onbewaakt moment op de bank. Gelukkig bleef ze mooi zitten en triomfantelijk kijken. Oh is je verlof gedaan? Hoeveel uur ga je werken en hoe heb je de opvang geregeld?

Wat betreft de voedingstijden weet ik het ook even niet. Denk dat je ook even op zoek moet naar een ander schema als je weer gaat werken. En helpt het niet als je haar na de ochtendfles terug in bed legt. Charlotte huilde dan soms even maar viel daarna wel weer in slaap. Tegenwoordig leg ik haar in het weekend ook terug op bed na haar flesje. Ik geef haar wat speeltjes in bed en ze vermaakt zich wel. Gelukkig kan ik wel door een portie geluid heen slapen.

Ongeduld ik moet nog even teruglezen wat er met jouw baan is gebeurd. Maar ik begrijp uit je tekst dat dat best vervelend gelopen is. Wat vervelend voor je. Ik hoop dat je desondanks een beetje kan genieten van wat extra ongeduld tijd en Guido tijd. En dan ook nog jullie auto in puin. Wat vervelend, gelukkig geen lichamelijke schade maar toch ook strontvervelend.

Nadine gefeliciteerd met je nieuwe baan. Lijkt me wel druk want uit je posts lees ik dat het thuis toch ook nog niet volledig op rolletjes loopt. Met nachtvoedingen en zo. Wat zei de ha van Luuk's verkoudheid?
Blink wat heb jij nare schoonouders. En dat ze er inderdaad zelf ook geen probleem inzien, wat een koude mensen. Gelukkig heb je je moeder nog die wel interesse toont.

Gaat het al wat beter met lopen nu bij Vincent. Moet hij wel veel oefenen of fysiotherapie dan nu? Wat rot dat je zo vaak misselijk bent. Ik kan me dat gevoel nog goed herinneren en je kan je er gewoon volledig bagger door voelen. Ik moet toch ook eens op hyves gaan spieken. Heeft je man zijn sollicitatiegesprek al gehad? Spannend hoor.

Zelf ben ik gelukkig weer beter. Ik had buikgriep. Ben sinds mijn zwangerschap weer vaker ziek. Charlotte krijgt steeds de lichte variant en ik heb het telkens zitten. Jammer dat ik er niet bij kon zijn zaterdag. En uiteindelijk was het echt een mini meeting dan. Gelukkig hebben jullie het wel gezellig gehad.

15 mei komt mij ook wel goed uit voor een meeting

Sweet dank voor je berichtje op hyves. Aan jouw postfrequentie te zien zit jij tegenwoordig ook wat lekkerder in je vel. Wat is jouw Laura een pienter kind zeg. Echt knap wat zij al allemaal kan zeggen en begrijpt. Ik wil ook dat het zomer wordt, lekker zon op mijn huid en lange dagen.

Zo dan even een update van mijn leven.

Ik ben niet meer samen met die ene man waar ik het toen over had. Het leidde nergens heen en ik deed meer moeite dan hij. Dus ik heb eindelijk weer eens verstand in mijn hoofd gekregen en dat afgesloten. Ik heb genoeg van foute mannen.

Maar wonder boven wonder geschiedt, ik heb verliefde gevoelens gekregen voor iemand die ik al wat langer kende. We waren eerst gewoon vrienden omdat ik er niet meer in zag (achteraf bekeken werd mijn zicht gewoon vertroebeld). En sinds anderhalve maand zijn we dan ook een koppel. Hij is heel lief en goed met Charlotte. Hij heeft zelf ook 2 kinderen, twee meiden van 4 en 8. Die zijn er om de twee weken een weekend. En dan gaat hij tijdens de week ook nog wel regelmatig even een uurtje langs. Het zijn hele lieve, leuke kinderen. En ze zijn helemaal gek met Charlotte, ze willen de hele tijd flesjes geven en de kinderwagen duwen en zo...

Zijn ex en hij zijn al ruim 3 jaar uit elkaar en zij heeft sinds toen een nieuwe relatie. Voor de kinderen is het ondertussen heel normaal dat hun moeder bij haar vriend hoort en ik bij hun vader. Zo grappig dan vraagt zijn dochter van vier, ben jij verliefd op mijn papa. Dan ik zo ja. Zegt zij weer: jullie mogen wel trouwen hoor.

Dus ja dan heb ik toch een beetje een groot gezin bij tijd en wijle. Zonder 3 bevallingen te hebben doorstaan. (Ik droomde vroeger altijd van 3-4 kinderen). Ondertussen denk ik daar anders over. Misschien wil ik over een paar jaar nog wel voor een tweede gaan maar daar ben ik (en hij en ik samen ook niet) nog niet uit.

Ik word dit jaar 30. En ik zit in de ik weet niet welke kant ik mijn leven op wil laten gaan fase. Met name over het aspect werk en ooit een tweede kindje.

Ik werk 32 uur en ik vind het nog steeds best pittig. Daarnaast weet ik niet of ik nu nog een extra studie wil doen om verder te komen in mijn huidige vak of dat ik een switch wil maken naar het onderwijs. Komende tijd maar wat nadenkwerk doen.

Ik heb in ieder geval mijn ouderschapsverlof nog niet opgenomen. Dus ik kan nog een jaar lang 2 dagen per week werken. Wat ik ook zeker een jaar lang ga doen. Heerlijk lijkt me dat. Fijn tijd voor Charlotte.

Ik probeer weer eens snel langs te komen.

Groetjes meissie
Nou, meiden, meteen de knoop maar ff doorhakken dan dat we 15 mei weer lekker gaan meeten onder het genot van een high tea! Het gros is dan beschikbaar en wie later nog besluit aan te schuiven is natuurlijk van harte welkom!

Nu snel Luuk weer de fles, meneertje heeft honger....
Bloem: Tuurlijk ben je geen slechte moeder! Ook hier is Guido een keer van ons bed gevallen. En wat Blink zegt, hoeveel blauwe plekken die stuntman van ons nu heeft....

Nadine: Jeetje, al 8,5 kilo! En wat goed dat het met groente en fruit zo goed gaat!

Top voor het plannen trouwens! De 15e staat in mijn agenda.

Meissie: Heerlijk, die lange verhalen van je! Heb ze wel gemist!

Wat fijn dat je een goede man bent tegengekomen! En wat heerlijk dat zijn dochters zo positief op jullie reageren!

Ik herken het waar wil ik heen, echt het dertigersdilemma (ik word over een paar weken ook 30).... Lastige vragen........

Blink: Was gezellig vanmiddag! Vincent was meteen helemaal thuis en dook op Guido's speelgoed. Dit vond Guido zo vreemd dat ie even bij mij bleef hangen.

Guido begint momenteel echt met fantasiedingen. Zo kroop hij laatst in de douche rond, luid roepend: WAF WAF WAF. Speelde hij een hondje. En vanmiddag nadat Blink & Vincent weg waren, roept ie ineens: Eten. Om vervolgens naar zijn keukentje te lopen, met z'n pannetjes te rommelen, eentje komt in de oven, Guido loert er een paar sec. naar. "PING" en klaar was het eten. Uiteraard heb ik 45 porties gehad, net als de hond, oh, en vergeet papa onder de douche niet, die kreeg ook een portie!

Morgen een high tea en luxe hotel met mijn liefste vriendinnetje. Heb er enorm veel zin in, ook al zal het een zuur randje hebben. Ze is al 3,5 jaar bezig om zwanger te worden en staat op het punt met IVF te beginnen. Toch spontaan zwanger, maar helaas een miskraam.... Zo naar, ben er echt even kapot van. Morgen er lekker tussenuit dus.
Meissie, leuk om weer van je te horen. Zou leuk zijn als je ook meegaat naar de meeting!! Fijn dat je een leuke vriend hebt en dat het met zijn dochters ook goed klikt. Geniet er maar lekker van!

Ongeduld, heel veel plezier dit weekend. Je zult vast een hele goede steun voor je vriendin zijn! Dat weet ik zeker! Vond het gezellig gistermiddag! Vincent had grote verhalen over Gito tegen papa! hahaha Hij heeft zich goed vermaakt.

Nadine, hoe ging het vannacht met Luuk? Ik hoop dat je wat beter hebt kunnen slapen!

We gaan vandaag verf kopen voor de babykamer. Kunnen we daar langzaam aan mee beginnen. Zo leuk om weer wat nieuws te bedenken!! Alweer 17 weken vandaag. Het gaat snel!
Ongeduld, hoe was je weekend met je vriendin??

Wat een dag gisteren. Ik heb bijna niets anders gedaan dan Vincent verschonen en zijn bedje en de wasmachine draait nu nog. Hij was zo ziek! Gelukkig is de koorts van 40 graden nu 37,5, maar hij wil maar niet eten. Zelfs geen liga of fruitpotje. Zo sneu als ze ziek zijn! Vandaag komt mijn moeder gelukkig even oppassen. Ik moet naar de vk. Heb er zin in om ons kleintje weer even te horen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven