Gestopt met de pil

18-08-2007 10:34 3591 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdKindGestoptNOD/UitgerekendBijzonderhedenBlink2252ejun '0906-08Harleygirl29301esep '07 Nadine 409342enov '0803-09-0926-08 gyn 13-08 vk

Jongen

Nadine 409341eapr '0630-08-07 Nick Blink2241eokt '0629-09-07VincentOngeduld2271enov '0614-01-08 GuidoUtah262eaug '0702-05-08TimB80271ejul '0725-06-08YvoZaza 271eokt '0615-08-08LynnBloemetje78301ejul '0723-11-08 kleintje* Meissie80281edec '0610-12-08CharlotteSweety32341eokt '0624-12-08LauraTinkerbel80281ejun '0624-03-09Tomas

Hopelijk kunnen we in dit nieuwe topic snel nieuwe zwangeren en baby's verwelkomen!!
Hoera!! Gefeliciteerd Sweety en Sweetyman!!!

Ik hoop dat alles goed verlopen is (poeh, een beste meid, ben benieuwd naar je verhaal.. heb je die er zelf uit gekregen??!) En ben nieuwsgierig naar de naam. Geniet van jullie meisje!!

Eindelijk!

Heel hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje!

Geniet maar fijn van haar eerste Kerstmis. Prachtig!

Hehe, dan kan ik nu eindelijk ontspannen genieten van mijn eigen kerstfeestje!

Dikke zoen voor jullie allemaal!
Hoera!! Ze is er!!! Gefeliciteerd met jullie dochter!

Ga even op hyves gluren naar de naam als het er al staat.

Geniet er van. Ik ben erg benieuwd naar je verhaal!!!

Sweety en Sweetyman, van harte gefeliciteerd met jullie meisje.

Eindelijk kunnen jullie haar dan in je armen sluiten!

Ik ben erg benieuwd naar haar naam en naar je verhaal!

Liefs Nadine
Ik zeg maar zo(o), dat is korter dan dierentuin... :-D
Lieve lieve meiden,

Onze kerst is er een met 'n gouden randje geworden.

Jullie gaan het niet geloven, maar Nick krijgt een broertje of zusje, ik ben zwanger!!!

Ik kan het zelf haast nog niet geloven, maar dat was toch echt wat er vanmorgen op m'n clear blue testje stond!!!

Ik weet dat ik heb gezegd dat we deze maand zouden overslaan, maar ja, dan moet je natuurlijk wel ff in de gaten houden wanneer je vruchtbaar bent enzo....

Ik heb wel een beetje de zenuwen dat het maar allemaal goed blijft gaan, maar ik moet positief blijven, anders maak ik mezelf helemaal gek.

Nu ga ik lekker douchen en met man en kind ons kerstontbijtje opsmikkelen!

Liefs van een mega happy Nadine

Nadine! Wat een goed nieuws!

Hieperdepiep Hoera!!!

Hahahaha! Zal je altijd zien: doe je het een maandje rustig aan, weet er toch nog een wondertje te ontstaan. (I am a poet and I know it!) Ik vind het hilarisch!

Geniet maar van dit mooie kerstcadeau.

(Ben je al misselijk?)

Wat een geweldige kerst hebben we zo. De baby van Sweety is er eindelijk en een broertje of zusje voor Nick is in de maak. Fantastisch!

Bloem, ik begrijp dat dit het er allemaal niet makkelijker op maakt voor je. Ik hoop van harte dat je vriend gelijk heeft en dat jullie er volgende kerst ook met baby of baby in buik bijzitten.

Harley, voor jou ook Ben benieuwd na de zesde van je te horen...
Ahhh!! Nadine, dat meen je??!! Gefeliciteerd!!!

Dan wordt het een augustus of september baby zeker??

Super zeg!
AAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Wat goed! Ik zit gewoon met tranen in mijn ogen!

Wat een heerlijk nieuws!
ooooooh gelukkig is alles goed!!! Sweety en sweetyman gefeliciteerd!!

En Nadine, wat een fijn nieuws. Gefeliciteerd!
Bedankt voor jullie lieve berichtjes!

Nee, ik ben (nog) niet misselijk :puke: . Bij Nick begon dat met 'n week of 5. Hoop dat het deze keer niet zo erg is, maar je zult altijd zien dat ik het dan erger krijg als de vorige keer. Ik heb al wel weer zeer gevoelige en grote (.)(.)

M'n uitgerekende datum is 05-09-2009. Het wordt wel erg spannend dan, Nick is 30/08 jarig en ikzelf 04/09. Ach ja, alle verjaardagen dicht bij elkaar, zijn we er binnen 2 maanden vanaf!! Zit m'n man met 3 maagden te kijken!! Hahaha!!

Bloem, mijn nieuws zal voor jou niet makkelijk zijn, maar ik weet zeker dat jouw man gelijk gaat krijgen. Volgend jaar kerst is er een baby, of zit die nog in je buik! Je lichaam is er klaar voor meisje... dikke knuffel voor jou

Nu ga ik weer snel naar de keuken, de voorbereidingen voor het kerstdiner van vanavond zijn hier in volle gang!

Knuf Nadine
Ooooooooh, wat een leuk nieuws allemaal!

Sweet en Sweetman! Van harte gefeliciteerd! JEUMIG wat een knoeperd van een meid! Heerlijk hoor. Ik hoop dat je niet al te veel bent toegetakeld, maar ik vrees het ergste bij zo'n grote meid. Ik ben heel benieuwd hoe ze heet. En hoe het met jou gaat.

Nadine: wat een heerlijk nieuws ook voor jullie! Van harte! Voel je je nog steeds goed? Septemberkindjes zijn leuk!

Bloem: wat zal dit moeilijk voor jou zijn, deze dagen en dit nieuws ook. Heel veel sterkte.

Ego

Ik zit inmiddels op dag 44 van mijn cyclus. Hebben het 1x onveilig gedaan op dag 10 (dom!). Al getest (op dag 42). Niet zwanger. Ik hoop wel dat het snel komt, ik wil een spiraaltje en dat kan net na mijn cyclus. Was na mijn bevalling in week 10 weer aan de pil zonder ongesteld te zijn geweest in overleg met mijn HA. 3 cycli later waarin ik steeds wel ongesteld was, ben ik weer gestopt omdat die hormonen mij niet veel goed deden. Nu heb ik alleen wel weer een zwaar ontregelde cyclus, schijnbaar. Ik wacht geduldig af.

Wens iedereen nog een fijne 2e Kerstdag. Moet zo naar mijn ouders. Kom van de week bijlezen.

Kus, B80
Nadine, gefeliciteerd! Dat is snel gegaan zeg!! Geniet ervan...

Nou, ik wilde net even mn hart komen luchten..... met niet zulk leuk nieuws bij ons in de familie helaas. We hoorden het vandaag over het kindje van mijn nicht.

Mijn nicht is bevallen 3 dagen voor de uitgerekende datum, maar nu had het kindje in het vruchtwater gepoept. Vk meteen ambulance gebeld (ze was thuis) en de baby is met de navelstreng klem om de hals geboren. Het ademde helemaal niet en het is gelukkig meteen gereanimeerd door het ambulancepersoneel. Ze zijn meteen naar het ziekenhuis in Groningen gegaan s'nachts nog. Nu zitten we maar te wachten op nieuws. Het is nu niet meer in levensgevaar (ze dachten dat hij het niet ging halen), maar ligt nog wel op de ic. O, ik ben er helemaal kapot van! Ze zijn bang voor een hersenbeschadiging. Je kunt aan het kindje niets zien zei mn tante, een prachtig mannetje, maar we moeten nu afwachten op de uitslag van de scan. Sorry, maar ik moest het even kwijt. Ze wil niet dat iedereen het nu al weet, omdat ze niet weet hoe het afloopt dus ik moet het hier even kwijt..... Bah ben er kapot van!...
Blink! Wat een nare situatie! Ik kan me voorstellen dat jullie je kapot zijn geschrokken en dat jullie je grote zorgen maken. Ik hoop dat alles goed komt met dit kleine mannetje en dat er geen hersenbeschadigingen enzo zijn. Heel veel sterkte!

Sorry lieve meiden...verhaal volgt echt snel!

Heb veel pijn maar wel zelfstandig haar eruit weten te persen.

Verder prima hier.

Binnenkort echt het hele verhaal hoor.xxxxxxxxx
Jeeeeej!

Je bent er weer. Knap gedaan hoor, meid! Bijna 5 kilo d'r uit persen... Ik doe het je niet na!

Hoe hebben jullie haar genoemd?
@Sweety en Sweetman, Van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!!!! Ben benieuwd naar je verhaal en hoe jullie haar genoemd hebben.

@Nadine, Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Sweet, wat knap dat je hier al weer bent! Nogmaals gefeliciteerd met jullie dochter. Wat knap dat het een natuurlijke bevalling was. Ik heb respect voor je!

Trouwens een mooie naam! (meiden hij staat in een blog op haar hyves!).

Geniet van je gezinnetje! Daar heb je lang genoeg op gewacht!

Wij zitten nu op bericht te wachten. Nog geen idee wanneer ze de uitslag krijgen....
Sweety: Jeetje, meis, helemaal zelf jullie kleine grote meid op de wereld gezet! Hulde! Nu hol ik naar hyves voor de naam!

Blink: Meis, wat zullen julllie in spanning zitten! Dikke knuffel!

Pffff, ik hoop dat vriendlief snel wakker is. Ging het weer beter, ben ik vandaag weer beroerd. Maar ik kon het ook niet maken om vriendlief weer de "ochtenddienst" te laten doen. En helemaal niet toen Guido vanochtend om 7 uur in zijn bedje zat te zingen, dan wil je wel een knuffel van dat kleine mannetje!
Blink, wat vreselijk! Ik hoop dat het allemaal mee blijkt te vallen!

Sweety, wat een prachtige naam voor jullie meisje!
Zaza, bedankt voor het aanpassen van de tabel! Grappig om er weer zo in te staan met datum en al. Ik kan het zelf nog steeds niet geloven, behalve als 's avonds m'n cup 85D begint op te zwellen naar nog groter formaat! Voel me soms net Lolo Ferrari!
Ongeduld, ik had helemaal niet gezien dat je ziek was met de kerst! Ik hoop dat het nu wat beter is! Beterschap meid!

Nadine, zag je idd ook al bovenin staan. Ben zo blij voor jullie!

Zojuist telefoontje gehad. Ze houden de kleine in slaap en op de scan van de hersentjes was nog niets te zien. Maar doordat hij in slaap wordt gehouden is dat ook nog niet echt af te lezen. Wel bleek dat doordat hij zuurstof tekort had het kleine beetje wat er was meteen naar de hersentjes is gegaan. Nu hebben de andere ingewanden niet genoeg gekregen. Ontlasting wil nu niet en medicijnen slaan niet aan. Nu wordt hij vanmiddag geopereerd, om de darmpjes weer op gang te krijgen. Er brandt hier nu al dagen een kaarsje. Ik hoop zo dat alles goed komt en dat hij het haalt. Ik heb het zo met haar te doen........ Bedankt voor jullie medeleven. Fijn om het even kwijt te kunnen......
Blink, sorry dat ik alleen over mezelf sprak. Jullie zitten in zo'n klote situatie en dat vergeet ik dan zomaar... Sorry.

En ook nog niet echt goed nieuws gehad, shit zeg. Ik zal beneden ook een kaarsje branden en hoop dat alles snel goed komt, of aanzienlijk beter!

Knuffel Nadine
Pfff, Blink, dat valt ook niet mee voor zo'n klein mannetje!

Dikke knuffel!
Nadine, dat geeft toch helemaal niets! Je bent door het dolle heen, omdat je weer zwanger bent. Nou, dat zou ik ook zijn hoor! Tuurlijk dat je dan even aan niets anders denkt.

De operatie van 2 1/2 uur is gelukkig geslaagd. Er was door de lage bloeddruk 12 cm darm afgestorven, maar dat is goed verwijdert. Hij heeft nu wel een stoma, maar in de loop der jaren (als zijn hersenactiviteit goed blijkt te zijn, dat weten we nog niet) kunnen zijn eigen darmpjes weer gaan werken. Dus dat was voor nu al goed nieuws gelukkig. Nu is het afwachten totdat ze de medicijnen af gaan bouwen en het uit de slaap haalt. Dan kunnen ze zien of de hersentjes goed werken. O, ik hoop het zo!! Fijn dat jullie een kaarsje branden voor hem!
Oh, Blink, wat fijn dat de operatie goed gelukt is! We duimen verder voor deze kleine man!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven