Gestopt met de pil
zaterdag 18 augustus 2007 om 10:34
NaamLeeftijdKindGestoptNOD/UitgerekendBijzonderhedenBlink2252ejun '0906-08Harleygirl29301esep '07 Nadine 409342enov '0803-09-0926-08 gyn 13-08 vk
Jongen
Nadine 409341eapr '0630-08-07 Nick Blink2241eokt '0629-09-07VincentOngeduld2271enov '0614-01-08 GuidoUtah262eaug '0702-05-08TimB80271ejul '0725-06-08YvoZaza 271eokt '0615-08-08LynnBloemetje78301ejul '0723-11-08 kleintje* Meissie80281edec '0610-12-08CharlotteSweety32341eokt '0624-12-08LauraTinkerbel80281ejun '0624-03-09Tomas
Hopelijk kunnen we in dit nieuwe topic snel nieuwe zwangeren en baby's verwelkomen!!
Jongen
Nadine 409341eapr '0630-08-07 Nick Blink2241eokt '0629-09-07VincentOngeduld2271enov '0614-01-08 GuidoUtah262eaug '0702-05-08TimB80271ejul '0725-06-08YvoZaza 271eokt '0615-08-08LynnBloemetje78301ejul '0723-11-08 kleintje* Meissie80281edec '0610-12-08CharlotteSweety32341eokt '0624-12-08LauraTinkerbel80281ejun '0624-03-09Tomas
Hopelijk kunnen we in dit nieuwe topic snel nieuwe zwangeren en baby's verwelkomen!!
zondag 16 december 2007 om 20:06
JAAAAAAAAAAAA!! ZAZA!! Geweldig! Van harte gefeliciteerd meid!! Wat een wonder. Heerlijk voor jou en Zaza-man. Wat super! Ben gelijk weer helemaal blij, waar mijn humeur rond het nul-punt lag. (even wat andere toepasselijke emoticons gezocht, Nadine had de leukste al...) Veel geluk meid, ik hoop dat de misselijkheid en andere erger kwalen je bespaard blijven... xxx
maandag 17 december 2007 om 06:51
Dank je b80, maar dat laatste lukt nu al niet.. De reden dat ik nu al op het forum zit. Werd wakker omdat ik moest plassen en daarna zo misselijk dat ik niet meer kon slapen. Al wakker vanaf 4.00 uur. Was in het weekend ook al zo misselijk, dat was eigenlijk de enige reden dat ik toch ook maar getest had. Ach ja.. weet nu waar het van komt en je hoort mij nu niet klagen hoor!
maandag 17 december 2007 om 07:39
maandag 17 december 2007 om 09:57
@ Zaza: probeer eens iets te eten. Bij voorkeur vóór je uit bed gaat. Dat hielp bij mij altijd heel goed. En dan elk uur een klein beetje eten zodat je maag gevuld blijft. Bij mij betekende maag leeg --> misselijk! Dit heeft van week 4 tot week 11 geduurd, dus het gaat over!! (meestal dan....)
Succes!
ff ego: Heb Nick net naar het KDV gebracht voor een oefenochtend. Pfff... valt me toch wel zwaar eerlijk gezegd. Ga nu op de koffie bij een vriendin dat ik bezig blijf en niet de hele ochtend op m'n horloge zit te kijken of ik hem al mag gaan halen! Ben benieuwd maar denk dat hij het best goed zal doen. Ik kom straks of morgen nog wel even verslag uitbrengen!
Grtzzzzz Nadine
Succes!
ff ego: Heb Nick net naar het KDV gebracht voor een oefenochtend. Pfff... valt me toch wel zwaar eerlijk gezegd. Ga nu op de koffie bij een vriendin dat ik bezig blijf en niet de hele ochtend op m'n horloge zit te kijken of ik hem al mag gaan halen! Ben benieuwd maar denk dat hij het best goed zal doen. Ik kom straks of morgen nog wel even verslag uitbrengen!
Grtzzzzz Nadine
Ik zeg maar zo(o), dat is korter dan dierentuin...

maandag 17 december 2007 om 12:52
Zaza! Ik ben zo blij voor je! Ik vergat adem te halen toen ik je bericht las. Eindelijk eindelijk is het dan zover. Meid, ontzettend gefeliciteerd. Ik zit hier natuurlijk alweer te grienen, maar het zijn blije tranen zullen we maar zeggen. Gelukkig hebben we voor een heel weeshuis keukenrol, WCpapier en zakdoeken in huis. Ik hoop het allemaal te kunnen gebruiken bij de vreugdetranen voor de zwangerschappen van alle volgende dames.
Ongeduld, wat een spannende toestand zeg. Ik sluit me aan bij alle vorige schrijfsters: doe het rustig aan. Ik hoop van harte dat je kindje nog even in goede gezondheid binnen mag blijven. Gelukkig sta je onder controle van mensen die weten wat ze doen. Ik kan me trouwens wel voorstellen dat je erg geschrokken bent en moet wennen aan het idee dat je bevalling nu anders verloopt dan je het had voorgesteld. Sterkte ermee! (Ik zag ook heel erg op tegen mijn bevalling in het ziekenhuis omdat ik me een gezellige thuisbevalling met weinig mensen en toeters en bellen eromheen had voorgesteld. Toen ik zwangerschapsvergiftiging kreeg, moest ik die droom laten varen. Het werd uiteindelijk zelfs een keizersnee, wat me op voorhand het ergste had geleken. Toch ben ik erop terugkijkend heel blij met hoe alles is gegaan. Ik ben ontzettend goed opgevangen in ons ziekenhuis en kijk uit naar mijn volgende bevalling bij die lieve mensen. Zo zie je maar: het kan ook heel erg meevallen. Ik hoop dat je voor jou ook zo zal zijn. Desalniettemin wens ik je veel sterkte nu je laatste loodjes nog zwaarder wegen!)
Hier alles qua zwangerschap goed. Baby schopt gezellig en veel. Tis wel komisch. Toen ik van de eerste zwanger was, ging die juist harder schoppen als iemand een hand op mijn buik legde. Dit kindje lijkt alleen te schoppen om te zeggen "hé, hou me eens vast!" Zodra ik namelijk mijn handen op mijn buik leg houdt het geschop op. Misschien verandert dat nog.
Verder is het niet zo goed. Ik ben nu alweer ziek. Deze keer een zware verkoudheid met bonzend hoofd en alles wat erbij hoort. Dit is echt belachelijk. Normaal ben ik zowat nooit ziek. Ik voel me hooguit een dagje wat minder en kan er dan weer tegenaan. Nu word ik er inmiddels echt gek van. Eerst die stress waar ik niet goed van werd, toen de gezellige buikgriep en nu die verkoudheid weer. Bah!
Hopelijk kan ik in de kerstvakantie lekker uitrusten. Ik ben alleen bang dat ik werderom met mijn studie in de knoop kom. Die scriptie is nog geen steek verder dan de vorige keer dat ik schreef. Ach ja... Wij zullen maar afwachten.
Lieve meiden, allemaal een fijne dag verder. Ik ga thee zetten en enorme hoeveelheden honing consumeren.
Tabee!
PS
Sinterklaas was geweldig! Ik heb nu al zin in volgend jaar.
maandag 17 december 2007 om 12:55
Nadine, ik begrijp je gevoel helemaal! Ik heb zitten janken toen Bas voor het eerst naar het KDV ging. Kan je nagaan. Hij was toen al 15 maanden. Het bleek bij ons al snel dat ik er veel meer moeite mee had dan hij. Gelukkig gaat hij nog steeds met veel plezier erheen en ik breng hem inmiddels ook met veel plezier weg. Dus houd moed! HET KOMT GOED!
Ik denk aan je.
Ik denk aan je.
maandag 17 december 2007 om 15:15
Zaza: Hoe bevalt het op de roze wolk???
Nadine: Kan me voorstellen dat het moeilijk is je ventje achter te moeten laten! Hoe is de dag uiteindelijk verlopen???
Utah: Dank je voor je lieve woorden. Aangezien ik nu veel in het ziekenhuis kom, leer ik de verpleging etc ook een beetje kennen. Stuk voor stuk hele lieve mensen, dus zo begin ik steeds minder tegen de bevalling op te kijken. Vervelend dat je weer ziek bent! Het is dubbel lastig wanneer je zwanger bent!
Gisteravond heerlijk met z'n tweetjes uit eten geweest. Zit ik net aan mijn voorgerechtje, krijg ik toch ineens weeen!!!!!! Niet heel heftig, maar wel om de 5 tot 10 minuten, ze hielden zo'n 30 seconden aan. Gelukkig hield het na 1,5 uur op, maar er is dus activiteit!!!!! Morgen ben ik ook 37 weken, dus het "mag" nu ook!
De CTG was weer goed, er was behoorlijk wat variatie in hartritme te zien. Daarna naar de gyn voor een echo. De kleine is gegroeid (nog steeds twee weken achter op schema), de placenta en het vruchtwater waren niet verder achteruit gegaan. Goed nieuws dus! Deze week weer op woensdag en vrijdag voor een CTG, volgende week maandag weer CTG plus echo. De kleine was ook al aan het indalen, dus dat doet ie wel volgens het boekje! Nu is er geen reden om de kleine eerder te halen en de gyn denkt niet dat de bevalling de komende week gaat beginnen. Maar dat was geen exacte wetenschap! Best wel weer goed nieuws dus, maar ik denk dat de zenuwen volgende week wel weer terug zijn voor de nieuwe echo!
Nadine: Kan me voorstellen dat het moeilijk is je ventje achter te moeten laten! Hoe is de dag uiteindelijk verlopen???
Utah: Dank je voor je lieve woorden. Aangezien ik nu veel in het ziekenhuis kom, leer ik de verpleging etc ook een beetje kennen. Stuk voor stuk hele lieve mensen, dus zo begin ik steeds minder tegen de bevalling op te kijken. Vervelend dat je weer ziek bent! Het is dubbel lastig wanneer je zwanger bent!
Gisteravond heerlijk met z'n tweetjes uit eten geweest. Zit ik net aan mijn voorgerechtje, krijg ik toch ineens weeen!!!!!! Niet heel heftig, maar wel om de 5 tot 10 minuten, ze hielden zo'n 30 seconden aan. Gelukkig hield het na 1,5 uur op, maar er is dus activiteit!!!!! Morgen ben ik ook 37 weken, dus het "mag" nu ook!
De CTG was weer goed, er was behoorlijk wat variatie in hartritme te zien. Daarna naar de gyn voor een echo. De kleine is gegroeid (nog steeds twee weken achter op schema), de placenta en het vruchtwater waren niet verder achteruit gegaan. Goed nieuws dus! Deze week weer op woensdag en vrijdag voor een CTG, volgende week maandag weer CTG plus echo. De kleine was ook al aan het indalen, dus dat doet ie wel volgens het boekje! Nu is er geen reden om de kleine eerder te halen en de gyn denkt niet dat de bevalling de komende week gaat beginnen. Maar dat was geen exacte wetenschap! Best wel weer goed nieuws dus, maar ik denk dat de zenuwen volgende week wel weer terug zijn voor de nieuwe echo!
maandag 17 december 2007 om 21:19
@ongeduld: gelukkig een positief bericht. Je meldplicht met Kerst mag verlengd worden aar 01-01-08 wat mij betreft Wel eng als je opeens weeën krijgt, zeker? Zeker in een restaurant?
@Utah: jeetje, alweer ziek. Wat een pech heb jij ook. Ik ben ook normaal nooit ziek en had de eerste helft van dit jaar echt aan 1 stuk door kwaaltjes, ook buikgriep, megaverkouden, keelontsteking, door mijn rug gegaan, oorpijn. Gelukkig genas alles en hield het vanaf juni een beetje op, maar het is echt waardeloos. Je hebt het gevoel of je nooit meer gewoon gezond/fit wordt. Veel sterkte. Het komt vast goed. Het is ook koud rotweer (maar dat is mijn mening, ik haat kou). Hou je taai meid. Als met de baby alles maar goed gaat.
@Zaza: ja, dat is dus shit. De tip van Nadine hoor ik ook veel op het juli 2008 forum. Een cracker of een liga ofzo eten ongeveer een half uur voordat je opstaat. Er schijnen ook een soort misselijkheids(arm?)bandjes te bestaan, maar dat helpt maar bij een enkeling en ik geloof daar eerlijk gezegd niet zo in. De hele dag door eten, al is het in kleine beetjes schijnt inderdaad te helpen. Ook al is het misschien iets waar je niet aan moet denken. Sterkte ermee. Hoe lang wil je wahcten met het te vertellen? Hoe reageerde zaza-man eigenlijk? (vast heel blij)
Hier alles nog goed. Aan het aftellen tot de 12weken-echo a.s. vrijdag.
xxx
@Utah: jeetje, alweer ziek. Wat een pech heb jij ook. Ik ben ook normaal nooit ziek en had de eerste helft van dit jaar echt aan 1 stuk door kwaaltjes, ook buikgriep, megaverkouden, keelontsteking, door mijn rug gegaan, oorpijn. Gelukkig genas alles en hield het vanaf juni een beetje op, maar het is echt waardeloos. Je hebt het gevoel of je nooit meer gewoon gezond/fit wordt. Veel sterkte. Het komt vast goed. Het is ook koud rotweer (maar dat is mijn mening, ik haat kou). Hou je taai meid. Als met de baby alles maar goed gaat.
@Zaza: ja, dat is dus shit. De tip van Nadine hoor ik ook veel op het juli 2008 forum. Een cracker of een liga ofzo eten ongeveer een half uur voordat je opstaat. Er schijnen ook een soort misselijkheids(arm?)bandjes te bestaan, maar dat helpt maar bij een enkeling en ik geloof daar eerlijk gezegd niet zo in. De hele dag door eten, al is het in kleine beetjes schijnt inderdaad te helpen. Ook al is het misschien iets waar je niet aan moet denken. Sterkte ermee. Hoe lang wil je wahcten met het te vertellen? Hoe reageerde zaza-man eigenlijk? (vast heel blij)
Hier alles nog goed. Aan het aftellen tot de 12weken-echo a.s. vrijdag.
xxx
dinsdag 18 december 2007 om 10:41
Hoi meiden,
Ik breek even in.
Sommige van jullie zullen me misschien nog wel kennen.
Zaza meid ik wil je even van harte feliciteren! Wat zul je blij zijn, echt super gaaf!
Hier weinig nieuws. Zijn nu in ronde 13. In februari gaan we een maandje op reis, in maart staat de 1e afspraak bij de gyn gepland. Helaas is t niet anders.
Meiden succes emt zwanger worden en de zwangere gun ik een wolke van een baby!
Ik breek even in.
Sommige van jullie zullen me misschien nog wel kennen.
Zaza meid ik wil je even van harte feliciteren! Wat zul je blij zijn, echt super gaaf!
Hier weinig nieuws. Zijn nu in ronde 13. In februari gaan we een maandje op reis, in maart staat de 1e afspraak bij de gyn gepland. Helaas is t niet anders.
Meiden succes emt zwanger worden en de zwangere gun ik een wolke van een baby!
dinsdag 18 december 2007 om 15:51
@Sweety, Ja het gaat redelijk. Donderdag is mijn NOD. Denk alleen dat het weer niets is deze keer. Ik ben een beetje depri aan het worden en ik zit er aan te denken om de volgende ronden even te passen. Ik trek het gewoon niet zo goed meer. Iedereen om me heen raakt zwanger en waarom is het ons niet gegunt. Iedere keer weer die teleurstelling. Het ziekenhuis is ook 2 weken dicht vrijdag en als ik wel aan de clomid zal gaan kan ik niet pregnyl spuiten op de dag dat het moet. Dat zou dan 4 januari zijn en de 7de zijn ze pas weer open. De kans dat mijn ei dan weer een cyste is, is denk ik erg groot. Wat is wijsheid? Mezelf een maand rust gunnen zal missschien ook wel eens goed zijn. De sex is ook niet meer zoals het was. Het is echt een verplichting geworden maar verder gaat het wel oke hoor
Sorry meiden maar ik heb niet iedereen gelezen, omdat mijn hoofd er niet echt naar staat. Ik kom wel steeds even kijken maar dan heb ik toch even niet de zin om alles te lezen. Sorry! Zal mijn leven beteren als ik me wat beter voel.
Sorry meiden maar ik heb niet iedereen gelezen, omdat mijn hoofd er niet echt naar staat. Ik kom wel steeds even kijken maar dan heb ik toch even niet de zin om alles te lezen. Sorry! Zal mijn leven beteren als ik me wat beter voel.
dinsdag 18 december 2007 om 16:50
@ Tinkerbel: hier even een dikke digitale van mij! Wat een gedoe zeg met dat dichte ziekenhuis, weer 'n maand "weg". En als je nou pas net bezig was à la, maar als je al zo lang voor het echie bezig bent, wil je geen enkele maand overslaan! Heel begrijpelijk dat rotgevoel!
van mij X
van mij X
Ik zeg maar zo(o), dat is korter dan dierentuin...

dinsdag 18 december 2007 om 17:18
Thinkerbel, ook van mij een dikke knuffel! Echt balen dat je deze maand moet overslaan. Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, maar ik denk wel aan je hoor!!
Sweety, hoe is het met jou meid?
Harleygirl, en weet je je volgende NOD al?
Zaza, erg he dat misselijk zijn. Ik had er echt veel last van, dus ik hoop dat het bij jou snel minder wordt. Hoe voel je je verder?
Sweety, hoe is het met jou meid?
Harleygirl, en weet je je volgende NOD al?
Zaza, erg he dat misselijk zijn. Ik had er echt veel last van, dus ik hoop dat het bij jou snel minder wordt. Hoe voel je je verder?
dinsdag 18 december 2007 om 19:45
@Tinkerbel:
@Bloem: vergat een tijdje geleden te antwoorden. Het is nu rond de 25 graden in Miami. Volgens mij is dat in januari ook nog wel zo. Crossen heel Florida door dus het zal wel iets verschillen, maar ik gok rond of boven de 20 graden. Heb maar vast bij de Wehkamp paar positierokjes besteld, want mijn zomerkleren kan ik echt niet meer aan. In de zomer was ik 10 kilo lichter.
xx
@Bloem: vergat een tijdje geleden te antwoorden. Het is nu rond de 25 graden in Miami. Volgens mij is dat in januari ook nog wel zo. Crossen heel Florida door dus het zal wel iets verschillen, maar ik gok rond of boven de 20 graden. Heb maar vast bij de Wehkamp paar positierokjes besteld, want mijn zomerkleren kan ik echt niet meer aan. In de zomer was ik 10 kilo lichter.
xx
woensdag 19 december 2007 om 10:11
Blink2: Mijn komende NOD is geloof ik rond de 27ste...maar zal wel weer niet gelukt zijn heb ik zo het idee van...Dus op naar de volgende ronde, heb nu ook andere dingen aan mijn hoofd dus wie weet lukt het nu wel. Heb maandag te horen gekregen dat mijn contract niet wordt verlengd, moet hard op zoek naar een andere baan. Mijn contract loopt nu tot 5 februari dus niet echt heel lang meer. Zwanger worden zit nu niet echt in mijn systeem om het zo te zeggen en dat scheelt altijd wel geloof ik.
sorry dat ik niet op iedereen reageer..zal dit snel doen.
xxx en knuffels
sorry dat ik niet op iedereen reageer..zal dit snel doen.
xxx en knuffels
woensdag 19 december 2007 om 10:17
Tinkerbel: Meisje toch......ik begrijp je gevoel zo goed en als ik je verhaal lees zou ik zeggen..kap er effies mee en wees weer "gewoon" vrouw. Ik heb dat ook hoor dat je wilt doorstomen maar het is niet menselijk. Gun je lijf en je hoofd even de rust.
Het is een emotionele tijd die feestdagen (vind ik altijd)
Weer een jaarwisseling met lege handen. Moet stiekem altijd huilen bij de 12 uur wensen.......
Maar kop op meis bijna een nieuw jaar......en dat wordt de onze!
Geef jezelf en je mannetje ff rust! doe het nou maar.
Je hebt niets aan de extra stress van gesloten ziekenhuizen etc...
En misschien kan de sex dan weer even gewoon sex zijn en liefdevol ipv het "kweken" van een kind (sorry voor de uitdrukking maar zo voelt het tegenwoordig;-( )
Meis heel dikke knuffel en vergeet niet..je mag best eens toegeven dat je je rot voelt hoor daar zijn we ook voor.
We nemen samen een borrel ok? xxxxxxxxxx
Zaza: Gaat het al wat beter met de misselijkheid??? Ook voor jou dikke kus en geniet! Je verdient het!
Meiden. xxxxxxxxxxxxxxx
Allemaal al een leuk kerstpakket gehad??
Ikzelf ga hem straks halen..
Het is een emotionele tijd die feestdagen (vind ik altijd)
Weer een jaarwisseling met lege handen. Moet stiekem altijd huilen bij de 12 uur wensen.......
Maar kop op meis bijna een nieuw jaar......en dat wordt de onze!
Geef jezelf en je mannetje ff rust! doe het nou maar.
Je hebt niets aan de extra stress van gesloten ziekenhuizen etc...
En misschien kan de sex dan weer even gewoon sex zijn en liefdevol ipv het "kweken" van een kind (sorry voor de uitdrukking maar zo voelt het tegenwoordig;-( )
Meis heel dikke knuffel en vergeet niet..je mag best eens toegeven dat je je rot voelt hoor daar zijn we ook voor.
We nemen samen een borrel ok? xxxxxxxxxx
Zaza: Gaat het al wat beter met de misselijkheid??? Ook voor jou dikke kus en geniet! Je verdient het!
Meiden. xxxxxxxxxxxxxxx
Allemaal al een leuk kerstpakket gehad??
Ikzelf ga hem straks halen..
woensdag 19 december 2007 om 10:56
Hoi lieve meiden!
Tinkerbel, het valt ook allemaal niet mee. De uitdrukking 'de duvel schijt op een hoop' lijkt hoe langer hoe meer op je van toepassing en dat is niet eerlijk! Ik denk aan je en hoop dat je je binnenkort weer wat beter zult voelen. Misschien doet het je inderdaad goed om een poosje rust te nemen. Aan de andere kant kan ik me voorstellen dat je dat helemaal niet wilt, nu je al zo lang bezig bent. Veel sterkte!
Sweety, ik ben ook altijd heel emotioneel tijdens de feestdagen. En om middernacht sta ik met oud en nieuw ook altijd tegen de tranen te vechten. Tja, ik ben nu eenmaal een sentimentele dwaas. Maar dat is natuurlijk heel anders bij jou. Ik kan me voorstellen dat je een bepaalde hoop hebt voor een jaar en als het jaar voorbij is en de hoop is niet vervuld, dan is dat verrekte pijnlijk en gemeen! Ik hoop het zo voor jou en je man dat jullie een mooi nieuwjaarskadootje krijgen. Het is jullie van harte gegund. Dikke knuffel.
Terwijl ik dit bericht aan het schrijven was, kreeg ik allemaal belangrijke telefoontjes tussendoor: Nu heb ik met de decaan van de pabo afgesproken dat ik me vanaf 1 maart uitschrijf van de opleiding. Dat betekent dat ik daarna rustig kan gaan moederen, zoals hij het noemt. En dan begin ik in januari 2009 pas weer. Tjee, dit geeft een hoop rust zeg! Kan ik tenminste gewoon weer ziek zijn, zonder stress! Ik kan nu in alle rust afmaken waar ik mee bezig ben en er dan verder geen zorgen meer over maken. Hoera! Ik weet wanneer ik met zwangerschapsverlof ga.
Tinkerbel, het valt ook allemaal niet mee. De uitdrukking 'de duvel schijt op een hoop' lijkt hoe langer hoe meer op je van toepassing en dat is niet eerlijk! Ik denk aan je en hoop dat je je binnenkort weer wat beter zult voelen. Misschien doet het je inderdaad goed om een poosje rust te nemen. Aan de andere kant kan ik me voorstellen dat je dat helemaal niet wilt, nu je al zo lang bezig bent. Veel sterkte!
Sweety, ik ben ook altijd heel emotioneel tijdens de feestdagen. En om middernacht sta ik met oud en nieuw ook altijd tegen de tranen te vechten. Tja, ik ben nu eenmaal een sentimentele dwaas. Maar dat is natuurlijk heel anders bij jou. Ik kan me voorstellen dat je een bepaalde hoop hebt voor een jaar en als het jaar voorbij is en de hoop is niet vervuld, dan is dat verrekte pijnlijk en gemeen! Ik hoop het zo voor jou en je man dat jullie een mooi nieuwjaarskadootje krijgen. Het is jullie van harte gegund. Dikke knuffel.
Terwijl ik dit bericht aan het schrijven was, kreeg ik allemaal belangrijke telefoontjes tussendoor: Nu heb ik met de decaan van de pabo afgesproken dat ik me vanaf 1 maart uitschrijf van de opleiding. Dat betekent dat ik daarna rustig kan gaan moederen, zoals hij het noemt. En dan begin ik in januari 2009 pas weer. Tjee, dit geeft een hoop rust zeg! Kan ik tenminste gewoon weer ziek zijn, zonder stress! Ik kan nu in alle rust afmaken waar ik mee bezig ben en er dan verder geen zorgen meer over maken. Hoera! Ik weet wanneer ik met zwangerschapsverlof ga.
woensdag 19 december 2007 om 13:26
Tinkerbel: Een dikke knuffel voor je! Voel je alsjeblieft niet schuldig dat je niet op iedereen reageert! Ik gun het je zo!
B80: Laat je weten hoe de echo was? We werden zondag eigenlijk alleen maar erg giechelig. Sindsdien is het wel weer heel erg rustig, terwijl ik het niet erg zou vinden als het door zou zetten!
Zaza: Kom je snel vertellen hoe er door iedereen gereageerd is?
Sidemick: Ik vind het zo jammer te horen dat het bij jullie niet wil lukken! Ik wil je een hele dikke knuffel geven!
Sweety: Hoe is het met jou? Hoe was je kerstpakket? Ik denk dat ik dit jaar vergeten wordt.... En wat ben je toch een schat, met je lieve woorden voor Tink!
Harley: Balen dat je contract niet verlengd wordt! Zit je in een branche waar het een beetje makkelijk is een nieuwe baan te vinden??
Utah: Ik kan me voorstellen dat dit je rust geeft! En inderdaad, geef je maar over aan het ziek zijn, dan is het vaak sneller over dan wanneer je het krampachtig tegen gaat zitten houden.
Net weer terug uit het ziekenhuis. De CTG is weer helemaal goedgekeurd! Wel duurde het even voor de verpleegkundige het hartje van de kleine had gevonden! Effe schrikken dus! Maar de kleine bleek gewoon verstoppertje te spelen. Later gebruikte de kleine de transponder ook nog als voetbal, het blijkt erg leuk te zijn daartegenaan te trappen. Pittig kindje volgens de gyn. Vrijdag mogen we weer!
B80: Laat je weten hoe de echo was? We werden zondag eigenlijk alleen maar erg giechelig. Sindsdien is het wel weer heel erg rustig, terwijl ik het niet erg zou vinden als het door zou zetten!
Zaza: Kom je snel vertellen hoe er door iedereen gereageerd is?
Sidemick: Ik vind het zo jammer te horen dat het bij jullie niet wil lukken! Ik wil je een hele dikke knuffel geven!
Sweety: Hoe is het met jou? Hoe was je kerstpakket? Ik denk dat ik dit jaar vergeten wordt.... En wat ben je toch een schat, met je lieve woorden voor Tink!
Harley: Balen dat je contract niet verlengd wordt! Zit je in een branche waar het een beetje makkelijk is een nieuwe baan te vinden??
Utah: Ik kan me voorstellen dat dit je rust geeft! En inderdaad, geef je maar over aan het ziek zijn, dan is het vaak sneller over dan wanneer je het krampachtig tegen gaat zitten houden.
Net weer terug uit het ziekenhuis. De CTG is weer helemaal goedgekeurd! Wel duurde het even voor de verpleegkundige het hartje van de kleine had gevonden! Effe schrikken dus! Maar de kleine bleek gewoon verstoppertje te spelen. Later gebruikte de kleine de transponder ook nog als voetbal, het blijkt erg leuk te zijn daartegenaan te trappen. Pittig kindje volgens de gyn. Vrijdag mogen we weer!
woensdag 19 december 2007 om 13:41
ongeduld2: Ja is zeker balen maar ik heb hopelijk snel weer wat anders. Ben werkzaam als administratief/secretarieel medewerkster dus dat moet volgens mij niet zo heel moeilijk worden..Heb volgende week iig al ergens een gesprek. Dus wie weet.
Mijn cv op monsterboard en nationale vacaturebank gezet en daar wordt echt veel op gekeken...Spannend....
Mijn cv op monsterboard en nationale vacaturebank gezet en daar wordt echt veel op gekeken...Spannend....