Gestopt met de pil

18-08-2007 10:34 3591 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdKindGestoptNOD/UitgerekendBijzonderhedenBlink2252ejun '0906-08Harleygirl29301esep '07 Nadine 409342enov '0803-09-0926-08 gyn 13-08 vk

Jongen

Nadine 409341eapr '0630-08-07 Nick Blink2241eokt '0629-09-07VincentOngeduld2271enov '0614-01-08 GuidoUtah262eaug '0702-05-08TimB80271ejul '0725-06-08YvoZaza 271eokt '0615-08-08LynnBloemetje78301ejul '0723-11-08 kleintje* Meissie80281edec '0610-12-08CharlotteSweety32341eokt '0624-12-08LauraTinkerbel80281ejun '0624-03-09Tomas

Hopelijk kunnen we in dit nieuwe topic snel nieuwe zwangeren en baby's verwelkomen!!
Bedankt lieve meiden voor de lieve berichtjes. Het doet me echt goed.
Sidenmick: Meisje balen zeg! Weet er helaas alles van maar niet opgeven he?

Soms komen de dingen als we het juist niet verwachten zomaar op ons bordje;-) Dikke hug meid.

Harley: Jeetje februari is al snel!Balen zeg! Maar kop op meis..volgende week word je gewoon aangenomen hoor! Ik zag het in mijn glazen bol;-)

Succes!! xxxxxxx

Utah: Dank jewel voor je lieve woorden! Oh dus ik ben niet de enige die het nieuwe jaar met tranen ingaat?? haha

Hoe is het met jou?? xxxxxxxxx

Ongeduld: Wat super dat alles ok is! En die kleine nu al verstoppertje aan het spelen?? Nou dat belooft wat;-)

Dikke kus voor jou je bent een lieverd.

xxxxxxx

Zaza: Waar ben je?? Hopelijk niet te beroerd he? Maak me zorgen...

Lukt het al wat te eten voor je opstaat??/ xxxxxxxxxxxx

Es!!!!!!!! Waar ben je?????????? Alles goed??? xxxxxxxx

Bloem: Knuffel voor jou meid.

Nadine: Hoe gaat het? En met je kleine mooie kerstmannetje??? xxxxxxxxx

allemaal xxxxxxxxxx
Ongeduld, fijn dat alles goed is. Ben zo benieuwd wanneer het gaat komen!! Ik hoop niet voor je met de kerst. Dat is zo lastig straks met verjaardagen. Maar echt fijn dat het nog steeds goed gaat en dat ze je zo goed in de gaten houden!! Knuffel van mij!!

Hier gaat alles goed. Vanmiddag weer bij mijn moeder geweest. Vincent moet er toch een beetje aan wennen om daar te slapen in het ledikantje. Gelukkig gaat het steeds iets beter. Maar hij komt daar moeilijker is slaap, want hij heeft veel meer te kijken dan op zijn eigen kamer. Hij slaapt in mijn oude kamer en die is echt groot. Maar ik moet 8 januari weer aan het werk, dus we hebben nog even. Wel tovert hij al een grote glimlach op zijn mond als hij oma ziet. Dus dat zit helemaal goed gelukkig!
Ongeduld, Wat fijn dat alles goed is!

Blink, al een beetje zin om weer aan het werk te gaan of zie je er tegenop?

Sweety, helpt de rust een klein beetje. Een ding scheelt om twaalf uur.. mijn glazen bol zegt dat 2008 ook jullie jaar gaat worden!

Tinkerbel, voor jou hetzelfde, echt waar! Misschien is even rust helemaal niet zo'n gek idee. Ik zou het misschien zelf niet willen omdat je aan de andere kant wil dat alles maar zo snel mogelijk gaat.

Harley, hoop dat het snel lukt met een andere baan!

Utah, je hebt groot gelijk. Is wel fijn dat je nu wat duidelijkheid hebt en een beslissing genomen hebt denk ik?

Ik wilde eigenlijk wachten tot kerst om het aan de familie te vertellen, maar we hebben het toch maar eerder gedaan. Ze wisten dat we bezig waren en in het ziekenhuis waren geweest enzo, dus wilde hun graag vertellen dat het zomaar gelukt was. Mijn moeder maakt zich sowieso ook nogal druk er om, dus wilde haar niet nog een week laten wachten. Iedereen natuurlijk super blij. Ze konden het eerst niet geloven. Mijn zus hoopte het al door wat ik over buikpijn en misselijk zijn gezegd had. Het leuke is dat mijn zus zwanger is van de tweede! Nu 10 weken, dus als alles goed blijft gaan vlak achter elkaar aan!

Heb het ziekenhuis gebeld en krijg direct na de vakantie een echo. Dat is dan op 7 weken. Wel raar en eng hoor dit!
O ja, mijn misselijkheid is iets minder dan in het weekend. Heb het eigenlijk gewoon de hele dag niet zozeer 's ochtends. Maar het klopt wel dat het erger is als mn maag leeg is, dus probeer nu vaker wat te eten. Dus die tip was erg handig!
Zucht... O Zaza, ik ben zoooo blij voor je! Wat een fijne berichten allemaal.

Ongeduld, spannend! Ik heb (ondanks dat ik al moeder ben) nooit weeen gehad. Kan me zo goed voorstellen dat je er giechelig van geworden bent! Ja, het is nou echt spannend voor je aan het worden. Het Grote Aftellen is begonnen.

Blink, ik kan begrijpen dat het voor die kleine Vincent niet niks is om in een andere kamer te slapen. Goed dat je er zoveel geduld mee hebt en je niet druk maakt. Zie je trouwens op tegen de 8ste januari? Ik zal op die dag hard aan je denken in ieder geval.

Hier gaat het ook goed. Ik voel me inderdaad stukken beter nu er knopen zijn doorgehakt. Ik kan nu in alle rust mijn eerste semester afmaken en ik hoef me er daarna voorlopig niet meer druk over te maken. Ik vind het echt heerlijk dat het nu nog maar twee maanden zijn. Da's overzichtelijk en daar word ik gelukkig van. Hoezee!

Jullie zijn lieve schatten en geven me net dat beetje bevestiging in mijn keuze (mbt studie) dat alle nare gevoelens (Schuldgevoel en Falen) een beetje naar de achtergrond verdwijnen. Dank jullie wel!

Utah
even een ego berichtje..

gisteren op de 21e dag geprikt voor progestoron. Vandaag gebeld voor de uitslag: erg laag dus geen eisprong. Dit kwam echt als een donderslag bij heldere hemel. Ik was ervan overtuigd dat ik mijn eisprong vorige week had gevoeld. Verder kon ze (de assistente) me niets zeggen en moet ik wachten tot 28-12 als ik een telefonische afspraak heb met de gyn. Ik ben erg verdrietig en bang, wat als ik geen eisprong ga krijgen? Googelen vertelt me dat ik waarschijnlijk volgende week te horen krijg dat ik hormonen moet gaan slikken ofzo? Ik probeer positief te blijven hoor, maar het is niet echt leuk om dit te horen zo voor de feestdagen en te moeten wachten tot volgende week...ik word hier zo onzeker van feit is dat ik de MMM in ga.

volgende x reageer ik weer op de anderen....

ps zaza echt meid, ben zó blij voor je
Bloem: Eerst een stevige knuffel meis!

Maar hoezo de MMM in ? Wil dit dan zeggen dat je helemaal geen eisprongen hebt? Sorry als het een domme vraag is hoor maar je bent begonnen in juli?Vanwaar dan dat bloedprikken? of heb ik niet opgelet...

Knuf meis xxxxxxxx het komt goed hoor!
sweety: omdat ik sinds dat ik in juli ben gestopt met de pil geen menstruatie heb gehad, heb ik in november medicijnen geslikt om de menstruatie op te wekken. Toen heb ik op de 3 en de 21e dag bloed geprikt om na te gaan of ik een eisprong heb gehad, die is dus uitgebleven. Daar ben ik nu zo van in de war...komt die eisprong dan wel? En wat gaat er nu gebeuren? En het enige dat ik kan doen is wachten tot de 28e en positief blijven (en dat laatste is nu ff moeilijk)

bedankt voor je reactie xx
quote:Bloem78 schreef op 19 december 2007 @ 21:25:

Daar ben ik nu zo van in de war...komt die eisprong dan wel? En wat gaat er nu gebeuren? En het enige dat ik kan doen is wachten tot de 28e en positief blijven (en dat laatste is nu ff moeilijk)

Meid, wat een narigheid. Ik denk aan je!
Bloem: Ik begrijp het...ecxuus dat ik wat gemist had.

Maar niet vergeten meis ...ALS je al geen eisprong maakt dan kunnen ze er voor zorgen dat je die wel gaat maken hoor!

Maar het is schrikken...dat is logisch.

Maar alles komt goed meid..geloof erin! (hoor wie het zegt... zelf geen kaas gegeten van baby's maken maar afijn....

Dikke knuffel voor jou!!!
@Harley: wat jammer dat je contract niet verlengd wordt. Balen zeg! Dat gesprek van volgende week, (ik duim uiteraard), lijkt je dat leuk? De baan dan, niet het gesprek, sollicitatiegesprekken zijn zelden leuk. Alhoewel, het mijne wel, mijn man heeft bij mij mijn sollicitatiegesprek afgenomen en ben nu met hem getrouwd. Misschien beter even laten varen nu, al wil je dat misschien niet. Als je straks wat nieuws hebt en je bent al zwanger in je proeftijd, vinden de meeste bazen niet zo fijn, denk ik.

@Sweety: sex uit verplichting... De laatste maand deden we het om de dag. En in de week dat we denken dat de baby verwekt is was ik echt hondsberoerd en snotverkouden. Liep niet bepaald over van de zin en voelde me alles behalve sexy, maar ach. Het hielp. Oh en je bent zeker niet de enige die betraand het nieuwe jaar in gaat. Ik moet altijd heel erg denken aan (dierbare) mensen die overleden zijn in mijn omgeving die we weer een jaar moeten missen enzo. Niet slim om daaraan te denken, maar ik kan er niks aan doen.

@Utah: fijn dat je het zo hebt kunnen regelen met je studie. Ik heb het al eens eerder gezegd, maar ik vind het super knap van je.

@Ongeduld: een pittig kindje... heeft ie van die pittige ouders ook dan? Uiteraard kom ik morgen even vertellen hoe de echo was. Ik ben zo benieuwd. Als het niet goed is, ga ik emigreren. Er zijn nu al zoveel mensen die het weten...

@Blink: oh, maar dat komt vast goed bij oma. Bij mijn vader en moeder is voor mijn nichtje ook van alles veranderd in huis. Er staat een box met oud speelgoed van ons, ze hebben een wippertje gekocht en ons oude ledikant staat in de hobbykamer (naast een modelauto die mijn vader aan het bouwen is ). Vooral mijn vader raakt niet over zijn kleindochter uitgepraat. We hebben hem laatst al gekscherend voor pedofiel uitgemaakt want hij kijkt ook in de stad in elke kinderwagen die voorbij komt

@Bloem: nee, meid dat is zeker niet leuk om te horen net voor de feestdagen. Het is niet te hopen voor je dat je echt in de MMM terecht komt. Maar gelukkig zijn er wel mogelijkheden om je ei te doen springen. Toch proberen om maar een beetje te genieten van de feestdagen... Dikke knuffel voor jou.

@Zaza: wat een fijne reacties allemaal. Heerlijk hoor. En fijn ook dat je niet meer zo heel erg misselijk bent als in het begin. Een echo bij 7 weken schijnt te vergelijken te zijn met een erwt met een knipperlichtje als hartje. Wij waren met 8 weken en 2 dagen en toen was het 2-2,5 cm groot, een soort pelpinda leek het op. Als het knipperlicht er maar is, dan valt er al een hele last van je schouders af.

Met mij gaat verder alles nog steeds goed. Morgen dus de 12-wekenecho en ik zit druk te hopen en te duimen dat alles goed is. Ik heb geen reden om aan te nemen dat het niet goed is (hartje klopte en geen bloedverlies gehad en nog steeds de tekenen), maar toch... We hebben afgesproken dat als dit goed is, we morgen het restant van (ingevroren) bruidstaart gaan opeten. Verder ben ik blij omdat ik tot 03-01 vrij heb en dus lekker kan rommelen, afspreken, vooruitgeschoven klusjes doen, gezellig kerst vieren met de family én we krijgen zaterdag eindelijk het fotoalbum van de bruiloft (hebben er bijna 6 maanden op moeten wachten, maar dan heb je ook wat, hoop ik). Genoeg om naar uit te kijken in ieder geval.

Morgen kom ik nog even over de echo vertellen en zo mogelijk een foto laten zien.

xxx B80
Bloem, logisch dat je bent geschrokken en dat je nu bang bent. Maar onthou dat ze gelukkig heel veel kunnen. Ze kunnen een eisprong opwekken als je er geen krijgt. Niet de leukste manier, niet wat je wilt natuurlijk maar het komt echt wel goed!
@Bloem, ze kunnen echt zoeel doen met medicijnen. Het komt echt allemaal goed.

Hier nog steeds geen duivels. Alleen klein beetje bruin op mijn tampon gisteren. Krampjes zijn ook weg. Heb niet het gevoel dat ik ongie ga worden. Ben heel benieuwd en ontzettend zenuwachtig. Denk dat het stress is hoor. Morgen ochtend doe ik een testje.
@ Tinkerbel: duim duim duim duim duim duim
Ik zeg maar zo(o), dat is korter dan dierentuin... :-D
duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim!
Negatief.
.....
.....
Ja jammer he meiden. Hopelijk volgende ronde meer geluk. Moet hij wel snel komen haha.
Jammer!

Knap dat je zo positief blijft.
@ Tinkerbel: je test was negatief, maar was vandaag ook je NOD? en ben je al ongi geworden dan? (dat is me allemaal even niet duidelijk)

Nadine
B80, was je echo goed?! Hebben jullie de bruidstaart gegeten?
Tink, dikke knuffel voor je!

B80: Hoe was de echo????

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven