Gestopt met de pil

18-08-2007 10:34 3591 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdKindGestoptNOD/UitgerekendBijzonderhedenBlink2252ejun '0906-08Harleygirl29301esep '07 Nadine 409342enov '0803-09-0926-08 gyn 13-08 vk

Jongen

Nadine 409341eapr '0630-08-07 Nick Blink2241eokt '0629-09-07VincentOngeduld2271enov '0614-01-08 GuidoUtah262eaug '0702-05-08TimB80271ejul '0725-06-08YvoZaza 271eokt '0615-08-08LynnBloemetje78301ejul '0723-11-08 kleintje* Meissie80281edec '0610-12-08CharlotteSweety32341eokt '0624-12-08LauraTinkerbel80281ejun '0624-03-09Tomas

Hopelijk kunnen we in dit nieuwe topic snel nieuwe zwangeren en baby's verwelkomen!!
Maar dan willen we jou ook als vriendje Tink!

Om je identiteit niet meteen aan iedereen kenbaar te maken, mag je me ook mailen op:

Ongeduldviva@hotmail.com

Dan voeg ik je toe en kun je de anderen ook vinden.
Ik heb je een berichtje gestuurd.
Ik ben in de baby-mood. Ben een baby-wasje aan het doen..
Oh, de babywas is zo leuk!

Zulke kleine, schattige, mooie, lieve pakjes!
Tink, ik heb je toegevoegd!
Ik zie het! Oh en als het kan nog geen baby berichtjes op mijn hyve over mij, want niet iedereen van mijn hyve weet dat we ermee bezig zijn. Voor sommige moet het nog een verassing blijven. Hopelijk komt er snel verandering in en kan ik daar ook met jullie meekletsen. Ik ga nu even proberen uit te vissen wie wie is haha nadine was makkelijk maar zaza weet ik nog niet.
Ik hou mijn mond!

Ik had de nicks er toch bijgezet?

Wel grappig om nu foto's van elkaar te zien. (Vind je kat mooi tink, maar ben ook erg nieuwsgierig naar jou!) We schrijven toch al ruim 1,5 jaar met elkaar, delen best veel en hebben elkaar nooit ontmoet.

Dus: tijd voor een meeting! Laat ik koppen met spijkers slaan. Zal ik een aantal data in datumprikker zetten, dan kunnen we daarin bekijken wat de meest passende is. In het weekend komt het beste uit? Voor zaza moet het natuurlijk niet al te ver weg zijn (zowel qua datum als qua lokatie). Iemand ideeen waar af te spreken?
hmmmmmmmmmmmmmmm, zijn wij nou aan het samenspannen tink?
Ja je had de nicks erbij staan. Ik heb net sweet een uitnodiging gestuurd maar ik kreeg een bericht dat ze al lid is van hyves

Ik zal proberen om vriendlief mij leuk op de foto te krijgen van de vakantie want ik heb nu niet iets wat leuk is haha ik blijf niet zo goed plakken

Maar mag ik wel even passen voor de meeting, want ik weet niet of ik dat trek hoor zoveel zwangere op het moment.
Ja Tink heeft mij ook gevonden op hyves, leuk!

Ik ben voor een meeting! Mij maakt het ook niet uit waar ik naar toe moet als ik maar niet 3 uur hoef te rijden....

Ga nu even kleine man troosten, die is een beetje van de leg. Kweet ook niet wat er aan de hand is....

Liefs Nadine
Ik zeg maar zo(o), dat is korter dan dierentuin... :-D
Heel begrijpelijk! Kijk maar wat goed voelt voor je. Als je het niet trekt, oke. Wil je er toch bij zijn, helemaal oke.

Sweet: Als een gek achter de pc, en ons toevoegen!
Hopelijk mag ik er ook bij horen over 2 weken, heb vanmorgen mijn 3de IUI gehad. Duimen draaien dus weer! Spannend.
Ach, kleine Nick! Heb je hem snel weer kalm weten te krijgen?

Ik heb een datumprikker aangemaakt, alleen mis ik nog een aantal mailadressen. Nadine, Bloem, Utah, Harley en Sweety, willen jullie je adres doorgeven via hyves of via ongeduldviva@hotmail.com.

Misschien overbodig, maar als je liever niet meet, helemaal oke natuurlijk!
Tink: Mijn duimen draaien op volle toeren. En ik gun je gewoon aanwezigheid op de meeting, vol in de misselijkheid!
Nee, Nick ligt nog steeds te huilen, echt heel zielig..... Als ik bij m ben is er niks aan de hand maar zodra ik aanstalten maar naar de deur te lopen begint het gehuil. Het zal de combi wel zijn van tanden en bang dat mama niet meer terug komt. Dat schijnt er ook weer bij te horen op deze leeftijd.

Ik moet even doorbijten dus, maar dat gehuil gaat door merg en been dus ik zit nu zelf ook met tranen in de ogen...

Zit daarom dus nog ff te forummen want van slapen komt toch niks.... Iemand tips?

Liefs Nadine
Nou, het is gelukt, Nick is stil. Vanachter een dichte deur roepen dat mama er nog is werkte na 3 keer. Hopelijk blijft het stil en kan ik gaan slapen.

Ladies, weltrusten en tot snel!

Ongeduld, ik mail je via een privé bericht op hyves wel ff m'n mailadres.

Knuf Nadine
Nadine, ik kijk ook erg op tegen de periode van verlatingsangst.

Tip die ik gehoord heb, is met een regelmatige interval teruggaan. Dus om de zoveel minuten even naar binnen lopen, alleen een aai over de bol en weer weg. Het aantal minuten kun je dan per dag iets langer laten zijn. In theorie lijkt het me een goede tip, maar ik zou zelf ook met tranen op de overloop zitten.
Uhmmmmm Sweet heeft wel hyves hoor maar hoe kan ik jullie daar nou vinden? En ziet iedereen ons dan?? En en en...

Whahaha ben niet heel erg dom hoor...lijkt maar zo
Ik zal es effies gaan kijken op hyves......
Maar eh...ok ik ben er..nu de rest nog vinden....

Ja Tinkie jou heb ik maar ja jouw echte naam wist ik al dus das makkelijk.

thx voor de uitnodiging.
hihi, sweet, nu heb ik jou ook gevonden!

Was niet al te lastig, gewoon tinks nieuwste vriendje bekijken.

Ik zal je zo toevoegen.

Andere vriendjes kunnen dan wel zien dat we elkaar op hyves kennen, maar de connectie weten ze niet.
quote:_zaza_ schreef op 18 juni 2008 @ 20:51:

Ik ben in de baby-mood. Ben een baby-wasje aan het doen.. smelt..........
Nee pcies........ nou gezellie hoor

Hou wel van een babbel op zijn tijd whahaaaa

Voor zover jullie dat nog niet in de gaten hadden (grinz)

Zeg ff iets raars...maar zingen en praten jullie ook tegen je buik?? (schaam)

Hahaha en ik maar willen geloven dat wurm dat al hoort met 15 weken....... (iets te vroeg he?)

Arm kind zal wel oorpijn hebben nu.....
Nou ja sommigen zingen naturlijk niet meer tegen hun buik maar bedoel hebben jullie dat ook gedaan??
Ik had hele verhalen tegen mijn buik!

Zingen deed ik dan weer minder, maar dat ligt meer aan mijn zangkwaliteiten. Nu ben ik wel geregeld kinderliedjes aan het zingen, vindt Guido hartstikke leuk.

oja, ik deed elke avond een muziekdoosje op mijn buik. Sommige kindjes herkennen dat wanneer ze geboren zijn en worden er rustig van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven