Gestopt met de pil

18-08-2007 10:34 3591 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdKindGestoptNOD/UitgerekendBijzonderhedenBlink2252ejun '0906-08Harleygirl29301esep '07 Nadine 409342enov '0803-09-0926-08 gyn 13-08 vk

Jongen

Nadine 409341eapr '0630-08-07 Nick Blink2241eokt '0629-09-07VincentOngeduld2271enov '0614-01-08 GuidoUtah262eaug '0702-05-08TimB80271ejul '0725-06-08YvoZaza 271eokt '0615-08-08LynnBloemetje78301ejul '0723-11-08 kleintje* Meissie80281edec '0610-12-08CharlotteSweety32341eokt '0624-12-08LauraTinkerbel80281ejun '0624-03-09Tomas

Hopelijk kunnen we in dit nieuwe topic snel nieuwe zwangeren en baby's verwelkomen!!
Nadine, fijn dat het al iets beter gaat met Nick. Ik heb er op het cb ook nog over gehad en het is voor Vincent helemaal geen probleem dat hij de laatste fles niet meer krijgt. Hij krijgt er nu 2 op een dag en drinkt ongeveer 360/380 cc op. Dat was voldoende. Misschien dat je het kunt overleggen in je gesprek volgende week. De arts deed bij mij helemaal niet moeilijk en vond het prima zoals het ging.

Helemaal vergeten te vertellen, maar Vincent is nu dus 75 cm en 10,5 kg. Grote vent dus. Maar ze vond dat het allemaal goed ging en was zeer tevreden. Dus mams ook!

Sweety, ik vond de wedstrijd ook niet zoveel aan. De volgende zal wel een stuk spannender worden denk ik!

Voor alle klusdames, een mega knuffel. Ik hoop dat het deze ronde raak mag zijn!! We denken aan jullie!!
Bloem: Die laatste week is echt niet fijn! Je wilt jezelf vanalles wijs maken, maar je kunt alleen maar afwachten.... Ik wacht in ongeduld met je mee!

Sweet: Hoeveel weken ben je nu? En ga je het ons ook vertellen na de 20 weken echo?

Nadine: Fijn dat je weer wat lekkerder in je vel zit! Wat een ongesteldheid wel niet met je kan doen! Ik zit eigenlijk nog steeds op een ongesteldheid te wachten. Na het plaatsen van mijn spiraaltje ben ik het maar 1 keer geweest. Maar mij hoor je daar niet over klagen hoor!

En fijn dat het met het eten van Nick ook weer vooruit gaat! En wat goed dat het cb zo goed reageert, ze zouden het ook af kunnen doen met een paar telefonische tips.

Zaza: Het is inderdaad een gek idee om straks weer aan het werk te zijn. Maar het kriebelt wel enorm. Ik ben straks ook 7 maanden thuis geweest, dus het werk ook wel weer tijd! Ik ga 36 uur werken, dus een dag in de 2 weken ben ik vrij. Lijkt me wel enorm wennen en best zwaar in het begin, maar zo kan ik ook mijn carriere blijven volgen.

Goed te horen dat je buikje lekker rustig is nu! Nog effe doorbuffelen en dan heb je inderdaad een hele lange vakantie!

Blink: Wat een reusje! Zeker vergeleken bij de 6 kilo die Guido weegt!

Harley: Mijn duimen draaien ook voor jou!

Utah: Hoe is het met Tim en je gezinnetje?

Ik ben gister in slaap gevallen bij het voetbal...... erg he!
Zo.. wat een ochtenddrukte hier!

Ongeduld.. haha.. saaie wedstrijd he?

Heb de geboortekaartjes besteld en een afspraak bij een creche gemaakt om te kijken en een andere creche gemaild voor informatie. Gelukkig zijn de wachtlijsten hier niet enorm lang. Maar moet nu wel wat regelen.

Gek idee.. wordt zo "echt".. haha.
Ongeduld: Dat voetbal was ook erg slaapverwekkend hoor

En Zaza: ik ben nu 15 weken ....en de misselijkheid gaat veel beter gelukkig.

Nog wel erg moe maar dat geeft niks...ik hoef maar een paar uurtjes te werken op een dag en dat is grote luxe.

En ja meiden zodra ik zeker weet of het een knul of een meissie is dan mogen jullie het ook weten hoor. leuk voor het schema (vind ikzelf hahaha)
Zaza; Wat leuk dat je de geboortekaartjes hebt besteld......
Sweety, hoe staat het met die sollicitatie?

Ongeduld.. na kleine research kom ik er achter dat wij best dicht bij elkaar wonen... zo'n 40 km.
Zaza, leuk zeg! Ik woon ook vlakbij Ongeduld (weet alleen de km's niet precies). Goed dat je met opvang bezig bent. Maar als er niet veel wachtlijsten zijn zal dat wel goed komen.

Sweet leuk dat je het ons gaat vertellen!! Denk zelf een meisje!
Pff.. wakker. Even middagdutje gedaan. Hopen dat ik vannacht wel goed slaap nou.

Blink, weet het ook niet precies, maar is een gokje. Kan niet veel schelen. Ik woon er dus zo'n 40 km recht boven op de kaart. Haha.. we waren er al wel eerder achter dat er best veel mensen uit het Noorden komen, wel toevallig!
Als we dan toch allemaal zo kort bij elkaar wonen, kunnen we ook wel een keer een meeting houden!?!

Ik kom wel naar het Noorden gereden!
Ik zeg maar zo(o), dat is korter dan dierentuin... :-D
Hihi, een sweety woont hier ook niet al te ver vandaan!

Maar ik ben dan wel benieuwd waar je woont. Begint jouw woonplaats soms met dezelfde letter als mijn woonplaats???
quote:Nadine 409 schreef op 18 juni 2008 @ 16:10:

Als we dan toch allemaal zo kort bij elkaar wonen, kunnen we ook wel een keer een meeting houden!?!

Ik kom wel naar het Noorden gereden!
Ik ben voor een meeting!

Nee ongeduld, bijna... er moet nog een extra pootje aan de eerste letter..
Hé, begrijp ik nou goed dat er hier meer met elkaar hyven?

Ik wil ook!!! Ik wil ook!!! Ik wil ook!!!
hm.. niet dat ik weet nadine.. maar mijn research ging wel via hyves. Via b80, naar jou, naar ongeduld.. (denk ik, anders zit ik er wel heel erg naast en zijn er meer mensen met namen van jullie kinderen.. )
Hyven? Wa dat nou weer? grinzzz

Jajaja allemaal feesten in het Noorden tralalalaaaaaaaaaaa

Sorry pfft word erg moe van mezelf momenteel.

Zit ik net op de site van Zorg en Zekerheid te lezen over de cursus borstvoeding (whaha waar je al geen cursus voor kan doen maar afijn...)

Schrijven ze de locaties ;-(

Zucht......mag wel 2 uur met de trein nou mooi niet dus....

Dat is knudde dat die Z&Z in het Noorden niet zo actief is.....

Nou dan maar niet hoor, moet de kraamzuster maar ff leren dan

Zaza; De sollicitatie is 26 juni dus duurt nog een weekie....

Oh ik hoop toch zo dat het lukt.....maar ja en zwangere mus???

En ikke is ook voor een meeting!!!!!! Mijn kind huilt tenminste nog niet hoorbaar whahaaaaaaa (flauw) dus die kan gewoon mee....ja hehe

Maar ff serieus het zou erg leuk zijn!

Blink: Denk je dat ik een meissie krijg? Mmm geen idee maar voor de tabel zou het wel een mooi kleurtje zijn

Maar wat het ook is, het is zo welkom........smelt.....
Dan weet ik nu ook waar jij woont! Maar eh, als je ons gevonden hebt, voeg ons dan ook toe! Of wil je geen vriendjes met ons zijn????
Sweet: Er zijn veel meer cursussen dan alleen die van Zorg & Zekerheid. Als je borstvoeding wilt gaan geven, zou ik wel zo'n cursus aanraden. Het viel mij namelijk behoorlijk tegen in het begin, het is echt hart werken om het door te krijgen. De contactpersonen van VBN organiseren ook geregeld cursussen bij hen thuis, misschien dat er ook eentje bij jou in de buurt zit?
Zal jullie wel even toevoegen. Moet wel hoog nodig mn foto's updaten hoor..
Je buik hebben we toch al gezien, die is prachtig!! (smile!)
Sweet, ik heb net een formuliertje ingevuld van het Groene Kruis (dus via de kraamzorg) voor een lactatiedeskundige. Wordt in mijn geval door de verzekering betaald.
Oja, de lactatiedeskundige.

Ik ben lid geworden van Icare (17,50 per jaar) en nu is de lactatiedeskundige ook gratis! Je moet dan wel doorverwezen zijn door het cb of huisarts, maar dat is eigenlijk nooit een probleem.
Uitgenodigd!

En ik moet nu echt even boodschappen doen...
Joehoe, ik heb er een vriendje bij!
Jippie, ik ook!!!

Sweety, nu jij nog aan de hyves (en de rest ook natuurlijk....)
Ik heb ook hyves!!!! Even laten weten dat ik nog steeds meelees haha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven