Gestopt met de pil

18-08-2007 10:34 3591 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdKindGestoptNOD/UitgerekendBijzonderhedenBlink2252ejun '0906-08Harleygirl29301esep '07 Nadine 409342enov '0803-09-0926-08 gyn 13-08 vk

Jongen

Nadine 409341eapr '0630-08-07 Nick Blink2241eokt '0629-09-07VincentOngeduld2271enov '0614-01-08 GuidoUtah262eaug '0702-05-08TimB80271ejul '0725-06-08YvoZaza 271eokt '0615-08-08LynnBloemetje78301ejul '0723-11-08 kleintje* Meissie80281edec '0610-12-08CharlotteSweety32341eokt '0624-12-08LauraTinkerbel80281ejun '0624-03-09Tomas

Hopelijk kunnen we in dit nieuwe topic snel nieuwe zwangeren en baby's verwelkomen!!
Pomtietomptiedom

@Bink, Leuk bankje zeg! Laat je ook iets op de rugleuning zetten?
ahahaha Thinkie!

Nee, toch maar niet. Wilde eerst zijn naam erop zetten, maar laat het toch maar zo. Ik heb ook allemaal speelgoed gehad met mn broers naam erop. Dus dit kan nog vaker gebruikt worden. Maar de kriebels zijn er nog niet hoor. Dat zal nog wel even duren....

Ben je de dag een beetje doorgekomen?
Redelijk, ben blij dat ik morgen weer aan het werk ga. Ook niet alles maar dan kan ik even mijn gedachten proberen te verzetten.
wat heerlijk om een vrolijke Tinkerbel hier te hebben

ik heb gister en vandaag nog zoveel aan he gedacht, ik gun het jou zó! Gek he, je kent elkaar helemaal niet, maar leeft zo mee. Tink, ben jij nu zwanger via iui?

En sweet wat ben jij ook lekker vrolijk! Hoe gaat het eigenlijk met de klachten?

Nadine, wat een vervelende nacht hebben jullie gehad..kan me voorstellen dat je je schuldig voelde maar een ongelukje zit in een klein hoekje.

Blink: hoe gaat het met verhuizen? Volgens mij gaat het heel snel! Wanneer gaan jullie over?

Harley: nu wij he?

Bij de gyn krijg je waarschijnlijk eerst een gesprek en moet je vertellen hoe je cyclus is, of je gezond leeft etc. Daarna zal ze wel een inwendige echo willen doen. Mijn tip: doe boven iets langs aan, een lange blouse of anders een rokje of jurkje. Dan hoef je nl niet vanaf waar je je hebt uitgekleed zo bloot te lopen naar de stoel. Dat vond ik zo vervelend de eerste keer, dat ik nu altijd een jurkje aan heb als ik naar de gyn ga. O ja en geen sokken met een gat erin...had ik per ongeluk toen ik voor een kijkoperatie kwam...wie weet nu dat je je sokken aan moet houden als je onder narcose gaat! En ik was veel te zenuwachtig om daar 's ochtends op te letten haha

Zaza: ben je al op vakantie?

Ongeduld: waar ben je?

Met mij gaat het wel goed hoor. Ben aan het temparaturen, wat een gedoe zeg om daar elke ochtend aan te denken voordat je op staat. Verder ben ik vol goede moed, het is wat Tink zegt, het is een klein percentage dat niet zwanger wordt. Ik ben vast van plan daar NIET bij te horen. Het gaat alleen helaas niet zo snel als dat ik (we) zo graag zou willen. Voor iemand die altijd haar zin wil krijgen is dat wel lastig

xx
@Bedankt bloem. Ik snap dat het voor jou en harley misschien beetje moeilijk is maar jullie tijd komt ook. Ik ben idd via iui zwanger geworden net als sweet. 3de keer was raak en hopelijk blijft het goed gaan.

Dat temperaturen is idd niet leuk. Dan moet het ook nog zo veel mogelijk op dezelfde tijdstippen. In het weekend is dat altijd zo vervelend als je even lekker wil uitslapen.

Weetje vaak gebeurd het op het moment dat je het niet verwacht.
Sweet is hartstikke vrolijk.....

Gaat dan ook eindelijk stukken beter met de klachten Bloemetje... lief dat je het vraagt.

En ja ik ben gewoon superblij voor Tink omdat ik het allemaal zo heb meegemaakt...en zij eigenlijk ook wel heel erg aan de beurt is...

Maar Bloem en Harley: Wel alstjeblieft blijven schrijven hoor...

Ook voor jullie is er de ruimte om te schrijven en het geeft niks of het onzekerheden zijn of wat dan ook.

Wij hier gaan compleet worden en heel snel ook!

Jullie beurt!!!

Blink: Wat een geweldig leuk bankje !!

Knuf voor jullie.
***breekt even in***

Nadine: Hoe gaat het nu met Nick??

Tinkelbel: Gefeliciteerd meid! Genieten, genieten, genieten...

Maar waarom ik eigenlijk even langskom:

op welke site zitten jullie met hyves?

Ik wil er graag eens op kijken en toevoegen!!!

Groeten
Héééééééé Bambi!!!

Wat fijn dat je hier eindelijk reageert!

Hoe gaat het met je? Ik heb je al zo vaak gezocht, maar nooit kunnen vinden! Vertel vertel, hoe was je bevalling, wat is het geworden, hoe heet hij/zij en hoe gaat het nu??!!

Met Nick gaat alles super, hij wordt over 7,5 week al weer 1 jaar! Waar blijft de tijd.....

Onze hyves is afgeschermd/privé. We zitten er met (bijna) alle meiden op die hier meeschrijven. Ik weet niet hoe de anderen erover denken, dus dat gooien we maar ff in de groep. Hier op het forum ben je wat mij betreft in ieder geval hartelijk welkom!!

Ik hoop snel weer iets van je te lezen!

Liefs Nadine
Ik zeg maar zo(o), dat is korter dan dierentuin... :-D
Dankje bambi! Volgens mij heb ik 2 jaar terug toen ik net begon mee te schrijven jou wel eens ergens gelezen op het forum. Kan ook een andere bambi geweest zijn hoor. Maar ben wel benieuwd naar jou verhaal.

wat is het leven toch prachtig

Ik heb het mijn collega's gelijk verteld vandaag. Misschien beetje vroeg maar ze weten het al vanaf het begin toen wij net begonnen en ze leefden allemaal erg mee. Ze waren helemaal door het dolle haha zo lief. Zelfs zulke leuke reacties van collega's waar je het niet van verwacht. Deed mijn dag goed.
Hoi hoi,

Ik was toevallig even aan het snuffelen en dan kom je toch allemaal oude 'bekenden' tegen. Wel heel er leuk.

Mijn zoontje is in februari geboren d.m.v. een keizersnede. Hij lag met zijn billetjes naar beneden en was niet van plan om te draaien al hebben ze dat wel geprobeerd!!!

Hij heet Robbin! Het is een gezonde knul. En woog 3920 gram bij de geboorte. Ik heb 4 dagen in het ziekenhuis gelegen.

Ik vond het perfect! Van mij mag de volgende weer met een keizersnede komen hoor!!!
AAAAHHHHHH!!!!! TINKERBEL!!!

Gefeliciteerd!!

Kijk, dit mis ik weer terwijl ik weg ben! Ga je direct in de tabel zetten!!
He lieve meiden,

Wat een gezelligheid!

Ben net twee uurtjes terug uit Den Haag. Best wel intensief, weer werken!

Met Guido gaat het harstikke goed als ik aan het werk ben! Echt wel fijn! 's Nachts slaapt ie zelfs door als ik er niet ben, vriendlief moet hem 's ochtends zelfs wakker maken!

Ik kom later terug om uitgebreider op iedereen te reageren, heb er nu effe de puf niet voor......
quote:_zaza_ schreef op 08 juli 2008 @ 20:39:

AAAAHHHHHH!!!!! TINKERBEL!!!

Gefeliciteerd!!

Kijk, dit mis ik weer terwijl ik weg ben! Ga je direct in de tabel zetten!!

jajaaaaaaaaaaaaa je hebt zeker wat gemist!!

En ik ook denk ik want was je op vakantie???

Sorry ben nog nooit zo verstrooid geweest als nu

Hoe voel jij je Zazaatje??

Tralalala Tinkie is zwangerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!

Ongeduld: Ja dat zal pittig zijn dat werken meis!

Denk je wel een beetje om jezelf??

Bambi: Neem me mijn zwangerschapsvergeetachtigheid niet kwalijk maar ik weet niet heel erg wie je bent.....en ik schrijf toch al wel vanaf het begin mee (met een pauze tijdens een flinke dip )

Maar welkom en leuk je verhaal te lezen.

Fijn dat het goed gaat met je mannetje!
Wie had dat ooit gedacht.....Tinkie, Zaza en zelf Sweety in het roze vak.......... hoeraaaaaaaaa!!!

Nu op naar Bloem en Harley!! gogogo....
Zeg Tink..wij moeten Zaza echt steunen in het roze kleurtje hoor.

Het is wel erg blauw in de tabel hahaha

Nee hoor heb zeer zeker geen voorkeur als het maar gezond mag zijn......
Haha.. ja! Meer roze!! Wanneer heb jij je 20 weken echo sweety? Kan nooit lang meer duren. En willen jullie het dan ook weten?

Was even paar dagen met caravan weg. Dag eerder terug gegaan, het regende steeds zo.. en wilde wel weer naar mn eigen bed met mn dikke buik. Nog even langs mn hoogzwangere zus gegaan. Die krijgt vrijdag een keizersnee. Spannend!

ongduld, vreemd om weer aan het werk te zijn? Maar wel fijn dat Guido het zo goed doet!

Bambi, ik geef mezelf hetzelfde excuus als sweety.. zwanger en dement. Ik weet eigenlijk ook niet wie je bent...?
Ja, meer roze in de tabel!!!!! Ik doe mijn best maar blauw vind ik net zo leuk hoor

Pffff ik ben wel blij dat ik al zo vroeg die echo krijg. Ik denk nu steeds misschien is het wel een schijnzwangerschap of een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Weet wel dat ik niet zo moet denken maar ik vind het nog steeds beetje eng om te zeggen dat ik echt zwanger ben. Straks gaat het toch nog mis. Er zijn er van hier nog geen 1 die een miskraam hebben gehad toch? Dan denk ik alweer iemand moet toch de eerste zijn. Stomme ik.
Tink, je zou niet de eerste zijn, ik heb een miskraam gehad . Het ging al heel snel fout hoor (5 wk, 3 dagen) toen één menstruatie gehad en daarna meteen weer zwanger. Het resultaat ligt lekker te pitten in z'n bedje!

Maar hé, je moet wel ff positief blijven denken hoor! Ik weet 't, dat is niet altijd even makkelijk, maar je moet het toch proberen anders maak je jezelf helemaal gek. Je hebt idd al heel snel een echo dus bevestiging!

Ik ga snel ff wat klusjes in huis doen, de kabouters zijn met vakantie....

liefs Nadine
Ik zeg maar zo(o), dat is korter dan dierentuin... :-D
op de éé of andere manier kan ik op 'onze' hyves niet krabbelen ligt dat aan mij?
geen idee bloem, lukte mij vanmiddag nog wel.

Tink, een schijnzwangerschap is het sowieso niet. Dan krijg je nl geen positieve test volgens mij. En inderdaad fijn dat je snel een echo krijgt. Al zou je die nog liever gisteren dan morgen hebben denk ik! Het zit vast helemaal goed, inderdaad.. postief blijven denken! De kans dat het goed gaat is vele malen groter dan de kans dat het mis gaat!
jeetje nadine dat wist ik helemaal niet ik schrik er wel beetje van.

@Zaza, het is gewoon zo gek allemaal. Begint wel wat meer door te dringen dan paar dagen terug. Ik weet het eigenlijk ook niet of het kan hoor positief testen en dan schijnzwanger zijn. Ik weet wel dat mijn moeder een paar maanden schijnzwanger is geweest. Ze werd zelfs dik zei ze. Ik vind dat best een eng idee. Mijn moeder heeft ook 2 miskramen gehad hopelijk is het niet ervelijk.

Ik bengin alleen wel krampen te krijgen maar dat hoort erbij toch?

En ik heb de hele dag zooooooooooooo'n honger ik word er zelfs wakker van! Al kan ik nu maar beter beetje eten, want voor het zelfde geld is het volgende week gedaan met de pret haha
Oh bloem, hyves heeft een storing dus niemand kan reageren op anderen. Ligt niet aan jou!
Krampen horen er bij Tinkerbel. Je baarmoeder is aan het uitrekken.. Soms hoort bloedverlies er zelfs bij. Zou ik wel erg van schrikken, maar zelfs dat zegt niet altijd wat.

Toen ik 8 weken zwanger was ofzo heb ik echt krom van de pijn op de bank gelegen. Heilig ervan overtuigd dat het mis was..

Als je die eerste echo hebt gehad voel je je een stuk zekerder. En eten zolang je er nog tegen kan!
Thinkerbell, wel positief proberen te blijven hoor meid! Mijn moeder heeft zelfs 3 miskramen gehad. Heel verdrietig, maar bij mij ging het in 1 keer helemaal goed. Dus dat zegt helemaal niets. Dikke knuffel en geniet er nu maar van meid. Je bent hartstikke zwanger!!

Hier is het druk, druk, druk. Kan geen verfroller meer zien, maar alle deuren, kozijnen, muren beneden zijn geverfd. 2 slaapkamers zijn bijna klaar. Nu het kleintje nog. Maar die moet behangen worden en ik heb een HEKEL aan behangen. Bah. De vloer komt nu zaterdag ipv vrijdag. Beetje jammer, maar het is niet anders. De tegeltjes van de wc zijn ook nog niet binnen, dus dat moet ook nog even wachten. Ga morgen maar weer behang scheuren. Ik houdt jullie op de hoogte!

Bambi, heel dom misschien, maar ik weet het ook even niet meer....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven