Gestopt met de pil

18-08-2007 10:34 3591 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdKindGestoptNOD/UitgerekendBijzonderhedenBlink2252ejun '0906-08Harleygirl29301esep '07 Nadine 409342enov '0803-09-0926-08 gyn 13-08 vk

Jongen

Nadine 409341eapr '0630-08-07 Nick Blink2241eokt '0629-09-07VincentOngeduld2271enov '0614-01-08 GuidoUtah262eaug '0702-05-08TimB80271ejul '0725-06-08YvoZaza 271eokt '0615-08-08LynnBloemetje78301ejul '0723-11-08 kleintje* Meissie80281edec '0610-12-08CharlotteSweety32341eokt '0624-12-08LauraTinkerbel80281ejun '0624-03-09Tomas

Hopelijk kunnen we in dit nieuwe topic snel nieuwe zwangeren en baby's verwelkomen!!
Zaza: Jammer dat jullie weekendje weg letterlijk in het water is gevallen!

Tink: Volgens mij herkent iedere zwangere vrouw dat wat nu door je hoofd spookt. Dus da's helemaal niet erg! Mijn verhaal is hetzelfde als van Nadine, ook een vroege miskraam, daarna nog maar 1 ongesteldheid en weer zwanger. Die kramp hebben veel vrouwen, heeft iets te maken met het oprekken van de banden. En eten.... de eerste maand (achteraf vanaf de bevruchting) at is als een bootwerker...

Maar eh, hoe ziet de wereld eruit vanaf de roze wolk?

Bloem: Vreemd..... Geen idee, misschien staat er iets bij de FAQ?

Blink: Jullie schieten ook mooi op! Echt lekker. Plaats je snel foto´s??

Utah & B80: Hoe is het met de mannen??

Sweety, Nadine: Knuf!

Speciaal voor Harley een superdikke knuffel!

Mijn collega vertelde vandaag dat zij al 4 jaar proberen zwanger te worden! Pfffffffff, ik ben echt blij dat ons dat bespaard is gebleven. Maar ze zijn ook nog nooit naar de huisarts geweest. Dat zou ik echt niet kunnen! Ik zou het willen weten!
Tinkerbelletje: Ja meis die krampen horen er echt bij...

Zelfs zo erg dat ik mijn mannetje al aan het voorbereiden was op de kans dat het fout ging... (grinz)

Zo overtuigd was ik en nu met 18 weken gaat alles prima!!

Dus don't worry!

Overigens heeft mijn zus 2 miskramen gehad (nu 13 weken gezond zwanger) en mijn moeder en oma ook wel diverse.

Dus ook ik dacht " nou kom maar op zal wel weer fout zijn" maar niet dus.

Het zegt niks meis en positief he? Dat helpt altijd.

Maar ik weet net als iedereen hier hoe eng de eerste weken zijn maar mijn gyn zei net wat Zaza zegt...het gaat veel vaker goed dan fout. (ook al hoor je vanalles om je heen)

Ga maar lekker genieten je hebt het zo verdient!!

En fijn van je vroege echo!

Zaza: Mijn 20 weken-echo is vrijdag de euh...... ****rent naar de kalender***

de 25 ste juli

Dus dat schiet idd al op en ja we willen weten wat het is ......

en hier zeg ik het dan ook gewoon hoor, vind dat wel leuk voor de tabel.

Nou meiden allemaal dikke knuf en Bambi: Nogmaals sorry voor het geheugen maar wees welkom hoor!

Leuk!

xxxxxxxxxxxx
**** gaat nu als een speer naar het werk***
Blink, succes met je behang! Pff.. moest er even niet aan denken persoonlijk. (Maar aan zoveel dingen niet hoor.. haha) Maar als het af is, is het altijd zo mooi!!

Heb echt mega slecht geslapen. Sliep om een uur nog niet, maar weer van bed gegaan. Om drie uur weer een poging. Ben om vier uur in slaap gevallen en om zes uur begonnen de buren (voor de verandering - not) heel veel lawaai te maken..

Vanmiddag maar even slapen denk ik..
Tink, niet schrikken hoor meid, is niet nodig. Toen was het heel verdrietig, maar we hebben het positieve eruit proberen te halen toen en dat is goed gelukt! Maar ik dacht eigenlijk dat jij toen ook al meeschreef.... Nou ja, maakt ook niet uit.

Ennuh die krampen horen er echt bij. Ik heb het ook gehad. Dat is het oprekken van je baarmoeder, die moet ruimte maken voor het wezentje dat in je aan het groeien gaat!

Ik heb zelfs tot week 16 geregeld bloedverlies gehad; dacht de eerste paar keer echt dat het weer fout ging maar dat was gelukkig niet zo. Ik had een gevoelige baarmoedermond en bijna elke keer als ik een "grote boodschap" had gedaan op 't toilet, sprong er een bloedvaatje in m'n baarmoedermond van de druk zeg maar... (sorry voor de details, maar het maakt de zaak duidelijk )

Nou ladies, later weer meer uit het regenachtige Brabant, maar nu moet er eerst gewerkt worden!

Liefs Nadine
Ik zeg maar zo(o), dat is korter dan dierentuin... :-D
Goedemorgen dames!

Vanuit het eindelijk droge Noorden......(nou ja das ook onzin want de regen was hier hard nodig )

Zaza: Hoe gaat het? Heb je wat beter geslapen??

Tinkerbel: Hoe voel je je? Kun je het al geloven??

Ongeduld: Knuf terug meid!

En tjee 4 jaar proberen zonder naar een arts te gaan zou ik ook niet kunnen hoor. Vond anderhalf toen al heel wat...

Hoe is het met je? En de kleine man? En de grote man whahaha die vergeeet ik meestal hier sorryyyyyy

Die hebben we ook nog he? (grinz)

Harley: Hoe gaat ie?? xxxxxx

Bloem: En met jou?? Breieiden jullie je maar voor want jullie zijn de opvolgers van Tink hoor!

Nadine: Hoe is het met de kleine? Ongelooflijk dat hij al bijna 1 jaar wordt...pfft wat snel.

Lukt het met eten al weer wat beter?? xxxx
Blink: knuf
Goedemorgen dames,

Ja hoe gaat het hier??? Maak me een beetje zenuwachtig voor volgende week dinsdag. Dan moet ik naar gyn toe. Vind het allemaal wel spannend.

Van het weekend maar flink afleiding zoeken zodat ik er niet constant mee bezig ben maar wordt wel lastig.

Maar ik hou jullie zeker op de hoogte...als ik niet zoveel schrijf heb ik het even moeilijk en wil ik er niet mee worden geconfronteerd. Ik hoop dat jullie hier begrip voor hebben.

Knuffels en veel liefs
@ Harley, begrijpelijk hoor meid. Je komt maar lekker schrijven wanneer jij je daar goed bij voelt! En zo'n bezoek aan de gyn is ook spannend. Tis toch weer een volgende stap...

@ Sweety: spannend die 20 weken echo. Ben wel erg benieuwd of jij de tabel nog meer roze gaat kleuren....

@ Zaza: wat kl*** van je nachtrust. Ik weet nog dat ik op het laatst zo'n beetje elke nacht om 4 uur wakker was om te plassen en dan moest ik ook altijd ff wat vla eten ivm maagzuur anders kon in niet meer terug in slaap komen. Ik was er heilig van overtuigd dat de natuur me al aan het voorbereiden was op de nachtvoedingen! En gewoon lekker je rust pakken als het nodig is. Daar is je verlof voor!! Ik weet nog wel dat ik een hele lijst had gemaakt met wat ik allemaal wilde doen in m'n verlof en dat daar nog minder dan de helft van is gedaan! haha!

@ Ongeduld: hoe gaat het nu met de bijvoeding? Je bent echt serieus met de rapley methode begonnen yoch? Voor iemand met de nick Ongeduld, heb je dan toch wel veel geduld!

@ Blink: behang scheuren vond ik altijd het leukste karwei (mits alles makkelijk losliet ) Heb je al enig zicht op wanneer het af zal zijn?

Nou, hier hebben we ook weer wat. Nick heeft zondag, maandag en dinsdag flink koorts gehad zonder aanwijbare reden (ik schoof het al weer af op z'n tandjes, die overigens maar niet doorkomen...). Nou had ie sinds gisteren overal rooie vlekjes (heel klein) Geen jeuk ofzo, maar hij zat toch niet zo lekker in z'n velletje. Vanmorgen dokter gebeld, heeft ie de zesde ziekte. Nou ja, heeft ie dat ook maar weer gehad....

Verder gaat het met eten wel redelijk. De ene dag wat beter dan de andere, maar ja, wij hebben ook niet elke dag evenveel honger!

Zo, jullie zijn weer up to date, ik ga ff wat in huis doen, dan ben ik ook weer nuttig geweest vandaag!

Liefs Nadine
Hey meiden,

Ga later wel even op iedereen reageren, maar wilde alleen even snel vol trots vertellen dat ik vanmorgen een nichtje gekregen heb!!

Heb dus even lekker wat cadeautjes geshopt net en gaan er morgen heen! (man is aan het werk tot laat - of eigenlijk tot vroeg in de ochtend)
GEFELICITEERD Zaza!! Wat gaaf!

En moedere en kind allebei ok?? En pappie natuurlijk??
Zaza, gefeliciteerd meid! Wat leuk!!

Nadine, maak je niet te druk hoor. Vincent heeft ook al de zesde ziekte gehad. Goed laten drinken en het gaat vanzelf weer over. Alleen zo zielig dat ze het dan zo warm hebben en onder de vlekjes zitten. Maar dit heeft bij Vincent gelukkig niet zo lang geduurd. Beterschap voor de kleine Nick!

Vandaag de overloop gesausd en het trapgat. Wat een klus! Meest verfwerk zit er nu op. Behang is er bijna vanaf. Maar dat ging niet gemakkelijk! Zit nu toch te denken om er structuurverf op te doen ipv behang. Morgen komt de vloer beneden! SPANNEND!! Nu is het nog een rommeltje, maar als de vloer erin zit is het beneden af! (alleen de wc moet nog betegeld worden.) Werden we vandaag gebeld dat het douchemeubel er is. Is het niet compleet! Balen. We willen graag volgende week zaterdag verhuizen. Maar moeten nog wel wat klusjes doen, dus hopen dat we dat halen!

Harley, een dikke knuffel voor jou. Kan me goed voorstellen dat je zenuwachtig bent, maar komt vast wel goed!! We denken aan je.

Voor iedereen een heel fijn weekend. Wij krijgen het nog druk, maar ga nu douchen en lekker op de bank hangen. Kleine man slaapt alweer lekker. Was vandaag de hele dag bij vrienden. Dat is gelukkig goed gegaan. Vind het soms wel vervelend dat hij nu extra vaak naar oppas moet, maarja we willen ons huisje ook graag af krijgen.
Hallo!

Ben ik weer even!

Sweet: Nog 2 weken tot de 20 weken echo! Jeetje, dat gaat echt snel! Tenminste, bij een ander dan he! Bij jezelf duurt het echt eeuwen!

Zaza: Heb je vannacht beter geslapen? En gefeliciteerd met je nichtje! Heb je al geknuffeld? Nog een paar weekjes, en dan heb je zelf ook zo'n wolkje in je armen!

Harley: Kan me goed voorstellen dat je zenuwachtig bent voor dinsdag en dat alle goede berihten hier confronterend zijn. Hou moed meisje, jouw tijd komt ook! Dikke knuffel voor je!

Nadine: Hoe is het nu met Nick? Ik verbaas mezelf ook hoe geduldig ik met Guido kan zijn! We doen een combi van Rapley en geprakt eten, maar we zijn nog niet echt succesvol geweest. Ach, komt vanzelf wel!

Blink: Pffffffff, ik word al moe als ik je verhalen hoor!

Hier gaat alles goed. Grote man heeft sinds gister vakantie, en hij heeft als missie om Guido de komende 2 weken papa te leren zeggen.... Ze zijn ongelooflijk leuk met elkaar, daar geniet ik dan weer van!

Gister werd er een bloemetje gezorgd voor mij. Van grote man zijn werk, omdat hij zoveel overgewerkt had de laatste tijd. Wel heel attent!

Ik heb een bult foto's van Guido in bad, onderwater en met bonen en banaan geplaatst. Hier staan ze: foto's

Liefs!
@Zaza, gefeliciteerd met je nieuwe nichtje!!!

@Ongeduld, Wat een leuke foto's. Die onder water foto is wel erg gaaf.

Ik probeer hier steeds wat meer op die roze wolk te klimmen. Nu ik het wat mensen verteld heb en er gewoon over kan praten dringt het iets meer tot me door. Ik had gisteren verjaardag van mijn vader en hij had tegen mn vriend gezegt dat ik zo vrolijk was. Dus toen vertelde hij maar dat het door de vakantie kwam enzo en dat we even een time out genomen hadden. Vriend wil het echt pas zeggen tegen de familie na die 7 weken echo als we dan echt zeker weten dat het echt waar is. Ik had het gewoon door mijn vrolijkheid het gewoon bijna verraden. Moest me wel inhouden hoor om niets te zeggen.

Verder geen nieuws eigenlijk. Nog geen gekke klachten.
zaza gefeliciteerd met je nichtje! Vanaf wanneer heb je meldplicht?

tink: lekker op de roze wolk gaan zitten jij! Het is maar mooi gelukt en na al die jaren erop wachten gaat het gewoon goed nu. Ik weet het zeker want het is jullie zo gegund. Lijkt me inderdaad heel moeilijk om niets te zeggen...

ongeduld: wat is die onderwaterfoto gaaf!

nadine: hoe is het met Nick? Is de koorts al gezakt?

Blink: hoe is de nieuwe vloer? Hebben jullie voor hout, laminaat of tegels gekozen? Wij gaan voor ons nieuwe huis (nog maar 7 manden en dan krijgen we de sleutel!) voor hout denken we.

Sweety: volgende week vrijdag! Spannend!! die 20 weken echo lijkt mij echt de leukste echo.

Harley: knuf voor jou meid.

zo en ik ben gister 30 geworden. Deed een beetje pijn, maar het went snel Hele week druk gemaakt over het weer aangezien ik een kroegje met een leuk terrasje had afgehuurd voor een borrel in de middag. En ondanks de slechte weersberichten was het erg mooi weer en heb ik echt een hele leuke verjaardag gehad. Het was wel erg druk (leuk druk hoor, mannetje of 40) en voel me wel een beetje rot dat ik met een aantal mensen gewoon helemaal niet heb kunnen praten maar ik was echt druk met ontvangen, kadoos uitpakken en gedag zeggen. Wel lekker om even helemaal niet bezig geweest te zijn met ovulatietesten, zwanger worden en alles eromheen. Ben het echt even aan het loslaten en zit weer een stuk lekkerder in mijn vel. Mijn tijd komt nog wel, ook voor Harley. Nou meiden ik ga lekker een kopje thee in het zonnetje drinken! Fijne dag!

Bloemetje!! Dat dit jaar je alles mag brengen wat je wenst!
Ongeduld, wat een leuke foto's! (Ik wil ook, ik wil ook... word ongeduldig, haha. )

Tinkerbel, voor jou:

Ga er maar snel op zitten!

Begrijp het wel hoor, het blijft eerst gewoon spannend. Maar vergeet niet dat het een veel grotere kans heeft om goed te gaan en dat ze je dit sowieso niet meer afpakken. Dus je kan maar beter genieten!

Blink, al weer een beetje opgeschoten in huis?

Sweety, hoe is ie? Al erg nieuwsgierig naar je 20 weken echo? Voel je hem/haar al bewegen?

Nadine, gaat het wat beter met Nick?

Harley, lekker schrijven wanneer je wilt! En heel veel succes morgen.

Bloem, meldplicht? Nee, nog niet hoor! Ben nu iets meer dan 34 weken. Dus kan nog wel lang duren! (Ik hoop nog een weekje of 4, 5.. maar ja.. Je zal zien. Eerst weken geleden bang geweest dat ze echt te vroeg zou komen ivm buikpijnen. Nu gaat het heel goed, dus ze zal we tot 42 weken blijven zitten.. )

Met mijn nichtje en mijn zus gaat het erg goed! We zijn er zaterdag geweest. Zo leuk! Ze mogen vandaag weer naar huis (ks).

Slapen hier is nog steeds geen groot succes, zal het ook wel niet meer worden. Gelukkig kan ik overdag slapen als ik wil, maar ja.. wel vervelend.
@ Bloemetje: (nogmaals) van harte gefeliciteerd met je verjaardag en tevens welkom in het land der dertigers

Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad!

@ Zaza: wat een geweldig leuk plaatje voor Tinkie! Wel kl*** dat je nachtrust zo beroerd is. Word je vaak wakker per nacht?

Hoe heet je nichtje eigenlijk of wil je dat hier niet vertellen? (of heb je het al gezegd en ben ik echt dement aan het worden...?)

Zaterdag voor het eerst met Nick naar de kermis geweest! Het eerste rondje draaimolen (op het paardje) vond hij maar niks, maar rondje 2 in de kever had meneer het reuze naar z'n zin! Foto's zijn natuurlijk te vinden op de site van ons manneke...

Warm eten doet hij sinds zondag weer niet, maar hij drinkt gelukkig wel al z'n flessen braaf leeg. We geven hem om 19.00 uur ook weer een fles sinds hij zo'n koorts had en goed z'n vocht binnen moest krijgen en die drinkt hij praktisch helemaal leeg! Dat dan weer wel......

Nu maar weer snel aant werk, daar word ik tenslotte voor betaald...

Liefs Nadine

PS gaat 3 augustus eigenlijk nog door?
Nadine: Even snel een vraagje tussendoor?

Kom jij toevallig uit de buurt van Tilburg??

Wij zijn namelijk zaterdag ook naar de kermis geweest in de buurt van Tilburg!!!

Groetjes
quote:Bambi23 schreef op 14 juli 2008 @ 12:42:

Nadine: Even snel een vraagje tussendoor?

Kom jij toevallig uit de buurt van Tilburg??

Wij zijn namelijk zaterdag ook naar de kermis geweest in de buurt van Tilburg!!!

Groetjes

Hoi Bambi, ik heb wel een vermoeden waar jij naar de kermis bent geweest, maar dat is niet waar ik geweest ben. Begrijp ik dan goed dat jij ook Brabo bent?

Onderstaande lijstje komt van de site kermis.nl. Zo kun je zien dat er in heeeeel veel plaatsen kermis is!

11-07 t/m 15-07 Veldhoven

11-07 t/m 15-07 Neunen

11-07 t/m 15-07 Dongen

11-07 t/m 15-07 Asten

11-07 t/m 16-07 Utrecht-Maliebaan

11-07 t/m 16-07 Oisterwijk

11-07 t/m 17-07 Helmond-Zomer

12-07 t/m 14-07 Weere, De -Centrum

12-07 t/m 14-07 Vogelwaarde-Stoppeldijk

12-07 t/m 14-07 Sint-Kruis

12-07 t/m 14-07 Reijmerstok

12-07 t/m 15-07 Ulft

12-07 t/m 15-07 Tienray

12-07 t/m 15-07 Sint-Odilienberg

12-07 t/m 15-07 Sint-Anthonis

12-07 t/m 15-07 Schermerhorn

12-07 t/m 15-07 Nieuwenhagen

12-07 t/m 15-07 Leveroy

12-07 t/m 15-07 Kerkdriel

12-07 t/m 15-07 Hernen

12-07 t/m 15-07 Heerle

12-07 t/m 15-07 Erp

12-07 t/m 15-07 Budel-Schoot

12-07 t/m 15-07 Broelhuizervorst

12-07 t/m 15-07 Boukoul

12-07 t/m 15-07 Berghem

12-07 t/m 16-07 Schijndel

12-07 t/m 16-07 Panningen

12-07 t/m 16-07 Kruis 't

12-07 t/m 16-07 Helden-dorp

12-07 t/m 18-07 Nijmegen (4-daagse)

Groetjes Nadine
Wij hebben idd ook kermis op de malibaan!
Hij is wel mooi zaza die grote roze wolk!
Goedenavond lieve meiden,

Zaza: Ja erg nieuwsgierig naar de 20 weken echo!

Hoewel ik er wel vertrouwen in heb.

Met 15 weken zag het er allemaal prima uit, de gyn kon ook al aardig wat orgaantjes zien maar goed...die 20 weken echo is natuurlijk veel uitgebreider.

Of ik hem/haar voel? Denk van niet hoewel gisteren in bed had mijn buik ineens een rare vorm hahaha.

Zag er niet uit. Geloof dat beeb de rechterhoek maar eens gekozen had om te gaan liggen. Vreemd zo'n bubbel hahaha, maar later weer gewoon en niet echt gevoeld nog.

Volgend de gyn kan het bij een eerste weleens tot 24 weken duren voor je echt wat voelt.(hoeft niet maar kan wel)

Doe jij zelf wel een beetje kalm aan Zaza?

Het is supervermoeiend als je niet meer lekker slaapt lijkt me.

Ook wel een paar daagjes wat buikpijn hier.....darmen? een groeispurt?? Geen idee maar gaat vast wel weer over.

Bloemetje: Hieperdepiep hoeraaaaaaaaaaaaaa!! Van harte met je 30ste verjaardag nog meis! Grote meid al (grinz)

Kom ik aan met 34 jaar zucht.....(oma)

Fijn dat je een leuk feest had.

Tinkerbel: Dat is een prima wolkje voor jou......blijf er maar stevig op zitten meis..alles komt helemaal goed.

Jipijeeeeeeee Tink wordt mammieeeeeeeeeee!!!!!

Harley:Je hoeft je niet te verontschuldigen als je geen behoefte hebt om te schrijven!

Gewoon doen waar je je goed bij voelt en je niet schuldig voelen hoor.

Jouw tijd komt ook en je blijft hierbij horen ook als je niet schrijft ok?

Nadine: Hahaha Nick nog niet zo'n grote fan van de kermis??

Komt nog wel denk ik. Hij zal wel gedacht hebben waarom wiebelt hier alles toch zo?
Tjees wat een lap tekst!
Ongeduld: Superfoto's! Heb er echt van genoten!Wat een lekker ventje!

xxxxxxxxx

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven