Gewoon Thuis
woensdag 7 april 2010 om 13:05
Nemo staat me nu te masseren voor een snoepje
Pffff wat een geregel allemaal voor morgen, maar goed ben op de helft nu.
In dat topic over lange/kleine kinderen staat een link en Nemo gaat volgens die berekening 1.84 worden, wauw dat had ik niet gedacht! Wel te hopen dat zijn voeten dan ook meegroeien (Marlin mt 39 namelijk )
Oh hij is al klaar, bummert.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
woensdag 7 april 2010 om 17:09
Oh, wat goed, Vish Succes vast
1.84, wow en om schoenmaat.
Ik heb net hardloopschoenen gekocht dus geen excuus meer ;-
)
Chica moet nog zomerschoenen.
Mijn hardloopschoenen waren 50 euro
Wie denkt er dat Chica's zomerschoenen duurder zullen zijn?
Ikke
en ook, pfff.
Kinderschoenen man, ongelooflijk
1.84, wow en om schoenmaat.
Ik heb net hardloopschoenen gekocht dus geen excuus meer ;-
)
Chica moet nog zomerschoenen.
Mijn hardloopschoenen waren 50 euro
Wie denkt er dat Chica's zomerschoenen duurder zullen zijn?
Ikke
en ook, pfff.
Kinderschoenen man, ongelooflijk
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
woensdag 7 april 2010 om 17:25
Ik slaap al een week niet Brrrrrrrrrrrrrrrrrrr, ich habe angst.
Nemo heeft vorig jaar voornamelijk op crocs van 6 euro gelopen, dat proberen we dit jaar weer. Heb ook nog sandalen liggen die te groot waren en ik gok dat die straks wel passen dus daar kom ik mooi vanaf dit jaar.
Net bij de kringloop had ik geluk! Iemand had net maat 110/116 gebracht en er zaten gewoon gloednieuwe H&M shirts bij dus even 5 aangeschaft waaronder een knalroze polo die hij zelf uitkoos.
Nu even eten brouwen.
Nemo heeft vorig jaar voornamelijk op crocs van 6 euro gelopen, dat proberen we dit jaar weer. Heb ook nog sandalen liggen die te groot waren en ik gok dat die straks wel passen dus daar kom ik mooi vanaf dit jaar.
Net bij de kringloop had ik geluk! Iemand had net maat 110/116 gebracht en er zaten gewoon gloednieuwe H&M shirts bij dus even 5 aangeschaft waaronder een knalroze polo die hij zelf uitkoos.
Nu even eten brouwen.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
woensdag 7 april 2010 om 21:18
quote:Vishnu schreef op 07 april 2010 @ 18:38:
1.84, slank postuur, heerlijk kontje, sixpack van het kitesurfen, gebruinde huid van al dat buitengedoe, mooie krullenbol en lange wimpers.
Hoooooooooooooo ik hou um selluf!!!
En hij kan nog masseren ook. Jammer dat ie te jong voor me is, anders kwam ik 'm nu halen
Sterkte met migrainegedoe, niet leuk!
Inad, ga je hardlopen?!
1.84, slank postuur, heerlijk kontje, sixpack van het kitesurfen, gebruinde huid van al dat buitengedoe, mooie krullenbol en lange wimpers.
Hoooooooooooooo ik hou um selluf!!!
En hij kan nog masseren ook. Jammer dat ie te jong voor me is, anders kwam ik 'm nu halen
Sterkte met migrainegedoe, niet leuk!
Inad, ga je hardlopen?!
woensdag 7 april 2010 om 21:23