Gewoon Thuis

11-02-2010 10:46 2525 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, ja, ze kan erg dramatisch doen over dingen. Leuk.

Ze sliep inderdaad erg snel
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Onze hond (hoe kom je bij Ntje?!) is ook gewoon een stom beest hoor. Maar ik hoef haar nou ook weer niet aan stukken gescheurd te zien worden nee.. Was niet leuk.

Welke maat heeft Chica nu dan, qua schoenen? Vast wel even groot als Mini he.
Nou, Ntje ivm naam. Ze heeft vast geen nick op t forum

Vindt Maxi haar wel leuk of is ze eigenlijk gewoon ongewenst?

Ze heeft nu 28 aan, winterlaarsjes nog. Dus ik denk dat zomerschoenen maat 29 wordt. Ik ga deze week even langs de winkel waar jij ook heen gaat en dan maar even op laten meten en kijken wat ze nog hebben. Ga er ook gewoon Teva sandaaltjes bij halen.
Ja, zelfde maat dus.

En oh ja, sandaaltjes Mini moet ik nog ophalen, klittenband was versteld want te wijd.

Maxi vindt hond nog steeds leuk hoor. En Nano ook. Mini boeit het niet zo. En mij ook niet
Haha, dat heeft ie voor Chica vorig jaar ook gedaan

Nee, dat laatste had ik al weleens gemerkt
Ik kwam Millenium trouwens nog tegen op straat in mijn nieuwe dorp vandaag
Wat een gezellig zusjesgekeuvel

Mille!

Vish, hoest met migraine?

Ik wilde deze plakken, maar als ie teveel pijn aan je hoofd doet, haal ik 'm wel weg

Peas on earth!

Veel plezier en succes vandaag, Vish! Hoop dat je gisteravond snel je bed ingedoken bent en vanmorgen fris & fruitig aan je dag kon beginnen...

Haai Mille! Stoer dat je Singelloop gaat doen!

Oeh, ik moet ook nog zomerschoenen voor de jongens. Dat wordt weer een enorme zoektocht, vrees ik. Stylish verantwoorde zomerschoenen voor jongens bestaan gewoon niet!

Met Vito gaat het op en af, eigenlijk. Er zitten heel goede dagen tussen en dan ineens stort hij weer in. We geven het maar gewoon de tijd!
Loretta is De Mol. Punt.
owww, bereid ik Mier maar vast voor op stijlloos schoenenbestaan

voor Vito en voor jullie allemaal Kess

Ik ben met Mier in de tuin, tis hier heel warm & zonnig namelijk, maar wilde jullie even mee laten genieten van onze Kers:

Wow, tuin ziet er niet uit op fot's of hij staat waar hij staat. Zou veel zuidelijker verwachten

Eetjepeetje sinds bijvoeden onwijs verstopt en dus aan lactulose, zielig.

Vandaag even wezen wegen: 7040 cm. Haar grote zus was op dezelfde leeftijd 8200 gram

Verder overspannen man thuis al week of 5 inmiddels dus beetje afwezig.
Mooie foto's Inad! Leuk!

Arme Eetje

Overspannen man thuis is niet zo leuk, lijkt me....
Peas on earth!
7040 cm vind ik anders best lang....

Balen van vent thuis, Star. Altans, de reden ervan. Gaat het nu wel weer de goede kant op of is daar ook nog geen zicht op? Sterkte.

Vish, hoe was je eerste schooldag? Net zo erg als vroegah?
Loretta is De Mol. Punt.
voor Starman! Speelde al beetje toen we bij doop en jullie hier op mijn verjaardag waren. Toen had hij het erover. Hoop dat hij zich snel weer fijner voelt.

Vish, hoe ging t?

Hij staat in de voortuin, Star
Ohjaaa, hoest gegaan Vishie?
Peas on earth!
Het was echt hartstikke leuk, bedankt voor de mooie plaatjes ! Heb gewoon een hele leuke dag gehad en nog wat geleerd ook

Volgende week gaat het een halve dag alleen maar over belastingen, dat wordt dus echt even goed opletten want totaal geen verstand van.

Ook behoorlijk wat zelfstudie en opdrachten die je thuis moet maken dus krijg het wel behoorlijk druk de komende weken. 29 april hebben we al examen whahahaha ik moet er niet aan denken.

Prachtige foto's Inad! Zou je mij nummer 3 misschien groot willen mailen, die wil ik wel vergroot op mijn slaapkamer hebben!

Wilde zelf ook zo'n kers in de voortuin maar ga nu denk ik voor een rozijnenboompje (heet dat zo eigenlijk?) omdat die langer bloemen heeft.

Nu even een aquarium van mp ophalen, de eerste huisdieren doen hun intrede morgen. Zit nog steeds over een poes na te denken maar vind vissen voorlopig wel even genoeg.

En minder harig.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Vissen is heeeeel veeeel werk. Wij hadden vissen, Chica en ik, een tijdje. Je moet bak heel vaak schoonmaken en goed ook, anders drijven ze zo boven in de bak. Ik heb ze uiteindelijk weer weggegeven. Vond het beetje zielig nadat er 3 door de wc pot waren gegaan, terwijl Chica en ik "Amazing Grace" zongen

En, je kunt er niks mee. Chica keek er precies een dag naar om, daarna niet meer.

Wat leuk dat school zo goed ging en leuk was. Mooi

En, wat een eer, leuk. Ik ga je foto mailen. Stoer man, hang ik straks gewoon op je slaapkamer
Leuk van school!

En stoere Inad, die straks met 'eigen werk' in de slaapkamer van Vish hangt!

Vissen zijn saai!

Ik had er ooit eentje (Philip de SluierStaart ), maar die was binnen 2 weken dood
Peas on earth!
Mijn ex had een aquarium van 2 meter lang, dus dat schoonhouden van dit miniding zal een eitje zijn

Niet in de zon zetten (= geen algen en niet veel schoonmaken) en een onverwarmde bak (tough cookies), dan houden ze als het goed is wel een paar maandjes uit. Ik ga voor goudvis of guppies in eerste instantie. Als hij (en ik) het leuk blijft vinden gaan we wel voor verwarmd denk ik. Dan kunnen er ook garnaaltjes/kreeften/krabben in en das cewl!

Foto is echt te gek! En past qua kleur gewoon perfect bij de rest. Meteen even kijken bij de Hema wat dat kost op canvas! Oh nee eerst aquarium vullen en stenen koken dan kunnen er morgen bewoners in. Nemo wilde geloof ik roze steentjes en een neon-geel-met-oranje plastic zeester, prachtig dus.
Je weet toch dat de film "Finding Nemo" eigenlijk een soort pamflet tegen vissen in een aquarium is he, Vish?

Ik zit nu met wakkere Mier die drinkt, dus ga weer lekker offline

Heb je al gemaild met foto
Whahahahahaha 7040 cm is best een eind ja Kess
Vissen?!?!? Kan dat lijntje tussen die koters van ons niet eens doorgeknipt worden? Van de week bij tuincentrum zag Ceetje een mooi aquarium, dus ze pakt het bordje wat erbij staat, laat het zien, knippert met haar ogen en zegt: 'Mama, is dit heel duur?'.

Ja en nou opzouten want ik wil geen vissen
Ooowwkeeeej ik heb

1. een kind zonder smaak.

2. het meest afschuwelijke aquarium wat er bestaat.

3. een enorm blij kind.
Fotooooooo (die ik niet aan Ceetje ga laten zien )
Maar mag ik raden? Opengaande schatkistjes enzo?
Opengaande schatkistjes had ik dan wel schattig gevonden, had ik er een mini Depp naast gemaakt enzo.

Nee hoor, Nemo koos neongroene en neonroze steentjes en als decoratie....... gele Spongebob en zijn oranje ananashuis. En dat staat dus middenin de stylish verantwoorde woonkamer.

Deze dus:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven