Gewoon Thuis
woensdag 7 april 2010 om 21:32
Nou, Ntje ivm naam. Ze heeft vast geen nick op t forum
Vindt Maxi haar wel leuk of is ze eigenlijk gewoon ongewenst?
Ze heeft nu 28 aan, winterlaarsjes nog. Dus ik denk dat zomerschoenen maat 29 wordt. Ik ga deze week even langs de winkel waar jij ook heen gaat en dan maar even op laten meten en kijken wat ze nog hebben. Ga er ook gewoon Teva sandaaltjes bij halen.
Vindt Maxi haar wel leuk of is ze eigenlijk gewoon ongewenst?
Ze heeft nu 28 aan, winterlaarsjes nog. Dus ik denk dat zomerschoenen maat 29 wordt. Ik ga deze week even langs de winkel waar jij ook heen gaat en dan maar even op laten meten en kijken wat ze nog hebben. Ga er ook gewoon Teva sandaaltjes bij halen.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
donderdag 8 april 2010 om 10:17
Veel plezier en succes vandaag, Vish! Hoop dat je gisteravond snel je bed ingedoken bent en vanmorgen fris & fruitig aan je dag kon beginnen...
Haai Mille! Stoer dat je Singelloop gaat doen!
Oeh, ik moet ook nog zomerschoenen voor de jongens. Dat wordt weer een enorme zoektocht, vrees ik. Stylish verantwoorde zomerschoenen voor jongens bestaan gewoon niet!
Met Vito gaat het op en af, eigenlijk. Er zitten heel goede dagen tussen en dan ineens stort hij weer in. We geven het maar gewoon de tijd!
Loretta is De Mol. Punt.
donderdag 8 april 2010 om 16:14
donderdag 8 april 2010 om 18:22
Wow, tuin ziet er niet uit op fot's of hij staat waar hij staat. Zou veel zuidelijker verwachten
Eetjepeetje sinds bijvoeden onwijs verstopt en dus aan lactulose, zielig.
Vandaag even wezen wegen: 7040 cm. Haar grote zus was op dezelfde leeftijd 8200 gram
Verder overspannen man thuis al week of 5 inmiddels dus beetje afwezig.
Eetjepeetje sinds bijvoeden onwijs verstopt en dus aan lactulose, zielig.
Vandaag even wezen wegen: 7040 cm. Haar grote zus was op dezelfde leeftijd 8200 gram
Verder overspannen man thuis al week of 5 inmiddels dus beetje afwezig.
donderdag 8 april 2010 om 19:21
vrijdag 9 april 2010 om 09:10
Het was echt hartstikke leuk, bedankt voor de mooie plaatjes ! Heb gewoon een hele leuke dag gehad en nog wat geleerd ook
Volgende week gaat het een halve dag alleen maar over belastingen, dat wordt dus echt even goed opletten want totaal geen verstand van.
Ook behoorlijk wat zelfstudie en opdrachten die je thuis moet maken dus krijg het wel behoorlijk druk de komende weken. 29 april hebben we al examen whahahaha ik moet er niet aan denken.
Prachtige foto's Inad! Zou je mij nummer 3 misschien groot willen mailen, die wil ik wel vergroot op mijn slaapkamer hebben!
Wilde zelf ook zo'n kers in de voortuin maar ga nu denk ik voor een rozijnenboompje (heet dat zo eigenlijk?) omdat die langer bloemen heeft.
Nu even een aquarium van mp ophalen, de eerste huisdieren doen hun intrede morgen. Zit nog steeds over een poes na te denken maar vind vissen voorlopig wel even genoeg.
En minder harig.
Volgende week gaat het een halve dag alleen maar over belastingen, dat wordt dus echt even goed opletten want totaal geen verstand van.
Ook behoorlijk wat zelfstudie en opdrachten die je thuis moet maken dus krijg het wel behoorlijk druk de komende weken. 29 april hebben we al examen whahahaha ik moet er niet aan denken.
Prachtige foto's Inad! Zou je mij nummer 3 misschien groot willen mailen, die wil ik wel vergroot op mijn slaapkamer hebben!
Wilde zelf ook zo'n kers in de voortuin maar ga nu denk ik voor een rozijnenboompje (heet dat zo eigenlijk?) omdat die langer bloemen heeft.
Nu even een aquarium van mp ophalen, de eerste huisdieren doen hun intrede morgen. Zit nog steeds over een poes na te denken maar vind vissen voorlopig wel even genoeg.
En minder harig.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
vrijdag 9 april 2010 om 09:47
Vissen is heeeeel veeeel werk. Wij hadden vissen, Chica en ik, een tijdje. Je moet bak heel vaak schoonmaken en goed ook, anders drijven ze zo boven in de bak. Ik heb ze uiteindelijk weer weggegeven. Vond het beetje zielig nadat er 3 door de wc pot waren gegaan, terwijl Chica en ik "Amazing Grace" zongen
En, je kunt er niks mee. Chica keek er precies een dag naar om, daarna niet meer.
Wat leuk dat school zo goed ging en leuk was. Mooi
En, wat een eer, leuk. Ik ga je foto mailen. Stoer man, hang ik straks gewoon op je slaapkamer
En, je kunt er niks mee. Chica keek er precies een dag naar om, daarna niet meer.
Wat leuk dat school zo goed ging en leuk was. Mooi
En, wat een eer, leuk. Ik ga je foto mailen. Stoer man, hang ik straks gewoon op je slaapkamer
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
vrijdag 9 april 2010 om 10:43
Mijn ex had een aquarium van 2 meter lang, dus dat schoonhouden van dit miniding zal een eitje zijn
Niet in de zon zetten (= geen algen en niet veel schoonmaken) en een onverwarmde bak (tough cookies), dan houden ze als het goed is wel een paar maandjes uit. Ik ga voor goudvis of guppies in eerste instantie. Als hij (en ik) het leuk blijft vinden gaan we wel voor verwarmd denk ik. Dan kunnen er ook garnaaltjes/kreeften/krabben in en das cewl!
Foto is echt te gek! En past qua kleur gewoon perfect bij de rest. Meteen even kijken bij de Hema wat dat kost op canvas! Oh nee eerst aquarium vullen en stenen koken dan kunnen er morgen bewoners in. Nemo wilde geloof ik roze steentjes en een neon-geel-met-oranje plastic zeester, prachtig dus.
Niet in de zon zetten (= geen algen en niet veel schoonmaken) en een onverwarmde bak (tough cookies), dan houden ze als het goed is wel een paar maandjes uit. Ik ga voor goudvis of guppies in eerste instantie. Als hij (en ik) het leuk blijft vinden gaan we wel voor verwarmd denk ik. Dan kunnen er ook garnaaltjes/kreeften/krabben in en das cewl!
Foto is echt te gek! En past qua kleur gewoon perfect bij de rest. Meteen even kijken bij de Hema wat dat kost op canvas! Oh nee eerst aquarium vullen en stenen koken dan kunnen er morgen bewoners in. Nemo wilde geloof ik roze steentjes en een neon-geel-met-oranje plastic zeester, prachtig dus.
vrijdag 9 april 2010 om 15:35
vrijdag 9 april 2010 om 18:21
Opengaande schatkistjes had ik dan wel schattig gevonden, had ik er een mini Depp naast gemaakt enzo.
Nee hoor, Nemo koos neongroene en neonroze steentjes en als decoratie....... gele Spongebob en zijn oranje ananashuis. En dat staat dus middenin de stylish verantwoorde woonkamer.
Deze dus:
Nee hoor, Nemo koos neongroene en neonroze steentjes en als decoratie....... gele Spongebob en zijn oranje ananashuis. En dat staat dus middenin de stylish verantwoorde woonkamer.
Deze dus: