Gewoon Thuis
woensdag 19 mei 2010 om 10:44
woensdag 19 mei 2010 om 10:55
*herinnert zich Inad's aquarium-avontuur ineens weer, met heel veel visjes enzo*
'En ik voelde dat het goed was'. Vish... iew... wat een zweverige taal ineens
Anyway, over bevallen ben ik de laatste tijd eigenlijk best relaxed. Het komt zoals het komt, kan er toch weinig aan veranderen en tegen die tijd wil ik vast Heel Graag dat die baby er eindelijk is . Xan voorspelt alleen steeds 17 juni, en dat vind ik nog een beetje snel
'En ik voelde dat het goed was'. Vish... iew... wat een zweverige taal ineens
Anyway, over bevallen ben ik de laatste tijd eigenlijk best relaxed. Het komt zoals het komt, kan er toch weinig aan veranderen en tegen die tijd wil ik vast Heel Graag dat die baby er eindelijk is . Xan voorspelt alleen steeds 17 juni, en dat vind ik nog een beetje snel
Peas on earth!
woensdag 19 mei 2010 om 18:26
Beste Elly,
Naar aanleiding van het gedrag van mijn zoon schrijf ik u een brief.
Ik vraag u om uw wiebelwagen in zijn achteruit te zetten en op te zouten. Stop die dop in uw .. en de kurk in uw ... , opknopen aan uw houtje touwtje is ook goed.
Als u dat zelf niet wilt doen, dan kom ik dat met Gods liefde voor u in orde maken.
Beloofd is Beloofd en dan stop ik uw gitaar er ook nog bij in.
Nou daahaaag en een kusje voor Rikkert.
Naar aanleiding van het gedrag van mijn zoon schrijf ik u een brief.
Ik vraag u om uw wiebelwagen in zijn achteruit te zetten en op te zouten. Stop die dop in uw .. en de kurk in uw ... , opknopen aan uw houtje touwtje is ook goed.
Als u dat zelf niet wilt doen, dan kom ik dat met Gods liefde voor u in orde maken.
Beloofd is Beloofd en dan stop ik uw gitaar er ook nog bij in.
Nou daahaaag en een kusje voor Rikkert.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
donderdag 20 mei 2010 om 10:52
donderdag 20 mei 2010 om 11:49
quote:Vishnu schreef op 20 mei 2010 @ 10:53:
Ze houden van je Erwt, ze voelen hoe groen je eigenlijk diep van binnen bent en willen zich met je verenigen.
Dat klinkt echt heel eng, rupsen die zich verbonden voelen met mij
Xan besteedt inmiddels minstens een kwartier per dag aan klagen over rupsen en heeft gisteren met de sproeier de ramen, struiken en tuinhek afgesproeierd. Vanochtend waren ze er weer met z'n allen
Ze houden van je Erwt, ze voelen hoe groen je eigenlijk diep van binnen bent en willen zich met je verenigen.
Dat klinkt echt heel eng, rupsen die zich verbonden voelen met mij
Xan besteedt inmiddels minstens een kwartier per dag aan klagen over rupsen en heeft gisteren met de sproeier de ramen, struiken en tuinhek afgesproeierd. Vanochtend waren ze er weer met z'n allen
Peas on earth!
donderdag 20 mei 2010 om 12:12
donderdag 20 mei 2010 om 17:33
donderdag 20 mei 2010 om 18:23
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 20 mei 2010 @ 17:33:
[...]
Zolang ik maar wel gewoon meteen terugveer, vind ik het best. Dat heb ik me namelijk voorgenomen, dat ik gewoon binnen no time weer teruggeveerd ben Mijn veer is een beetje stuk denk ik, moet na 4 jaar nog steeds 20 kilo af. Maar dit heb je niet gelezen.
[...]
Zolang ik maar wel gewoon meteen terugveer, vind ik het best. Dat heb ik me namelijk voorgenomen, dat ik gewoon binnen no time weer teruggeveerd ben Mijn veer is een beetje stuk denk ik, moet na 4 jaar nog steeds 20 kilo af. Maar dit heb je niet gelezen.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.