Gewoon Thuis

11-02-2010 10:46 2525 berichten
Alle reacties Link kopieren
Loretta is De Mol. Punt.
Loretta is De Mol. Punt.
Loretta is De Mol. Punt.
vanwege plaatjes

Dat van dat mislukte terugveren heb ik niet gelezen

Dat van dat uitdijen daarentegen heb ik wel gelezen, want schijnt vaak zo te zijn die laatste paar weken toch?

Oh, het eten is klaar. Xan heeft net ontdekt dat zijn paspoort niet meer geldig is. Nu maakt hij zich zorgen dat de baby komt voor hij een nieuw paspoort heeft (omdat hij de baby dan niet kan aangeven)
Peas on earth!
Spanning en sensatie dus.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Had nog wat grote dingen voor de kringloop, had ze in de tuin gezet met bordje erbij "gratis". Dat was een goed plan want het was zo weg en scheelt mij een ritje kringloop
Slim, Vish

Uitdijen en verlof hebben niks met elkaar te maken. Meer uitdijen en ineens de tijd hebben om de hele dag te eten

Erwt, best een bijzondere dag. Lekker hoor. En die vier maanden/ 19 weken zijn heel snel om hoor
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Ja, denk ook dat die weken omvliegen (vooral als Doperwtje er eenmaal is), lijkt me nu nog zo gek allemaal.

Ben net wakker, was gisteren ineens helemaal niet lekker en moe enzo (spiegies he... na zo'n laatste werkdag ). Nu lekker relaxen. Xan is lekker vroeg thuis vandaag, dan lekker samen in de zon!
Peas on earth!
Vriendin probeert al 2 jaar zwanger te worden maar lukt niet. Had de hele tijd een doosje staan met positiekleding en wat babyspul, vorige week dacht ik misschien is het behekst, naar de kringloop gebracht en.... hartstikke zwanger hoor ik vandaag

Vind het zo ontzettend leuk, loop zelf met een glimlach.
Djiezzzz Vish, had je dat doosje niet wat eerder kunnen wegbrengen?

Wel heel tof!
Peas on earth!
Ja joh, voel me nog bijna schuldig ook nu

Wel zonde want zaten echt leuke dingen in, maar ja.

Starrie: Sweet Bums
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa is ze zwangerT? Wat leuk voor haar
Wat schattig die sweet bums

Ouders gaan morgen naar Gibraltar en daar zit een M&S dus ze moeten even los voor me
Wat heb je gedaan vandaag Erwteke?
Moeten ze wel paspoort bij de hand houden, Star, anders komen ze er niet in (als ze het bijv. in kluis in hotel laten o.i.d.).

Erwt, je verloskundige mag kind desnoods ook aangeven, of iemand anders die bij de bevalling was. Maar Doperwt moet op Xan wachten natuurlijk

Leuk voor vriendin, Vish!
quote:Star schreef op 21 mei 2010 @ 19:43:

Wat heb je gedaan vandaag Erwteke? Euhm... uitgeslapen, boodschappenlijstje gemaakt, was gedaan, boodschappen gedaan (met Xan, want bladerblajemagniettillenenzo), gekookt, gelezen, geforumd. Jaja
Peas on earth!
quote:Inad schreef op 21 mei 2010 @ 19:59:

Erwt, je verloskundige mag kind desnoods ook aangeven, of iemand anders die bij de bevalling was. Maar Doperwt moet op Xan wachten natuurlijk

Oh dat wist ik niet eens, dat verloskundige dat ook mag. Maar zelfs áls Doperwtje nu zou komen, is er volgens mij geen probleem. Dan moet ik in het ziekenhuis bevallen en daar kun je je kind ook aangeven
Peas on earth!
De pizzabezorger mag em zelfs aangeven, als die toevallig bij de geboorte aanwezig was
*noteert op bellijstje: voor de zekerheid pizza bestellen als weeën beginnen*
Peas on earth!

Ja, je kunt beter het zeker voor het onzekere nemen, en pizza ook wel lekker voor als Doperwt er eenmaal is. Dan heb je meestal wel honger
Moet ik wel goed timen natuurlijk, dat die pizzabezorger er wel op tijd is! En misschien kan ik vast even aan de verloskundige vragen welke pizza ze het lekkerst vindt!
Peas on earth!
Ik zou een pizza pisello doen.
Om 6.00 gaat de wekker en dan gaan we...

Geen idee waar je heen gaat, Vish, maar je gedaagt je alsof je op schoolreisje gaat! Veel plezier!

Erwt, eerste verlofdag klinkt lekker. Gewoon lekker aanlummelen! Hoever ben je met je to-do-lijstjes? Geboortekaartjes ook al geregeld?

Ik zou voor Pizza Placenta gaan, jummie!
Loretta is De Mol. Punt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven