Gewoon Thuis
donderdag 20 mei 2010 om 18:38
vanwege plaatjes
Dat van dat mislukte terugveren heb ik niet gelezen
Dat van dat uitdijen daarentegen heb ik wel gelezen, want schijnt vaak zo te zijn die laatste paar weken toch?
Oh, het eten is klaar. Xan heeft net ontdekt dat zijn paspoort niet meer geldig is. Nu maakt hij zich zorgen dat de baby komt voor hij een nieuw paspoort heeft (omdat hij de baby dan niet kan aangeven)
Dat van dat mislukte terugveren heb ik niet gelezen
Dat van dat uitdijen daarentegen heb ik wel gelezen, want schijnt vaak zo te zijn die laatste paar weken toch?
Oh, het eten is klaar. Xan heeft net ontdekt dat zijn paspoort niet meer geldig is. Nu maakt hij zich zorgen dat de baby komt voor hij een nieuw paspoort heeft (omdat hij de baby dan niet kan aangeven)
Peas on earth!
donderdag 20 mei 2010 om 23:09
vrijdag 21 mei 2010 om 10:16
Ja, denk ook dat die weken omvliegen (vooral als Doperwtje er eenmaal is), lijkt me nu nog zo gek allemaal.
Ben net wakker, was gisteren ineens helemaal niet lekker en moe enzo (spiegies he... na zo'n laatste werkdag ). Nu lekker relaxen. Xan is lekker vroeg thuis vandaag, dan lekker samen in de zon!
Ben net wakker, was gisteren ineens helemaal niet lekker en moe enzo (spiegies he... na zo'n laatste werkdag ). Nu lekker relaxen. Xan is lekker vroeg thuis vandaag, dan lekker samen in de zon!
Peas on earth!
vrijdag 21 mei 2010 om 18:04
Vriendin probeert al 2 jaar zwanger te worden maar lukt niet. Had de hele tijd een doosje staan met positiekleding en wat babyspul, vorige week dacht ik misschien is het behekst, naar de kringloop gebracht en.... hartstikke zwanger hoor ik vandaag
Vind het zo ontzettend leuk, loop zelf met een glimlach.
Vind het zo ontzettend leuk, loop zelf met een glimlach.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
vrijdag 21 mei 2010 om 19:59
Moeten ze wel paspoort bij de hand houden, Star, anders komen ze er niet in (als ze het bijv. in kluis in hotel laten o.i.d.).
Erwt, je verloskundige mag kind desnoods ook aangeven, of iemand anders die bij de bevalling was. Maar Doperwt moet op Xan wachten natuurlijk
Leuk voor vriendin, Vish!
Erwt, je verloskundige mag kind desnoods ook aangeven, of iemand anders die bij de bevalling was. Maar Doperwt moet op Xan wachten natuurlijk
Leuk voor vriendin, Vish!
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
vrijdag 21 mei 2010 om 20:29
vrijdag 21 mei 2010 om 20:33
quote:Inad schreef op 21 mei 2010 @ 19:59:
Oh dat wist ik niet eens, dat verloskundige dat ook mag. Maar zelfs áls Doperwtje nu zou komen, is er volgens mij geen probleem. Dan moet ik in het ziekenhuis bevallen en daar kun je je kind ook aangeven
Oh dat wist ik niet eens, dat verloskundige dat ook mag. Maar zelfs áls Doperwtje nu zou komen, is er volgens mij geen probleem. Dan moet ik in het ziekenhuis bevallen en daar kun je je kind ook aangeven
Peas on earth!
zaterdag 22 mei 2010 om 09:14
Geen idee waar je heen gaat, Vish, maar je gedaagt je alsof je op schoolreisje gaat! Veel plezier!
Erwt, eerste verlofdag klinkt lekker. Gewoon lekker aanlummelen! Hoever ben je met je to-do-lijstjes? Geboortekaartjes ook al geregeld?
Ik zou voor Pizza Placenta gaan, jummie!
Erwt, eerste verlofdag klinkt lekker. Gewoon lekker aanlummelen! Hoever ben je met je to-do-lijstjes? Geboortekaartjes ook al geregeld?
Ik zou voor Pizza Placenta gaan, jummie!
Loretta is De Mol. Punt.