Gewoon Thuis
dinsdag 8 juni 2010 om 21:16
dinsdag 8 juni 2010 om 21:26
dinsdag 8 juni 2010 om 21:28
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 08 juni 2010 @ 21:20:
Kan anders niet iemand anders voor je stemmen Inad?
Misschien moet ik 'vruchtwater van laminaat opdweilen' in mijn geboorteplan opnemen Nou, Ier zou kunnen, maar, die mag zelf niet stemmen, dus dan mag het geloof ik niet. Zou dat kunnen checken, maar, ik wil t ook gewoon zelf doen. En misschien stemt hij anders wel perongeluk op Balkenende. Vind dat stiekem nog erger dan op GW. Balkenende, brrr, wat een enge man.
Kan anders niet iemand anders voor je stemmen Inad?
Misschien moet ik 'vruchtwater van laminaat opdweilen' in mijn geboorteplan opnemen Nou, Ier zou kunnen, maar, die mag zelf niet stemmen, dus dan mag het geloof ik niet. Zou dat kunnen checken, maar, ik wil t ook gewoon zelf doen. En misschien stemt hij anders wel perongeluk op Balkenende. Vind dat stiekem nog erger dan op GW. Balkenende, brrr, wat een enge man.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
dinsdag 8 juni 2010 om 21:29
quote:Dierewier schreef op 08 juni 2010 @ 21:22:
Alles goed hier...bijna vakantie, heel veel zin in! Bij jou iets minder begrijp ik. Wc is je beste vriend? Niets aan, hopelijk knap je snel weer op en trekt morgen het laminaat niet krom morgen op stembureau . Sterkte!
Ik ben echter wel erg gelukkig. Voel me niet lekker, maar gelukkig ben ik dan weer wél
Alles goed hier...bijna vakantie, heel veel zin in! Bij jou iets minder begrijp ik. Wc is je beste vriend? Niets aan, hopelijk knap je snel weer op en trekt morgen het laminaat niet krom morgen op stembureau . Sterkte!
Ik ben echter wel erg gelukkig. Voel me niet lekker, maar gelukkig ben ik dan weer wél
dinsdag 8 juni 2010 om 21:31
dinsdag 8 juni 2010 om 21:33
quote:Dierewier schreef op 08 juni 2010 @ 21:31:
[...]
Goed om te horen, dat is wat telt! Dat lees ik ook wel uit je berichtjes, volgens mij leef je heerlijk op een soort wolk met gezin. Leuk!Ja Vind dat ook zo leuk. Is echt voor t eerst in mijn leven, klinkt lekker dramatisch, maar heb ook maar 1x eerder een gezin gehad, en dat was niet zo, zeg maar en sowieso niet eerder zo fijn gehad Ier is lief
[...]
Goed om te horen, dat is wat telt! Dat lees ik ook wel uit je berichtjes, volgens mij leef je heerlijk op een soort wolk met gezin. Leuk!Ja Vind dat ook zo leuk. Is echt voor t eerst in mijn leven, klinkt lekker dramatisch, maar heb ook maar 1x eerder een gezin gehad, en dat was niet zo, zeg maar en sowieso niet eerder zo fijn gehad Ier is lief
dinsdag 8 juni 2010 om 21:36
Ja ik snap! Jullie zijn lief samen, foto's zijn ook leuk. HappyHippie gezin
! Kan geen dunne poep tegenop. Sorry ben net een kleuter. Als ik grapjes over poep mag maken, ga ik helemaal los. Bij deze zal ik de poepgrapjes loslaten (Nesta begint dankzij moeders ook al poep en plasgrappen te maken, denk dat menig ouder daar afkeurend naar kijken).
dinsdag 8 juni 2010 om 21:41
Echt goed om te horen Inad, maar dat was ook al vanaf het begin duidelijk!
Poep: Nemo denkt dat ik leef om zijn kont af te vegen. Dat zei hij dus ook laatst.
-Waar is dit voor?
Dat staat er als afscheiding.
-Whahaha schijten schijten lekker schijten. Ga je lekker schijten mam.
Poep: Nemo denkt dat ik leef om zijn kont af te vegen. Dat zei hij dus ook laatst.
-Waar is dit voor?
Dat staat er als afscheiding.
-Whahaha schijten schijten lekker schijten. Ga je lekker schijten mam.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.