Gewoon Thuis
woensdag 9 juni 2010 om 09:25
Zo, Doperwtje moet wel opschieten volgens jouw berekeningen Kess
Ik ben er nog, met baby-in-buik. Heb nog een uur lang buikpijn gehad en toen in slaap gevallen. Nu lijkt alles weer in diepe rust daar in mijn buik....
Ik ga zo Xan's stemformulier maar even zoeken, wat die is 'ie kwijt volgens mij....
Peas on earth!
woensdag 9 juni 2010 om 12:17
Althans, het leek me ook zo sneu voor Xan dat hij de geboorte van Doperwtje moet missen omdat ie nog even snel luiers moest halen
Dat van dat wiegje opmaken laat ik maar gewoon achterwege. Ik snapte namelijk toch al niet meer welke beddegoedjes waarvoor waren, dus dat mag die kraamzorgmevrouw uitvogelen
Dat van dat wiegje opmaken laat ik maar gewoon achterwege. Ik snapte namelijk toch al niet meer welke beddegoedjes waarvoor waren, dus dat mag die kraamzorgmevrouw uitvogelen
Peas on earth!
woensdag 9 juni 2010 om 12:26
quote:Vishnu schreef op 09 juni 2010 @ 12:18:
Heb je al een matching dekbedovertrek op je bed, je wil niet dat je zorgvuldig uitgekozen bevallingsoutfit daarmee vloekt natuurlijk!!
Ohja, da's natuurlijk ook Heel Belangrijk! *gaat vandaag bevallingsoutfit uitkiezen*
Toch fijn dat jullie zo met me meedenken
Heb je al een matching dekbedovertrek op je bed, je wil niet dat je zorgvuldig uitgekozen bevallingsoutfit daarmee vloekt natuurlijk!!
Ohja, da's natuurlijk ook Heel Belangrijk! *gaat vandaag bevallingsoutfit uitkiezen*
Toch fijn dat jullie zo met me meedenken
Peas on earth!
woensdag 9 juni 2010 om 13:11
Jewel hoor, Erwt moet er in haar eigenste bevaltopic toch al aan geloven, Kess
Ik was vanmorgen in de eerste instantie met paspoort Ier naar stembureau Dat was ook op school Chica dus was er in elk geval niet voor niets Net dus alsnog gestemd en Chica was mee. Ze wilde graag kleuren, maar dat mocht niet én wilde ik zelf ook niet want GW staat vlak naast FH
Ik was vanmorgen in de eerste instantie met paspoort Ier naar stembureau Dat was ook op school Chica dus was er in elk geval niet voor niets Net dus alsnog gestemd en Chica was mee. Ze wilde graag kleuren, maar dat mocht niet én wilde ik zelf ook niet want GW staat vlak naast FH
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
woensdag 9 juni 2010 om 15:32
Hier wel bloed. Nog net geen liter, dus ik mocht gelukkig thuisblijven. Heb je een zak diepvrieserwten (oooooh, hoe toepasselijk!) in huis? Die legt de vlos op je buik als je te veel bloed verliest naderhand. In de hoop dat de zondvloed stopt. Intussen twee spuiten oxytocine in je bovenbeen en dan ben je weer boven xan jan. Alleen kun je dan wel je dekbed wegmikken, ook al wassie eerst rood Komt goed hoor!
Loretta is De Mol. Punt.