Gillende meisjes
maandag 12 augustus 2019 om 21:24
maandag 12 augustus 2019 om 21:38
Bij mijn achterburen zitten ze ook, ik snap dat niet helemaal. Meestal horen daar ook wel gillende ouders bij, die tot treurens toe herhalen dat ze tot drie gaan tellen, en roepen: Shania, niet doen! Nou is het de laatste keer! SHANIAAA!!!
Op de camping grijp ik op een gegeven moment wel in, dan doe ik het shttt gebaar naar de kinderen, of doe ik mijn handen omlaag van dim het niveau. Dat helpt meestal wel. Dus je kunt er zelf misschien ook iets aan doen.
Op de camping grijp ik op een gegeven moment wel in, dan doe ik het shttt gebaar naar de kinderen, of doe ik mijn handen omlaag van dim het niveau. Dat helpt meestal wel. Dus je kunt er zelf misschien ook iets aan doen.
maandag 12 augustus 2019 om 21:39
maandag 12 augustus 2019 om 21:42
maandag 12 augustus 2019 om 21:43
Dat doen echt niet alleen meisjes. Mijn buurjongen van 10 gilt snoeihard en als hij met een vriend is gilt hij 100 keer harder dan als hij alleen is. Dit geldt ook voor mijn neef van 12 jaar oud.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 12 augustus 2019 om 21:44
Razzmatazz schreef: ↑12-08-2019 21:42Ik weet niet welke leeftijd je met "meisje " bedoelt, maar hier op de camping veel dames van zo'n 13/14/15 jaar die flink gillen. Ben benieuwd hoe mijn dochters worden als ze puber zijn. (Ze zijn nu 6 en 9) misschien alvast wat oordoppen inslaan![]()
Of verbieden? Is dat geen optie?
maandag 12 augustus 2019 om 21:45
Gewoon verbieden lijkt me een betere optie!Razzmatazz schreef: ↑12-08-2019 21:42Ik weet niet welke leeftijd je met "meisje " bedoelt, maar hier op de camping veel dames van zo'n 13/14/15 jaar die flink gillen. Ben benieuwd hoe mijn dochters worden als ze puber zijn. (Ze zijn nu 6 en 9) misschien alvast wat oordoppen inslaan![]()
maandag 12 augustus 2019 om 21:45
Of misschien, ipv oordoppen, je kinderen duidelijk maken dat gillen niet kan. Niet persoonlijk bedoeld, gewoon een gratis tip voor alle ouders van gillende koters.Razzmatazz schreef: ↑12-08-2019 21:42Ik weet niet welke leeftijd je met "meisje " bedoelt, maar hier op de camping veel dames van zo'n 13/14/15 jaar die flink gillen. Ben benieuwd hoe mijn dochters worden als ze puber zijn. (Ze zijn nu 6 en 9) misschien alvast wat oordoppen inslaan![]()
maandag 12 augustus 2019 om 21:52
maandag 12 augustus 2019 om 21:55
Dat zou idd beter zijn, helaas zijn de ouders van deze dames in geen velden of wegen te bekennen.
Mijn kinderen krijsen idd niet, maar die zijn idd nog van een leeftijd dat je als ouder nog in de buurt bent om op ze te letten.
Maar goed, dat overdreven pubergegil aan het zwembad is erg irritant.
maandag 12 augustus 2019 om 21:57
maandag 12 augustus 2019 om 22:09
Nou ik dacht serieus dat mijn trommelvliezen zouden knappen van een trilogie van gillen, op een bovenaards hoge toon in het douche gebouw. Dat was niet vertederend.fashionvictim schreef: ↑12-08-2019 21:57Ik vind dat dus serieus heel erg grappig en leuk aan meisjes, dat gegil. Of het nu om gillende peutertjes gaat of krijsende tienermeisjes, ik vind het altijd iets vertederends hebben. Net als van dat hartverscheurende huilen om niks, dat kan me ook zo vertederen.
maandag 12 augustus 2019 om 22:14
Wij hadden deze vakantie in Frankrijk op 1 camping ook zo'n zo-hard-mogelijk-gillende meid, ze was met 2 leeftijdsgenoten (j+m) aan het afwassen. Ze waren daar op kamp, ook soort van doorreis.
Ik was op dat moment in hetzelfde gebouw aan het douchen en heb ze in onvervalst Nederlands laten weten dat ik dat niet op prijs stel (ook schreeuwend, slecht voorbeeld
). Daarna was het rustig, al hadden ze er geen woord van begrepen omdat ze Frans waren. Toen ik naar buiten kwam werd ik een beetje verlegen toegeknikt.
Niet netjes, wel doeltreffend
Ik was op dat moment in hetzelfde gebouw aan het douchen en heb ze in onvervalst Nederlands laten weten dat ik dat niet op prijs stel (ook schreeuwend, slecht voorbeeld
Niet netjes, wel doeltreffend
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
In memoriam AnnA_C