Gillende meisjes

12-08-2019 21:24 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is het een trend? Of heb ik iets gemist omdat ik alleen een jongen heb?

Gillende meisjes. Echt snoeihard. Hier op de camping. In de douches (echot lekker tot een gehoorbeschadiging aan toe), in de speeltuin, in het zwembad.

Doen jullie kinderen dat ook?

Herkenbaar?

Totaal aantal stemmen: 92

Ja (32%)
Nee (46%)
Wat zeur je (23%)
De enige die op ons campingdeel echt gilde was een 5 jarige jongen.
Niet dat ze dat nooit wilde, maar dat werd dan niet toegestaan. Gillen om het gillen, was binnen komen.
Andersom schreef:
12-08-2019 21:30
Niet dat ze dat nooit wilde, maar dat werd dan niet toegestaan. Gillen om het gillen, was binnen komen.
Dit
Mijn zoon kan ook flink gillen. Is niet alleen aan meisjes besteed.
Dochter zeg ik dat ik het niet hebben wil, gillen om het gillen is naar binnen. Zoon is bijna 2 die snapt dat nog niet. Helaas voor m'n oren
Bij mijn achterburen zitten ze ook, ik snap dat niet helemaal. Meestal horen daar ook wel gillende ouders bij, die tot treurens toe herhalen dat ze tot drie gaan tellen, en roepen: Shania, niet doen! Nou is het de laatste keer! SHANIAAA!!!

Op de camping grijp ik op een gegeven moment wel in, dan doe ik het shttt gebaar naar de kinderen, of doe ik mijn handen omlaag van dim het niveau. Dat helpt meestal wel. Dus je kunt er zelf misschien ook iets aan doen.
Het valt mij ook op. Werkelijk idioot gegil dat helemaal niks meer met spontaan lekker spelen te maken heeft. Gebeurt inderdaad voornamelijk door meiden. Ik snap niet hoe ouders dat normaal gedrag kunnen vinden bij kinderen van boven de 3.
Ik weet niet welke leeftijd je met "meisje " bedoelt, maar hier op de camping veel dames van zo'n 13/14/15 jaar die flink gillen. Ben benieuwd hoe mijn dochters worden als ze puber zijn. (Ze zijn nu 6 en 9) misschien alvast wat oordoppen inslaan 😉
Dat doen echt niet alleen meisjes. Mijn buurjongen van 10 gilt snoeihard en als hij met een vriend is gilt hij 100 keer harder dan als hij alleen is. Dit geldt ook voor mijn neef van 12 jaar oud.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Die meiden van mij gillen eigenlijk nooit, hun neefje (even oud als mijn jongste) daarentegen gilt echt heel erg vaak, hard en hoog..
Razzmatazz schreef:
12-08-2019 21:42
Ik weet niet welke leeftijd je met "meisje " bedoelt, maar hier op de camping veel dames van zo'n 13/14/15 jaar die flink gillen. Ben benieuwd hoe mijn dochters worden als ze puber zijn. (Ze zijn nu 6 en 9) misschien alvast wat oordoppen inslaan 😉

Of verbieden? Is dat geen optie?
Ik was mij ook al opgevallen. Meisjes van een jaar of 8/9 oud.
Zelfs mijn vierjarige nichtje weet wel dat ze dat niet mag doen.
malibu82 wijzigde dit bericht op 12-08-2019 21:45
0.79% gewijzigd
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Razzmatazz schreef:
Gewoon verbieden lijkt me een betere optie!
Razzmatazz schreef:
Of misschien, ipv oordoppen, je kinderen duidelijk maken dat gillen niet kan. Niet persoonlijk bedoeld, gewoon een gratis tip voor alle ouders van gillende koters.
Ja...hoort er bij blijkbaar. Op onze camping was het ook vreselijk....maar ze hadden wel lol. Zolang het 23 uur stil is vind ik het best.
Twee meisjes, nooit gegild. Ik heb een schurfthekel aan gegil, gelukkig van nature geen gillers mijn dochters ;-)
Getver een camping. Kies je dan toch zelf voor.
Polsjef schreef:
12-08-2019 21:47
Ja...hoort er bij blijkbaar. Op onze camping was het ook vreselijk....maar ze hadden wel lol. Zolang het 23 uur stil is vind ik het best.
Dus gillen moet kunnen tot 23 uur? Lieve help, ik ben blij dat ik niet op een camping hoef te staan.
Hier op de camping niet veel van gemerkt. Ja in het binnenspeelgebied, maar leef je vooral lekker uit daar haha. Die van mij gillen (nog) niet.
Pozzebok schreef:
12-08-2019 21:45
Of misschien, ipv oordoppen, je kinderen duidelijk maken dat gillen niet kan. Niet persoonlijk bedoeld, gewoon een gratis tip voor alle ouders van gillende koters.
Dat zou idd beter zijn, helaas zijn de ouders van deze dames in geen velden of wegen te bekennen.
Mijn kinderen krijsen idd niet, maar die zijn idd nog van een leeftijd dat je als ouder nog in de buurt bent om op ze te letten.

Maar goed, dat overdreven pubergegil aan het zwembad is erg irritant.
Ik vind dat dus serieus heel erg grappig en leuk aan meisjes, dat gegil. Of het nu om gillende peutertjes gaat of krijsende tienermeisjes, ik vind het altijd iets vertederends hebben. Net als van dat hartverscheurende huilen om niks, dat kan me ook zo vertederen.
Am Yisrael Chai!
Moet je hier de achterbuur jongen horen gillen, daar kunnen geen 10 meiden tegenop.

Het lijkt mij niet zozeer jongen/meisje gebonden maar meer een ‘ach laat ze toch’ mentaliteit van de ouders
fashionvictim schreef:
12-08-2019 21:57
Ik vind dat dus serieus heel erg grappig en leuk aan meisjes, dat gegil. Of het nu om gillende peutertjes gaat of krijsende tienermeisjes, ik vind het altijd iets vertederends hebben. Net als van dat hartverscheurende huilen om niks, dat kan me ook zo vertederen.
Nou ik dacht serieus dat mijn trommelvliezen zouden knappen van een trilogie van gillen, op een bovenaards hoge toon in het douche gebouw. Dat was niet vertederend.
Misschien is het ook niet sekse gebonden. Het viel me alleen hier pas op, en toevallig allemaal meiden.
Wij hadden deze vakantie in Frankrijk op 1 camping ook zo'n zo-hard-mogelijk-gillende meid, ze was met 2 leeftijdsgenoten (j+m) aan het afwassen. Ze waren daar op kamp, ook soort van doorreis.
Ik was op dat moment in hetzelfde gebouw aan het douchen en heb ze in onvervalst Nederlands laten weten dat ik dat niet op prijs stel (ook schreeuwend, slecht voorbeeld :$). Daarna was het rustig, al hadden ze er geen woord van begrepen omdat ze Frans waren. Toen ik naar buiten kwam werd ik een beetje verlegen toegeknikt.

Niet netjes, wel doeltreffend :yes:
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven