Gillende meisjes

12-08-2019 21:24 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is het een trend? Of heb ik iets gemist omdat ik alleen een jongen heb?

Gillende meisjes. Echt snoeihard. Hier op de camping. In de douches (echot lekker tot een gehoorbeschadiging aan toe), in de speeltuin, in het zwembad.

Doen jullie kinderen dat ook?

Herkenbaar?

Totaal aantal stemmen: 92

Ja (32%)
Nee (46%)
Wat zeur je (23%)
Ik word er soms echt chagrijnig van, helemaal als ze ineens in je oor gaan gillen als je voorbij loopt. Heb 2 meiden wel eens gevraagd waarom ze opeens zo hard gilden want er was toch niks wat gil waardig was? Werden ze zo rood als een tomaat.
streepjessokken schreef:
12-08-2019 22:14
Wij hadden deze vakantie in Frankrijk op 1 camping ook zo'n zo-hard-mogelijk-gillende meid, ze was met 2 leeftijdsgenoten (j+m) aan het afwassen. Ze waren daar op kamp, ook soort van doorreis.
Ik was op dat moment in hetzelfde gebouw aan het douchen en heb ze in onvervalst Nederlands laten weten dat ik dat niet op prijs stel (ook schreeuwend, slecht voorbeeld :$). Daarna was het rustig, al hadden ze er geen woord van begrepen omdat ze Frans waren. Toen ik naar buiten kwam werd ik een beetje verlegen toegeknikt.

Niet netjes, wel doeltreffend :yes:
hahahahahahahaha, spiegelen werkt vaak goed.
wij slapen nooit.
Magick88 schreef:
12-08-2019 21:50
Getver een camping. Kies je dan toch zelf voor.
Kortzichtig. Heerlijk, een camping. Maar dat wil niet zeggen dat ik gegil van mede vakantiegangers hoef te accepteren.
valentinamaria schreef:
12-08-2019 22:18
hahahahahahahaha, spiegelen werkt vaak goed.
Dank je, 'spiegelen' klinkt veel beter dan 'terugkrijsen als een viswijf' :rofl:
(vriend had het vanaf de tent ook gehoord en was not amused :$ )
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
streepjessokken schreef:
12-08-2019 22:21
Dank je, 'spiegelen' klinkt veel beter dan 'terugkrijsen als een viswijf' :rofl:
hahahahahahaha, moet je nagaan wat die meiden later over je gezegd hebben...
wij slapen nooit.
Sophiever schreef:
12-08-2019 21:34
Dit
Dit.
Pozzebok schreef:
12-08-2019 21:52
Dus gillen moet kunnen tot 23 uur? Lieve help, ik ben blij dat ik niet op een camping hoef te staan.
Ze gillen geen uren achter elkaar hoor....als het 23 uur maar stil is. En als ze maar lol hebben.

En het zijn mijn kinderen ook niet dus zit er ook niet hele dag naast.
streepjessokken schreef:
:cheer2:
Vooral gillende pubermeisjes hier in het durp zijn wel een bekend verschijnsel. Het lijkt altijd alsof ze allemaal tegelijk van de fiets vallen. En als er dan ook nog eens puberjongens in de buurt zijn... Nou, dan gaat het aantal decibellen nog verder omhoog. Of het een modeverschijnsel is weet ik niet, maar nu ik zelf ouder ben, hoop ik stiekem dat ik nooit zo was. Maar ik ben bang dat ik exact hetzelfde was.... ;-)
mockturtle wijzigde dit bericht op 12-08-2019 22:39
1.08% gewijzigd
I'm not crazy. My reality is just different than yours.
Ik heb er eigenlijk niet zo'n problemen mee en het valt mij niet speciaal op. Meestal hebben ze gewoon lol met leeftijdsgenoten en dat vind op vakantie alleen maar leuk om te zien. Zolang ze maar niet 's nachts gillen, vind ik het wel best.
Pozzebok schreef:
12-08-2019 21:45
Of misschien, ipv oordoppen, je kinderen duidelijk maken dat gillen niet kan. Niet persoonlijk bedoeld, gewoon een gratis tip voor alle ouders van gillende koters.
Of gewoon omdat dat gillen erg dom is.
Mijn kinderen mogen niet gillen!
Niet als ze boos zijn en ook niet voor de lol.
Ik kan er echt slecht tegen!
Mijn jongste heeft een vriendinnetje die hier vaak over de vloer komt. Schat van een kind maar ze heeft wat moeite met haar volumeregelaar.
Je voelt haast het glazuur van je tanden springen als ze die keel weer openzet. En dat is dan voor de fun.
Laatst heb ik haar naar huis gestuurd na 2x te hebben gevraagd of het zachter kon.. ik had ook nog eens knallende koppijn.. dus doei!

Op plekken als een camping vind ik het lastiger om er wat van te zeggen. Voor je het weet heb je een bak ruzie met een ouder.
Pindakaasjes schreef:
12-08-2019 22:46
Mijn kinderen mogen niet gillen!
Niet als ze boos zijn en ook niet voor de lol.
Ik kan er echt slecht tegen!
Mijn jongste heeft een vriendinnetje die hier vaak over de vloer komt. Schat van een kind maar ze heeft wat moeite met haar volumeregelaar.
Je voelt haast het glazuur van je tanden springen als ze die keel weer openzet. En dat is dan voor de fun.
Laatst heb ik haar naar huis gestuurd na 2x te hebben gevraagd of het zachter kon.. ik had ook nog eens knallende koppijn.. dus doei!

Op plekken als een camping vind ik het lastiger om er wat van te zeggen. Voor je het weet heb je een bak ruzie met een ouder.
Nou precies, de mijne mogen ook niet gillen, gewoon niet.
Het is zo'n k*tgeluid, dat ik spontaan chagrijnig ben.
Schreeuwen vind ik nog weer anders dan gillen.
Liever ook niet maar beter te verdragen dan gegil.
streepjessokken schreef:
Een keer flink “tais-toi!!!” brullen werkt ook, is korter, minder kans dat vriend het hoort en ze verstaan je gelijk. :)

Franse kinderen zijn net als Nederlandse en alle andere kinderen meestal wat luidruchtiger zonder mama of papa in de buurt. Die van mij (NL/FR) in ieder geval wel. Ik kan trouwens beter tegen gillen van de pret dan gillen “want ik krijg mijn zin niet”. Dan mag je hier gelijk naar binnen en op de trap gaan zitten om na te denken.

En mijn nu net volwassen zoon gilde harder dan al mijn meiden bij elkaar. Bij pubermeiden is het denk ik vooral “gezien en gehoord” willen worden. Opvallen bij de jongens. Mijn tiener gedraagt zich met jongens in de buurt ook compleet debiel. Nou ja, ik vind het op het debiele af. En lacht dan met zo’n heel irritant hoog en kirrend lachje. XXXXL hard. Ik denk dan maar aan haar inmiddels volwassen zus die dat ook deed en daar ook overheen gegroeid is. En loop snel weg.

Als je er op een camping last van hebt volstaat je “boze, beetje gestoorde caravanbuurvrouw”-blik met een luid SSSSSSHHHHHH!!!! geluid en gebaar dan niet? Vreemde ogen maken vaak meer indruk dan die van mama of papa. En het is een heerlijk universele manier van communiceren. Welke taal ze ook spreken, ze weten gelijk wat je bedoelt.
noor21 wijzigde dit bericht op 12-08-2019 23:42
0.23% gewijzigd
Mijn bovenbuurvrouw doet dat ook, ik hoor regelmatig van dat echte puberale woooohoooo!!!!!! door het plafond komen, of heel hard en vals zingen.
Maar dat is geen kind, die is gewoon heel vaak dronken denk ik of het is haar manier om de relatie spannend te houden. (eerst gaat ze hard lachen, gillen en joelen, en dan later boos gillen, dan gierend huilen, en dan goedmaakseks, weer met veel gegil :facepalm: )

Van kinderen vind ik het minder erg, al is het ook dan irritant.
Ben dan wel altijd een beetje opgelucht dat ik er zelf nooit aan kinderen begonnen ben :-D

Maar goed, het gaat dus niet altijd over als ze ouder worden.
streepjessokken schreef:
Je vriend mag echt blij zijn, toen ik het woord afwassen las dacht ik dat je ging vertellen dat je het hoofdje even de bodem van het afwasteiltje had laten zien :$
Het is wel grappig al die ouders die hier roepen: mijn kinderen gillen nooit!
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
viva-amber schreef:
13-08-2019 06:55
Als ik erbij ben niet, nee. Maar ik ben er steeds minder bij naarmate ze ouder worden. Eenmaal volwassen doen ze het sowieso niet meer. En gaan het huis uit om te studeren wat echt scheelt in het dagelijkse lawaai in en om het huis. En ik vind het hier verder in mijn omgeving ook nog wel meevallen. Of ik erger me er niet zo aan.

Toen ik hier nog een “kudde” kinderen onder de tien jaar had ging het er wel luidruchtiger aan toe. Zijn er nu nog maar twee. Jongste gilt niet zo snel. Puber maakt nu de meeste herrie (en drama :hamer: ). Maar ook dat gaat wel weer over.
Noor21 schreef:
13-08-2019 07:11

Toen ik hier nog een “kudde” kinderen onder de tien jaar had ging het er wel luidruchtiger aan toe. Zijn er nu nog maar twee. Jongste gilt niet zo snel. Puber maakt nu de meeste herrie (en drama :hamer: ). Maar ook dat gaat wel weer over.
Dus gillen nooit klopt sowieso al niet. Ze gillen in groepen, toen zij jong waren en als puber....maar goed je kinderen gillen nooit.

Wel grappig dat mijn opmerking nog meer defensieve reacties oproept dan er al waren....

Maar houdt dat vast: mijn kinderen gillen nooit (nou ja als zij volwassen zijn gillen ze niet of in ieder geval niet waar je bij bent).

Blijkbaar hebben ouders het ook een beetje opgegeven en besloten dat hun kinderen nooit gillen zodat zij er ook nooit iets van hoeven te zeggen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Die van mij gilt iig niet als ik in de buurt ben. Zal in spel met vriendinnen best wel eens gillen of schreeuwen, dat geloof ik meteen, maar zolang het gillen maar niet het spel an sich is...
Jongens doen dat hier ook, en harder ook nog. Thuis wonen er wat van die giljong om de hoek met ouders die alleen maar dreigen en niet doen, op de camping hadden we “de sirene”, ‘s ochtend om zeven uur op volle sterkte van dat langgerekte krijsen en ‘s avonds ook weer. Jochie was een jaar of drie.
Gelukkig slaap ik altijd met oordoppen.
viva-amber schreef:
13-08-2019 06:55
meeste kinderen gillen ook niet, handje vol kutblagen wel
Dat ene andere kind gilt altijd inderdaad......die ene die niet van jou is, willekeurig elk ander kind heeft het gedaan want jouw kinderen gillen NOOIT. :monkey:

En als je kind wel gilt dan was die ene andere begonnen.... ;-)) Of je was er niet bij.
viva-amber schreef:
13-08-2019 07:54
Dat ene andere kind gilt altijd inderdaad......die ene die niet van jou is, willekeurig elk ander kind heeft het gedaan want jouw kinderen gillen NOOIT. :monkey:

En als je kind wel gilt dan was die ene andere begonnen.... ;-)) Of je was er niet bij.
of je hebt een kind waarvan je denkt: gilde het maar eens

Sommige gedragingen zijn zo buiten-karakter, dat je 99% zeker kan weten, dat je kind het niet doet.
viva-amber schreef:
13-08-2019 07:20
Dus gillen nooit klopt sowieso al niet. Ze gillen in groepen, toen zij jong waren en als puber....maar goed je kinderen gillen nooit.

Wel grappig dat mijn opmerking nog meer defensieve reacties oproept dan er al waren....

Maar houdt dat vast: mijn kinderen gillen nooit (nou ja als zij volwassen zijn gillen ze niet of in ieder geval niet waar je bij bent).

Blijkbaar hebben ouders het ook een beetje opgegeven en besloten dat hun kinderen nooit gillen zodat zij er ook nooit iets van hoeven te zeggen.
Waar zeg ik dat kinderen nooit gillen? En ze doen nog wel meer dat herrie maakt. Of gewoon ronduit irritant is. Gaat van kwaad tot erger, herrie vanaf dat ze geboren zijn en irritant totdat dat puberbrein een volwassen brein is. Ik heb er alleen niet zoveel last van want met mama in de buurt weten ze wel beter. Maar je bent er gewoon niet altijd meer bij als ze ouder worden en bijvoorbeeld alleen over een camping gaan rondlopen/spelen.

Zoals ik al eerder aangaf, als je er last van hebt en er zijn geen ouders in de buurt om te corrigeren, zeg er dan gewoon wat van in plaats van er zwaar geïrriteerd van te raken. Daar heb je alleen jezelf mee. En die kinderen gillen gewoon ongestoord door...

Ik zou dan weer voor geen goud op een camping willen zitten. Geen privacy, iedere scheet (dus gegil zeker) is voor hele rijen tentjes en caravans verder te horen. En nul comfort, met je pleerol midden in de nacht over de camping naar het toilet moeten lopen waarin de remsporen van de buurman nog overduidelijk zichtbaar zijn. o_o
Nou die van mij, 9 jaar, gilt helaas soms wel. In het spel. Dat corrigeer ik als ik erbij ben. Hoort helaas gewoon bij het leerproces van ouder worden denk ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven