Goed gemutst!

07-02-2010 20:50 2501 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie!
Eigenlijk moet 'ie zo quote:Pammie schreef op 26 februari 2010 @ 14:25:

Ik zit en doe Remma-niks: koffiedrinken.
Ik zit en doe Remma-niks: koffiedrinken en internetten.

Beter doe je em zo
Veel plezier, Esmee. Ik dacht eigenlijk dat je deze week al weg was. Hoe is de sneeuw?

Pluis' nieuwe slaapgedrag is geweldig. We genieten ervan, zolang als het duurt

Koffiedrinken mag toch wel bij Remma-niksen?
Oh, die zin hadden jullie inmiddel al samen aangepast.
Oh ja. Klopt nog ook

Ik heb mijn auto al weer terug, nog geen drie kwartier weggeweest. Nieuwe achterruitenwisser erop, deur-met-storing opnieuw afgesteld en hij gaat op zoek naar een reserveband. Had ik al gezegd dat ik dol ben op mijn garagemannen?
quote:Pammie schreef op 26 februari 2010 @ 14:43:

Had ik al gezegd dat ik dol ben op mijn garagemannen?Hoe oud zijn ze?
Vergeet je niet om half vier de kinderen uit school te halen trouwens?
quote:remma schreef op 26 februari 2010 @ 14:48:

[...]

Hoe oud zijn ze?

Net zoiets als jij denk ik. Dat is te jong zeker Eentje is ook echt leuk om te zien en de ander is vooral een dotje, die doet echt alles wat ik vraag.

Dank voor de reminder. Als ik nu ga liggen val ik in slaap.
Ik zat me weer eens af te vragen waar de googleads vandaan komen, maar nu snap ik het. Deze is speciaal voor Remma:

Roosvicee met rozenbottels: 9 keer zoveel vitamine C dan in een kiwi!
Denk niet dat ze die Jillz inruilt voor Roosvicee
Het is hier noodweer ineens.
En in dat fijne noodweer mag ik de kindertjes gaan halen.

I K W I L L E N T E !
En kwam ik zonder kinderen weer thuis...

Snel pastasaus maken en dan ga ik even een half uurtje verplichte me-time inbouwen, ik ga lekker in bad. Daarna moet ik 2 kinderen opvissen en mijn broertje gaan halen in naburig dorp.

quote:Pammie schreef op 26 februari 2010 @ 15:08:

Denk niet dat ze die Jillz inruilt voor Roosvicee

Maar misschien wel een dan voor een als.

En nu weer niksen op z'n Pammies dus? Midden op de dag in bad zou ik niet zo snel bedenken. Zit niet in m'n systeem. Badder ze.
quote:Miffy schreef op 26 februari 2010 @ 15:07:

Ik zat me weer eens af te vragen waar de googleads vandaan komen, maar nu snap ik het. Deze is speciaal voor Remma:

Roosvicee met rozenbottels: 9 keer zoveel vitamine C dan in een kiwi!Uh, ik snap de kneksie nie
In bad kan ik niets, behalve in bad liggen

Saus is klaar. Later.
Wij gaan straks uit eten. Om te vieren dat de vakantie afgelopen is ofzo
Je kunt maar een reden verzinnen
De kneksie is dat jij over het Nederlands zou moeten vallen, juf

Al uitgebadderd?
Ja.
Pffff.. ik heb een doodziek kind in huis, ze heeft waterpokken en kermt de hele dag, ik kan het mij niet meer herinneren van vroeger, doen die dingen werkelijk zo'n zeer, of is ze gewoon met ziek zijn het type "man"? ik mag er nog niet eens naar wijzen.
Ojee Citro. Ik vond waterpokken vre-se-lijk, maar het was dan ook mijn 10e verjaardag, dus ik weet niet of het nou echt zo erg was of dat ik het van het afgeblazen feestje erg vond. Mijn kinderen zijn gelukkig ingeent.

Wat een dukke dag Pammie. Braak fobie gaat wel, maar dat constant alert zijn of en waar en nu gespuugd wordt, dat vind ik zo vervelend, steeds die adrenaline ... Als ik, man en jongste nu niet nog ziek worden ben ik niet ontevreden.
quote:Miffy schreef op 26 februari 2010 @ 16:50:

De kneksie is dat jij over het Nederlands zou moeten vallen, juf

Al uitgebadderd?Ja die fout zag ik wel, maar die kneksie kent google niet toch? Of was het eerder jouw kneksie ?
quote:citronella schreef op 26 februari 2010 @ 17:09:

Pffff.. ik heb een doodziek kind in huis, ze heeft waterpokken en kermt de hele dag, ik kan het mij niet meer herinneren van vroeger, doen die dingen werkelijk zo'n zeer, of is ze gewoon met ziek zijn het type "man"? ik mag er nog niet eens naar wijzen.och, wat sneu Het verschilt per kind volgens mij. Zoontje van vriendin was er ook goed ziek van toentertijd. Sterkte ermee

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven