Goed gemutst!

07-02-2010 20:50 2501 berichten
Sterkte met zieke Limoen Citro! Heb je haar al een paracetamolletje gegeven?

Broer is hier, Mini is over de emmer, ik ben er klaar mee.
Dat ben ik vergeten en toen ze eenmaal haar luier en pyjamabroek (millimeter voor millimeter) aanhad wilde ik haar niet nog een keer kwellen door ze weer uit te trekken. Bedenk me nu dat we ook kauwpilletjes hadden, maar die heb ik per ongeluk gekocht zonder smaakje, dus dat is ook al geen succes. Het is echt heel sneu want ze heeft ze zelfs op billen en vagina (of had ik dat al verteld) en dat doet erg zeer zei ze. Ze wil ook niet zitten. Maar er zit ook wel deels een klein tikje aanstelleritis bij hoor, ze jammert de hele dag aan 1 stuk door, behalve als de tv aan staat.

Ik ga een poging doen bij te lezen. Als het zieke mormeltje blijft slapen tenminste.
Zo, beetje vlug vlug bijgelezen, ik hoop dat ik ook nog kan posten voor mijn batterij leeg is en ik op moet gaan staan waar ik geen zin in heb.

Leuk die krokodil Pammie, klinkt als een spannend spelletje dat ze hier ook wel leuk zullen vinden zal eens zoeken.

Esmee, een hele fijne vakantie (maar dat zie je waarschijnlijk niet meer, als jullie vannacht al gaan rijden)

Nitro, balen van buikgriep van oudste, ik hoop dat de rest van de familie gespaard blijft.

uhm.. wat had ik nog meer gelezen...
Mijn ouders hebben ook een grappig spelletje trouwens, wat ze (= de kinderen, niet mijn ouders) erg leuk vinden, apen een boom in schieten... (het is me even ontgaan hoe het onderwerp spelletjes ter sprake kwam)

Miffy, wat fijn dat Pluis opeens zo fijn slaapt (hoe fijn kan het zijn) hopelijk is het een blijvende verandering.

Was erg grappig vanmiddag, mijn moeder kwam helpen (gelukkig) en ging Mandarijn uit de PSZ halen, liet ie een zelfgeschilderde tekening zien: kijk oma, poep! en inderdaad, daar leek het ook het meest op, allerlei kleuren door elkaar gesmeerd tot een grote bruine vlek echt een tekentalentje dat jong
Batterij is bijna leeg, kan nog net een kwartet doen
Alle reacties Link kopieren
Je matcht leuk bij dame rechts, Citro. Ik hoop dat limoentje de nacht een beetje goed door komt. En jij dus ook dan
Ik vind die dame hiernaast niks, ze kijkt zo nep.

Mini was over de zeik omdat ze naast haar oom wilde slapen, duurde hééééééél lang voordat ze rustig werd. Maar goed, het is alweer lang geleden dat ze zo'n aanval had. Alleen mijn broer heeft er dan weer een enorme mening over natuurlijk. Hij mag het met zijn eigen kinderen goed gaan doen
Ik vind haar ook niet leuk kijken, maar ze matcht inderdaad wel mooi. Ben toch nog maar even de stroomkabel gaan halen. Wilde toch ook nog wat te snaaien halen.

Ach ja, de beste stuurlui staan aan wal, Pammie.
Ik weet wie het zegt Citro
Jij en Pammie matchen

Zwart/geel.
Als ik handig was met photoshop shopte ik een pammie-bloemetje in haar haar en verwerkte ik die citrroen ook nog in het plaatje, maar helaas, zo handig ben ik niet met photoshop
Hmm, ik ook niet Maar als iemand zich geroepen voelt,........
en die nog in haar hand, het wordt een leuk plaatje
Citronella, heb je al bad met havermout geprobeerd (washand vullen met havermout en dan uitknijpen). Ik zette Sien destijds gewoon 3x per dag in bad, die had er ook behoorlijk last van. En goed in de gaten houden of er geen grote onstekingen ontstaan, dan moet je namelijk even langs de dokter.
Pff, eindelijk vrijdag. Ik had er het laatste uur op het werk totaal geen zin meer in. Maar nu dus lekker 2 dagen relaxen .

Deze is ook leuk voor jou Citro
Oh, helpt dat ook bij waterpokken? havermout bad ? ik weet betwijfel dat ze in bad wil. Ik hoor haar regelmatig piepen. Denk dat er zo toch nog een paracetamolletje in moet.
Sudocreme helpt tegen de jeuk, ik heb net even gegoogled omdat het bij Mini zo goed helpt tegen de waterwratjes. Je kunt het dus ook gebruiken tegen waterpokken (droogt in en helpt tegen de jeuk).
Gewoon in bad zetten. Het helpt echt heel goed en de pijn/jeuk is echt even weg.
Smeren hielp hier totaal weer niet. Kind gilde het uit als ik wou smeren. Ben ik dus maar gelijk mee gestopt. Maar ik had ook wel geluk dat ze hier in de zomer waterpokken hadden en lekker bloot in de zon konden lopen (Ot dan niet, die was pas 4 maanden en is echt vreselijk ziek ervan geweest). Die zon hielp volgens mij echt wel, maar ik kan me nog wel herinneren dat ik Ot en Sien een paar keer 's nachts in bad heb gedaan.
Hier hebben ze een heilig vertrouwen in mama's zalfjes
De calendulanzalf speciaal tegen waterpokken moest ze in ieder geval niets van weten, ik mocht er niet mee in de buurt komen, en die op haar billen heb ik inderdaad ingesmeerd met sudocreme (de variant die wij hebben dan, die van neutral). Bad, moet eerst nog even havermout kopen morgen, heb ik nu niet in huis.
G O U D!!!
Nicolien Sauerbreij op de parallel g-slalom snowboarden. Een unicum.

Ik ga naar bed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven