Goed gemutst!

07-02-2010 20:50 2501 berichten
Welkom terug Esmee! Hoe was skidorp? En heeft Mannie skiles gehad? En is alles een beetje te belopen daar met skis of moeten we de slee meenemen?

Sorry voor alle vragen, maar wij vertrekken natuurlijk zaterdag en ik heb jullie niet voor niets op verkenning gestuurd .

Wat dapper trouwens dat jullie samen met anderen in een huisje gaan. Dat is hier echt een no-go vrees ik. En ik moest nog aan jullie denken toen het hier zo'n noodweer was in Duitsland. Maar gelukkig weer veilig thuis dus.

Dames, hoe was de high tea en de sauna? Tell me!

Hier vandaag een aardig dagje, alleen voel ik me nog niet helemaal jofel. Vast psychisch vanwege bloeddruk-verhaal. Zal dus blij zijn als woensdag alle uitslagen goed zijn en ik gewoon weer verder kan . Kinderen waren trouwens weer eens ontzettend druk. En we hebben ze nog wel laten zwemmen en de hele middag buiten uit laten razen. Hielp niet, want ze braken nog steeds het huis af. Ze lagen wel lekker vroeg op bed, dat wel (A-man en ik vonden het wel weer mooi vandaag geloof ik).
Alle reacties Link kopieren
Welkom terug Esmee. Jammer van het onbegrip van andere stellen, maar hebben zij zelf geen kinderen dan? Ik begreep dat jullie met stel met kids gingen. Dan heb ik dat dus verkeerd begrepen.

Maar fijn dat jullie genoten hebben.
Dat is inderdaad jammer Esmee, zo weinig begrip. Verder klinkt het erg fijn!

Mini heeft ontzettend last van de waterwratjes, net huilend in bed van de jeuk

Ik ben boos op Pamman. Hij nu ook op mij.
Oe, waarom dan?
Arme mini. Meer dan fucidin en hopen dat het snel over gaat kun je niet doen zeker.

Ik ben ook boos om man, en of hij op mij boos is boeit me niet.

Remma, balen van slechte slapen (dat je nek vast zit door spanningen lijkt me ook niet ondenkbaar, daar kun je behoorlijk last van hebben, misschien toch maar even een keer los laten kneden?)

Ik ben me toch moe, we lagen niet heel vroeg in bed gisteren en om kwart voor 6 begon Mandarijn al weer te roepen. Roept ook altijd mama, heel gek.(overigens hebben wij een soort deal dat man altijd laat op de avond de honneurs waarneemt, en ik vroeg in de ochtend) Toen ik niet reageerde hoorde ik hem later via de babyfoon : mama horen mij niet!

Verder was hij de hele dag dwars dwarser dwarst (en dan is er echt geen land mee te bezeilen) Gelukkig kregen we vanmiddag afleiding in de vorm van opa en oma op bezoek.

Wat jammer dat jullie vrienden geen begrip hadden voor kinderen.

Limoen d'r pokjes zijn wel zo ongeveer weg, er zitten nog wat korstjes her en der. Op d'r armen zitten wel een paar diepe putjes, die waren ook een beetje ontstoken, hopelijk trekt dat nog weg.
Hij was veel te laat terug van zwemmen waardoor ik weer te laat bij broer was en nog veel later bij zus. Waardoor ik maar kort bij zus kon blijven want het is ook nog een eind terugrijden. Daarnaast zou hij op de motor komen maar kwam zijn moeder tussendoor met een seminoodgeval (ligt iemand op sterven in de familie) en is hij daarheen gegaan. Vast heel hardvochtig van mij maar de laatste tijd hebben we ook niet bijzonder veel aan zijn ouders. En dan wel meteen erheen. En ik had het eten klaar voor vanavond en morgen maar hij presteert het nóg om het verkeerde eten warm te maken.
Hoe gaat het met man ondertussen Anky? ziet hij op vakantie gaan inmiddels wel weer zitten? is hij al weer wat mobieler?

Pas je een beetje op jezelf? je bent toch weer praktisch alleen aan het zorgen en regelen deze week denk ik, en met een op handen zijnde vakantie is dat altijd net weer wat drukker dan normaal.

Es, is het mooi geworden, Annabel d'r kamer?
quote:citronella schreef op 07 maart 2010 @ 20:54:

Ik ben ook boos om man, en of hij op mij boos is boeit me niet.

(oké, niet grappig voor jou maar ik moest toch lachen)
tis wel een beetje een brakke zin
Maar hij si wel leuk
Moeten jullie ook je ouders (bij ons: moeder) bellen als er een zus of broer jarig is? Bij ons in de familie is dat een 'traditie' waar ik het al jaren niet mee eensch ben. Nu het contact met moeders eh... anders is, doe ik dat ook niet meer. Mooi moment om er mee te kappen. Maar ik krijg nu een boze email dat ik dat niet heb gedaan en dat er zo weer een traditie verloren gaat
quote:Pammie schreef op 07 maart 2010 @ 21:07:

Moeten jullie ook je ouders (bij ons: moeder) bellen als er een zus of broer jarig is? Bij ons in de familie is dat een 'traditie' waar ik het al jaren niet mee eensch ben. Nu het contact met moeders eh... anders is, doe ik dat ook niet meer. Mooi moment om er mee te kappen. Maar ik krijg nu een boze email dat ik dat niet heb gedaan en dat er zo weer een traditie verloren gaat Huh. Nee, ik bel de persoon die jarig is :S
Geen issue hier als enig kind

Maar jouw moeder vindt altijd iets om over te miepen, dus daar zou ik mij niet zo druk om maken.

Skidorp is leuk Anky, voor mij wat veel rode pistes. Ik ben meer van het blauw, maar jullie vast niet . Zet anders even in AK waar jullie zitten, dan weet ik wellicht hoe ver je moet lopen. Voor ons was het amper lopen. Met slee vond ik het tegenvallen in het dorp, erg veel hoogteverschil (ook in het bos). Wel goed voor de beenspieren haha. Liften stoppen om vier uur, dan kun je wel goed met de slee nog op de piste.

Eén stel heeft wel kind Remma, dus goed begrepen hoor. Maar die vinden dat kind zich aan hen moet aanpassen en zo doen wij het niet.

Wat een boosheid hier zeg... Ik heb de kans niet gehad om boos te worden/zijn. Kom net uit bad. Lekker liggen lezen. Ultiem ontspannen voor werkweek weer begint.
Broer had helemaal een woedende sms maar goed, die had de jarige óók niet gebeld

In bad is kerel niet in de buurt, dat scheelt
vreemde traditie indeed! deden/doen wij ook nooit, hoor. en balen van Pamman, dattie iets voor zijn ouders doet, begrijp ik, maar dat gedoe met eten: soms heb je het gevoel dat je ze werkelijk alles moet voorkauwen en das best vermoeiend. komt het nog goed?

Fijn dat jullie vakantie geslaagd was, Esmee! Alleen jammer van jullie vrienden, maar dan weet je dat voor een volgende keer.

Bezoek aan vriendin was erg leuk. Eigenlijk weinig gedaan, maar zo een beetje bijkeuvelen was ook gewoon prettig. Slof voelde zich helemaal thuis; er was een overdaad aan Cars- en Thomasmateriaal, dus die heb ik de rest van de dag niet meer gehoord (behalve toen het even oude zoontje met zijn eigen speelgoed wilde spelen en van Slof een elleboogstoot kreeg).

Poek was eerst niet helemaal in haar goede doen, maar toen ze het NIntendo-DS-ding kreeg heb ik haar ook niet meer gehoord - en ze zeurt nu dat ze 'ook zo'n spelletje wil'.
Ik weet wel waar die traditie vandaan komt; wij moeten haar eeuwig dankbaar zijn omdat ze ons heeft gebaard*. En als broers en zussen moeten we er natuurlijk ook dankbaar voor zijn dat zij die heeft gebaard. Dus vandaar.

* heeft ze serieus een keer gezegd
Dat hij iets voor zijn ouders doet begrijp ik nou even helemaal niet, het was echt niet zo dramatisch dat ze niet zonder hem konden. En na al het gedoe van de afspraken die om kulredenen zijn afgezegd was ik daar dus even lekker niet heengegaan. Maar goed, ik ben wat dat betreft niet de meest neutrale persoon.
quote:Pammie schreef op 07 maart 2010 @ 21:27:

Ik weet wel waar die traditie vandaan komt; wij moeten haar eeuwig dankbaar zijn omdat ze ons heeft gebaard*. En als broers en zussen moeten we er natuurlijk ook dankbaar voor zijn dat zij die heeft gebaard. Dus vandaar.

* heeft ze serieus een keer gezegdo lordie
OMG die moeder van jou is mij er eentje hoor

Vertel haar volgende keer maar dat het geen 'normale verwachting' is, want anders had Hallmark er wel standaard kaarten voor gemaakt

Haha die Poek. Mannie had het laatst ook ergens. Maar die doet nu alsof hij een DS heeft, mooi opgelost zo (voor hoe lang het duurt).

Oh Anky, Mannie heeft geen skiles gehad. Maar wel heel veel andere kindjes, zag er super schattig uit!
Ja. Dat dus.
Met dat soort opmerkingen is ze een beetje a la mijn schoonmoeder.. en ik hou niet zo van dat soort geclaim. Wij hebben die traditie gelukkig niet, zal ik maar zeggen.
Dat van Pamman en ouders begrijp ik. Jouw gevoel erbij dan, dat soort grappen zijn hier ook vaak aan de orde helaas. Al hebben we er laatst een zeer goed gesprek over gehad en bekijkt Esman het iets neutraler nu.
quote:esmee1975 schreef op 07 maart 2010 @ 21:41:

OMG die moeder van jou is mij er eentje hoor

Vertel haar volgende keer maar dat het geen 'normale verwachting' is, want anders had Hallmark er wel standaard kaarten voor gemaakt

Onze google ads zeggen "gay en single" en "discreet vreemdgaan". Wie heeft er iets op te biechten?
Hoe is het met schoonmoeders nu Esmee?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven