Goed gemutst!

07-02-2010 20:50 2501 berichten
Ik kijk Borat die Pammie A. in een zak probeert te stoppen...
Move Like Michael Jackson. Mini is gek op al dit soort audities-shows. En ze deed ook even haar eigen auditie voor ons, zo snoezig.
Alle reacties Link kopieren
Oooo. Ok, duidelijk
'Het viel me plat op mijn dak' - leuke voor Es.

Ik ga een witbiertje pakken, ook voor mijn man.
Succes
Is nog niet makkelijk hoor. Ik heb het nog steeds niet
Dat biertje niet?
Hoe groot is jullie huis?

ieuw. Groot, doch erg lelijk :P
Van binnen is het wel heel mooi hoor. Of hou je hier niet van?

Ieuw, nee. Ik vind dit wel aangenaam

Onze slaapkamer, onze trots:

mag het iets er tussenin zijn? want dat van Remma vinnik net weer iets té strak.

had ik al gezegd dat ik morgen met 3 vriendinnen naar de saune ga? en dat ik een Hamma-scrubsessie en een hotstonemassagesessie heb? en dat ik daar Heul Veul zin in heb?
Ik las een 'hema-scrubsessie'

Biertjes zijn gearriveerd, Pamman was zo vriendelijk om ze te halen in één van onze bijgebouwen.

Wij kijken 'Prins zoekt Vrouw'. Het enige programma waarbij Pamman niet zapt. Op zich bijzonder. Maar het is ook wel grappig.
Dat was ook als extreme tegenstelling bedoeld

Maar um, nee, dat had je niet verteld. Heul veul plezier

*voelt zich geen echte muts want houdt niet van sjokela en is ook niet echt weg van sauna*
Nou Remma, ik vind sauna wel leuk maar ik sta niet te trappelen (ik ben een preutse muts ).
mag hoor, niet van sauna en sukkela houden. Ik heb ook erg meoten wennen aan sauna en vond er in het begin ook weinig aan. ik zie vooral uit naar de scrub- en massagesessie; mijn schouders en nek zitten behoorlijk vast en daar wil ik best vanaf.

wat is 'Prins zoekt vrouw'?
quote:Pammie schreef op 13 maart 2010 @ 22:31:

Nou Remma, ik vind sauna wel leuk maar ik sta niet te trappelen (ik ben een preutse muts ).dat is een voordeel als je je bril niet op kunt; als ik een ander niet kan zien, denk ik altijd dat die ander mij dan ook wel niet zal zien. ik kan iig niet zien hoe die ander kijkt.
O, maar het is niet omdat ik preuts ben. Met volleybal sta ik na een wedstrijd zo met 14 dames onder de does. Maar ik hou niet van dat warme, en ik verveel me altijd zo.
Er zijn 3 prinsen in NL: eentje uit Samoa, eentje uit India en eentje uit een of ander Italiaans prinsendom (dat is ook meteen de lekkerste). En die zoeken in hier een vrouw (gejat van 'Coming to America').
Meestal wordt er niet zo gekeken in sauna's. Tenminste, die paar keer dat ik ben geweest. Maar ik ben gewoon niet zo'n semi-openbare blootloper.
Remma en ik gaan slapen, weltrusten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven