Goede kinderstoel?
vrijdag 26 december 2008 om 14:48
vrijdag 26 december 2008 om 14:55
Wij hebben een nepstokke van de Hema. Deze moest van Stokke uit de handel omdat hij echt te veel leek op de originele Stokke. Het enige verschil is de stoelverkleiner (is wat minimaal bij de Hema stoel) en er zit bij de Hema stoel een tafeltje voor (soms ideaal, soms niet). Verder ben ik er super tevreden over, dus een nep trip trapp is zeker aan te raden!
Succes jullie aankoop!
Succes jullie aankoop!
vrijdag 26 december 2008 om 15:06
Hier de Stokke, die prima bevalt! Vind het gezellig dat dochter echt aan tafel zit bij ons. Na het eten een vochting doekje over de stoel en hij is weer schoon.
Verder hebben we zo'n goedkope IKEA stoel achter in de auto liggen. Ideaal als we een keer ergens anders eten, hebben we 'm altijd bij ons en hij neemt in de auto bijna geen plaats in beslag. Maar dochter zit wel een stuk rustiger in de Stokke moet ik zeggen, ik denk omdat ze met haar voetjes op het plankje staat.
Verder hebben we zo'n goedkope IKEA stoel achter in de auto liggen. Ideaal als we een keer ergens anders eten, hebben we 'm altijd bij ons en hij neemt in de auto bijna geen plaats in beslag. Maar dochter zit wel een stuk rustiger in de Stokke moet ik zeggen, ik denk omdat ze met haar voetjes op het plankje staat.
vrijdag 26 december 2008 om 15:12
vrijdag 26 december 2008 om 16:47
Iemand vroeg naar verschil tussen Stokke en namaakversie. Ik heb er zelf nooit ingezeten, dus dat weet ik niet, maar ik vind het design van de Tripp Trapp verreweg het mooiste. Deze is vaak strakker, omdat het model niet gekopieerd mag worden, zijn de neppers vaak wat ronder van vorm, wat ik dus minder mooi vind.
Ik betaal liever wat meer voor een mooie en degelijke stoel, dan wat minder voor een fabrikant die met het idee aan de haal is gegaan
Daarbij kan de Stokke mee tot je 80e.
Ik betaal liever wat meer voor een mooie en degelijke stoel, dan wat minder voor een fabrikant die met het idee aan de haal is gegaan
vrijdag 26 december 2008 om 21:37
Ik heb geen ervaring met de neppe maar de echte ben ik heel erg tevreden over. Voor de tweede hebben we er weer 1 gekocht.
Hij is trouwens regelmatig ergens in de aanbieding voor 145 (zonder babybeugel) en ook via een duitse site goedkoper te krijgen (leveren ook in Nederland).
Maar misschien dat die neppe ook wel goed is hoor, dat je echt alleen voor het merk betaald. Geen idee.
De echte verkopen wel super goed op MP als je hem ooit weer kwijt wilt. Dan ben je voor de echte uiteindelijk minder kwijt dan voor de neppe denk ik.
Hij is trouwens regelmatig ergens in de aanbieding voor 145 (zonder babybeugel) en ook via een duitse site goedkoper te krijgen (leveren ook in Nederland).
Maar misschien dat die neppe ook wel goed is hoor, dat je echt alleen voor het merk betaald. Geen idee.
De echte verkopen wel super goed op MP als je hem ooit weer kwijt wilt. Dan ben je voor de echte uiteindelijk minder kwijt dan voor de neppe denk ik.
vrijdag 26 december 2008 om 21:40
zaterdag 27 december 2008 om 11:03
Hier minder tevreden over de Stokke. Zoon ging zich op een gegeven moment " afzetten" tegen de tafelrand, waardoor de Stokke een aantal keren gevaarlijk achterover helde. Toen hij dat ook krachtig met z'n voeten ging doen hebben we de Stokke op zolder gezet, en de Ikea ( die voor nood-en logeerpartijen was) er neer gezet.
Binnenkort komt de Stokke weer terug.Alleen als stoel, zonder dat beschermding.
Binnenkort komt de Stokke weer terug.Alleen als stoel, zonder dat beschermding.

zaterdag 27 december 2008 om 22:06
Trip trap. Juist ideaal dat ze geen blad hebben maar gewoon aan tafel zitten. Voor de 2e ook een stokke gekocht (gekregen van opa deze keer )
We hebben de ikea stoel voor als we ergens heen gaan waar ze geen kinderstoel hebben of voor visite kindejs ij ons thuis, maar doordat de poten zo wijd staan (=erg velig) struikel je er heel snel over (en heel vaak)...
We hebben de ikea stoel voor als we ergens heen gaan waar ze geen kinderstoel hebben of voor visite kindejs ij ons thuis, maar doordat de poten zo wijd staan (=erg velig) struikel je er heel snel over (en heel vaak)...
maandag 29 december 2008 om 01:51
Wij hebben een houten meegroeistoel (Tiamo) van Prenatal. Kostte rond de 60 euro en bevalt prima! Het tafelblad kan eraf, alles is in hoogte verstelbaar, dus je kind kan er jaren mee voort. Zelf zitten wij er ook wel eens op! En ze zijn verkrijgbaar in allerlei kleuren.
(Ik kan er met mijn verstand niet bij dat zo veel mensen zich gek laten maken om een Tripp Trapp stoel te kopen, terwijl die Prenatal meegroeistoel precies hetzelfde biedt voor minder dan de helft van de prijs.)
(Ik kan er met mijn verstand niet bij dat zo veel mensen zich gek laten maken om een Tripp Trapp stoel te kopen, terwijl die Prenatal meegroeistoel precies hetzelfde biedt voor minder dan de helft van de prijs.)

maandag 29 december 2008 om 09:56

maandag 29 december 2008 om 10:10
quote:Java schreef op 29 december 2008 @ 01:51:
(Ik kan er met mijn verstand niet bij dat zo veel mensen zich gek laten maken om een Tripp Trapp stoel te kopen, terwijl die Prenatal meegroeistoel precies hetzelfde biedt voor minder dan de helft van de prijs.)Ik wel hoor. De Tripp Trapp vind ik véle malen mooier dan welke namaak dan ook. En op Marktplaats struikel je over betaalbare (goede) tweedehands stoelen. Waarom dan voor een goedkope namaak gaan als je voor dezelfde prijs de echte kan krijgen?
(Ik kan er met mijn verstand niet bij dat zo veel mensen zich gek laten maken om een Tripp Trapp stoel te kopen, terwijl die Prenatal meegroeistoel precies hetzelfde biedt voor minder dan de helft van de prijs.)Ik wel hoor. De Tripp Trapp vind ik véle malen mooier dan welke namaak dan ook. En op Marktplaats struikel je over betaalbare (goede) tweedehands stoelen. Waarom dan voor een goedkope namaak gaan als je voor dezelfde prijs de echte kan krijgen?
maandag 29 december 2008 om 10:19
quote:zusenzo schreef op 29 december 2008 @ 08:50:
Die van Blooms is geweldig
[afbeelding]
Wij hebben bovenstaande stoel van Bloom en hij is echt niet zo geweldig. Ons zoontje (bijna 8 maanden) zit er absoluut niet fijn in. Omdat de rugleuning zo bol is, zakt hij de hele tijd onderuit.
Ik vond het vooral leuk dat je hem ook net na de geboorte (als soort wiegje) kunt gebruiken, maar dat hebben we ook niet veel gedaan vanwege de hele bolle onderkant.
Als ik opnieuw een stoel moest kopen werd het de Trip-Trap. Zoontje heeft daar gisteren bij vrienden ingezeten en het was ideaal!!
Succes met de aankoop!
Die van Blooms is geweldig
[afbeelding]
Wij hebben bovenstaande stoel van Bloom en hij is echt niet zo geweldig. Ons zoontje (bijna 8 maanden) zit er absoluut niet fijn in. Omdat de rugleuning zo bol is, zakt hij de hele tijd onderuit.
Ik vond het vooral leuk dat je hem ook net na de geboorte (als soort wiegje) kunt gebruiken, maar dat hebben we ook niet veel gedaan vanwege de hele bolle onderkant.
Als ik opnieuw een stoel moest kopen werd het de Trip-Trap. Zoontje heeft daar gisteren bij vrienden ingezeten en het was ideaal!!
Succes met de aankoop!
maandag 29 december 2008 om 10:38
Ik heb ook een Ikea en een tripp trapp
Als baby wilde ze nog net 2 keer in de Ikea-stoel, maar daarna niet meer...
Dochter is nu 3 en wil ook absoluut niet in de meegroeistoel.
(Ik dreig nu wel eens met de Trip Trapp als ze stout is, werkt super, beter dan de gang )
Vrijwel nooit gewild ook. Ze wil perse met een kussen op een normale stoel.
Ik zou eerst die Ikea halen voor een prikkie om te kijken of je kind er uberhaupt wel van is...
Als baby wilde ze nog net 2 keer in de Ikea-stoel, maar daarna niet meer...
Dochter is nu 3 en wil ook absoluut niet in de meegroeistoel.
(Ik dreig nu wel eens met de Trip Trapp als ze stout is, werkt super, beter dan de gang )
Vrijwel nooit gewild ook. Ze wil perse met een kussen op een normale stoel.
Ik zou eerst die Ikea halen voor een prikkie om te kijken of je kind er uberhaupt wel van is...
woensdag 7 januari 2009 om 09:06
quote:rebbel schreef op 26 december 2008 @ 16:47:
Iemand vroeg naar verschil tussen Stokke en namaakversie. Ik heb er zelf nooit ingezeten, dus dat weet ik niet, maar ik vind het design van de Tripp Trapp verreweg het mooiste. Deze is vaak strakker, omdat het model niet gekopieerd mag worden, zijn de neppers vaak wat ronder van vorm, wat ik dus minder mooi vind.
Whatever, I do what I want