Good Luck
maandag 5 oktober 2009 om 09:22
Mamax, volgens mij komen wij ook wel een paar duizend euro tekort hoor, als we die richtlijnen aanhouden. Scheelt dat we een lease-auto hebben dus we hoeven daar niks aan te repareren of kopen als hij stuk gaat. Zolang je geen schulden hebt en je hoeft niet naar een dubbeltje op zijn kant, zou ik me niet te druk maken.
Stressed is just desserts spelled backwards
maandag 5 oktober 2009 om 09:27
Bij ons net zo Mamax. Ik heb minder inkomsten de laatste maanden (kredietcrisis) en dan moeten we het van 1 inkomen doen. Dan komt er van sparen gewoon minder terecht.
Jonathan heeft bijna net zoveel spaargeld als dat wij gezamenlijk hebben (alle kinderbijslag en zakgeld bij elkaar gespaard op 1 rekening)
Jonathan heeft bijna net zoveel spaargeld als dat wij gezamenlijk hebben (alle kinderbijslag en zakgeld bij elkaar gespaard op 1 rekening)
Stressed is just desserts spelled backwards
maandag 5 oktober 2009 om 09:35
maandag 5 oktober 2009 om 09:38
Ik ook, kinderen hebben wel meer spaargeld dan wij (bij geboorte ieder 1000 euro van mijn opa en oma gekregen), maar zakgeld is hier nog overgebleven muntjes.
Ik vind al dat wel heel goed bezig zijn door nu eerst allerlei spullen op Marktplaats te zetten en daar het huis van te schilderen. Meestal koop ik gewoon en lopen we dat weer in .
Ik vind al dat wel heel goed bezig zijn door nu eerst allerlei spullen op Marktplaats te zetten en daar het huis van te schilderen. Meestal koop ik gewoon en lopen we dat weer in .
maandag 5 oktober 2009 om 10:34