Good Luck

03-12-2009 11:03 3111 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oooh, hij vraagt het iedere dag hoor!!! Maar een kinderfeestje dacht ik dat je bedoelde. Als hij daar niet naar vraagt laat ik het lekker zitten.
hahaha

Hier ook zo,n grapjas Jin, die zichzelf wel 4 kan kijken.

Maar hier ook nog geen kinderfeestje, dan heb ik nog een jaar om te verzinnen hoe of wat,hahah

Nodig wel zijn vriendjes uit maar incl ouders gewoon!
Groot gelijk! Hij wil helaas graag, dus heb vandaag een paar kindjes van de kita een uitnodiging gegeven. Het duurt drie uurtjes en hij mocht alleen een paar kindjes van de kita uitnodigen. Geen andere vriendjes, dat leek me te druk. De week daarvoor vieren we allemaal onze verjaardag tegelijk voor iedereen zeg maar.
Maar dan doe je zonder ouders Jinny?
Over het shoppen van Star gesproken;

vanmorgen lekker even geshopt. Rugzakjes voor de kiddo;s voor Kerst. Voor B Bob de Bouwer en voor L Cars. Voor man het boek Taal is echt mijn ding zeg maar. Lijkt me erg grappig. Ik zoek voor mezelf een mooie leren handtas. Zag een mooie maar in een andere kleur dan ik wilde. Staat qua prijs niet in verhouding met de andere kado's ha ha. Maar ja, wie koopt de kadootjes hè?

Anyway, wel vast zilveren oorringen voor mezelf gekocht en een jurkje bij Stepping Out die heeeel erg afgeprijst was en waar ik enorm zwanger in lijkt! Wow, ineens een buik zeg. Erg grappig. Beetje zomers, dus voor het kerstdiner dan maar. Lekker de verwarming hoog
Ja, zonder ouders.......
Leuke dingen Amalia!!! Erg, erg leuk! Vooral die tas en dat jurkje .
Slim Jin. Maar 3 uur vind ik echt optimistisch!!! Ik had er 2 van gemaakt... maarja, nu kan je niet meer terug

Strak plan bedenken met uitvalsplan en een extra plan C.
Maar die tas is nog niet binnen. Daar ga ik met man nog even naar kijken. Ik wil een lichtbruine en deze was grijzig. Ook wel mooi, maar ja, mevrouw had bruin in zijn hoofd.
Kut Star.

Maar goed dat je zo'n mail de deur uit doet. Geeft je het laatste woord tenminste.

Geen wonder dat je gelijk meer last hebt, is toch arelaxed!

BURP!

Jinny, leuk, zijn eerste partijtje!

Verjaardag hier lekker ouderwets. Koffievisite en in de middag na het slapen.

Is CG de enige die nog slaapt overdag of ligt mr. J. ook nog te tukken?

36,75 maar. Kon ik niet laten hangen, toch?
quote:Jinny schreef op 18 december 2009 @ 20:22:

Leuke dingen Amalia!!! Erg, erg leuk! Vooral die tas en dat jurkje .Haha goeie opmerking
quote:compu schreef op 18 december 2009 @ 20:24:

Is CG de enige die nog slaapt overdag of ligt mr. J. ook nog te tukken?Aaaarrrggghhh, zelfs B slaapt al 3 dagen niet!!!! Ik wil ook slapende kinderen tussen de middag --> lees een slapende moeder...
Leuk Amalia! Leg je de kadootjes onder de boom?
Hier nog wel een leuke opmerking van Juul.

Ik ben vanmorgen naar de kapper geweest en ik kom terug thuis.

Zegt Juul: Mamaaaaa je haar is anders en die kop die hij erbij trok, hahaha. en er nog gauw achteraan zeggen, en waarom zijn de kleurtjes haar anders? haha wijsneus
Ik heb het van 10.30 tot 13.30 gedaan. Taart eten, en een tafelbom laten ontploffen (dan vliegen er kleine speeldingen door de lucht en een berg confetti waar ik vast spijt van krijg), zaklopen, de hindernisbaan opbouwen en gewoon lekker spelen. Ik heb medailles gekocht (echt Hema) en het laatste uurtje pannenkoeken eten. Klaar!

Mijn geheime wapen is de akela....
quote:amalia schreef op 18 december 2009 @ 20:25:

[...]

Aaaarrrggghhh, zelfs B slaapt al 3 dagen niet!!!! Ik wil ook slapende kinderen tussen de middag --> lees een slapende moeder...

Kan me helemaal voorstellen! Ik zou me er nu echt geen voorstellling van kunnen maken. Komt nu wel goed uit.

Leuke print op het jurkje. Laarzen erbij?
Ik weet nog wel hele leuke kadootjes voor B & L Amalia

(overigens voor alle kindjes hartstikke leuk)

Ik heb vandaag voor juul een kindersneeuwschep gekocht, super leuk!)
Ik vind het echt heel erg schattig. Dat wordt een Leco in spe hoor.
quote:Jinny schreef op 18 december 2009 @ 20:27:

Ik heb het van 10.30 tot 13.30 gedaan. Taart eten, en een tafelbom laten ontploffen (dan vliegen er kleine speeldingen door de lucht en een berg confetti waar ik vast spijt van krijg), zaklopen, de hindernisbaan opbouwen en gewoon lekker spelen. Ik heb medailles gekocht (echt Hema) en het laatste uurtje pannenkoeken eten. Klaar!

Mijn geheime wapen is de akela....

Ohh wat leuk die tafelbom, ik was al aan het zoeken op de nederlandse site maar daar kon ik hem niet vinden?

hoe heet hij precies in den nederlandse taal? of hebben ze hem alleen op de duitse site?

Klinkt zoiezo heel erg gezellig het feestje
Goed bezig Amaal
quote:compu schreef op 18 december 2009 @ 20:26:

Leuk Amalia! Leg je de kadootjes onder de boom?Ja maar pas de avond van tevoren, anders vind ik het zielig
quote:bambino schreef op 18 december 2009 @ 20:28:

Ik weet nog wel hele leuke kadootjes voor B & L Amalia

(overigens voor alle kindjes hartstikke leuk)

Ik heb vandaag voor juul een kindersneeuwschep gekocht, super leuk!)Leuk!!!!
Star, film van het leven van Jim Morrisson op RTL 8. Vind het zomaar echt wat voor jou, klopt dat?
Leuk Ranking the stars!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven