Good Luck

03-12-2009 11:03 3111 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai!

Nou de Cruiser is binnen. Het is wel echt een heel gaaf fietsje hoor! Ben benieuwd naar de blik van het jochie als hij zondagochtend mag open maken. En van Ties krijgt hij een Bounce Back Racer, afstandbestuurbare auto. Zo'n simpele, was nu afgeprijsd. Kan wel even mee denk ik. Verder moesten we meisje eerder ophalen, ziekig. hoest de hele tijd al erg en opeens weer koortsig. Volgens mij pijn in de keel, dus misschien morgenochtend maar even huisarts bellen...

Mal: hè wat naar voor oma... Nu dus gewoon maar afwachten? bah. Wanneer ga je heen?

Hel: klinkt erg goed en gezellig!

Star: haha hyper kind, ja vind je het gek! had ze het leuk bij kdv?

Hier wordt wel wat geveegd en het gaat wisselend.

Zo. Thee.
quote:Helenita2 schreef op 22 december 2009 @ 18:19:

Da's waar. Hier gaan ook altijd eerst de broccoli en bloemkool op en aan het eind van de week de worteltjes en de sperciebonen. Maar wat scheelt: vriend kookt di, woe en do, die heeft zo z'n eigen specialiteiten (pasta met knakworst en een blikje boontjes voor het kind, en voor papa en mama later op de avond een diepvriespizza ) dus daar valt niet tegenop te shoppen.Ik zeg sterrenrestaurant in Heldurp openen
Foto's op de groep!

Nu even auto halen, zo terug....
Yep, kind had het leuk op kdv, jammer genoeg geen foto's want ouders moesten wieberen.

Hel, ging het op de weg?

Zal hier ook wel ijsbaan zijn in de straat morgenochtend.
Leuk, ga meteen kijken!
Mooie foto's!

Leuk idee trouwens, eten op kdv!

Oh hulp! Ties wil Superman op het raam geschilderd hebben voor zijn verjaardag. Is best moeilijk... Wie helpt mij aan een goed plaatje?
Google
Bridges, heb je Ties dan al laten fietsen erop? Ben heel benieuwd nl hoe hij fietst.

hmm, mijn ventje is pas eind van januari jarig, en als jullie allemaal die fiets nemen is ie tegen die tijd zeker op

Oh, en mijn kaart komt te laat, maar dat komt door de kerstdrukte
Ik kan je niet helpen dus
Oh die roze zou hij echt helemaal goed vinden haha!

Nee nog niet laten fietsen. Is 16 inch dus moet passen. Als het nou niks is, mag ik ermee terug dus geen probleem. Zijwieltjes zitten er nog op, eerst nog maar even daarmee oefenen op het hogere exemplaar werd mij daar geadviseerd dus dat doen we dan maar...
Ja dat moet passen. Maar ik ben benieuwd naar het stuur, of dat niet te wijd is. Ik hoor het wel
Ik zie geen foto's van jou Su op Hyves..... vreemd.

Mal, bij de Lidl zeggen ze altijd dat ze wat hebben, maar dan 1 exemplaar ofzo volgens mij. het is altijd uitverkocht. Maar mss heb jij geluk.
Oh suze op je eigen site zie ik ze! Wat leuk!!!!
Tsja, ik denk dat alle grotere fietsen wennen zijn, en ieder stuur is anders dus denk dat het wel lukt. Het is net een moederfietsstuur haha! Nee hoor dat is overdreven...
Veilig thuis!
Die foto van Jeetje is echt heel mooi! Wat een knap kind zeg. Heerlijk haar ook.
Mal, wat rot van je omaatje zeg
quote:Helenita2 schreef op 22 december 2009 @ 21:19:

Veilig thuis!Nu al??
quote:Helenita2 schreef op 22 december 2009 @ 21:19:

Veilig thuis!Mooi zo!!
Amaal, wanneer hebbie weer controle? Over week of 3? Leuk dat je dr voelt!

Ik moet iets van 20 pagina's bijlezen.. Das even teveel op dit tijdstip van de avond. Spannende dingen gemist?
Hmm, wanneer. Ik geloof 15 januari. En dan de 25e 20 weken echo.

Ja idd een week of 3 haha. Ik vind januari zo ver weg klinken.
Gaat snel he? Of vind jij de tijd voorbij kruipen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven