Good Luck
woensdag 20 januari 2010 om 18:57
Jinny, getsie, daar ging je niet voor naar de dierenarts
Heeft hij een mooi plekje gekregen? Jongens het door wat er aan de hand is?
Bridge, ik hield het droog hoor, als Ceetje nou heel verdrietig was geweest had ik waarschijnlijk wel mee gedaan
Wat een lange tijd bij elkaar alweer, leuk. Hield je het eten wel binnen?
Oooooooooooooo Bam, helemaal vergeten te mailen hoe het wegbrengen was gegaan vanmorgen! (Maar druk op werk, is dat een excuus? )
Even verder lezen hoe hij het gehad heeft...
Ah, 2 halve tranen, dat viel wel mee gelukkig! En jij? Brok in je keel toen?
Naat, fijn dat jullie elkaar weer lief vinden
Heeft hij een mooi plekje gekregen? Jongens het door wat er aan de hand is?
Bridge, ik hield het droog hoor, als Ceetje nou heel verdrietig was geweest had ik waarschijnlijk wel mee gedaan
Wat een lange tijd bij elkaar alweer, leuk. Hield je het eten wel binnen?
Oooooooooooooo Bam, helemaal vergeten te mailen hoe het wegbrengen was gegaan vanmorgen! (Maar druk op werk, is dat een excuus? )
Even verder lezen hoe hij het gehad heeft...
Ah, 2 halve tranen, dat viel wel mee gelukkig! En jij? Brok in je keel toen?
Naat, fijn dat jullie elkaar weer lief vinden
woensdag 20 januari 2010 om 19:13
Zware onderwerpen om te lezen. Blijft lastig, ik denk dat je pas echt keuzes kunt maken op het moment dat ze zich ook daadwerkelijk voor doen. Tot die tijd is het alleen maar je gevoel die denkt te weten wat je zou doen.
Mooi om te lezen hoe iedereen er in staat.
Snap jouw gevoel helemaal compu, hopelijk komen er alleen maar mooie uitslagen.
Wat verwoord jij je mooi Suze.
Mooi om te lezen hoe iedereen er in staat.
Snap jouw gevoel helemaal compu, hopelijk komen er alleen maar mooie uitslagen.
Wat verwoord jij je mooi Suze.
woensdag 20 januari 2010 om 19:18
Mal: Alles wat jij voelt/denkt is toch logisch, zonder dat je Mr j ook maar een haar te kort doet. Natuurlijk wil je een gezond kindje, en daar is Mr J echt niet minder om.
Je houdt van hem zoals hij nu is, maar het zou voor jou en je man heel fijn zijn om te genieten van een kindje wat gezond is, zonder steeds de angsten te hebben die je bij Mr J hebt.
Nou ja ik en me verwoorden is niet mijn sterktse punt, maar je begrijpt het vast.
Je houdt van hem zoals hij nu is, maar het zou voor jou en je man heel fijn zijn om te genieten van een kindje wat gezond is, zonder steeds de angsten te hebben die je bij Mr J hebt.
Nou ja ik en me verwoorden is niet mijn sterktse punt, maar je begrijpt het vast.
woensdag 20 januari 2010 om 19:21
Ja met mijn kleine apie, is het helemaal goed. Hij heeft het geweldig gedaan en hij vond het helemaal super. Hij kwam met een lach naar buiten. had blijkbaar hele verhalen verteld, dat hij 6 broertjes en zusjes heeft??? ( ik denk toch dat ze echt niet goed geluisterd heeft). Hij was erg lief, dus vandaag is in de pocket.
Juul vond de juf ook lief, nou da's helemaal fijn en zijn eerste tekening van de "grote school" is binnen.
Je had anders genoeg tijd om me te mailen
Juul vond de juf ook lief, nou da's helemaal fijn en zijn eerste tekening van de "grote school" is binnen.
woensdag 20 januari 2010 om 19:22
quote:Maleficent schreef op 20 januari 2010 @ 19:19:
ja, ik vind het moeilijk om te schrijven hoor, want ik ben stapelgek op Jonathan, maar het niet-communiceren dat vind ik gewoon erg moeilijk te accepteren denk ik.Ik heb jullie zo eens samen gezien, en volgens mij begrijpt hij elk woord wat je zegt.
ja, ik vind het moeilijk om te schrijven hoor, want ik ben stapelgek op Jonathan, maar het niet-communiceren dat vind ik gewoon erg moeilijk te accepteren denk ik.Ik heb jullie zo eens samen gezien, en volgens mij begrijpt hij elk woord wat je zegt.
woensdag 20 januari 2010 om 19:23
O en ik vind het helemaal niet hard wat je schrijft over een kindje niet laten komen. Er zijn mensen die bijvoorbeeld een kindje met Down zouden laten weghalen en er gaan zelfs verhalen (al dan niet broodje aap) dat er tegenwoordig ook wel eens kindjes weg worden gehaald met een hazenlip.
Ik kan me voorstellen dat je de zorg voor nog een ziek/gehandicapt kind er niet bij kan én wil hebben.
Ik kan me voorstellen dat je de zorg voor nog een ziek/gehandicapt kind er niet bij kan én wil hebben.
woensdag 20 januari 2010 om 19:24
quote:bambino schreef op 20 januari 2010 @ 19:21:
Ja met mijn kleine apie, is het helemaal goed. Hij heeft het geweldig gedaan en hij vond het helemaal super. Hij kwam met een lach naar buiten. had blijkbaar hele verhalen verteld, dat hij 6 broertjes en zusjes heeft??? ( ik denk toch dat ze echt niet goed geluisterd heeft). Hij was erg lief, dus vandaag is in de pocket.
Ja laterder, niet vanmorgen meteen
Fijn dat hij het zo naar zijn zin heeft gehad, 6 broertjes en zusjes
Ja laterder, niet vanmorgen meteen
Fijn dat hij het zo naar zijn zin heeft gehad, 6 broertjes en zusjes
woensdag 20 januari 2010 om 20:26
Ojee, traantjes enzo! Het ligt nu erg gevoelig he, in deze periode ook. Niet zo gek hoor, Amalia.
Mal, ik sluit me bij iedereen aan. We snappen wat je bedoelt en goed dat je het hebt opgeschreven. Geniet van de mooie momenten met je mannetje, dan kun je de moeilijke ook weer aan meis!
Ik wil nog even op Suus reageren en voor wie er even geen zin in heeft, lees er maar overheen, goed?
De oneliners die in mijn hoofd zaten waren dat de risico's van de punctie, vlokkentest kleiner waren dan het krijgen van een kind met Down. Ik kan dat niet helemaal plaatsen, het overtuigt mij niet om het kleine risico aan te gaan. Snap je het?
En de tweede, dat het verdriet om je tweede kindje slijt. Is dat echt zo? Het lijkt me zo ingrijpend geweest en moeilijk te verwerken.
Maar wat je weer zegt over het eerder afbreken van de zwangerschap i.p.v. uitdragen en dan je kindje kwijtraken, daar kan ik helemaal inkomen. Daar had ik ook nog niet bij stilgestaan.
Ik krijg het goed op een rijtje trouwens. Had ze blijkbaar niet allemaal op een rijtje.
Mal, ik sluit me bij iedereen aan. We snappen wat je bedoelt en goed dat je het hebt opgeschreven. Geniet van de mooie momenten met je mannetje, dan kun je de moeilijke ook weer aan meis!
Ik wil nog even op Suus reageren en voor wie er even geen zin in heeft, lees er maar overheen, goed?
De oneliners die in mijn hoofd zaten waren dat de risico's van de punctie, vlokkentest kleiner waren dan het krijgen van een kind met Down. Ik kan dat niet helemaal plaatsen, het overtuigt mij niet om het kleine risico aan te gaan. Snap je het?
En de tweede, dat het verdriet om je tweede kindje slijt. Is dat echt zo? Het lijkt me zo ingrijpend geweest en moeilijk te verwerken.
Maar wat je weer zegt over het eerder afbreken van de zwangerschap i.p.v. uitdragen en dan je kindje kwijtraken, daar kan ik helemaal inkomen. Daar had ik ook nog niet bij stilgestaan.
Ik krijg het goed op een rijtje trouwens. Had ze blijkbaar niet allemaal op een rijtje.