Good Luck

13-01-2010 21:24 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 20 januari 2010 @ 20:30:

Ik lees het wel Compu, vind het namelijk wel interessant (beetje stom woord misschien in deze) om al jullie meningen te lezen.

Hier ook zo.

Het valt zwaar op mijn maag, maar het is boeiend om te lezen
quote:bambino schreef op 20 januari 2010 @ 20:30:

[...]

Ik moet er toch echt niet aan denken Zaterdag zei je nog dat je er wel 50 wilde
Stressed is just desserts spelled backwards
[

Ik wil nog even op Suus reageren en voor wie er even geen zin in heeft, lees er maar overheen, goed?

De oneliners die in mijn hoofd zaten waren dat de risico's van de punctie, vlokkentest kleiner waren dan het krijgen van een kind met Down. Ik kan dat niet helemaal plaatsen, het overtuigt mij niet om het kleine risico aan te gaan. Snap je het?En de tweede, dat het verdriet om je tweede kindje slijt. Is dat echt zo? Het lijkt me zo ingrijpend geweest en moeilijk te verwerken.

Maar wat je weer zegt over het eerder afbreken van de zwangerschap i.p.v. uitdragen en dan je kindje kwijtraken, daar kan ik helemaal inkomen. Daar had ik ook nog niet bij stilgestaan.

Ik krijg het goed op een rijtje trouwens. Had ze blijkbaar niet allemaal op een rijtje. ;-)[/quote]

Ik wil hier nog wel even op reageren, ook al is het niet voor mij bedoeld.

Ik snap je helemaal, dat had ik ook toen het mij voorgelegd werd toendertijd met Juul, voor mij was elk risico, hoe klein ook een te groot risico. Ik begrijp je gedachtengang helemaal in deze
quote:Maleficent schreef op 20 januari 2010 @ 20:34:

[...]

Zaterdag zei je nog dat je er wel 50 wilde

zolang ze baby blijven ja zei ik er heel braaf bij.

Ik wist dat het tegen me gebruikt ging worden
Ik vind dat risico ook niks. Heb sowieso niet laten testen, misschien kop in het zand, weet het niet.
Compu, wat moet ik met een roze kinderwagen als ik een jongen krijg ?

Maar nee, ik heb een blauwe kinderwagen, blauwe box en die hou ik beiden zo. Het is lichtblauw en ik had ze beiden gekocht bij de 1e voordat ik wist dat het een jongetje zou worden. Met een roze dekentje erin kan het heel goed voor een meisje

Wat dan? Of zit jij al te vissen of je weet of ik een jongen of meisje krijg? Geduld geduld.
Ik geef nog maar eens een aan Mal en Compu en Suze en Bam en Star en Amalia en Berend en Hel en Mamax en alle anderen.

Ik stop ermee voor vanavond. Ben erg verkouden en morgen een lang doktersdagje voor de boeg met de heren.
Sterkte Jin. Voor jou ook een huggie!!!

Sentimenteel gebeuren hier

Zeker op de zwangeren na ook allemaal tegelijk ongesteld ?
Haha, Massale Menstruatie.

Succes bij de artsen morgen, Jinny!! En lekker slapen met neusspray of ui ernaast.

Oh fijn dat ik nog aan Suus mag schrijven. Ik dacht dat ik het misschien via de mail moest doen, maar er zijn nog meelezers in deze.

Kop in zand is ook een strategie Star, zo heeft ieder zijn eigen kijk op de zaak. Scheelt in elk geval een hoop stress.

Neehoor Amalia, niet vissen in troebel water. Gewoon of je gaat shoppen voor nieuwe spullen als het een dame blijkt te zijn. Daar verdacht ik je namelijk wel van. :-)
Nee hoor, Cerazette zorgt bij mij voor een wegblijvende menstruatie

Tja ik vind het wel een fijne strategie. Een kindje met een handicap is welkom bij ons, alleen als het niet met het leven verenigbaar is, dan zie ik het nu van zwangerschap uitdragen en kindje wellicht laten lijden niet in.

Dat soort heftige dingen komen volgens mij wel vaak aan het licht tijdens echo's, die ik dan weer wel laat doen.
Geen menstruatie hier, ben labiel van me eige.

Bam, zou je serieus wel 50 babies willen? MOet je voor de lol nu even naar SBS6 kijken: Octomom. Bizar....
Ik weiger naar dat enge wief te kijken, ik heb Geile Gordon

Je moet me toch eens uitleggen wat dat is met die Gordon. Want ik zie het echt echt echt niet hoor...
Lieve, lieve Mal, ik vroeg me al af of het niet moeilijk voor je was zaterdag. En voor Malman.

Het kan niet anders dan dat het weer even knetter hard bij jullie binnen gekomen zijn zaterdag. Je bent een stoer wijf en natuurlijk wil je gewoon een gezond kind. Hopelijk komt je wens in 2010 gewoon uit, ik wens met je mee.

quote:compu schreef op 20 januari 2010 @ 20:26:

De oneliners die in mijn hoofd zaten waren dat de risico's van de punctie, vlokkentest kleiner waren dan het krijgen van een kind met Down. Ik kan dat niet helemaal plaatsen, het overtuigt mij niet om het kleine risico aan te gaan. Snap je het?

Ik snap het helemaal hoor! En dat is dus iets waar jij en ik anders in staan. Ik ben (was) bereid het risico te lopen om zeker te weten dat het kind (Meetje dus in dit geval, mijn lekkertje ) geen chromosoom afwijking had. Andersom gezegd: mijn kans op een kind met Down waren 1:350 ofzo geloof ik, ik was niet bereid dat risico te lopen.

En de tweede, dat het verdriet om je tweede kindje slijt. Is dat echt zo? Het lijkt me zo ingrijpend geweest en moeilijk te verwerken.

Ja, voor mij is dat zo. Het was vreselijk en wat ben ik verdrietig geweest. Ik wist niet dat ik zo wanhopig veel verdriet kon hebben. Toch ben ik steeds 2 dingen blijven herhalen: waarom wij niet en het kan ook nog erger. Maar het hebben van Jeetje en de komst van Meetje maken veel, zo niet alles, goed. Het weer zwanger worden was dan ook een obsessie, geloof me maar als ik zeg dat mijn meneer wel wat met me te stellen gehad heeft... Hij is er nog moe van

Maar wat je weer zegt over het eerder afbreken van de zwangerschap i.p.v. uitdragen en dan je kindje kwijtraken, daar kan ik helemaal inkomen. Daar had ik ook nog niet bij stilgestaan.

Ik krijg het goed op een rijtje trouwens. Had ze blijkbaar niet allemaal op een rijtje. Echt wel dat je ze op een rijtje hebt. Je hebt alleen nogal veel aan je hoofd mop. En daar zitten een paar hele spannende momenten bij..... Logisch dat je gedachten soms wat door elkaar lopen lijkt me.
Weet niet, iets woests denk ik
Lekkere druif jij Suus, laatste opmerking over je meneer te grappig.
Ik wil ook wel 8 babies, ik wil ze alleen zoals die rare muts niet allemaal tegelijk....
Nee want dan blijft er helemaal niks van je buik over
Hellus, ik ben morgen vrij maar moet om 11 uur ofzo in zkh zijn voor echo heupjes Meetje. Daarvoor druk om alles te douchen en in de kleren te hijsen en daarna moet jij je koter alweer halen denk ik zo. Middag proberen? Zetten we de dames simultaan voor de tv
Ah echo voor Meetje morgen, meteen uitslag? Succes iig!
Geen idee, zal wel toch? Die dingen zitten in de kom of niet lijkt me niet te moeilijk
Ga je definitief voor de prikkers maandag?

Fruit of hartig?
Nou erin zitten ze wel volgens mij, ik vond ze niet al te erg bungelen zaterdag
quote:Suze2 schreef op 20 januari 2010 @ 21:46:

Ga je definitief voor de prikkers maandag?

Fruit of hartig?Hartig, fruit hebben ze allemaal al mee op kdv, dus hartig wel zo leuk voor afwisseling.
Het zal ook wel goed zijn hoor. Ben er niet zo bang voor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven