Good Luck

13-01-2010 21:24 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is nog niet zeker, hangt nog van andere deelnemers af.
En wat is het precies?
Wat en waarvoor zoek je eigenlijk Star, heb ik gemist. voor de doop van Eetje?
Ja, dus beetje feestelijk. Eetje is al voorzien

Ik moet zelf ook nog iets trouwens
Even over de h&m site. Als je niets meer ziet bij je status qua bestelde kleren, betekent dat dat het verzonden is? Of krijg je daar dan eerst een berichtje van?
Goed zeg, bridges. Wel goed dat ze je nog laten nadenken, over de opleiding. Denk je dat het zou lukken om zekerder te worden?
Goed zeg, bridges. Wel goed dat ze je nog laten nadenken, over de opleiding. Denk je dat het zou lukken om zekerder te worden?
Heb je al even bij happybee.be gekeken? Zoek je een jurkje, of rokje met shirt? Kleur?

Nouja, niet dat ik alles ga afspitten hoor
1x is wel genoeg bammie
Ik kijk de meest rare film die ik ook gekeken heb. Vinyan. Maar ik wil nu wel weten hoe het afloopt. Nog een kwartiertje.

Vent is opeens naar parijs vertrokken, maar staat al een uur stil voor Rotterdam vw een satelietstoring. Irritant zeg.

Nouja, opeens ha ha. voor zijn werk hoor, maar redelijk last minute besloten.
Ik bestel nooit bij H&M meer, slechte service en duurt lang. Vind ik.

Jurk wil ik Amaal. Happybee zag ik zo snel niet echt iets, maar nog niet uitgebreid bekeken
ik heb er de pé in.

Julian heeft voor zijn verjaardag zo,n bounceding gekregen van Tonka, van Oma. Nu weigert dat ding gewoon dienst. grrrrr....

Morgen voor de zekerheid maar even nieuwe batterijen halen ( die andere doen het wel gewoon in andere apparaten, behalve de blok, die hebben we niet kunnen testen.)..

Erg leuk, gelukkig heb ik de bon nog, dat is ook een unicum
quote:amalia schreef op 26 januari 2010 @ 21:47:

Ik kijk de meest rare film die ik ook gekeken heb. Vinyan. Maar ik wil nu wel weten hoe het afloopt. Nog een kwartiertje.

Vent is opeens naar parijs vertrokken, maar staat al een uur stil voor Rotterdam vw een satelietstoring. Irritant zeg.

Nouja, opeens ha ha. voor zijn werk hoor, maar redelijk last minute besloten.

Met chauffeur? Moest hij niet naar het ziekenhuis vandaag?

wel balen
O lekker is dat Amaal, nu het zo koud is geen warme vent in bed
quote:bambino schreef op 26 januari 2010 @ 21:48:

ik heb er de pé in.

Julian heeft voor zijn verjaardag zo,n bounceding gekregen van Tonka, van Oma. Nu weigert dat ding gewoon dienst. grrrrr....

Morgen voor de zekerheid maar even nieuwe batterijen halen ( die andere doen het wel gewoon in andere apparaten, behalve de blok, die hebben we niet kunnen testen.)..

Erg leuk, gelukkig heb ik de bon nog, dat is ook een unicumDa's jammer!
zie ik net op de bon staan : alleen bij B altijd gratis batterijen, nou ik weet niet maar ik heb geen batterijen gezien.
Nee hij is met de trein. Ook een soort chauffeur zo;n machinist

Maar ik denk dat dit wel weer de laatste x is dat hij met de trein gaat ha ha.

Nou, het kruikje ligt al klaar hoor Star, dus ik krijg het wel warm. En we slapen slecht de laatste tijd want hij snurkt nogal, en ik slaap licht door de zwangerschap dus hopelijk slaap ik vannacht goed.

Zei ik al dat de beeb lekker aan het trappelen is onder in mijn buik? Schattig!!!!

oneee, kijk ik weer een film waar de hoofdpersonen dood gaan????

Hmm, dat is 1, kijken of die andere ook gaat zo.

Nou, ik kijk voortaan alleen nog maar feel good movies hoor, gatverdamme. Dit is echt goor ook. Ze rijgen hem aan een stokje en plukken de ingewanden eruit. Wat is dit?????
doe eens een plaatje van dat bounceding Bam, heb geen idee wat je bedoelt
Oh hoera als het goed is komt De Fiets morgen.

Ik verwacht hem opeens in 1001 stukjes die ik zelf nog in elkaar moet zetten...hmmm

oneee, kijk ik weer een film waar de hoofdpersonen dood gaan????

Hmm, dat is 1, kijken of die andere ook gaat zo.

Nou, ik kijk voortaan alleen nog maar feel good movies hoor, gatverdamme. Dit is echt goor ook. Ze rijgen hem aan een stokje en plukken de ingewanden eruit. Wat is dit?????[/quote]

Dat jij van die ranzige films kijkt, wil nog niet zeggen dat ik dat wil lezen, dus graag in het wit, als je het zo nodig van je af wilt schrijevn .. Ik wil graag slapen vannacht
Bam, wat kan je daar mee doen? Is het een soort afstands bedienbaar autootje wat omdraait op z'n kop als ie ergens tegen aan botst?

Stom dat die het al niet meer doet. Meteen teruggaan idd.
ja zo,n ding is het idd.

Niet MEER doet, hij heeft nog geen beweging gegeven, dadelijk kan hij ook nog vliegen ipv omdraaien als hij botst
ohh leuk, heb je 16 inch?
Ha ha, doen de batterijen het wel of zitten ze er mss verkeerd om in plus bij min en andersom?

dat zou te suf zijn he?

Maarja, nadat mijn lieftallige gipsventje zijn boormachine verkocht omdat hij een nwe had gekocht nadat de batterijen op waren geloof ik alles

Ik ga naar bed, nog even lezen en van het gefriemel in mijn buik genieten (de baby dus he, dit kan ook een beetje raar gelezen worden....) en hopen op een lange nacht!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven