Good Luck

13-01-2010 21:24 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ga weer, vent vraagt aandacht
Goeiemorgen!

Star, gefeliciteerd ouwe taart Volgens mij ben je de laatste die 30 is geworden of niet?

Wat raar zeg, dat ze de kleuters over de bovenbouw verdelen! Hier nog geen zieke juf gehad, dus geen idee hoe ze dat hier oplossen.

Amaal, hoe laat moeten we zondag klaar zitten? Normaal heb ik de computer in het weekend niet aan, maar dit wil ik niet missen natuurlijk

Hel, succes zometeen met je presentatie!

Kokos, krijgen ze nu nog een inenting voor de Mexicaanse Griep? Waarom?

Maxi is vandaag weer hulpje van de juf. Gisteren ook al, hij vond het helemaal geweldig! Juf kwam gisteren naar me toe toen ik Maxi ophaalde. Het gaat heel goed met hem in de klas. Vorige week een oefening met de woordenschat gedaan, en die had hij heel goed gedaan. Verbaast me niks, hij oefent genoeg
Is dat zo Mamax, ben ik de benjamin?

Volgens mij bedoelt Kokos dktp.

Goed om te horen over Maxi
Er is hier een kleine discussie gaande op het CB over de prik van Jonathan. Hij mag geen K meer, dus DKTP niet, maar DTP. Maar de CB-arts zegt dat het wel kan. Terwijl ik van een arts heb gehoord van het WKZ van niet. Dus ik wil het niet.
Stressed is just desserts spelled backwards
En terecht! Arts van WKZ zou ik eerder van op aan.
Eens met Star Mal! Ik vind ook dat het CB over het algemeen akelig wienig van de niet reguliere kindjes weet. Ik moest ze af en toe vertellen hoe het met te vroeg geboren kindjes gaat (bij Maxi dan, bij Mini heb ik alleen nog maar de prikken gehaald).

Ah, DKTP. Toevallig dan dat Tim tegelijkertijd moet. Wel lekker ben je er meteen weer vanaf.

Star, lees net in het merkkleding topic dat Ceetje nu in 104 zit. Maxi ook. Vandaag heeft hij een v-hals trui van H&M aan, maat 98/104. Daar moet ik de mouwen nog een stukje van omslaan. Hij eet de laatste tijd wel heel veel, misschien zit er weer een groeispurt aan te komen, anders wordt hij zo door z'n broertje ingehaald.
Maxi is ook niet zo'n Maxi dus

Wel frappant dat hij ingehaald dreigt te worden aangezien Mini nog vroeger was. Zo zie je maar, het zegt allemaal niks
Das war mal, Star. Mini zit nu in 92/98, er zit echt nog maar een paar cm tussen die 2.
Star, ik had erover heen gelezen van Ceetje. En morgen dan? Dan is er wel een vervanger?

Mamax, inenting dkpt. Ivm met de inenting voor mg was deze uitgesteld. Tim heeft ook inenting voor mg gehad, vandaar dat ze allebei mogen komen.

Wat lekker dat Maxi het naar zijn zin heeft

Mal, arts WKZ heeft naar mijn idee meer ervaring en daar zou ik ook vanuit gaan.
Ja op donderdag en vrijdag andere juf.
Hai!

Star: gefeliciteerd met je verjaardag!!! (En ik ben hier de Benjamin hoor... Blijf namelijk eeuwig 21...)Lekker gedoe op die school. Verdelen over BB vind ik wel bijzonder. Bij ons wordt er gevraagd om 4 jarigen thuis te houden als het kan en anderen worden verdeeld over andere kleuter/lagere groepen...

Mamax: ah maxi een uk. Grappig, op foto's zie je dat er niet vanaf. En van onze "live" ontmoetingen is het me niet opegevallen. Ties draagt ook 104 trouwens.

Hel: ah het is bijna klaar begrijp ik? Fijn! Dan weer klaarmaken voor tranen op Schiphol!

Mal: hoe laat moet je morgen? Ik zou ook de artsen aanhouden hoor, niet het CB.

Naat: veel plezier/succes bij het afscheid...
Alles goed!

-nekplooi normaal

-hoofdomtrek op schema

-lengte op schema

-maag gezien

-blaas gezien en aanleg voor nieren

-neusbotje gesignaleerd

-navelstreng met 3 aders

-beweeglijkheid goed

Maar even genoteerd, om het weer even op een rijtje te krijgen.

Het lag weer te slapen, dus ik moest weer bouncen, hoesten etc. Het wordt vast weer zo'n slaapkop als die andere 2 (vader en kind). :-)

Ben 7 keer geprikt, aders weer onvindbaar en volg. week woe. in de avond de uitslag.
Fijn Compu!!! Dat is goed nieuws in ieder geval voor nu! Nu dus nog afwachten op volgende week. (Dat is dan de uitslag van het bloedonderzoek en dan dus de totale uitslag?)
Star, gefeliciteerd!!!

Wat ben je nog lekker jong!

Veel plezier gewenst met wat je gaat doen!

Is dit wat Star?
Klopt Bridges. Jij ook een fijn bericht he! Goed zeg. Waar is de opleiding precies?

Leuke kaart op de groep, mooie kleuren!
Compu, fijn dat je een goede echo had. Lekker van die slapende kindjes! Dit is de combitest toch? Hangt het daarvan af of er nog een vlokkentest/vruchtwaterpunctie komt, of komt die er sowieso wel/niet?

Bridge, nog gefeliciteerd met het mogen volgen van de opleiding! Welke opleiding is dat precies? Ga jij morgen nog naar Tijs? Vent zit morgen (en vrijdag ook) in Venlo, dus ik heb geen auto.

Bah, het sneeuwt hier weer...
Compu, fijn zeg dat alles er goed uit zag. De rest komt ook goed
Nee auto moet morgen voor de APK dus heb ook geen auto. En vind het leuk om met Ties te gaan dus maak even een andere afspraak...
Oh ja opleiding is opleiding om schooldirecteur te worden. 2 jarig met individuele coaching en alles erop en eraan. Erg gaaf dus!
Hé Mal, hoe is het vandaag? Hoe laat morgen?
Mal, zeg je het wel als je gezakt bent? Of moet ik nu nog 2.5 dag blijven duimen zonder wat te weten?

Bridge, dat is gaaf!
Mal, ik duim gewoon al deze dagen voor je! Zit het moment er vast bij. :-)

Mamax, zoals ik er nu over denk, ga ik voor de vruchtwaterpunctie. Ik twijfel tussen VU en AMC, iemand een advies?
Morgen mogen jullie duimen. Ik zeg niet hoe laat.

Ik had net de laatste dubbele les en de instructeur zei dat als ik morgen zo rij dat ik slaag. Nu maar hopen dat de zenuwen me niet gaan overheersen. Ik heb morgen nog 1 les en dan examen erna.

Vanavond vroeg slapen en Malman neemt de babyfoon van me over. Als ik moe ben dan rijd ik als een natte krant.

En we springen met zijn allen voor Mal! En we springen met zijn allen voor Mal! En we springen met zijn allen, springen met zijn allen, springen met zijn allen voor Mal!!!!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven