Good Luck

13-01-2010 21:24 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ikea-fiets dus?
Star, deze deze vind ik toch wel erg leuk hoor!

Tarantino film toevallig Amaal?
Ik niet want ze hoeft zelf niet gedoopt te worden
Nou nee geloof het niet. Dan was het nog leuk geweest. Nee, 2 hallicunerende mensen in Birma op zoek naar het dode zoontje waarvan zij denken dat ie ontvoerd is.
Het is toch gewoon katoen?

Nououou, dacht ook ngo leuk voor de zomer.

Ik merk het al, ik ga gewoon lekker naar bed.

Trusten!
Bam: heb je er wel genoeg batterijen in? Hij heeft een vakje aan de oranje kant, een vakje aan de achgterkant (jaja, die is verstopt, vonden wij pas nadat we een teleurgesteld jongetje hadden verteld dat hij het niet deed...) en in de afstandbediening. Er gaan dus 6 gewone batterijen en zo'n vierkante in...
quote:amalia schreef op 26 januari 2010 @ 22:16:

Nou nee geloof het niet. Dan was het nog leuk geweest. Nee, 2 hallicunerende mensen in Birma op zoek naar het dode zoontje waarvan zij denken dat ie ontvoerd is.In het wit Amalia, in het wit Amalia....
Hij doet ut, hij doet ut..

Thx Bridges
Geweldige conversatie, Bam en Bridges!

Gezellig, even bijlezen aan het eind van de dag. Jullie liggen allemaal op 1 oor; hier is het kwart voor 10. Ik ga nog even lezen en dan heeeeeerlijk tukken. Morgen nog een korte dag (waarin ik de Europese aanbestedingsprocedures in het Spaans mag gaan uitleggen, aaaaargh...) en dan zit het er weer op.
Goedemorgen!

Klinkt erg spannend Hel, ik zou het niet eens kunnen in het Nederlands, dus hier petje af
Hel, als ik jou was dan bleef ik zitten waar ik zat. het is hier -20 ofzo. Of nee, ik zou Mare + vriend even laten overkomen en dan daar blijven tot april ofzo succes nog!
Stressed is just desserts spelled backwards

Star: Je hoort erbij 30 jaar Gefeliciteerd
Goedemorgen!

Ceetje nog gefeliciteerd met je 4de verjaardag! Heb je een leuke dag gehad?

Vandaag je echte eerste schooldag? Spannend!

Hel, oh heerlijk daar. Het is vast mooi weer. Succes en ook nog veel plezier.

Mal, hoe is het ermee?Wordt het al spannend?

Bam, goeiemorgen. Hoe is het met je kleine man? Vindt hij het wat op school? Gaat het goed?

Amalia, wat fijn dat de echo goed is! En leuk dat getrappel in je buik.

Fijn dat de fiets er is. Nog op tijd voor zaterdag!

Zo Bridges, lekker zeg, dat je die opleiding mag doen. 17.000 euro? Wow, dat is nog eens een lekker bedrag om te studeren!

Suze hoe is het met je meisjes? Alles goed? Hoe is het met Meetje op het kdv?

Compu, fijn dat je vandaag nog een echo mag! Hopelijk is de baby een beetje actief.

Ahh.. Jinny dan worden ze gelijk zo groot hè? Met boxer en hemd.

Wat lees ik Star? 30 jaar? Welkom bij de club

Gefeliciteerd!
Zo ik heb al weer weekend

Morgen heb ik vrij genomen. Morgenochtend gaat Tobias eerst nog voor de laatste keer wennen op school en s middags heeft hij afscheid op het kdv. Drukke dag dus.

We gaan vandaag dinocakejes bakken en de cadeautjes voor de leidsters inpakken en dan zijn we er klaar voor.

En dan zondag nog. Helemaal leuk!
Wrijf het er maar in Naat

Pffffffffffffffffffffffffff zeikschool. Juf ziek, kindjes worden over bovenbouw verdeeld. Ik zeg da gaat nie gebeuren nie, dus nu zit ze bij haar vriendinnetje in de andere kleuterklas

Star, van harte gefeliciteerd!!!! Ik zal je niet plagen met je leeftijd hoor, ik ben zelf al zo'n ouwe taart
Hoera Star, is DERTIG (op naar de veertig )!!! van harte !!!!
Goh wat hebben jullie een lol allemaal

Gefeliciteerd! Al verwend?
Nee, maar da's een dvd boxset zo te voelen
quote:Star schreef op 27 januari 2010 @ 09:08:

Goh wat hebben jullie een lol allemaal ach, je zit nog aan de goede kant van de 30, die ik volgende maand oversteek zeg maar
Vent is thuis, 1x in de 2 weken op woensdag. Lianne naar school gebracht, heeft ze een andere juf. Weer helemaal mis, dus huilend achter gelaten

En zo meteen wordt ze opgehaald, ze krijgt (Tim ook) nog een inenting. Heb vent gevraagd op hij met haar wil gaan, de taferelen in de de sporthal met de Mexicaanse Griep staan me nog op het netvlies.

Jin, lieve reactie van je jongste op zijn hemd met boxershirt

Bridges, dat is nog eens goed nieuws, super!

quote:Star schreef op 27 januari 2010 @ 09:14:

Nee, maar da's een dvd boxset zo te voelen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven