Good Luck

13-01-2010 21:24 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat mailen jullie dan zoal?
Ik heb een speelkleed voor Meetje besteld bij Bam, Jin. Die komt ze gezellig (neem ik maar aan :-)) brengen zondag.
Ik ga jullie verlaten. Oudste al de hele week rond de klok van half zes wakker, ik ben echt erg moe, ga lekker allenig bankhangen.
Veel plezier op het speelkleed, klinkt erg leuk!
Amaal echt, als je op ons wacht: wij zijn er dus hij kan!
Jinny is dubbel nieuwsgierig. Naar Desteny of Mitchel en het meelverkeer.
Stressed is just desserts spelled backwards
Half zes is geen tijd Jin. Lekker fluffen en op tijd naar bed. Komt man wel thuis of helemaal niet vannacht?
Ja hoor, man komt wel thuis, rond de klok van middernacht denk ik. Ik was net zo moe thuis gekomen uit het werk dat ik de jongetjes in de auto heb gehesen en bij de ikea heb gegeten. Was zeer relaxed.
Nouja, jullie kunnen echt neit rekenen. Om 2 uur zei ik over 8,5 uur. Dat is tegen 10en in mijn berekening

Ik geloof dat Mamax flauwgevallen is. Die heeft 37 minuten geleden een sms gehad maar nog niet gereageerd ha ha. zeker de kinderen naar bed aan het brengen.

Ai ai, L is bek en bekaf. Die kon niet meer. Wilde om 5 uur al naar bed, maar ook wakker blijven. Hij ligt nu heerlijk zijn laatste 3 jarig nachtje te doen. Boehoeoe. Ik krijg net zulke emoties als Bridges nu...
zo enthousiast is dit verhaal nou ook weer niet, dat het ik het 2x moet plaatsen
Ha ha ha, zo ben ik langs de toko gereden voor mie en zo meer. Ikea te ver

dan schiet het tenminste een beetje op.

Ga je alvast slapen dan? Lukt mij nooit goed als ik weet dat hij nog wel komt, bij jou?
Mama wel en ik niet?!? Niet aardig ja!
Nouja, volgens mij komen mijn smsjes toch niet aan. Bij Star laatst ook al niet, mss nu bij Mamax ook niet. Vreemd.

En ik sms mijn beste vriendinnetje net en die reageert ook al niet

Wazzup?
Ach gossie, arme Jeetje zo moe dat ze hier op bank in slaapt valt zo denk ik
Das zielig. Snel ik bed leggen. Ik wacht wel even op je
Jaaaa hoor, ik denk jullie zitten klaar maar niemand..

Dan vidn ik het ook niet leuk hoor
ik ben er hoor
Maare jij ging wachten op Suze toch?
Alles klaar voor het feestje morgen?
Nee, zit puf te maken om slingers op te hangen, fiets in elkaar te zetten en bedenk me nu; ballonnen op te blazen. Daar meot ik toch echt eens een pompje voor kopen, stom werk.
Okee dan maar, rapapapaaaa, rapapapaaaa

We krijgen een dochter!!!!

hoe gaaf is dat? Hi hi, we schoten allebei vol bij de echo

L ook helemaal blij met een zusje.

heb al een lief shirtje gekocht waarvan ik later dacht: wat is dit raar, dit klopt niet. Moet nog wel wennen hoor maar vind het natuurlijk helemaal geweldig! Echt een droom hoor, 2 jongens en nog een meisje toe!
Hai!

Dus Mamax heeft al een sms met DE informatie en wij zitten hier te F5-en? Tsss...

Amalia: ha jij ook emoties? Wat lief dat je met mee meedoet! (ik moest niet eens huilen bij de allereerste maandsluiting van mijn kind, goed hè!)

Hel: ben je veilig thuis?

Mal: ach gossie, zwaantje. Lekker fluffen dan! Dus nu je papiertje nog niet binnen?

Suus: je post zit in gedachten, ik kom er nog een keer op terug.
Whaaaaaaaaaaaaaaaaa! Een meisje! wat geweldig! Dus het wordt gewoon een Desteny! Super hoor!!!
Wowwwww Wat fijn. Gefeliciteerd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven