Good Luck
vrijdag 5 februari 2010 om 11:17
quote:Star schreef op 05 februari 2010 @ 11:10:
[...]
Boursinspinazie, klinkt heel goor.Klinkt goor, maar smaakt lekker. Ik bak de spekjes en kipstukjes tegelijk op en dan die boursinpasta erdoor, pasta erbij in mikken en Malman en Mr J die smikkelen een heel bord weg. Ik weer blij dat er weer wat groente in gaat bij Mr J, een win-win situatie dus.
[...]
Boursinspinazie, klinkt heel goor.Klinkt goor, maar smaakt lekker. Ik bak de spekjes en kipstukjes tegelijk op en dan die boursinpasta erdoor, pasta erbij in mikken en Malman en Mr J die smikkelen een heel bord weg. Ik weer blij dat er weer wat groente in gaat bij Mr J, een win-win situatie dus.
Stressed is just desserts spelled backwards
vrijdag 5 februari 2010 om 11:23
Mal, maat 116 ! Maxi net van de week opgemeten en die was 102 cm. Voorlopig verzuipt hij nog in maat 116!
Star, ik maak hem altijd met courgette en aubergine en dan van die Sugocasaus met kruiden. Die vind ik ook erg lekker.
Tjongejonge, nu zit ik al 10 minuten m'n hoofd te breken over de post van Erwt. Ik ben dan wel weer zo nieuwsgierig dat ik terug ga lezen, zie dat ze een goede echo had en vraag me nu af of dit een verwijzing naar het geslacht is. En vervolgens vraag ik me weer af waarom ik me dit afvraag
Star, ik maak hem altijd met courgette en aubergine en dan van die Sugocasaus met kruiden. Die vind ik ook erg lekker.
Tjongejonge, nu zit ik al 10 minuten m'n hoofd te breken over de post van Erwt. Ik ben dan wel weer zo nieuwsgierig dat ik terug ga lezen, zie dat ze een goede echo had en vraag me nu af of dit een verwijzing naar het geslacht is. En vervolgens vraag ik me weer af waarom ik me dit afvraag
vrijdag 5 februari 2010 om 11:29
quote:mamax schreef op 05 februari 2010 @ 11:23:
Je bent wel warm
Je bent wel warm
Peas on earth!
vrijdag 5 februari 2010 om 12:01
Ik moest even wennen omdat ik me op de een of andere manier alleen maar een voorstelling van een meisje in mijn buik kon maken, maar geloof ik dat ik er -tweeëneenhalf uur later- al aan gewend ben
Heb jij nog leuke linkjes voor babyjongenskleren? Ik heb namelijk vanochtend voor het eerst iets voor de baby gekocht ( ik durfde eerder niet ) en heb het meest rolbevestigende rompertje met autootjes gekocht dat er bestaat, maar verder vond ik de keuze nogal beperkt
Peas on earth!
vrijdag 5 februari 2010 om 12:05
vrijdag 5 februari 2010 om 12:15
Van de Hema toch? Die had ik voor Mini ook gekocht, maar een inmiddels past hij niet meer en loopt hij in hemdjes en boxertjes
Ik vond Imps&Elfs, Pointer, Babyface en Little Label erg leuk. H&M heeft ook leuke dingen soms en Hema. Nu kijk ik eigenlijk alleen nog naar Pointer, spijkerbroeken bij de WE, wat H&M (niet teveel, Maxi zit nu op de kleuterschool, Mini op de PSZ en dan zie je soms 3 kinderen in hetzelfde lopen) en ik ben net op Shoeby gewezen. Ook helemaal leuk.
Suus, lekker hoor bij de kapper! Kids op school/KDV?
Ik vond Imps&Elfs, Pointer, Babyface en Little Label erg leuk. H&M heeft ook leuke dingen soms en Hema. Nu kijk ik eigenlijk alleen nog naar Pointer, spijkerbroeken bij de WE, wat H&M (niet teveel, Maxi zit nu op de kleuterschool, Mini op de PSZ en dan zie je soms 3 kinderen in hetzelfde lopen) en ik ben net op Shoeby gewezen. Ook helemaal leuk.
Suus, lekker hoor bij de kapper! Kids op school/KDV?
vrijdag 5 februari 2010 om 12:47
Bam, sterkte met je maag!
Dat vooruitzicht van overplaatsen is er wel ja.
Blijf maar lekker zeuren over juffen, scholen etc. hoor. Lekker herkenbaar.
Mal, welke pasta vinden zij lekker? Weet nooit zo goed welke ik moet kiezen.
Fijn dat jij nog een jaar niet voor scholen hoeft te kiezen idd. Ik kan je alvast doorspelen waarop te letten op deze wijze.
Dat vooruitzicht van overplaatsen is er wel ja.
Blijf maar lekker zeuren over juffen, scholen etc. hoor. Lekker herkenbaar.
Mal, welke pasta vinden zij lekker? Weet nooit zo goed welke ik moet kiezen.
Fijn dat jij nog een jaar niet voor scholen hoeft te kiezen idd. Ik kan je alvast doorspelen waarop te letten op deze wijze.