Good Luck
dinsdag 9 maart 2010 om 13:21
dinsdag 9 maart 2010 om 13:31
dinsdag 9 maart 2010 om 13:37
quote:bambino schreef op 09 maart 2010 @ 11:42:
bonen?, nee dat is gedoe.
gewoon makkelijk.
Welnee, helemaal geen gedoe. Bovenop zit het bonenreservoir, die gooi je vol. Water in de bak en druk maar op het knopje. Je hoeft er niet eens meer aan te denken er een nieuwe pad in te mikken. Wij hebben deze:
bonen?, nee dat is gedoe.
gewoon makkelijk.
Welnee, helemaal geen gedoe. Bovenop zit het bonenreservoir, die gooi je vol. Water in de bak en druk maar op het knopje. Je hoeft er niet eens meer aan te denken er een nieuwe pad in te mikken. Wij hebben deze:
dinsdag 9 maart 2010 om 13:56
Hoi hoi!
Weer waterpokken-alarm hier, nu is het Twan z'n beurt! Ach ja, dan zijn we er meteen vanaf!
Wel sneu, want hij heeft er ook goed last van! Calendulan van VSM hielp niet echt bij kevin vond ik, dus ik heb nu KidsClin voor Twan, heb het idee dat dit beter werkt.
Vannacht weer slecht geslapen, dus hij ligt nu lekker te slapen, kevin is weer naar school van 13 tot 15 uur, en ik moet nodig aan de slag met het peuterkrantje voor de ouderraad van de peuterclub, dus dat ben ik nu aan het doen.
Wel leuk werk, maar de vorige die dat deed, werkte met Apple, dus ik moet nu alles overzetten in Word.... pfff... zal me er eens even in gaan verdiepen!
Weer waterpokken-alarm hier, nu is het Twan z'n beurt! Ach ja, dan zijn we er meteen vanaf!
Wel sneu, want hij heeft er ook goed last van! Calendulan van VSM hielp niet echt bij kevin vond ik, dus ik heb nu KidsClin voor Twan, heb het idee dat dit beter werkt.
Vannacht weer slecht geslapen, dus hij ligt nu lekker te slapen, kevin is weer naar school van 13 tot 15 uur, en ik moet nodig aan de slag met het peuterkrantje voor de ouderraad van de peuterclub, dus dat ben ik nu aan het doen.
Wel leuk werk, maar de vorige die dat deed, werkte met Apple, dus ik moet nu alles overzetten in Word.... pfff... zal me er eens even in gaan verdiepen!
dinsdag 9 maart 2010 om 14:07
dinsdag 9 maart 2010 om 14:36
quote:crazydesi schreef op 09 maart 2010 @ 13:56:
Hoi hoi!
Het spijt me heel erg,
Dat je niet vaak langs komt helemaal prima en ook geen probleem.
Maar kan je misschien ook informeren hoe het met anderen gaat?
Er gebeurd hier van alles en jij hebt het doodleuk over een peuterclub
Hoi hoi!
Het spijt me heel erg,
Dat je niet vaak langs komt helemaal prima en ook geen probleem.
Maar kan je misschien ook informeren hoe het met anderen gaat?
Er gebeurd hier van alles en jij hebt het doodleuk over een peuterclub
dinsdag 9 maart 2010 om 14:38
quote:mamax schreef op 09 maart 2010 @ 13:37:
[...]
[afbeelding]
Wauw die is wel erggg mooi.
Maar die zet dus goede koffie? welk merk is het en is hij ook nog betaalbaar?
[...]
[afbeelding]
Wauw die is wel erggg mooi.
Maar die zet dus goede koffie? welk merk is het en is hij ook nog betaalbaar?
dinsdag 9 maart 2010 om 15:07
dinsdag 9 maart 2010 om 15:12
Het is een Saeco Odeo Giro. Kost rond de 300 euro volgens mij.
Enka, ik drink altijd cappucino, de melk kun je met dat stoompijpje links opschuimen.
Bam, kwaliteit van de koffie hangt af van de bonen. Wij hebben heel wat bonen geprobeerd, maar die van Culinair Espresso vinden we het lekkerst. Wij zijn zelfs zo erg dat we dat ding meeslepen als we een weekendje/weekje weg gaan. (Niet in de vouwwagen hoor, campingstroom trekt dat volgens mij niet )
Enka, ik drink altijd cappucino, de melk kun je met dat stoompijpje links opschuimen.
Bam, kwaliteit van de koffie hangt af van de bonen. Wij hebben heel wat bonen geprobeerd, maar die van Culinair Espresso vinden we het lekkerst. Wij zijn zelfs zo erg dat we dat ding meeslepen als we een weekendje/weekje weg gaan. (Niet in de vouwwagen hoor, campingstroom trekt dat volgens mij niet )